** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

AJvarovaiset onnittelut :heart: Toivottavasti viiva vahvistuu pian =) Oi ihana uutinen :flower:

Viimex eilen testannu ja näytti kyllä negalta mutta tais olla epäonnistunut kun siihen ei tullut toista viivaakaan kunnolla. Pe ajattelin uudestaan niinkuin gyne käski, mut sais tulla joko se plussa tai täti niin pääsis edes uuteen kiertoon. Tyhmää tää odottelu :headwall:

Vouhis Joko olotila helpottamaan päin? Paljon lämpimiä :hug:
 
AJ onnea onnea:flower: Plussahan se haamukin toki on:) Taidat keretä hyvin vielä syyskuisiin, eikös?

Heidi-80 hiuoh, onpa uuvuttavan pitkä kierto. Toivottavasti muuttuu pian plussaksi tai sitten tosiaan pääsisi seuraavaan kiertoon yrittelemään.

Vouhis jaksamista ja iso :hug: toivottavasti nyt jo vähän paremmalla mielellä!

ON: ovisplussa bongattu tänään aamulla. Tikuttelin jo useamman päivän ja parina päivänä tulikin jo haamuja. Eilen kun tuli vähän vahvempi haamu, piti heti houkutella mies petiin. Meillä kun on vähän pulmana se, että miehen mielestä lapsi tulee jos on tullakseen eikä sitä aleta tekemään erikseen:headwall:eli yhtään en voi vihjata että nyt "pitäisi" seksiä harrastaa. Tästä tulikin nyt uusi pulma kun ei muuten joka päivä puuhastella (gee, ei edes joka toinen, eikä kolmas... 13 vuotta yhdessä alkaa jo näkyä) niin tänäänkö se pitäisi taas saada houkuteltua hommaan. Ei vitsi, riittäisikö eilen ja jos huomenna... mitäs luulette??
 
Onnea ihan hirmuisesti haamusta AJ :flower: Ihanaa saada kuulla positiivisia uutisia, antaa kummasti uskoa itseenkin! Tsemppiä myöskin kessulakkoon, mun ei nyt sitten vieläkään sitä tarvinnut tehdä... Pikkuiselle liimaa ja tarrasukkia :heart: Toivottavasti viiva vaan vahvistuu!
 
heidille tsemppiä oikein kovasti tuohon kamalaan odotteluun, toivottavasti pitkä odotus palkittaisiin sillä ihanalla plussalla!

collins eikös tuossa tapauksessa se joka toinen päivä olisi varmin tapa? Mä pidän kovasti peukkuja että nyt tärppäisi!

Kiitos muuten kysymästä, väsymys vaivaa edelleen niin että taas suutuin isännälle illalla niin ettei se sitten tullut tupaan ollenkaan ennen kuin olin jo painunut nukkumaan... :| Onneksi kuitenkin olen nyt tuuraamassa toisessa kohteessa, eikä työ ole ollenkaan stressaavaa. Viikonloppuna sitten pitäisi kyllä taas hermojen kestää kaksi 12h vuoroa, höh. Toivon että saisin oikeasti kuitattua näitä univelkoja to ja pe, kun on vapaata... Enää ei ole kuitenkaan ihan maailman lopun-olo, joten eiköhän tästä vielä nousta :)
 
Collins hassua miten sitä jo melkein toivois et täti saapuu =) Hauska sivu tuo minkä laitoit. Meni mun kohalla ihan oikein =)

Vouhis Toivttavasti saat levättyä. Sulla on pitkiä päiviä edessä. Voimia :heart:
 
Maira
Oliko se joku vanha rintamamiestalo? Niissähän kaikissa ei ole sisäsuihkua lainkaan ku on rakennettu siihen aikaan et sauna on monesti esim. navetan päädyssä erillisessä "huoneistossa"
Eikö siinä ilmotuksessa ollu mainittu tuota "ominaisuutta" ollenkaan :D

kikka
Meillä nla-lääkärissä ottivat papan vaikka olin muutama kuukaus aiemmin siellä käyny. Jännä miten oot voinu selvitä 6vuotta käymättä :confused: Luulis et viimstään jälkitarkastuksessa olis otettu?

AJ
Paljon onnea haamusta :flower: Ihana lukee tämmösiä uutisia heti aamusta...
Ja tsemppiä tupakinpolton lopettamiseen b:)d Tiiätkö yhtään millon ovis olis ollu?
Entä millasia oireita tullu tähän mennessä ja missä vaiheessa?

Tuon kiinalaisen kalenterin mukaan esikoinen olis ollu tyttö eli ei näytä meille oikein. Onhan tuo ikä tuossa se millon on tullu raskaaksi? Ja jos nyt tulisin raskaaks niin tulis tyttö...
 
Viimeksi muokattu:
AJ Oi kuinka hieno juttu! :heart: Toivottavasti viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin! :)

Salainen toive Joo oli rintamamiestalo ja siihen varauduttiinkin ettei sisällä ole suihkua koska sauna on nimenomaan siellä piharakennuksessa, mutta ilmoituksessa annettiin ymmärtää et sauna on pistetty uusiks ja siellä on suihku..Suihku tässä tapauksessa oli yhtäkuin lämminvesipata...Ei ihan tällei lapsiperheelliselle mene läpi tuollanen.. :D Kyllä nyt jostain pitää juokseva suihku löytyä, vallankin jos siitä torpasta pitää alkaa maksaa 80-90 tuhatta euroa... :p

Mutta ei siinä, toista taloa metsästäessä..Oli se ilmoitus näemmä poistunut eli joko joku on ostanu sen eilen/tänää tai sit omistaja vihdoin ja viimein tuumas et se ei mene noin kaupaks, on siis ollut jo vuoden myynnissä.
 
AJ
Kiitos kaikille:flower: Ihania olette :)

Heidi : Mulla on jotenkin sellainen fiilis, että raskaana sinä olet. Kunhan nyt plussa antaa odotuttaa itseään.

collins Juu ehdin syyskuisiin. Laskurin mukaan LA olis 18.9 :) Ja tsemppiä miehen "vokotteluun" ;)

Vouhis Tsemppiä töihin ja tuosta kiukuttelusta, niin kenelle muullekaan sitä kiukuttelis kun miehelle ;)

Salainen toive Mä bongasin oviksen muistaakseni jouluaattona tai joulupäivänä. Ja siis ovisoireita tuli ensimmäistä kertaa ihan koko elämän aikana :) Siitä sitten pikkuhiljaa alkoi alavatsan nipistelyt ja hetken päästä sitten olikin jo repäisyä yskiessä. Ällöttävää oloa oli muutaman päivän ja nyt viime viikon lopusta on ollut menkkamaisia jomotuksia ja rinnat tuli kipeäksi. Ja reilun viikon on ollut alavatsa niin hiton turvoksissa, etten mahdu työhousuihin :D Ekaks oli sellainen olo, että raskaanahan tässä ollaan, mutta sitten tulikin etten ihan varmasti ole. Esikoisesta testit näytti plussaa jo 25/28 ja nyt tosiaan 5 päivää myöhemmin, mutta tällaisiahan nämä naisen kropat on, koskaan ei voi olla varma yhtään mistään :D

Me sovittiin miehen kanssa, että katsellaan nyt rauhassa miten käy. Sukulaisille kerrotaan vasta 12 viikon jälkeen, jos vielä kerrottavaa on. Meille on tulossa töihin kaksi virkaa auki nyt tässä kuussa, niin tasan en kerro siellä kenellekään että raskaana ollaan :) Mutta täältä en tosiaan lähde ennen vahvempaa viivaa, vaikka on se haamukin tietysti plussa :)
 
Maira

Mä kans ihan mielenkiinnosta oon kattonu ku täällä jotkut koittaa myydä okt:a jollain melkein
200 000e:lla. En usko että täällä kukaan maksaa semmosia summia talosta... :D

Ai niin AJ laita kuvaa tulemaan :D :wave:
Muistatko yhtään tarkemmin montako päivää oviksesta alko noita nipistelyitä yms tulemaan? :whistle:


Meillä on joulun jäliltä unirytmit ihan persiillään... Mä menin eilen sänkyyn puol12 ja olin vielä puol2 hereillä ku ukkoki tuli nukkumaan. Poikaki nukahti joskus kahentoista maissa...
Aamulla sitten nukutaan johonki 11 asti... Aamupalaa syötiinki ihan vasta ja jos nyt lähtis ulos... :)

Hoksin eilen ettei poika syöny ollenkaan tissiä! Yleensä syö kerran, joskus kahesti.
Aamupalalla sitten tänään iski haikeus ja huono omatunto. En mä kuitenkaan taija raaskia sitä imetystä vielä lopettaa... Jos se raskaaksi tuleminen on siitä yhestä imetyskerrasta kiinni niin olkoot...Kyllä se toinen tulee vielä. Poika on kuitenki vain kerran pikkunen ja sitten ku imetys on loppunu niin sitä ei saa enää takasin...
 
Viimeksi muokattu:
Salainen toive Itse huomaan, että ovis on ohi, kun kuiva kausi alkaa: limat vähenevät selvästi ja halut hiipuvat (mies parka) ;) Esikoisen plussasta selvin oire oli jostain dpo 7 tienoilta öklötys. Kun yöllä nousi vessaan, tulin dpo 10 ämpärin kanssa takaisin sänkyyn, kun etominen oli niin vahvaa. Muuten ihan normi olo oli :)

Heidi minä olisin varmaan kiusannut lääkäriä niin kauan, että olisin saanut jotain selvempää irti ;) Jännät päivät siellä. Toivotaan kovasti plussaa!

Matilda Noista dpo:ista olen miettinyt minäkin, että miten laskisi… Kun tosiaan se ovis tulee 24-48h plussasta, mutta minulla joskus ovis on selvsti ollut jo plussapäivän iltana. Eli dpo -1 ja 0 olisi samat... Tuolla perinteisellä olen kuitenkin laskenut, saapa jonkinlaisen kuvan edes kierrosta.

Vouhis :hug:

kikka hus lääkäriin siihen papaan, sitten se on otettu! :hug: Vaikka tiedän tunteen, eihän se juhlaa ole… mielenrauhan sieltä kuitenkin saa.

tyty toivottavasti pääset sanomaan niille, että joku on kyydissä :)

AJ onnea haamusta ja kovasti tarrasukkia! :flower:

Collins Onnea ovisplussasta :) Eiköhän se joka toinen päivä riitä ihan hyvin. Ja kerta kiellon päälle ;) Toivottavasti tärppää!

ON ovis oli ja meni, ja saatiin hyödynnettyä sen verran hyvin, että toiveet on suht korkealla. Mutta jostainhan sitä tippuu kuitenkin, jos täti tulee... Sama sitten sieltä pilvistä välillä :D
 
AJ
Salainen toive Varmaan noi ihan ekat oireet alkoi 5-6 päivää oviksesta. Ja olis ellaisia epämääräisiä tunteita alavatsalla. Sä lopettelet imetystä kun siltä tuntuu. Ei sitä aikaisemmin kannata lopettaa.

kikka Kyllä sun kannattaa siinä papassa käydä, saat tosiaan Miragen sanoman mielenrauhan.
 
AJ: Onnittelut ja toivotaan että viiva pian vahvistuu:flower:
Heidille toivon edelleen jaksuja, toivottavasti ratkeaa pian suuntaan tai toiseen?
Mirage siis mulla oli viime torstaiaamuna testin mukaan ovisplussa ja itestäni tuntuu et ovis olis ollu samana iltana mutta ajattelin että ei voi olla kun sanotaan että menee 24-48h. Silti jotenki ennemmin uskois tohon omaan tuntemukseen kun johonkin testeihin. Että sen mukaan mulla olis dpo6 mutta mennään nyt näin. Sama tuo kuitenkin lopputuloksen kannalta...

Mullakin kyllä piti tuo kiinalaisjuttu ihan paikkansa ja kattelin itestäni ja sisaruksistani äitini perusteella niin nekin kaikki täsmäs:D
 
AJ Voikun olisitkin oikeassa. Ei vaan vielä uskalla edes alkaa haaveilla et plussa olisi.
Ja jos on plussa niin MIKSI pitää näkyä niin myöhään? Tosin en tiedä milloin esikoinen olisi jo näkenyt kun testasin vasta kun vko olikin jo sit 10 ja silloinkin oli haamu. Mullahan kerkis jo pahoinvointi alkaa ennenkuin testasin. Mut vielä silloin ajattelin saaneeni vain jonkun mahataudin =)
Jos pe ei vielä näy mitään niin pinkasen kyllä terkkariin teettämään verestä testin. Sit en jaksa enää edes odottaa.
 
AJ
Sulla onki aikasin tullu oireita... Mielenkiinnolla ootan millon ittelle tulee jos tärppi on käyny... :p

Heidi
Jos sulla esikoisestaki oli vielä 10.viikolla haamu niin voihan se olla että sulla hormoni erittyy jotenki hitaasti... Toivottavasti saat selvyyden pian :)


Matilda... Tuosta listasta ja taustailijoista...
Ei ole mitenkään tarkotus ketään heittää ulos tai olla töykee, jos taustailee mut ihan uteliaisuutta urkin vähän niin tuli vaan mieleen että liekkö tähän pinoon on palaamassa semmoset palstalaiset jotka ei ole edes puoleen vuoteen kirjautunu? Että onko järkee roikottaa mukana :confused:
Jos laittas jonku et kuukauden sisällä ne jotka käy ilmottautumassa et ovat vielä mukana niin sitten vasta karsittas tuota kohtaa listasta..?

Toivottavasti en nyt hypi mitenkään varpaille tai loukkaa ketään mut tuli vain mieleen tämmönen ehotus...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjuutellaampas tännekkin, tuolla myöhäisessä plussassa kävin voivottelemassa kun ei plussaa näy eikä menkkoja tule : / Sen verran kerron historiaa että esikoinen, tyttö on jo yli 3 vuotta ja nyt vasta haaveissa toinen lapsi, tietty ajatuksissa ollut pitkäänkin mutta nyt hiljattain vasta yritys lähtenyt kunnolla käyntiin. Esikoista kun alettiin "tekemään" tulin samontein pillereitten lopettamisen jälkeen raskaaksi.
Nyt olin bongaavinani oviksen, menkat myöhässä ainakin 4 päivää ja testi näyttää negaa :( En kyllä varmasti kuvittele mutta on ollut yli viikon kaikenlaisia oireita... Tässä sitä odotellaan kuin käy mutta menkat sieltä varmasti on tulossa... myöhässä vaan ekaa kertaa puoleen vuoteen : /
Tsemppiä kaikille plussaa odottaville =)
 
********KESKIVIIKKO 12.1.2011************




MUKANA:


Heidi-80..................poika 08/08...................kp 54/27-34 *yk 5
Salainen toive.........poika 10/09....................kp 27/24-36(44)*yk2
Nessu86.................tyttö 03/09.....................kp 19/30
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 18/26 *yk 3
Nauruprinsessa.......poika 09/08....................kp 17/28 *yk 1
kikka89.................. tyttö 08/09....................kp 16/26-29
Minnuska89............tyttö 03/09.....................kp 16/32-33 *1v
Kellukka..................poika 03/08...................kp 15/28-31 *yk 4
Mirage...................tyttö 11/08.....................kp 15/27-28 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 14/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 14/27 *yk1
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp 12/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 12/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 11/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06..................kp 11/28-34 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 7/30 *yk 6
Vouhis....................poika 01/03...................kp 4/27-28 *yk 3
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 1/30 *yk 4




PIINAILIJAT:


Tyty86 dpo 8
Salainen toive dpo 5-6
Matilda-08 dpo 5-6
Mirage dpo 3



TAUSTAILEMASSA:

Tellervo.................esik.08/07
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 80/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 51/28 *yk 2
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
Jumima
kr80...................... esik. 11/08
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:

AJ..........................poika /08.......................kp 31/? * yk 2


PLUSSANNEET 2011:


Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2)


PLUSSANNEET 2010:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)
Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
Syyskuu2010: Koiramamma (yk 3), Heissu (yk5), Jopatu (yk 5), Diipeli (yk 2), Minsku82 (yk33), Itkuiita85 (yk2), Jasmi- (yk1), Neito84 (yk4)
Elokuu2010: rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1), tatskattu (yk 2),Shistin (yk4), nereida, sirpaleina, sofku
Heinäkuu2010: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu2010: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu2010: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu2010: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu2010: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu2010: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu2010: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Viimeksi muokattu:
Vouhis ja pinkie86 jaksamisia ja isooo rutistus! :hug:

AJ iiiiisot onnittelut!!! Nyt vaan puhallat niitä plussatuulia koko meille pinon porukalle! :heart: Pikkuiselle kovastii liimaa ja tarrasukkia mukaan ja leppoisaa odotusaikaa :) Ja lykkyä savuttomaan elämään! Täällä vielä sauhu nousee toistaiseksi, mutta ajatuksissa lopettaminen. Esikoisen kohdalla lopetin muutama viikko plussan jälkeen. :ashamed:

Collins meillåä miehellä vähän sama asenne eli "lapsia ei tekemällä tehdä". Meillä myös pitkä suhde takana. Mä tosin olen käyttänyt nyt "yllätävään seksidraiviini" syynä sitä että lopetin pillerit. Eli pillerit mukamas vieneet haluja ja nyt ne on tullu takasin korkojen kera!! :D Eipä tuo kyllä ole valittanut... Vaatii kieltämättä mielikuvitusta ajoittaa seksin harrastaminen "sopivasti" ilman että toiselle tulee olo että seksiä harrastetaan vauvan alkuun saattamiseksi. Mun mielestä kyllä riittäisi toi eilen ja huomenna. Eikös ne siittiöt pitäis jotain kolme vuorokautta pysyä hengissä?..

Meillä esikoisen kohdalla toi kiinalaiskalenteri kyllä pitää paikkansa!

Mirage Kovasti peukkuja pidetään pystyssä että olis tärpännyt!!

Omaa napaa...ja ällötyksiä, jotka ei sovi herkkähipiäisille ;)
Täälä nyt sitten ilmeisesti ovis menoillaan. Eipä siitä tosin varma ole kun viimeset "luomut" olleet joskus 15 kesäsenä. Mutta aamulla vessassa käydessä sellanen kananmunan valkuaisen oloinen lima oli, että WTF?! Pakkohan se oli käydä googlettaa ja kattoa että mikäs mua nyt oikein vaivaa... Taisikin olla aivan luonnollinen tapahtuma! :D Mutta mites nyt ton liman kanssa että millos se hedelmällinen aika tarkalleen on? Me ei ehditä peittoja heiluttelemaan ennen kuin ilta myöhällä, onko silloin jo myöhäistä? AAAARG!!! ja edellinen kerta sunnuntaina, ei mitenkään riitä!!! Hiton epäsäännölliset kolmivuototyöt sentään!! :mad:
 
Heidi: Mullakin tuli heti mieleen et jos onkin sama jutu kun esikoisella että näkyy myöhään. Onks sulla muuten ollu säännölliset/lyhkäsemmät kierrot? Toivotaan että saadaan heittää sut jo plussanneisiin:)
Pinkie: Pahoittelut tädistä, menköön pois äkkiä ja onnea uuteen kiertoon ja yritykseen:hug:
Maira: Toivottavasti löydätte sen The kodin. Kyllä sen varmasti heti sitten tuntee että tää se on. Mekin aikamme etsittiin taloa mutta kuitenkin uuden rakentaminen oli meillä molemmilla takaraivossa ja nyt onkin sitten talonrakennusprojekti käynnissä. Perustukset on valmiina ja reilun kuukauden päästä tulee talopaketti:heart:
Salainen toive: No siis mähän siirsin kaksi tuosta mukana olijoiden listalta taustalle kun kiertopäivät huiteli 80:ssä eikä ole tullut mitään kommenttia mun palstallaoloaikana. Ajattelin että siirrän sitten takas jos niin haluavat mutta mitään ei ole kuulunut. Mutta siis ymmärrän tuon taustalla olon kyllä että silloin ei niin aktiivisesti kirjoitella mutta minäkin kyllä kannatan tuota kyselyä mukanaolevista taustailijoista. Me varsinaisella listalla olijat kaikki kyllä ilmoitellaan itsestämme tasaisin väliajoin joten siihen ei tartte puuttua.
Mä mietin myös tuota plussanneiden listaa että jos sitäkin pitäisi karsia ainakin osa viime vuodesta. Toivon mukaan tässä alkaa näitä plussia kertyä tällekin vuodelle enemmän ja enemmän ja luulen että me jotka aktiivisesti kirjoitellaan nyt, ei olla oltu tällä palstalla mukana samaan aikaan kun ne jotka on plussannu 2010 alkuvuodesta. Ja siis minäkin haluan korostaa ettei ole tarkoitus ketään heittää täältä ulos tai astua varpaille tai mitään muutakaan, tuo lista vaan on aika pitkä roikottaa mukana jos puolet ovat poistuneet keskuudestamme. Ja siinä on tuo visuaalinen juttukin meidän "aktiiviyrittäjien/kirjoittajien" listalla että siinä siirtyy listalla ylöspäin sitä mukaa kun kierto lähenee loppuaan ja muut näkee myös kenellä alkaa olla jännät päivät ja jos siinä on kymmenen ensimmäistä sellaisia jotka eivät oikeastaan ole enää mukana ja kiertopäiviä vaan päivitellään jossain sadan paikkeilla niin sitten tuo visuaalinen juttu ei toimi:D
Mitä muut on mieltä jos vähän tehtäis kyselyä mukanaolijoista ja siistittäis tota listaa? Ja mitä sanotte tuotsta että otettais pois ainakin toi 2010 vuoden eka puolisko plussanneiden listasta
 
Matilda: kannatetaan listan siivousta. Mun mielestä tän pinon ei tarvi olla arkistopino jossa luetetllaan kaikkien vuosien plussanneet, vaan sellanen aktiivinen yrityspino enemmänkin. Eli vaikka viimeisten 6kk ajan plussanneet vois olla listalla ja siitä sitten ei vanhempia, ehdottaisin.

Onnea vielä AJ, laitahan kuvaa testeistä niin saahaan täällä ihailla :D!

(.) täällä kp12 ekassa imettämättömässä kierrossa ja mieli on aivan maassa. Ei kiinnosta seksi eikä mikään, kaverille syntyi juuri maailman kaunein piku tyttö ja tuntuu aivan utopialta että meilläkin vielä olisi sellainen joskus. Jotenkin henkisesti olen jo luovuttanut koko projektin kanssa vaikka just nyt pitäis täysillä yrittää kun ei enää imetä :&..
 
pinkie
Isot pahottelut punanuttuämmästä (ompa hauska sana muuten!) ja paljon onnea uuteen kiertoon :)

Matilda...(Listan siivoomisesta)
Mä kannatan... Mitä jos nuo kaikki plussanneet pidettäs etusivulla, jos siellä pitäs listaa jossa näkys vaan et ketkä tässä pinossa on, ei siis mitään päivitettäviä kp:tä tai muita sun riesaks.
Ja sitten täällä listassa olis aina tän kuukauden plussanneet tai jotain? :confused:

Onko sulla vielä niitä tuntemuksia mahassa?


Mä näin ihan outoo unta taas... :D Koitin päästä vessaan ja joka paikassa siitä tivattiin 10e maksua johon en suostunu. Ja sitten yhtäkkiä Lauri Tähkä oli siinä :p
Outoa kyllä että jossain vaiheessa mä en voinu sietää sitä miestä mut se on oikeesti hyvä ja aika :p
 
Viimeksi muokattu:
AJ
Kiitos vielä kaikille ihanille ihmisille:) Olette mahtavia:flower:

Maira ja Matilda Meillä myös talo hakusessa, mutta luulen, että päädytään lopulta samaan kun Matilda, eli rakentamiseen. Mä haluan hirsitalon:) Ja asutaan siis jo omakotitalossa kaupungissa, mutta haluttaisiin muuttaa vähän syrjemmälle.

ON: Yritän tänään tai huomenna testailla ja yritän osata laittaa kuvan tännekin. Katsotaan nyt miten käy :D Oireet ovat ja pysyvät. Oksettava olo on koko ajan ja alavatsa on outo. Esikoisesta en voinut pahoin, mutta luulen, että tämän kanssa käy toisin.
 
Viimeksi muokattu:
Matilda Juu turhaa siihen listaan on alkaa kerää viimesen 5 vuoden plussanneita.. :) Tuo kinkulan ehdottama n. puoli vuotta kuulosti hyvältä! :)
Mekin muuten katteltiin talopaketteja, mut siihen meillä ei rahkeet vielä riitä, me kun ei aleta ite rakentaa mitään ja sit taas kuitenkin haluttais joitain tiettyjä juttuja sinne jotka nostattaa hintaa heti, joten tulee niin saakelin kalliiks et kokeillaan nyt vaan kalastella, kaikki aikanaa... :D

Nauruprinsessa Heh, sinällään aika normaali rektio, niin se olisin minäki ollu ensimmäisenä kvg... :D Ja tässä vähän copy/pastea muualta kun ite en noista ovis jutuista mitää tiedä... :p

Munasolun elinikä on 12-24 tuntia. Siittiöt elävät ja hedelmöittävät noin 72 tuntia eli 3 vuorokautta, niiden maksimielinikä on 5 vuorokautta. Tämä tarkoittaa sitä, että hedelmöityminen voi tapahtua, mikäli rakastelee ovulaatiota edeltävän 72 tunnin ja/tai sitä seuraavien 24 tunnin aikana. Mikäli ovulaatio voitaisiin tarkasti ennakoida, olisi kaikki hyvin yksinkertaista. Elimistömme antaa kuitenkin tarkan viestin vain siitä,m että ovulaatio on jo tapahtunut - ei etukäteen, koska tämä tulee tapahtumaan. Siittiöiden maksimi-ikä voi olla jopa 7 päivää, joskin hyvin harvoin ja erittäin hyvissä olosuhteissa. Jos haluat olla varma, lisää näihin laskutoimituksiin vielä 2 lisäpäivää. Nämä ohjeet perustuvat siittiöiden 5 päivän maksimielinikään.


( . ) Mä tuossa eilen mietiskelin asiaa oikein kunnolla ja olen melkein varma et se mun ovis oli viime viikolla jo ke-to akselilla, sillon kun olin niitä ihän järkyttäviä menkkakipuja ja selkäkipuja, nyt taasen ei ole ollut mitää, sinällää lisääntymistä ajatellen se olis vaan hyvä, sillä jos tällä viikolla olis ovulaatio niin aika hiljaista olis et tästä mitää tulis kun miestä ei ehdi edes näinm yövuoroviikolla näkemään... :LOL: Ei sillä, ei mulla edelleenkää hätä ole tän asian kanssa, mut kieltämättä pieni vauvakuume jo polttelee...

Aloin eilen miettii sitäkin et koska eka tuli puun takaa, yllätyksenä, sitä jotenkin automaattisesti ajattelee et tottahan toki nyttenkin käy heti tärppi, et ei tää voi kauaa ottaa, mut entäs jos se ottaakin aikaa enemmän?Alkaakohan sitä sitten masentaa ja tuntemaan ittensä jotenkin vialliseks?
Veikee kuinka itsestäänselvyytenä voikin pitää niinkin monimutkaista ja isoa asiaa kuin lapsen saaminen.. :ashamed:

Mutta joo, mä lähden varmaan tänään pojan kanssa vanhemmilleni yöks tai pariks, joten minun osalta oikein mukavaa loppuviikkoa kaikille! :)
 
AJ:n testikuvia kaipaan minäki :p Kyllä sulla ainaki oireet on lupaavan kuuloset! :)

Nauruprinsessa ja Collins...
Meillä ukko kanssa tässä pikkukakkosen tekemisessä mukana enemmän et "Ei me tätä tekemällä aleta tekemään" Se kyllä varmaan kuvitteli että ku esikoinen sai alkunsa yhestä pupuilukerrasta että se oli nytki vaan naps ja mä oon raskaana... Mut kovasti olen sille selittäny että vähän vois kyllä yrittääkki ku mulla on epäsäännölliset kierrot ja tuo imetys niin voi kestää...
Ukkoki luulee että haluan seksiä vain raskaaksi tulemisen takia. Myönnän kyllä että heti ku viime menkat loppu niin ei ole montaa päivää ollu ettei oltais... Ehkä vähempikin riittäs... Ehkä se jokatoinenpäivä riittäs? :D

Sahara edelleen kateissa... Ehkä sitä ei mulla olekkaan
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä