** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Kiitos ihanaiset! :)
Ukko toi eilen illalla kaupasta pregcheck paketin. Olin kyllä ihan varma negasta. Olo ku oli ihan semmonen et kohta alkaa... Ajattelin et jos ei yöllä ole alkanu niin teen aamulla testin niin loppuu mun hourailut...
Katoin eka et joo yks viiva vain mut sitten alko toista viivaa tulemaan ja sydän hyppäs kurkkuun :D


Mirage
Onko sofi one step ja one step sama merkki? Mä tein esikoista one step kasettitestin, semmosen herkän. Se ainaki näytti hailumpaa viivaa ku pregent stick-liuskatesti...
Jos siinä väriäki oikein on niin onnittelut! :) Pystytkö laittaa uteliaille kuvaa?

kinkula
Toivottavasti säästysitte sairastelulta :hug:
 
Salainen toive en tiedä ovatko sama, mutta voisi olettaa... niin samanlainen nimi. Täytyy huomenna kokeilla vaikka apteekin testillä, jos vaikka antaisi vahvemman viivan ;) Täytyy pitää sormet ja varpaat ristissä, että pysyisi mukana :) Mihin sinulla tulee laskettu aika? Jos tämä pysyy mukana, niin oviksesta laskien oltaisiin ihan lokakuun alussa. Nuo kp:t ei minulla tässä kierrossa kerro totuutta...
 
Huomenta taas kaikille !!

Ihan ensiksi onnittelut kaikille plussanneille ( ja se haamukin on plussa kunnes toisin todistetaan ) :flower:
Ja pahoittelut tädin kohdanneille

Ja sitten omaa napaa:
Tässä äsken aloin miettiä että muutaman kuukauden päästä tulee jo vuosi siitä kun ehkäisy jätettiin pois :O
Tosin meillähän on ollut välissä kuukausia kun peitto ei ole heilunut ollenkaan tai sitten se yksi tai kaksi kertaa on ajoittunut ihan väärin, esim juuri tädin poistuttua, ja juuri ennen sen saapumista..
Mutta kun mies on sitä mieltä ettei lapsia TEHDÄ niin minkäs teet :headwall:
Ja toisaalta, en mäkään ehkä halua että parisuhdeliikuntaa harrastettaisiin ihan vaan niitä lapsia tehdäkseen, menisi varmaan mun kohdalla se hauskuus siitä, ja mä kuitenkin ihan tykkään siitä touhusta.

Ja lisäksi mä olen nyt aika hämilläni ton miehen kanssa kun eilen tein sen virheen että kerroin miehelle näistä mun tissi kivuista.
- virhe sinäänsä etten haluaisi puhua mitään raskautumiseen littyvää ennen kuin on varmuus siitä että meille toinen pieni on tulossa-
Ja mieshän ihan innostui..
Kysyi moooonta kertaa että olenko raskaana, ja kun olen niin miksi en hänelle sitä kerro ( tietenkin sanoin etten ole koska en ainakaan tiedä olevani )
Sitten alkoi se tenttaaminen että olenko testannut ja miksi en ole.
Toi äijä ei taida oikeasti ihan ymmärtää sitä ettei sitä raskaustestiä voi ihan koska vaan tehdä :D

Mutta kun tosiaan mietin tuossa jokin aikaa sitten että pitäisikö vaan alkaa niitä pillereitä popsia kun tuntui ettei mies nyt toista lasta haluakaan, niin nyt taas näyttää siltä että haluaakin..

Saa nähdä mikä on todellinen reaktio sitten jos joskus saan kertoa plussanneeni.
 
Kiitos onnitteluista :) Onhan se haamukin tosiaan plussa, kunnes toisin todistetaan. Hieman varovaisin mielin kuitenkin vielä...

Maira joo just noita :) 10-herkkyisiä siis. Otin tuossa kuvan, täytyy yrittää myöhemmällä linkittää se :)

Salainen toive Minulla kanssa nyt menkoista laskien vasta 3+0, mutta kuitenkin jo dpo 11. Että saa nähdä, mihin se laskettu aika sitten joskus neuvolassa laitetaan, jos sinne asti tässä päästään...

kikka Kuulostaa niin tutulta... Kyllähän nämä asiat toki koulussa opetetaan, mutta silti voisi aina välillä olla meilläki paikallaan joku ihmisen biologia 101-kurssi ;) Jaksamista.
 
Salainen toive en ole puhunut miehelle mitään tästä, ja tuskin se sitä itse tajuaa että muutaman kuukauden päästä tulee jo vuosi täeteen.
Mieshän jopa silloin yhdessä kohtaa ( siis silloin kun jo luulin olevani raskaana ja ilmeisesti anoppi sai miehen puhuttua niin että kauheaa on jos vauva tulee ja silloinhan mies vaati että aloitan pillerit uudestaan ) väitti siis minulle ettei ollenkaan tiennyt etten pillereitä syö.
Huhtikuun lopussa tosiaan sanoin miehelle että mitäs jos lopetan pillereiden syömisen, mies kysyi miksi ja vastasin etten niitä halua enää syödä.
Ja vielä sanoin monta kertaa ennen tuota yllä mainittua kertaa etten enää pillereitä syö, sitten kun kerroin että epäilen olevani raskaana niin mies multa kysyi että " etkä sä muka syökään enää niitä pillereitä " vaikka varsin selvästi olin moneen kertaan sanonut etten niitä syö.

Mutta niin siis luulenpa ettei mies muista ollenkaan koska meillä on tuo ehkäisy pois jätetty, tietää vaan että on jätetty pois, mutta tuskin tietää koska.
 
Onpa täällä ihania uutisia näin aamutuimaan =). Onnea hurjasti plussasta Mirage ja Salainen toive :flower:.
Miragelle myös osanottoni suru-uutisista :hug:.
Heidillä oli vielä jännät paikat, joten tsemppiä tsemppiä :). Miksi te muuten Kurikasta pois muutitte? Viihdyittekö siellä? Se on musta ihanaa aluetta :heart:.
Mairan romanttinen ilta kuulostaa tosi hyvältä =).
Matildalle pahoittelut tädistä :hug:. Mullakin on sama juttu, että haluaisin tyttärelle pikkusisaren, kun hän selkeästi sellaista toivoo ja olisikin aivan mahtava isosisko. Itse en ikinä halunnutkaan lapsia pienellä ikäerolla, kun halusin saada nauttia siitä kaikesta pienen lapsen kehityksen ihmeellisyydestä kaikessa rauhassa ja halusin saada sen mahdollisuuden, että kaikkiin mahdollisiin lapsiinsa ehtisi "keskittymään" kunnolla, mutta nyt se ajattelu varmaan kostautuu :|... Yk:ksi voi tosiaan laittaa 4. Ehkäisy on jätetty kyllä jo aikaa sitten, mutta vähän niinkuin Kikalle (?) meilläkin on välillä ollut joko hiljaista peiton heiluttelu rintamalla tai ajoitus ovulaatiosta riippumaton, joten se 4 on varmaan aika todenmukainen.
Kikalla onkin aika monimutkainen tilanne... Mitä se anopille kuuluu haluatteko te lisää lapsia?

ON: Eilen taas ovistesti näytti hieman selkeämmin kahta viivaa, joten peittoa on heilutettu. Muutahan tämän asian eteen ei oikein voi tehdä :rolleyes: .
 
Matilda iso :hug: Harmittaahan se, vaikka kuinka olisi "vähän" yrityskiertoja takana. Kannattaa vaan yrittää ainakin alkukierrossa miettiä ja touhuta ihan muita asioita, että saa vähän etäisyyttä asiaan.

Tyty pahoittelut negasta ja iso :hug: sinnekin. Niin kuin muutama on todennutkin, tauko voi tehdä ihan hyvääkin! Kunhan osaa ajatella jotain muuta sen ajan, vaikka vaikeaahan se tietysti on...

Mirage ja Salainen toive ihan mahtavaa!!! Huikeasti onnea ja tarrasukkia molemmille! :flower: Toivottavasti toitte mukananne plussaonnea muillekin;)

Ja kaikki uudet, tervetuloa joukkoon!! :wave: Tännehän mahtuu kyllä!

Maira samoissa päivissä mennään;) Kohta alkaa jo jännittää. Onko sulla tietoa mikä dpo menossa?

ON: tajusin että kun ovis oli niin ajoissa (siis mulle, eli jo kp 13) tästä tulee lyhyt kierto - veikkaan että päivää. Pääsee siis piinasta aikaisin, jos ei plussaa näy. Oireita tietty on vaikka muille jakaa, mutta mun tapauksessa taitavat johtua enemmänkin lugeista. Viime kierrossa huomasin, että oireet loppuivat kuin seinään kolme - neljä päivää ennen kierron loppua. Siitä jo tiesinkin, ettei tärppiä ollut.
 
Mirage ja Salainen toive Hurjasti onnea plussasta :heart: Toivottavasti me muutki tultas pian perässä.

Multa alkaa vaan usko loppua kesken. Mies haki eilen apteekin testin ja negaahan se näyttää. Mä menetän kohta itsehillintäni tän kanssa. Ei jaksa...

Matilda Paha täti kun tuli kylään :hug: :heart:

Maira Kuulostaa todella hyvältä illan suunnitelma

Pistepirkko Kyllä me Kurikassa viihdyttiin. Asuttiin Vähäjärven rannassa niin näkymät oli mitä kauniimmat. Mut asuttiin kaksioissa ja tila alko käydä taaperon kanssa ahtaaksi. Ja haaveissa oli ollu kumminkin okt pitkään ja kun se oikea löyty niin muutettiin. Mutta oli kyl oikeasti vaikea jättää sellasta paikkaa kun järvi oli vieressä ja keskustaan ei matkaa juuri lainkaan ja kuntopolut ihan vieressä.

Joku täällä oli laihtunut 4,5 kg viikossa, en muista enää kuka mutta millä keinolla? Utelias vaan kun tahtois muutaman kg laihduttaa täs samalla
 
Mirage Oikein nätti viivanenhan se siellä! :)

Collins
Mä en tikuttamalla löytäny ovista, mä epäilen et alotin liian myöhään ja että ovulaatio oli aikalailla 2vko sitten, sikälimikäli osaan kroppaani tulkita oikein, oli nimittäin niin karseet menkkakivut sillon et huh..Vähän joo alkaa jänskättää! :D

heidi :hug:
 
Pistepirkko juu no eihän se munkaan mielestäni anopille kuulu että montako lasta me halutaan ja millä ikäerolla.
Mies meillä vaan on ihan mammanpoika ( joo ikää on tällä " pojalle " VASTA 36v eli eikäs se nyt ihan vielä mekin äidin-pikkupojasta )
Lisäksi anoppi on tosi sairas ( syöpää, keuhkoahtaumaa yms, koskaan ei tiedä mikä päivä on viimeinen ) ja kun mies aiemmin leikillään sanoi että " mitäs jos meille onkin jo tulossa toinen lapsi " niin tähän anoppi vastasi " älä pelottele vanhaa SAIRASTA äitiäsi "

Että näin..
 
Heidi :hug: on kyllä melkoinen tilanne! Onko sulla mahdollisuutta sinne ultraan päästä? Tai käydä vaikka yksityisellä?

Mirage ihana ihana viiva :heart:

Kikka hus vaan tollaset anopit! Niille kannata korvaansa lotkauttaa.

ON: ihan sellainen olo että täti tulee hetkellä millä hyvänsä. Plääh, taisi mennä tämäkin kierto hukkaan. Tarvii tosiaan alkaa katsella uutta työpaikkaa, että olisi jotain kiinnostavaa.
 
Mirage ja salainen toive oikein suuret onnittelut:heart::hug:nyt vaan peukut pystyyn että pikkuset pysyy matkassa..!!
Pikku87 siekö kysyit siitä thaiboxingista? Mie oon joensuusta=)eli täällä alotin nyt treenit( alkeiskurssin), tunsit itteni kyllä huvittavan näköseksi jo kun pelkästään mietin piten tyhmältä oon näyttäny yrittäessäni potkasta ja pysyy tasapainossa samaan aikaan:LOL:

Mietin tässä, että kannattaako miun enää roikkua täällä pinossa edes taustalla:(jos ei tässä ½vuoteen oo mahista vauvaan, niin pino tulee täyteen uusia yrittäjiä ja kaikki vanhat pääsee masua kasvattamaan..sit on jotenki tyhmää hengata taustalla..voi olla et poistun kokonaan. Ja ehkä pysyn koko kasplussan palstalta pois..helpottas ainakin..tänään ollu paska fiilis..
 
Salainen toive ja Mirage: Suurensuuret onnittelut plussasta. Ihanaa odotusaikaa teille molemmille:hug:

Täällä on kamala paha täti nyt kimpussa ja töistäkään ei oo mitään meinannu tulla kun niin kipee maha ja oksettava olo. Muuten oon kyllä jo keräilly itseni taas pettymyksen jälkeen ja kolmas kerta toden sanoo. Jospa sitä nyt tulis lokavauva meille.

Mä luulen että saa oviksen tikutus jäädä nyt tässä kierrossa. Luotan ennemmin omaan kroppaan ja täytyy vaan koittaa olla muuten aktiivinen, kunhan toi täti nyt poistuis.
 
AJ
Mirage ja Salainen toive Oikein paljon onnea ja paljon tsemppiä, että pysyvät matkassa mukana :flower: Ihania uutisia.

Tädin kohdanneille :hug:

Heidi No on kyllä aika kumma juttu. Oikeasti toivon sulle selvyyttä asiaan, tuo on kyllä melko raastavaa.

tyty Tylsä tilanne sullakin. Mutta nää on asioita mille ei mitään mahda. Terveys on kyllä sellainen asia, minkä kanssa ei kannata lähteä kikkailemaan. Lämmin halaus sinullekin.

ON: Aattelin nyt ensin, etten listalle liittyis hetkeen, mutta hittojakaan sillä väliä ole. Eli Matilda laitatko mulle kp 5/28-30 ja yk 3 :) Mitään en tästä kierrosta odota, mutta mukana ollaan teidän kanssa jännäämässä ja kuvittelemassa oireita ja ennen kaikkea tsemppaamassa muita.
 
Collins Maanantaiksi sain ajan ultraan ja labraan. Ottaavat uudestaan raskastestin.

Toisaalta hyvä mieli kun ainakin asiaa nyt selvitellään eikä venytellä turhaan. Menin "vahingossa" testaamaan millo olisi la aika niin 27.8 olis aika. esikoinen olis just täyttäny 3 vuotta. Tänään on 2 kk ku menkat viimex alko. Toivottavasti kaikki selviää ens vko aikana
 
Kiitoksia... :heart: Ei tätä oikein osaa uskoa... Eilen olin niin varma etten ole raskaana...
Millonkahan sitä menkat on myöhässä ku kierrosta hajuakaan... :confused: Huomenna kai olis pitäny alkaa? Ainaki viime kierrossa alko dpo13 illalla eli pituudeks tuli kuitenki 13pvä ku seuraavalle päivälle meni...Tänään dpo12/13 tai jotain...
Jännittää ja pelottaa niin miten käy...

Heidi
Jaksamista odotteluun :hug: Toivottavasti ultrassa köllis pikkunen ihmistaimi :)

En nyt muista mitä piti kirjottaa... Pää ihan sekasin... Kaikille sitä tarvitseville iso :hug:
 
Onnittelut Plussanneille! :hug: =)

Ja kaikille tarvitseville :hug:


heidi kyseli laihdutuksesta, siis minä tiputin ensimmäisen gofatgo-viikon aikana 4,5 kg
pääasiallisesti nestettähän tuo on, mutta katsellaan mitä tämä viikko tuo tullessaan :whistle: toivon kumminkin että lähtisi edes jotain. ;)
 

Yhteistyössä