** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Tuli sit taas pyöreät päivät.

Justiinsa tultiin pojan kanssa lekurista kun kummatkin oltu 5 pv kuumessa jaa tuli sit samalla lekurille sanottua kierrosta. Ja verikokeet otettiin. Hgg oli 67. Eli kuulemma joko olen ollut raskaana tai sit olen yhä. Tutkimuksiin varattiin aika kun alle 100 on kuulemma aika vähän mutta ei poikkeavaa. Keskenmenonriski alussa vain suurempi. Ultrattu ei voitu kun ei ollu konetta vapaana. Prkl. Et taas odotellaan...ja tää alkaa oleenkin mun vahvin laji =)

Pistepirkko Asuttiin Kurikassa mut nyt ollaan reilu puol vuotta asusteltu Nokian puolella.

Neiti Näpsän äiti Tervetuloa joukkoomme :heart: Sulla hauska nimimerkki =)
 
Salainen toive No noh, eihän ne oireet välttämättä samoja ole!Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon... :D

Neiti Näpsän äiti Teretulemasta mukaan! :)

heidi-80
Oijoi!!Kylläpä alko jännittää sun puolesta! :heart: toivottavasti siellä pieni mukana on!

Matilda Kattelin et sullakin rupee olee jänskät päivät!Oon sormet kyynerpäitä myöten ristissä täällä! :heart:

tyty86 No voihan hittolainen... :( :hug: Mut voihan periaatteessa pieni tauko tehdä ihan hyvääkin, jokatapauksessa pikaista paranemista lentsusta.. :hug:

Tänne ei mitää uutta..Anoppi kuulemma tulee viikonloppuna meille ja tarjotteli vapaa iltaa, mut mietin tuossa nyt et uskaltaako sitä parilla oluella käydä vai ei..Periaatteessa kai uskaltais, ei kuitenkaa ole mitään varmuutta sille onko tärppi käyny kun menkkojenkin pitäis alkaa vasta ens viikolla..Äh, en mä tiedä, hankalaa...Miksei vois heti iskee karseet pahoinvoinnit yms. oireet jos on raskaaks tullu niin tietäis heti et ahaa, nyt on tapahtunu jotain, ei tarttis miettiä.. :D
 
Viimeksi muokattu:
tyty :hug: yrittäkää nauttia nyt tästä pakollisesta taukoajasta kuitenkin, vaikka tyhmältähän se ymmärrettävästi tuntuu, kun kuume on kova. Pääasia, että mies tulee terveeksi :hug:

Heidi toivottavasti hcg vaan nousee sinulla hitaasti d:)b

Neiti Näpsän äiti tervetuloa :wave:

Maira eihän siitä yhdestä tai kahdesta haittaa ole, jos ei se 4+0 ole vielä täynnä. Kaverini polttareita vietettiin, kun hän oli 3+6 (tiedettiin kyllä raskauden mahdollisuudesta) ja kysyttiin etukäteen lääkärikaverilta, että voiko ottaa jokusen lasillisen. Hän vastasi, ettei siitä ole haittaa, kun verenkierto ei vielä ole yhteinen äidillä ja sikiöllä tuossa vaiheessa. Suositellaanhan sitä luteaalivaiheen aikana sitä lasillista punaviiniä päivittäinkin, tuskin parista oluesta haittaa on :)

ON apea fiilis. Yksi vanhempi sukulainen kuoli viikonloppuna ja toinen, joskin nuorempi lähisukulainen joutui vaikean sairauden takia eilen sairaalaan. Ennuste ei ole kovin hyvä. Itkuherkkyyttä on ollut ja menkkaoireet puuttuvat, mutta tuo itkeskely nyt voi johtua tosiaan näistä muistakin elämän asioista… testit tuli tänään postissa, joten josko sitä huomenna testaisi. Parempaa päivää teille muille! :wave:
 
tyty86 Halauksia sinne ja voimia tilanteeseen.. Ihan perseestä ku tietää et tulee tärppi pitkittymään.. :/ Piti vielä kysyä että missä päin asutte? Ku kirjotit tost et meet thaiboxaa, mä harrastan kans sitä:) Mut nyt on ollu pakko pitää breikkii tän raskauden takia.. Hirveet himot ois taas päästä salille!!!
 
Tyty::hug: Pahoitteluni tädistä. Tuo tauko voi tosiaan tehdä hyvää. Mäkin oon miettiny et pitäiskö ottaa parin kuukauden aikalisä kun tuntuu ettei näin kierron viimesinä päivinä pysty keskittyy mihinkä muuhun ku ittensä tarkkailuun. Ja hoitakaa nyt mies kuntoon, terveyshän on kuitenkin niin tärkee asia.
Salainen toive: Mustakin tuntuu siltä että ei tässä nyt mitään vauvaa tule. Oon odottanu sitä huonoa oloa joka esikon kanssa alkoi tasan tänään mutta ei. Tuossa tunti sitten oli maha niin pirun kipee että tuntu kun koko kohtu ja sisuskalut tulis pihalle ja välillä tuntuu siltä kun menkat alkais. Mä en usko tohon raskauteen oikein ja pelkään kun se vuoto alkaa kun sit saa taas keräillä itteään pari päivää. Toisaalta kaikki raskaudet voi samalla naisella olla ihan erilaisia eri oireilla....
 
Heippa :wave:
Salainen toive ei mullakaa ollu tissikipuja tuli vasta myöhemmin ja nyt on ollu sen pari vk aika kipeet...toivottavasti tärppi kävis!!:heart:

Collinsille kiitos tuosta kiinalaisesta kalenterista :D
mulla olis sen mukaan tyttö ja hieman tyttöolo onkin,ku nyt on tuota etovaa oloa,mitä en esikoispojasta kokenu..tunnin välein pitäisi olla syömässä jotain ettei paha olo yllätä tai no ehtii se kyl yllättää aina..
vielä kuukausi neuvolaan,eikä millään malttaisi odottaa,pelkoa lisää vielä se ku tosi monella tuntunu olevan jotai häikkää tuol odotuspuolella niin tietty siitä itelleki tulee pelko persiisiin!!
Jiihaa,6pv ilman tupakkaa!!sitä ennen meni 5pv 1tupakka/pv.. mut tosi hyvin auttoi lopetuksessa tuo paha olo,ja ei ees kyllä tee mieli tupakkaa :)
Paljon PLUSSAtuulia teille+++++++ :heart:
JiiMii&Asukki6+4
 
No mä tuun tänne nyt sit pillittämään kaks päivää etuajassa ja voin päivittää sitten kp1 taas kerran. Ja nyt oli sit 24 päivän kierto ja tyyliin aina on ollut 26 että mitähän helvettiä tässä mun kropassa tapahtuu. Meen itkemään....
 
Kiitos toivotuksista, :)
Nimimerkin alkuperä siis tulee lapsesta jota kutsun neiti näpsäksi, on meinaan mahdoton säheltäjä :LOL:

Heidi Kyllä on jännää mutta toivotaan että tilanteeseen tulisi selvyys ja nopeasti. Ja toivotaan että että se olisi oikea vaihtoehto.

Tyty pahoittelut tädistä :hug:


Matilda-08 :hug:


Mirage osanottoni sukulaisen poismenosta, toivotaan lähisukulaiselle ihmettä :hug:
toivotaan myös että huominen tuo tullessan jotain positiivista.

Salainen toive Kaikki voi vielä olla mahdollista, älä vielä luovuta.

Maira enpä minäkään usko että muutamasta olusesta vielä tässä vaiheessa olisi mitään haittaa, mutta itsehän sinä päätät millä juomilla mahdollisesti ilta menee :)

tietoja vielä minusta päivittäjälle
eliskä

Neiti Näpsän äiti tyttö 10/08 kp:t 13/32
 
Täällä taas tiukkaa työputkea väännetty. Lueskelemassa oon ehtiny käymään, mutta nyt olis taas niin paljon kommentoitavaa, et ihan mahdoton tehtävä! Tässä nyt vaan ilmoittelen että mukana porukassa yhä ollaan, joskin kiirusta pitää...

Sanotaan siis näin että tsemppiä sitä tarvitseville ja peukkuja pystyyn jännääjille! Ja tietty tervetuloa uusille kuumeilijoille!! :) Täällähän on ihan mahoton määrä tapahtumia!!

Omaan napaan nyt ei mitään. ei siis yhtään tasan mitään... ei oloja että täti tulis eikä oloja ettei tulis. eipä tosin tosta kierrostakaan ole hajuakaan, että missä vaiheessa mennään kun luomut olleet 15v viimeks. höh. Mutta kattellaan kattellaan ja kuulostellaan.
 
********KESKIVIIKKO 19.1.2011************




MUKANA:


Heidi-80..................poika 08/08...................kp 61/27-34 *yk 5
Salainen toive.........poika 10/09....................kp 34/24-36(44)*yk2
Nessu86.................tyttö 03/09.....................kp 26/30
Nauruprinsessa.......poika 09/08....................kp 24/28 *yk 1
kikka89.................. tyttö 08/09....................kp 23/26-29
Minnuska89............tyttö 03/09.....................kp 23/32 *1v
Kellukka..................poika 03/08...................kp 22/28-31 *yk 4
Mirage...................tyttö 11/08.....................kp 22/27-28 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 21/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 21/27 *yk1
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp 19/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 19/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 18/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06..................kp 18/28-34 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 14/30 *yk 6
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 14/32 *yk 1
Pistepirkko..............tyttö 12/07....................Kp 13/28 *yk??
Vouhis....................poika 01/03...................kp 11/27-28 *yk 3
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 8/30 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 8/30-36 *yk2
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 2/26 *yk 3




PIINAILIJAT:


Salainen toive................dpo 12-13
Mirage..........................dpo 10-11
Collins...........................dpo 8
Kinkula.........................dpo 4
Danone81......................dpo 3-4
Onnen kipuna................dpo 2


TAUSTAILEMASSA:

AJ.........................poika-08
Hoodrat
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 80/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 51/28 *yk 2
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
Jumima
kr80...................... esik. 11/08
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET 2011:


Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2)


PLUSSANNEET 2010:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)
Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
 
tyty: muistan ton ku mulla oli viimekierrossa flunssa ja olin ihan varma et raskausoireita mut oliki flunssasta johtuvaa kaikki :( pahoittelut tädistä ja voimia teille!
heidi: no tosiaan meni jännäksi!!! toivotaan parasta!!!!
matilda: :( kaikki me täällä tiedetään kuinka se *ituttaa se tädin tulo kun toivoo niin kovasti :(
Tervetuloa uusille!

ON: aika menee hitaasti taas... huhhuijaa.... palaillaan kun on jotain kerrottavaa,eiköhän niitä "oireita" taas ala kertymään ku päivät kuluu :LOL: Nyt olen pojan kanssa kotona,hän on kipeenä..
 
Heidi: Toivotaan parasta:)
Mirage: Osanottoni ja voimia sinne:hug:
Salainen toive: Toivottavasti mä saan lisätä sut edes plussanneisiin. Toivoa on niin kauan kun täti pysyy poissa.

Täältä listan hänniltä taas hei. En kyllä käsitä että mikä juttu tää oli että täti tuli näin aikasin. Ihan uus juttu mulle, ja siis ei ollu mitään ennakko-oireita mitä mulla aina on päivää paria ennen. Eilen otti kyllä niin lujaa päähän että itku tuli. Se oman nyytin kaipuu on käyny niin suureks että en tiedä miten tässä nyt malttaa odottaa tärppiä. Taas yks h*lvetin kuukausi edessä. Sitten kun mä nään kuinka paljon mieskin sitä toista haluaisi ja hänelle sen haluaisin antaa, samoin kuin tytölle pikkusisaren. Ja tiedän että meillä ei noita yrityskertoja oo nimeksikään eikä vielä pitäis valittaa. Kai se on vaan kun esikko tärppäs heti niin kuvitteli että seuraavakin. Illalla oli onneks vähän muuta ohjelmaa joten sai ajatella jotain muuta. Ja mies on niin ihana ja onnistu lohduttamaan. Nyt täytyy vaan laittaa katse tähän uuteen kiertoon. Ja varmaan panostaa enemmän omaan hyvinvointiin. Oon ollu siinä vähän huono viimeaikoina ja ottanu itelleni enemmän tehtävää kun oikeesti jaksais ja stressannu ja siitä syystä ollu pahalla päällä jne.

Mä mietin tossa että kun tää on ollu nyt sellasta melkein oviksen kyttäämistä ja oireiden miettimistä että pitäiskö vaan unohtaa ne kaikki vai tilaisko vielä ovistestejä...Nyt olis voinu testaa sekä aamulla ja illalla. Saa nähdä.
 
Matilda voi surku :hug: Eivät ne suru ja harmi sen pienemmiltä tunnu, vaikka yrityskiertoja olisi vähemmän. Onnea uuteen kiertoon :)

ON Testasin aamulla hentoisen värillisen haamun :heart: Onko tietoa noista Sofin one stepeistä, että antavatko sellaisia kovin herkästi? Ihan vielä en uskalla riemuita, mutta testiajalla kuitenkin tuli…
 
Voi Matilda, mulle tuli niin kamala surku sun puolestas et... :( :hug: Kyllä se siitä...

Mirage
Otan osaa surun keskellä, toivottavasti saisit myös positiivisia uutisia pian! :)

Täytyy nyt kattoo mitä sen viikonlopun suhteen tekee, voihan se olla ettei anoppi edes tule...Ja joo, tuskin se maailmanloppu jos on yhdellä käy miehen kanssa istumassa vaikka raskaana oliskin, on kai se vähän niinki ettei tässä elämistä voi lopettaa sen varjolla et pelkää olevansa raskaana...(tarkoitan siis et alkais varoo kaikkee)

Kierrosta ei mullakaan nyt tosiaan oikein varmaa ajatusta ole, se voi olla et pysyy tuossa samassa kun ennen, tai sit voi olla ettei, jännityksellä ens viikkoa odottelen..Oon mä kehitelly itelleni jo vaikka ja kuinka oireita, alamahan kipuilusta nivusien vihlontaan... :rolleyes:

Kuulin muuten et yks tuttava olis kans jättäny ehkäisyn pois pari kk sitten, joten kuka tietää josko kävis mäihä ja oltais samaan aikaan mahat pystyssä! :)

Oikein mukavaa keskiviikkoa kaikille ja hirmuisesti tsemppiä sitä tarvitseville! :hug:

Muoks.
Syy siihen miks mä mietin sitä viikonlopun mahdollista vapaailtaa on se että meillä on sukulaiset kaukana, eli meillä ei täällä kotioloissa ole mitää mahdollisuutta lähteä yhdessä mihinkään, nyt sit aloin tuossa mietiskelee et mitäs jos järkkään miehelle yllärin jos se anoppi tulee ja varaan meille pöydän ravintolasta ja veisin sen leffaan ennen sitä! :) Meiltä on lähimpään kaupunkiin 34km, joten jos se haluaa ottaa olusta niin ottakoot, mä voin ajaa, romanttinen ilta kahdelle!Miltäs kuulostais? :D
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta:)Ja onnea ekaksi Mirage haamulaisesta=)
Tulin vain ilmoittamaan että siirryn taustailemaan joksikin aikaa kun miehen kanssa nyt ei ole mennyt tämä kakkosenyritysajatus yksiin ja on vähän muutenkin tämä meidän parisuhde koetuksella...:|että ainakin nyt toistaiseksi olisin poissa listalta....
Mutta oikein paljon plussatuulia kaikille!!!:)
 
Salainen toive, Mirage - ONNEA !!!! Ihania uutisia täällä <3

Matildalle iso hali, ei se pettymyksen määrä tosiaan korreloi yrityskiertojen määrään vaan aina se on yhtä kova isku kun menkat alkaa :(. Voithan vaikka päättää että tämän nyt alkaneen kierron vielä tikutat oikein urakalla ja pidät itsestäsi hyvää huolta, vähän vaikka hellitkin välillä :), ja sen jälkeen jos ei tärppi käy, niin otat etäisyyttä koko projektiin (muuten paitsi seksin osalta, heh) ja unohdat kaikki tikuttelut ja muut.

(.) Itse ajattelin että teen noin - jos tästä kierrosta ei tärppiä tule, tikutan enskerralla kahdesti päivässä ja jahtaan ovista, ja jos ei sekään tuo tulosta, niin sitten otetaan aikalisä.

kp19 ja kurkussa sellainen olo että sain flunssan kaverilta maanantaina. Jee jee. Kohta se on sitten pojassakin tietysti ja taas sairastetaan pari viikkoa, kilin kellit!! Harmittaa.
 
Salainen toive onnittelut! :) Se on ihan liuskatesti, herkkä kyllä, mutta ei kasetti :) 5-10 min antaa tarkasteluajaksi, ja kolmen minuutin kohdalla se viiva siihen ilmestyi :heart:

pinkie onnellista alkanutta vuotta teille ja toivottavasti saatte asiat selvitettyä ja pääsette jatkamaan yritystä :)
 

Yhteistyössä