** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

AJ
Kyllä se nyt plussaa näyttää, eli viallinen testi aikaisempi ilmeisesti. Ei se plussa mikään hirmu vahva ollut, mutta plussa kuitenkin. Se on nyt siis tämän aamuista testiä lukuunottamatta pysynyt kolme päivää plussalla, niin en kemialliseen usko. Siirryn pikkuhiljaa tuonne odottajien puolelle varovaisin mielin ja pääsenhän mä tarpeen vaatiessa tänne takaisin, jos se siltä näyttää.

Nyt kaikille naisille oikein kovasti tsemppiä vauvaprojektien kanssa:flower: Muistakaa, että olette ihania ihan kaikki:heart:
 
Heippa, oon tässä ollut muutaman päivän vähän taka-alalla kun olen keskittynyt noihin hää juttuihin :) Mutta mulle voi päivittää listaan kp 16/32, täällä odotellaan ovulaatiota lauantaiksi, tänään ajateltiin aloittaa sekstailut miehen kanssa jos vaikka sais jotakin aikaiseksi tuolla makuhuoneen puolellakin kun on tärkeät päivät tulossa :) Eikö se ollu niin että parhaimmat mahdollisuudet on pari päivää ennen ja pari päivää jälkeenkin :)
 
AJ
Ihania uutisia :heart:



Pikasesti omaa napaa vain ennen nukkumaan menoa... Mulla jomottaa mahaa enkä mä kuvittele ku sen verran kovaa välissä jomottelee :D
Mietin voisko tää olla ovis mut mitä se viime to ja pe sitten oli ku sen verran kovasti jomotteli...
Joskus sillon jotain limojaki oli ja miks ne vaan sillon olis mällit muuttunu semmosiks mut ei muullon...
En tiiä ymmärsikö kukaan mitä ajan takaa...

Nyt nukkumaan.. Huomenna shopppailupäivä tiedossa siskon kanssa :)
 
Taustailija ilmoittautuu mukana olevaksi ja pysyväksi!


(Pikainen taustakertaus itsestäni; meneillään yk17 tai 18 - olen lakannut laskemasta - ylipainoa -> PCO -> pitkät kierrot, ei ovulaatiota ja hoitona tällä hetkellä vain seuranta yksityisellä + laihdutus)
Kävin eilen taas lääkärissä, edellisestä käynnistä on kolme kuukautta ja kuusi kiloa aikaa. Tämän käynnin tarkoitus oli tarkistaa munasarjat, onko painonpudotus niitä yhtään siistinyt, kun edellisellä kerralla oli isoja, valmiin kokoisia munarakkuloita molemmilla puolilla yli 10. Kyllä ne vähän oli siistiytyneet, lääkäri veikkasi että tämä kierto tulee olemaan taas hieman pidempi kuin edellinen normaalimittainen oli, mutta veikkasi myös että oikealta puolelta saattaisin onnistua ovuloimaan vajaan viikon kuluttua! Peukkuja pystyyn siis!
Jatkoista lääkärin kanssa keskusteltiin, hän tiedusteli toiveitani hoitojen aloittamisen suhteen. Siitä olimme mieheni kanssa tehneet päätöksen, ettei mitään hoitoja aloiteta. Näillä mennään, painonpudotusta jatkan edelleen ja pikkukakkonen tulee jos on tullakseen.
 
Joo miten hitossa tässä voip rueta testailemaan ku kusella pittää juossa öisinkii:LOL: no pakko oli tänä aamuna tehä yks sekunda testi vaikka pissi ei oltkaa rakos ku 3h, ja harmaa viivanpaikka..plääh: /eli ei mittää..en jaksanu rueta aamu 5 aikaa testailee "aamupissistä"kun vessassa kävin..joten testasin sitten huonosta pissistä:Dvissii pittää lähtee ostaa testejä ku ei niit oo..ihan varuiks vaan:whistle:

En tiiä johtuuko tästä elämäntapa remontista vai jostain muusta, mutta oon nälissäni jatkuvasti:kieh:tää on samanlaista kuin silloin kemiallisissa kierroissa..nälän tunne vaivaa vaikka nälkä ei oiskaa..ja dpo5 alkaen joka aamu turpa tukossa ja öisin..ei tää oo flunssaa eikä allergiaa..

Salainen toive jos siula oliki viime viikol ovis ja nyt mahdollinen kiinnittyminen;)sehän voi aiheuttaa kipuja.
 
AJ
Mirage Valitettavasti ei nyt taida kuvia olla. Ja päätin nyt etten testaa enää yhtään kertaa. Tänään töissä testasin vielä ei-herkällä testillä selvän haamun ja aamulla clearbluella haaleahkon plussan, eli raskaana tässä ollaan ja lopetan nyt kaikkien viivojen vahtaamisen. Jos menee kesken, niin menee, mutta tällaisella stressaamisella ihan varmasti menee kesken. Nyt yritän keskittyä esikkoon ja tähän tulokkaaseen. Suuren suuret halaukset kaikille ja nähdään odotuspuolella. Mä pidän nyt tästä palstailusta jonkun aikaa taukoa ja yritän tosiaan keskittyä olemaan onnellinen tästä raskaudesta :)
 
Onnea AJ:lle plussasta! Onneksi oli vain viallinen testi kyseessa!!

Mekin ollaan kotiuduttu Suomesta ja on ollut niin kiirusta etten ole koneelle ehtinyt. Ensi viikon alussa ma tai ti pitaisi olla ovis. Viikonloppuna tikuttelemaan! Jokohan kohta elama palautuisi normaaliksi ja ehtisi vahan jotain kommentoidakin!

Ja tervetuloa uudet!
 
********TORSTAI 13.1.2011************




MUKANA:


Heidi-80..................poika 08/08...................kp 55/27-34 *yk 5
Salainen toive.........poika 10/09....................kp 28/24-36(44)*yk2
Nessu86.................tyttö 03/09.....................kp 20/30
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 19/26 *yk 3
Nauruprinsessa.......poika 09/08....................kp 18/28 *yk 1
kikka89.................. tyttö 08/09....................kp 17/26-29
Minnuska89............tyttö 03/09.....................kp 17/32 *1v
Kellukka..................poika 03/08...................kp 16/28-31 *yk 4
Mirage...................tyttö 11/08.....................kp 16/27-28 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 15/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 15/27 *yk1
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp 13/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 13/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 12/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06..................kp 12/28-34 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 8/30 *yk 6
Vouhis....................poika 01/03...................kp 5/27-28 *yk 3
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 2/30 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 2/30-36 *yk2




PIINAILIJAT:


Tyty86 dpo 9
Salainen toive dpo 6-7
Matilda-08 dpo 6-7
Mirage dpo 4-5



TAUSTAILEMASSA:

Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 80/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 51/28 *yk 2
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
Jumima
kr80...................... esik. 11/08
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET 2011:


Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), AJ (yk2)


PLUSSANNEET 2010:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)
Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
 
Viimeksi muokattu:
AJ Onnea plussasta:hug: Ihanaa:heart:

Vähän omaa napaa: Oon työreissussa ja käymässä hotellihuoneessa ennen illanviettoa. Tulee varmaan muutama lonkero nautittua ja nyt aijon sen tehdä koska en tärppiin usko ja muutenkaan en voisi tietää. Olen nyt ollut marraskuusta asti (uudenvuoden aattoa lukuunottamatta) tosi varovainen ja nytkin tuntuu että nyt kun tein päätöksen alkoholia nauttia niin sitten tietenkin on tärppi käynyt tai sitten tuhoan sillä alkoholilla mahdollisen kiinnittymisen. No, en esikonkaan kanssa ennakkoon lopettanut vaan vasta sitten plussattuani. Ja siis mun juomiseni nyt on niin minimaalista ja harvinaista huvia.
Täällä ei mitään erikoista siis tunnu. Mahassa nyt on kaikkia tuntemuksia mutta niin mulla aina joten en nyt haluaisi alkaa toiveita elättelemään kun taas saa pettyä kuitenkin.
 
tyty
Niin no mä tässä mietin et kyllä se ovis varmaan viime viikolla kuitenki oli ku nyt kuivemmat kelit menossa... Esikoisesta eka oire oli munasarjojen jomottelu dpo9 ja siitä päivä tai kaks niin meni tissit kipeeks. Tässä vaan ootellaan jos olis niin hyvä tuuri ollu ja jotain ilmaantus... :p

AJ
Tule jossain vaiheessa kertomaan kuulumisia jos joudat ja jaksat. Vimestään niitä ultrakuulumisia ;) Paljon onnea masun kasvatteluun :)
 
Viimeksi muokattu:
Haluaisin mielelläni liittyä joukkoon mukaan. Kotoa löytyy maailman ihanin tytär 12/07 ja pikku kakkosta on nyt yritetty syyskuusta asti. Tytär sai aikoinaan alkunsa heti, mutta nyt alkaa jo epätoivo iskemään :( . Kp 8/28 meneillään.
 
Tervetuloa Hoodrat ja Pistepirkko!

(.) ovistestissä haamu, vihdoin edes JOTAIN nähtävää. No nyt onkin jo kp14 että sietää pikkuhiljaa sitä plussaa tullakin jos on tullakseen ettei veny kierto taas... Paskempi homma että testejä on enää tasan yksi jälellä, että jos huomenna ei tuu plussaa niin se on sitten taas herran haltuun eikä hajuakaan milloin ovis on jos on ollenkaan.. Tänään ja huomena pitää varmaan väkisin yrittää vääntäytyä tonne kammarin puolelle ettei mee ohi jos vaikka testit ei taas näytäkään kunnolla tai jotain. Sairaan ärsyttävää. Olispa rahaa käydä pari kertaa viikossa ultrassa niin tietäs jumalauta oikeesti tapahtuuko sisuksissa mitään vai ei!

Tää on kyllä persiistä tää pidempi yrittäminen, miten sitä jaksaa pysyä positiivisella mielellä kun kerta toisensa jälkeen menkat aina alkavatkin?
 
Odottovan aika on kyllä niin pitkä. Meillä yritys vasta aluillaan mutta silti jo nyt jänskättää kuin tässä käy, hieman nolottaa kun nyt jo tämmösiä fiiliksiä kun luen teidän pitempään yrittäneiden juttuja :ashamed: Halit teille kaikille :hug:
 
Tervetuloa Hoodrat ja Pistepirkko!

(.) Tää on kyllä persiistä tää pidempi yrittäminen, miten sitä jaksaa pysyä positiivisella mielellä kun kerta toisensa jälkeen menkat aina alkavatkin?
Kiitos :). Samaa mieltä. On koko seksin harrastaminen vähän sitä, että ajattelee vaan että josko tärppäisi. Mä kävin ultrassa kun oli menkat kellontarkasta kierrosta poiketen yli 10 pv myöhässä mutta testi näytti sitkeästi negaa... Ultrassa kaikki oli kuitenkin ok ja oviksenkin tunnen joka h****tin kierrossa, mutta mitään ei silti tapahdu :|.
 
Tuohon oviksen "tuntemiseen" kommentoisin...
Niin mäkin kuvittelin esikoista yrittäessämme, naureskelinkin oikein (ennenkuin yrityksen aloitimme) että on tää lapsenteko sitten helppo juttu, sen kun vaan yhtenä päivänä kuussa panee niin varmasti osuu kohdalleen!!! No, käytännössä ovistestein ja vielä ultralla varmistettuna mulla ovulaatio olikin viisi päivää kipujen ja tuntemusten JÄLKEEN, eli olin ollut aika pitkään väärässä.
Nyt sitten kun tätä toista on yritetty ja yritetty, niin muutaman kerran on kivut ja positiivinen ovistesti osuneet samalle päivälle - tuloksetta kuitenkin. Ei sieltä mitään irtoa.
 
NEGA NEGA NEGA:stick::headwall:voihan perse..noh, mutta nyt dpo10, joten elän pienessä toivossa..Kusella saap juosta tunnin välein ja tänään piti ottaa päikkärit tytön kaa kun niin väsytti..harvoin nukun päikkyi..valvon 12 saakka ja aamul ajoissa ylös ja silti oon virkku yleensä..TÄssä kierrossa jos ei tärppää niin voi olla et jatketaa yritystä vasta syksyllä/kesällä
 

Yhteistyössä