***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

Hyvää ystävän päivää kaikille :heart:

Onnittelut plussanneille :heart: :flower:

tervetuloa uudet. =)

ON enpä ole sitten saanut ovis testeihin vieläkään tummaa toista viivaa.. haaleana on,
ovis oireetkin ovat pikkaisen laantuneet, mutta vasemmalla puolella on jännää jomotusta. joten vielä en oviksen kannalta heitä kirvestä kaivoon..
nyt tälläinen pikainen käynti ulos lenkille lähdossä. =)
 
AJ
Hyvää ystävänpäivää:heart:

Tulin vielä toivottamaan kaikille onnea yritykseen ja seuraavaan tai nykyiseen kiertoon. Olette ihania. Äsken testasin Apteekin omalla plussan (virtsa rakossa max 1.5 h) eli kyllä se nyt siltä näyttää, että tuonne odotuspuolelle ponkaisen. Kiitos kaikille onnitteluista ja tulkaahan pian perässä:) :wave:
 
Siis mitä ihmettä tää on! Munasarjoja vihloo tosi kovaa, kivut on vaan yltyny tässä muutamassa päivässä. Kohta on pakko ottaa särkylääke... Nyt alan jo epäilemään et mulla onkin kysta. Toisaalta mulla on ollu kystia vain kerran ja silloin olin raskaana, toivottavasti johtuis raskaudesta :) Vai johtuiskohan clomeista?

Hyvää ystävänpäivää!
 
Tervehdys tännekkin kaikille ja onnittelut plussanneille :hug:
Täällä lomalta kotiuduttu ja pikaisesti lueskelin teidän juttuja. Loma tehnyt tehtävänsä ku en etes muista tarkalleen mikä kp menossa :ashamed: :LOL:
Omaa napaa sen verran että menkat on varmasti tulossa hetkenä minä hyvänsä, samat oireet ku viimekierrossa mut ehkä lievemmät. En saanu testeillä bongattua ovista ja oletettuina tärppipäivinä (jos etes oli...) petipuuhat jäi väliin. Päätin nyt ottaa positiivisen asenteen ja en testaile enää noita oviksia, uuteen yritykseen vaan rauhallisin mielin. Saapa nähdä kuin kauan kestää... :D
 
********TIISTAI 15.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 49/25-28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 41/30 *yk 6
Vouhis....................poika 01/03....................kp 39/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09.....................kp 39/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07.......................kp 35/30-36 *yk 2
magda....................tyttö 11/09.....................kp 29/31 *yk 4
Heidi-80..................poika 08/08....................kp 27/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10....................kp 25/34 *yk 1
Astre......................tyttö 6/09.......................kp 25/28 *yk11
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 19/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 18/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 18/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 17/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 17/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 16/28 *yk2
Maria-08..................esik. 12/08...................kp 14/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08...................kp 14/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 13/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 13/30 *yk 2
Viola80...................tyttö..............................kp 10/31 *yk3
Aurora81................esik. 08/09.....................kp 8/30 *yk7
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 7/35 *yk18



PIINAILIJAT:


TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.




HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4)

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Mä nyt aikani kuluks heitin päivityksen, heidi voi mun puolesta vaikka jatkaa, mä vaan kokeilin.. :D Sullakin alkaa olee jännät päivät.. :)

AJ
Vielä kerran onnea! :heart:

madga Jännää, koska meinaat testata jos tätiä ei näy? :)

Tänne ei mitään uutta.. (olipa yllättävää... :LOL:)
 
Kyselen nyt ensin täältä et onkos kellään ollu ensimmäisinä raskaus oireina sellasta et nälättää koko ajan/ nälän tunne tosi voimakas? Kun viikonloppuna alkoi tuntumaan et jos ei heti saa ruokaa niin suunillee kuolee nälkään :D Mieskin sai vihat niskoilleen kun ei ruoka valmistun tarpeeks nopeest :D

Ja sen jälkeen joka päivä on voimakas nälän tunne ja sellasiin aikoihin milloin ei normaalisti oo edes syöny :D
 
Onnea AJ ja Miina :flower:.
Ja Magdalle plussatuulia +++++ :whistle:.
Tänne täytyy äkkiä rekrytä lisää väkeä, etten jää tänne yksin, kun muut tuntuu koko ajan plussaavan.

ON: Sekstailtu on melkein joka päivä. Eipä tähän ongelmaan oikein muukaan auta.
 
kiitokset Mairalle listan päivityksestä =)

Täällä on nyt yritetty ylläpitää joka toinen päivä taktiikkaa vaikka ovistestit näyttää vielä negaa :D kierron mukaan tosin oviksen pitäis olla vasta ens viikolla, mutta varman päälle pitää yrittää toima :LOL:

Esikoisen aikaan oli parin viikon jakso jolloin tuli puuhasteltua 1-2 kertaa päivässä ja siitä kierrostahan se sitten tärppäs, vasta jälkeenpäin luin ettei joka päivästä suositella ja meillä oli vielä useimpina päivänä kahteen kertaan :LOL:

Nytkin mietityttää että näinköhän tuo joka toinen päivä riittää, mutta pakko yrittää takoo järkee päähän että pakkohan sen on riittää, mutta ihmismieli kun on mitä on :D
 
Melko huvittavaa mutta mulla on ihan sellanen olo että mä olen raskaana..Mun järkikulta sanoo koko ajan et se ei ole mahdollista, ei millään, mut mun kroppa lähettää koko ajan signaaleja jotka kertoo että jotain tapahtuu...Aika vinkee juttu! :D

Onneks pääsee sinne verikokeeseen ens viikolla niin saa jalat maanpäälle... :LOL:
 
********KESKIVIIKKO 16.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 50/25-28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 42/30 *yk 6
Vouhis....................poika 01/03....................kp 40/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09.....................kp 40/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07.......................kp 36/30-36 *yk 2
magda....................tyttö 11/09.....................kp 30/31 *yk 4
Heidi-80..................poika 08/08....................kp 28/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10....................kp 26/34 *yk 1
Astre......................tyttö 6/09.......................kp 26/28 *yk11
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 20/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 19/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 19/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 18/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 18/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 17/28 *yk2
valle........................esik. 06/08....................kp 17/30-35 *yk7
Maria-08..................esik. 12/08...................kp 15/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08...................kp 15/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 14/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 14/30 *yk 2
Viola80...................tyttö..............................kp 11/31 *yk3
Aurora81................esik. 08/09.....................kp 9/30 *yk7
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 8/35 *yk18



PIINAILIJAT:


TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.
Lara--....................poika 09/10




HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4)

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Viimeksi muokattu:
Eilen kp 19 tuli vaaleanpunasta limaa paperiin. Oiskohan ovis käsillä...(!?) Sopis kuvaan jos viime kierto oli n.36 päivää. Muuten ihmeen rauhallinen fiilis. Onko muilla ollut?

Niin ja kertokaa onko tullu plussia!!! :)
 
No jospa mä liityn sitten niin on ees yks lisää höpöttämässä :D Täällä siis 22v. 09/2010 syntyneen pojan äiti alkanut kuumeilemaan toista... Yritystä ei olla vielä alotettu, mutta pillereitä on jäänyt välistä, eli raskauden mahdollisuus on pieni... Tässä vähän pähkäilen aloittaisiko yrityksen NYT JO, vai yhden tai kahden pilleri laatan päästä? (olettaen, että en ole jo raskaana ) Ikäeroa haluttais 1v4kk-1v8kk mieluiten :) Eipä sitä koskaan tiedä koska vauva haluaa maailmaan tulla vaikka mahdollisuuden antaisi!


Kpt n. 21/??, kierto epäselvä tietenkin, kun minipillereitä syön (ja unohtelen :D ) ja lisäehkäsy halusi puhjeta pari viikkoa sitten... Viime viikon tiistaista lauantaihin vuosin tuhrua, eli vain pari päivää sen jälkeen, kun menkat vasta loppuivat... Tämän oletin olevan kiinnitymiseen liittyvää ja siksi testailin...
Lauantaina sain Apteekin omaan testiin haamuviivan ja tänään Predictor oli ihan puhdas negatiivinen... En usko olevani nyt raskaana, mutta ihmetyttää kyllä suuresti miten saa positiivisen tuloksen ja sitten negatiivisen.. Jos olisi ollut kemiallinen raskaus niin olisko tuhru vuoto johtunut siitä sitten? Who knows! Nyt tarkkailen tilannetta ja mahdollisesti testaan vielä jossain vaiheessa...

Että saankos tulla mukaan?? :)
Lara-

(p.s. Maira, merkkaatko listaan vaan nimen, iän, esikoisen tiedot - ei muuta. Kp:itä turha nyt laskea ja yk:ita samaten :) )
 
Ja siis tarkotin onko muilla ollu vaaleenpunasta limaa..

Tervehdys Lara! :wave: Meillä kans toiveissa alle kahdenvuoden ikäero. Me alotettiin toisen kuumeilu kun esikoinen oli 4kk. Imetys kai toimi sitten niin hyvänä ehkäisynä ettei kakkosta ole kuulunut. Menkat anto myöskin odottaa itseään, joten meillä mennään nyt vasta toista virallista yrityskiertoa. Mulla on ikää 29 ja jotenkin tuntuu että kakkosella alkaa olla kiire, kun haluttas vielä kolmaskin. Ei tämä hedelmällisyys tästä ainakaan parane :D mutta rennosti eteenpäin! Tsemiä sulle ja tervetuloa!! :)
 
Moi vaan :)
Mulla alkaa toivo hiipua että tästä kierrosta tulis kahta viivaa testiin :( Mul oli "oireita" tos viikonlopun aikan ja eiliseen asti tuntui et nyt ois tärppän, mut tänää taas tuntuu et perjantaiks voi odotella menkkoi.
Tein apteekin omal tänä aamun, negaahan se näytti :D Tosin hyvin vois olla ettei edes mitään muutenkaan näkyis vaikka masussa uus elämä olis aluillaa :)
 
Tervetuloa uusille!

Minähän se täällä keikun vielä ensi vuonnakin varmaan tätä menoa.. tässä kuussa ei sit tainnu olla ovista ollenkaan, perkele! Ei ollenkaan selviä limoja eikä vatsakipuja. En kyllä muista taisinko viime sivulla jo tästä käydä märisemässä :D... No, miteen kun ei odota niin ei enää tarvitse niin kovasti pettyäkään, menee jo rutiinilla menkat.
 
Saiskos liittyä joukkoon, olen 31v yhden lapsen äiti (06/08). Pikkukakkosta kovasti toivotaan, yk nyt 7. Kp:t 17/30-35. Kierto heittelee aika lailla, ovistestejä olen tehnyt nyt muutaman kuukauden ajan, ei ole vielä tärpännyt.. Pettymys on joka kerta suuri kun menkat taas alkaa.. :(
 
Heipsan!

Minäkin täällä vielä keikun! :) Tässä vaiheessa kiertoa ei vain oikein ole mitään raportoitavaa. Ja toisaalta töitten takia ei oikein ehdi kommentoimaankaan :/ Mutta lueskelemassa käyn kyllä päivittäin :)

Kiitos listan päivittäjille!! Taitaa olla aika enne paikka toi listan päivittäjän jopi kun siitä on moni plussanneena lähtenyt :) Toivotaan että sama tahti jatkuu

Onnittelut plussanneille ja tervetuloa uusille! tänne kyllä mahtuu :)
 
********TORSTAI 17.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 51/25-28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 43/30 *yk 6
Vouhis....................poika 01/03....................kp 41/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09.....................kp 41/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07.......................kp 37/30-36 *yk 2
magda....................tyttö 11/09.....................kp 31/31 *yk 4
Villany....................poika 02/10....................kp 27/34 *yk 1
Astre......................tyttö 6/09.......................kp 27/28 *yk11
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 21/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 20/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 20/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 19/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 19/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 18/28 *yk2
valle........................esik. 06/08....................kp 18/30-35 *yk7
Maria-08..................esik. 12/08...................kp 16/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08...................kp 16/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 15/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 15/30 *yk 2
Viola80...................tyttö..............................kp 12/31 *yk3
Aurora81................esik. 08/09.....................kp 10/30 *yk7
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 9/35 *yk18
Heidi-80..................poika 08/08....................kp 6/27-34 *yk 7



PIINAILIJAT:


TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.
Lara--....................poika 09/10




HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4)

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Viimeksi muokattu:
Lara-- laitoin sut vielä toistaiseks taustailijoihin, ilmota kun oot heivannu ne ehkäisyt poies.. :)

Astre
Pidän peukkuja ettei menkat tuliskaan huomenna... :D d:)b

Teretulemasta valle, meillä näkyy olevankin melko samat kiertopäivät, paljon tsemppiä yritykseen! :)

Hyvä että porukka on hengissä vielä! :D Huolestuttavan hiljaiseks tahtoo vaan tää pino käydä.. :) Vallankin näitä loppukiertolaisten olotiloja haluisin kuulla, magda, Tellervo ja Heidi, mikä on tilanne? :)

Mä tuossa laskeskelin et loppukiertohan menee lepposasti, ensin on se viisureiden leikkaus ja siitä kun toipuu niin alkaakin olemana jo kuukautisten aika, toivon vaan ettei toi kierto menis ihan mahottomaks.. :)
 
Tervetuloa Valle :) !
On tosiaan vähän hiljaiseksi käynyt tämä ketju...

ON: Eilen oli tuntemuksista päätellen ovis. En oo vähän aikaan jaksanut tikuttaa, kun tunnen sen kyllä ja mun mielestä ne testin viivat ei koskaan ole yhtä tummat. Mies on ollut 3 pv työmatkalla, mutta tulee tänään. Täytyy illalla siis pistää peittoa heilumaan, vaikka eilinen missattiinkin :/ .
 
Tervetuloa kaikki uudet =)

Kirjotan nopeesti hotellin tietokoneelta, huomenna tarkoitus kotiutua niin luen sit paremmalla ajalla teidän kirjoitukset.

Mulla alkoi lauantaina menkat, joista olen oikein otettu kun kierto oli jo normaali taas =) Ei enää yli 40 pv kiertoja. Eli mulla nyt yk 7 ja kp 6
 
hei vaan taas!

Tervetuloo uusille miunkin puolesta, vaikka itsekkään en mikään "vanha" täällä vielä ole :D

tuntuu että aika matelee tässä vaiheessa kun yrittää odotella/bongata ovista :D vieläkin testit näyttää pelkkää negaa, mutta miun pitkällä kierrolla vasta ens viikolla pitäis alkaakkin tapahtumaan, mutta malttamaton kun oon :LOL:

mut haluisin kyllä jo ennemmin hypätä tän vaiheen yli siihen vaiheeseen että pääsis jännäilee menkkojen tulemista ja ennenkaikkee toivomaan niitten poisjääntiä ;)
 

Yhteistyössä