** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Olipas taas tekstiä kerennyt tulla :) En enää muista mitä piti kommentoida, edelliselle sivulle jäi tekstit..

Tervetuloa uusille!

Pikaisesti vaan: onnea plussanneille! :heart:

Ja pahoittelut ja halit sitä tarvitseville :hug:

Ja omaa napaa: Mä meinasin huomenna aamulla tehdä testin. Ihan varmuuden vuoksi, vaikka ei nyt mitään oloja minnekään suuntaan ole, mutta kun meillä viikonloppuna HÄÄT :eek:, ja meinasin sitten juhlia kunnolla, jos ei kahta viivaa tule. Jäin miettimään, että fiksumpaa testata kuitenkin, ei tarvitse itse asiaa pähkäillä. Ja osaa varautua jo pettymykseen ettei tule yllätyksenä.
Mä en ole tänään osannut keskittyä yhtään mihinkään, kaikki ajatukset pyörii vain juhlissa. Huominen vielä ja sitten pääsee viimein jotakin tekemäänkin =D

Palailen siis varmaankin ensi viikolla vasta! (ellei huomenna tule jotakin kerrottavaa!)
 
Huomenta kaikille :wave:

Ja ihan ekaksi pitää valittaa. Tein aamulla kaksi :)D) testiä, toinen tuo Sofi one stepin herkkä (10 vahvuinen) ja toinen ihan Cittarista ostettu pregcheck-liuska (25 herkkyys).

No Sofin testin viiva oli hieman vahvistunut, mutta tuossa Pregcheckin vähemmän herkässä testissä viiva on tuplasti vahvempi eli huomattavasti selvempi ja vahvempi plussa. Laitan jotain vertailukuvaa kun ehdin... Mutta siis se noista herkistä testeistä, että kuten täällä on ennenkin todettu, herkkä ei aina ole niin herkkä kuin luulisi.

Halit kaikille tarvitseville, ja nessu d:)b Olikos muita, jotka meinasivat lähipäivinä testata? Heidille kovasti toivon, että teidän asianne selviäisi. Ja toki kaikille tasapuolisesti plussia :whistle:
 
********TORSTAI 20.1.2011************




MUKANA:


Heidi-80..................poika 08/08...................kp 62/27-34 *yk 5
Nessu86..................tyttö 03/09.....................kp 27/30
Nauruprinsessa........poika 09/08....................kp 25/28 *yk 1
kikka89....................tyttö 08/09....................kp 24/26-29
Minnuska89..............tyttö 03/09.....................kp 24/32 *1v
Kellukka..................poika 03/08...................kp 23/28-31 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 22/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 22/27 *yk1
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp 20/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 20/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 19/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06..................kp 19/28-34 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 15/30 *yk 6
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 15/32 *yk 1
Pistepirkko..............tyttö 12/07....................Kp 14/28 *yk??
Vouhis....................poika 01/03...................kp 12/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09...................kp 10/28-29 *yk 2
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 9/30 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 9/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 5/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 3/26 *yk 3




PIINAILIJAT:


Collins...........................dpo 8
Kinkula.........................dpo 4
Danone81......................dpo 3-4
Onnen kipuna................dpo 2


TAUSTAILEMASSA:

Hoodrat
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 80/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 51/28 *yk 2
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
kr80...................... esik. 11/08
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:
Salainen toive (yk2), Nessu86


PLUSSANNEET 2011:


Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4)



PLUSSANNEET 2010:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)
Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä oli tullu paljo tekstiä. Toivottavasti kaikki päivitykset meni nyt oikein.

:kieh:Voi luoja mitkä että mä vihaan näitä menkkoja. Onks teillä muilla menkkaoireet helpottunu synnytyksen jälkeen? Kun sanotaan että ei olis synnyttäneet naiset niin kipeitä ja vuoto niukempaa... Ei pidä tuo kyllä paikkansa mun kohdalla, ihan yhtä kipee ja vuodan jopa enemmän kun ennen synnytystä. No, onneks nyt jo kp3 niin eiköhän tuo täti viikonloppuna poistu. Eilen oli niin järkyttävä migreeni. Mulla tulee aina, kun menkat alkaa, kamala migreeni. Mitkään särkylääkkeet ei auttanu. Nukuin hetken töiden jälkeen ja se autto sen verran että jakso tytön kanssa illan.

Tässä tulee nyt vähän omaa napaa mutta mä oon päättäny nyt kiinnittää enemmän huomiota omaan hyvinvointiin. Meillä on nyt aika hetkinen elämäntilanne niin täytyy yrittää kiinnittää enemmän huomiota mitä suuhun laittaa, liikkua ja levätä/rentoutua enemmän.

Ja tilasin eilen nyt sit kumminki noita ovistestejä....Päätin että nyt vielä testaan ja yritetään ajoittaa ja sitten sen jälkeen otan etäisyyttä tähän. En halua kuukaudesta toiseen elää tälle vauvaprojektille.
 
nessu onnea ja tarrasukkia! :heart:

Matilda minulla oli aina tosi runsaat ja kivuliaat (ihan reseptilääkkeellä hoidetut) menkat ennen esikoista. Synnytyksen jälkeen ovat olleet ihan yhtä runsaat (6 päivää vuotoa, joista 4 kunnon niagaraa…), mutta kivuliaisuus on onneksi vähentynyt sen verran, että normi buranan kun ottaa niin pystyy kävelemään. Mutta tiedän mistä puhut :hug:

Aijaa.com - 7345437.jpg Tuossa kiinnostuneille vertailun vuoksi tämän aamun testit… yllä siis 10 herkkyinen one step ja alla 25 herkkyinen pregcheck.
 
nessu Onnea!! :) Toivottavasti viiva vahvistuu! :hug: :heart:

Matilda
Mulla on niukemmat, kipeet ei ollu koskaan ennenkää...Paitsi ekat 3kk synnytyksestä mulla oli ihan järjettömät menkkakivut! :O Mut se helpotti iteksee..
On ihan hyvä ajatus huolehtia välillä itsestäänkin, oon nähny ihmisiä joiden elämä pyörii pelkästään niiden ovistikkujen (enkä nyt siis sano että sun kanssa on näin) ympärillä ja ei ne siitä elosta nauti..Jos sä voit hyvin on tärpin mahdollisuuskin suurempi! :) :hug:

Mirage :heart: Melko vahvan viivanhan tuo pregcheck näköjää anto...Ihanaa.. :)

En tiiä mikä nyt on, kahtena iltana peräkkäin sattunu alamahaan, siis ei mitään söpöö pikku nippailuu vaan ihan oikeasti sattunut, vähän niinku viiltäny.. Kai mun lisääntymisvermeet sanoo sopimustaan irti... Tein mä hätäisenä jo tänä aamuna testin, puhdas nega, mikä sinällään ei ole yllätys kun menkkojen pitäis alkaa vasta ens viikolla, tai koska on eka luomukierto pillereiden jälkeen, tiiä vaikka alkaisivat vasta parin viikon päästä...Aika ahdistavaa.. :( On kyllä muutenkin sellanen laimee olo, et ei tässä mitään ole tapahtunu.. (helvetin hyvä narista ku toiset yrittää vuotta eikä onnistu, meikä rutisee jo ekassa kierrossa..Anteeks... :ashamed: )
Mä vaan luulen et täs käy just niinku ounailinkin, eli sitä kuvittelee et helpostihan se käy, muutakun vähä tuikkaa niin jo vain, uusi siemen itää, mut kun kaikki ei menekkää noin, alkaa ottaa aivoon ja kunnolla..

No niin, olisko siinä päivän rutinakiintiö taas täynnä... :) Mukavaa päivänjatkoa kaikille kuitenkin!! :flower:
 
Nessu onnea haamusta!! Ihanaa, että näitä plussa rapisee:) Antaa uskoa yrittäjillekin;) Päädytkös Nessu syyskuisiin vai lokakuisiin? ei osaa laskea näin aamulla...

Mirage mulla kaveri plussasi viime kuussa ja sai kanssa noilla "tosiherkillä" testillä viikon verran vaan haamuja. Eivät paljoa edes vahvistuneet matkalla. Clearbluen digitaalinen sitten heti näytti "oikein". Mullakin on kotona noita samaisia, pitäisiköhän ostaa varulle jotain muutan... hmm...

Matilda kiitos päivityksestä - mulla taitaa olla jo dpo 9 menossa, jos oikein laskin.

ON: eipä juuri mitään. Tissit on edelleen kipeet ja kuvotusta löytyy, mutta niitähän oli viime kierrossakin (ja kai sitä edellisessä....). Luget ainakin tekee noita oireita, se on varma. No, jos mitään ei tapahdu niin testaan sunnuntaina. Mutta en kyllä uskalla oikein toivoa.
 
Pakko jatkaa hieman on: tajusin juuri, että hajut tuntuvat nenään tosi vahvoilta. Ensin luulin että (mies)kollega oli laittanut liikaa partavettä aamulla, mutta kun seuraavankin kollegan partavesi pisit nenään, tajusin, että vika on haistajassa;) Voi vitsi kun tästä nyt lähtee innostumaan ja seuraamaan joka oiretta. Täytyy varmaan koittaa toppuutella itteään vähän.
 
Mirage
Mullahan esikoisesta oli juurikin noin ku sulla. Herkkään testiin tuli hailu viiva mut tavalliseen pregent stickiin vahva viiva :D Kyllä sä oot raskaana... :heart:

Matilda
Piätkö mut kuitenki vielä tuolla haamuilijoissa ku ei mulla ole vissiin menkatkaan myöhässä... :confused:

nessu
Onnea haamusta, toivottavasti vahvistuu b:)d Onnea tulevalle rouvalle, sait sitten sen ihanan häälahjan :D

Collins
Pidetäänpä peukkuja, kuulostaa hyvältä b:)d


Aamuyöstä oli pakko nousta syömään ku oli niin tajuton nälkä ettei unta saanu... Muutenki pyöri mielessä raskausjutut ja torkuin ja valvoin viidestä tuonne seittemään asti...
Tänään kai pitäs alkaa tai huomenna... Oireita ei edelleenkään ole oikein...
Mahaa jomottaa. Ehkä pissattaa ja väsyttää enemmän...
 
Viime kuussa tuli vahvaa viivaa ovistestiin, tässä kuussa ei meinaa saada haamuakaan! Mulla lääkärin ultran mukana piti olla oletettavasti ovis tällä viikolla mutta tikkuihin sitä ei kyllä saa näkymään. No, on yritetty kuitenkin jaksamisen äärirajoilla siementää... Toisaalta, laskurien mukaan, siis jos kierto on kutakuinkin samaa luokkaa kuin edellinen, ovulaatio on vasta nyt loppuviikosta. Voi kun tän voisi jostain tietää varmuudella!!! Eikä mulla ole enää niitä ovulaatiotestejäkään jäljellä kuin kolme. Blaah!
 
Nessu Varovaiset onnittelut ja paljon onnea jo hääpäivälle ja tulevalle rouvalle :heart:

Mulle voi laittaa kp 1 ja yk 6. Kiitos teille ihanille. En aina jaksais ilman teitä. Kaikesta kun ei voi puhua miehelle ja kaikille en halua kertoa toisen lapsen kaipuusta.
 
Heippa, oon ollu taas vähän taka-alalla kun ei kerkiä pahemmin enään kirjoittelemaan tänne kun aloitin maanantaina opiskelun ja ovulaatio siis oli 16.päivä ja tikutin sen tosiaan ihan. Nytten sitten ihan pientä nipistelyä on ollut alavatsassa välistä, kahdeksan päivän päästä pitäis testailla :)

Mutta HIRMU PALJON ONNEA PLUSSANNEILLE, pahoittelut niille joilla menkat on alkanut ja niille joilla jännät päivät on lähellä niin hirveesti tsemppiä että plussaatte :)
 
Nessulle paljon onnea haamusta, toivottavasti seuraavalla kerralla tulee oikein vahva viiva! :) Ja onnea oikein paljon naimisiinmenon johdosta! Me ei olla naimisiin viela menty, vaikka ollaan oltu yhdessa 8,5 v...ei olla edes kihloissa! :ashamed: Taidan olla mina se jarruttelija!

Meilla taitaakin olla Minnuskan kanssa sama testipaiva, toivottavasti on tarppi kaynyt!

Matilda: ei kylla hirveesti ole valia, mutta jos muistat niin vaihdatko mulle noiksi dpo:ksi paivan enemman, tanaan 4-5 (toivottavasti).
 
Kiitokset onnitteluista! =) Mä en vielä usko jotenkin että haamu tuli aamulla. Toivottavasti viiva tulee vahvistumaan, ensi viikolla teen heti testin kun ehdin!

Danone: ollaan mekin oltu yhdessä jo 6,5v. mutta vasta viime kesänä saatiin aikaiseksi alkaa häitä järjestää. Ja sitten ei haluttu niitä enää mihinkään vuoden tai kahden päähän. Ja muutenkin tää talviaika tuntui hyvälle vaihtoehdolle.

Plussatuulia muillekin paljon!!! :heart:
 
Collins ja Salainen toive Täytyy olla samaa mieltä noista herkistä testeistä. Kokeilin vielä aamulla apteekin omalla (ja nyt mä lopetan :D) ja sillä sofin herkällä. Apteekin oma antoi ihan tasavahvat viivat, Sofi sellaisen ihan hailun haamun…

Heidi :hug: Toivottavasti tämä kierto olisi teille SE kierto!

Oli tuo tämänaamuinen niin vahva plussa, että siirryn tästä tuonne lokakuisiin. Jos menee kesken niin menee, sitten tulen takaisin tänne. Käyn täällä välillä kurkkimassa ja toivottavasti moni teistä tulee sinne perässä! :) Kiitos kuumeiluseurasta, olette ollut ihana tuki :heart:
 
********PERJANTAI 21.1.2011************




MUKANA:


Nessu86..................tyttö 03/09.....................kp 28/30
Nauruprinsessa........poika 09/08....................kp 26/28 *yk 1
kikka89....................tyttö 08/09....................kp 25/26-29
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 25/32 *1v
Kellukka..................poika 03/08...................kp 24/28-31 *yk 4
Collins....................tyttö 12/06.....................kp 23/25-28 *yk6
Maira.................... poika 06/10....................kp 23/27 *yk1
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp 21/35 *yk17
Kinkula...................poika 09/09....................kp 21/28-34 *yk 7
Danone81...............esikoinen 08/09..............kp 20/29 *yk 3
Onnenkipuna............poika 12/06..................kp 20/28-34 *yk 3
Jarenah..................poika 10/05...................kp 16/30 *yk 6
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 16/32 *yk 1
Pistepirkko..............tyttö 12/07....................Kp 15/28 *yk??
Vouhis....................poika 01/03...................kp 13/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09...................kp 11/28-29 *yk 2
Pinkie86..................tyttö 01/08....................kp 10/30 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 10/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 6/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 4/26 *yk 3
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 2/27-34 *yk 6




PIINAILIJAT:


Collins...........................dpo 10
Kinkula.........................dpo 5
Danone81......................dpo 5-6
Onnen kipuna................dpo 3


TAUSTAILEMASSA:

Hoodrat
Hannaliina..............tyttö 05/10.....................kp 80/30 *yk 3
Nokkostiina.............tyttö 11/09.....................kp 51/28 *yk 2
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tyty86....................tyttö 08/09
LocoKako................esik. 11/09
Viuhti10..................esik. 03/10
HekkuLiini...............esik. 07/10
Kristiina81...............poika 11/08
Joole………………….. esik. 06/09
Colatin................... poika 02/2005
MT79.................... esik. 10/08
kr80...................... esik. 11/08
MonalizaQ
Annemari
Tinker_................. esik. 05/08
waaka................... esik. 09/08
Tash......................esik. 05/10
Tiitu87
Vauvaqme
Kuu-mami
riina82
miimuli24
kuukai
Juuri



HAAMUILIJAT:
Salainen toive (yk2), Nessu86


PLUSSANNEET 2011:


Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4)



PLUSSANNEET 2010:


Joulukuu2010: Majj (yk3), Iines83 (yk5), Pikku87(yk2), Minttumi (yk 2), Jiimii82 (yk6)
Marraskuu2010: Marsu-82 (yk1), skorpioni07 (yk2), teddybear82 (yk4), Hemari (yk3), Lyyli* (yk7), Kuuttis (yk3), Viola85 (yk1)
Lokakuu2010: neito84 (yk4), Bretagne (yk3), Nepsus (yk2), Sanmoc (yk14), T:nmuru (yk1), Brianna (yk5), Nunnu-79 (yk3), Heinäkuu (yk1), Milja-85 (yk3), kukkaiskeiju (yk3)
 
Nessu: Onnea haamusta ja onnea myöskin aviolittoon. Meillä tulee kesällä kolme vuotta aviossa ja muuten kahdeksan vuotta yhdessäoloa.
Heidi::hug: Pahoittelut tädistä. Millä mielellä oot nyt? Ei oo tarkotus udella mutta voin kuvitella että ottaa päähän kuitenkin ja joskus helpottaa kun saa sanoa sen ääneen ja täällä on meitä jotka on samassa veneessä ja sillälailla helpompi kertoa täällä. Toisaalta varmasti helpotti saada edes joku ratkaisu ja toivotaan että tämä kierto ei veny ja on se the kierto.
Mirage: vielä kerran onnea ja tervemenoa lokakuisiin. Mä toivon että saan kolmen viikon päästä liittyä sinne lokakuisiin myös:D

ON: Jaa-a, kp4. Tää alkukierto on kyllä niin sieltä mihin päivä ei paista että en tykkää. Täti alkaa onneks poistua ja huomenna varmaan viimenen päivä. Mun mielestä toi aika oviksesta kierron loppuun on ihan ok ja menee nopeemmin kun tää alku. Kai se on sekin että oviksesta kierron loppuun on aina toivoa, tässä alussa se toivo on menny ja ottaa päähän vaan.
Mä en luultavasti pääse viikonloppuna la-su päivittelemään ollenkaan. Lähdetään kyläilemään ja en usko että olen netin ääressä ollenkaan joten päivittelen listaa seuraavan kerran maanantaina vasta. Tarkoitus on käydä Ikeassakin hakemassa tytölle uusi sänky. Pinnasängyssä on nukkunut tähän asti mutta nyt päätimme että siirrytään tavalliseen lastensänkyyn ja pinnis saa mennä varastoon odottamaan pikkukakkosta (joka sais alkaa ilmottelemaan itsestään):heart:
 
Huomenta !!

Täällä ei mitään, menkkoja odotellessa, muuhun en pysty.
Tällä kertaa olen jopa onnistunut olemaan rakentelematta niitä pilvilinnoja, mutta kyllä se tädin tulo kuitenkin sitten harmittaa.
Tietysti olisi kiva yllätys jos ei vaikka tulisikaan.
Nyt vaan toivon että tulee ajoissa jos on tullakseen, nämä viimeiset päivät on aina ihan tuskaa muutenkin.
Minähän kuulun noihin piinailijoihin kanssa, mutta dposta ei nyt tarkkaa tietoa ole, joten ei pakko ole mua sinne laittaa.
Kohta tiputaan taas tuolta listan kärkipäästä pohjalle, mutta koitan ajatella kaikkea muuta, ja hoitaa nyt enemmän kotia ja itseäni.
 
Viimeksi muokattu:
Aamulla tein toisen testin. Jotenki tuntuu ettei tuo viiva ole kyllä vahvistunu :|
Mahaa jomottelee... En mä tiiä kuitenkaan uskallanko sinne neuvolaan soittaa...

Eka vielä tuo keskiviikon testi kp34/24-36(44) dpo12/13
Aijaa.com - 19.1.2010 Kp34/24-36(44) dpo n.12/13 - 7339289.jpg

Tässä tämän aamun testi kp36/24-36(44) dpo14/15

Sitten ylempänä keskiviikko aamun testi ja alempana tämän aamunen


Olo on niin epävarma... Ku ei niitä oireitakaan ole...
 
Juuri kun menin kirjoittamaan että toivon tädin tulevan ajoissa jos on tullakseen niin nyt sitten äsken vessassa käydessä tuli tuhrua :|
Ihan vielä mulle ei tarvitse tiputtaa tuonne hännille, mutta ilmoittelen kyllä kun hanat aukeaa, joka tänään tai huomenna siis.
Ihan tänään nyt en tätiä vielä odottanut ovelle koputtamaan, mutta....
 
Matilda Et sä mitään utele, kiva kun joku kysyy mikä fiilis. Aika paska olo, pettynyt niin itteeni kuin mieheen ja lekureihin. Oltiin ilta Tayssis kun menkkojen mukana tuli muutakin. (anteex herkemmät) Keskenmenohan tää ny sit oli. Koville ottaa mut ei auta kuin uutta yritystä päin. Lääkärin mukaan voi heti alottaa uudellee. Ens viikolla kumminkin vielä katotaan et kunnolla tyhjentynyt. Kai tää täst ajan kanssa taas helpottaa :heart:
 

Yhteistyössä