PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6

"Hyvä" kun muillakin on tota herkkyyttä. Viimeksi eilen vetistelin kun kummipojan näin, ihana melkein 3kk poitsu kovassa yskässä ja nuhassa ja näytti niin reppanalta, että kummitädin sydän meinasi haljeta ja kyyneleitähän siinä sitten vuodatettiin ja sopertelin pojan korvaan kaikkea "kummitäti kyllä ottais sun puolesta kaikki taudit jos voisin"... :ashamed: :'(

Voi että Fensca jospa se pikkuinen vain pitää hullua jännityksessä.... :LOL: Ei vaiskaan, toivottavasti kaikki järjestyy pian, varmasti melko piinaavaa..

Mulla TÄNÄÄN se lääkäri ja toiveet korkealla... tiedän, että on hyvä lääkäri ja tietää tosi paljon meistä naisista vaikka onkin mies.. Joten huomenna tai illalla yritän ehtiä kertomaan tuomioni myös teille :wave:
 
Santessalle onnittelut naimisiinmenosta!

Hei viikon piinailijat, potkikaa ne ylimääräiset tädit tänne mullepäin, pitäis saada kierto kiertämään jotta olis jotain mahiksia tän vuoden puolella! Täällä ne olis tervetulleita!
 
Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja sunnuntailapsi:
Hani kyllä voi olla menkat, vaikka ei ovuloikaan joka kierrossa. Eikä se aina tärppää, vaikka ajoitus ois ihan kohdallaan. Munasolu ei hedelmöity, ei kiinnity tai irtoaa kiinnittymisen jälkeen. Mulla nimittäin ovulaatiotestin mukaan ovuloin ja ajoituskin pitäis olla kohdallaan kun kerta testejä käytän mutta täällä sitä edelleen kuumeillaan :headwall: Tässä oon muutaman kuukauden jo ehtinyt lueskella, että miksi ei tärppää :)
Niin Hani tais tarkoittaa, että kun ekat menkat alkoi synnytyksen jälkeen, niin ei voinut tietää silloin kun mahdollinen ovis oli, että se oli.

Itselläni siis sama tilanne, paitsi ettei niitä menkkoja näy vieläkään, eli voi olla ettei ovista oo vieläkään edes tapahtunut.

Niin ja Hanille että kyllähän se on ihan mahdollista ja jonkun verran todennäköistäkin kai, että ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen tulee ilman ovista.

Santessalle isot onnittelut! :flower:
 
Paljon onnea Santessalle 30-vuotissynttäreiden johdosta!! :)


iitukka Kyllä se siitä elpyy ajan kanssa :hug: Voin kuvitella että näitä uusia uutisia joutuu varmasti vähän sulattelemaan. :heart:

Fensca81 Kiitos plussapuhureista :) Voi olla, että tämä pinonpäivittäjä "viihtyykin" pestissään vähän pidemmän aikaa kuin edeltäjänsä :ashamed: Joitain oireita on ehkä vähän olevinaan :snotty: ja vähän on ollut sellainen olo, että tottakai tässä ollaan raskaana :whistle: Mutta se on varmaan ystäväni alitajunta, joka yrittää kehitellä näitä oireita B) Aikaisintaan sunnuntaina ehkä testaan ellei sitä ennen täti yllätä, sunnuntaina olis dpo 12, viimeksi täti tuli dpo 13.

Tsemppiä Lappitar sinne lekurikäynnille!

Täällä olis Blondie mun täti matkalla sinne
, sillä ei ole sitten palautusoikeutta! :D
 
Noppis
Voi että kun ottaa päähän! Aamullakin tuli taas sellaista limaa, jonka ilman muuta tulkitsisin ovislimaksi ja ovistesti kuitenkin negaa. :headwall: Mitä jos mun kierto ei palaudu ikänänsä? :eek: Yääh.

Joo olen hieman malttamaton, I know. :LOL:
 
Kiitos Nti Kesäheinä synttärionnitteluista.... noin vaan sitä siirtyi uudelle vuoskymmennykselle... :) Toivottavasti se tuo paljon hyvää ja vois vaiks alkaa plussalla ;)
Ovis taitaa olla ohi ku lämpöä oli aamulla 37,4 ja viime päivinä ollut 36,6. Pupuiltiin kyllä tosi viimeks tiistaina... no mutta senhän näkee sitten.... on vaan sellainen fiilis ettei se tärpänny :(


Kaikille kauheasti plussatuulia...
:whistle: :whistle: :whistle:
 
Fenscalle jaksamisia odotteluun! :hug:

Lappitar Toivottavasti asiat selkenee lääkärikäynnin jälkeen!

Santessalle tuplaonnittelut!

Nti Kesäheinä Toivottavasti täti jättää tulematta! Kerro nyt niitä oireita. Niin päästään täällä piinailemaan sun kanssa. B)

Minä olen jotenkin alkanut epäilemään, että olikohan mulla sittenkään ovista kun ne nippailut oli paljon pienempiä kuin aikasemmin ovulaation aikaan on ollut. Jospa mulla on vaan edelleenkin se pitkä kierto ja ovis on vasta tulossa. No eipä auta muuta kuin odotella.. Mitään oireita ei siis vielä ole, mutta oletetusta oviksestahan ei toisaalta ole vielä kuin 3 päivää. :LOL: Minäkö muka malttamaton...
 
Noppis, saa olla malttamaton. =) Kaikki on sallittua sodassa, rakkaudessa ja vauvakuumeessa. :kieh:

Santessa plussa oliskin aika kiva synttärilahja :) Ohoh, sulla on hyvin pompannu lämpötila oviksen jälkeen. Toivotaan parasta =)

Täällä paistaa aurinko, ihana nähdä auringonvaloa monen päivän "syyssäiden" jälkeen. B)

Onko lähiaikoina testailijoita? :whistle: Täällä muita yllyttelen kun itse yritän odottaa kierron loppuun :D
 
maarunen Mitä mitä, on se nyt kumma kun ei oireita ole vielä vaikka oviksesta on jo 3 päivää :LOL: Ihana =)
Ja kiitos tädinvastaisista toivotuksista :) Nooh, okei, ei kai oireet karkaa vaikka kerronkin niistä :snotty: :D Alavatsalla on molemmilla puolilla ollut vähän jotain tuntemuksia, ei kylläkään mitään nippailuja, joten ne nyt kyllä voi olla ihan mitä tahansa. Valkkaria on mun mielestä ollu enemmän - toivottavasti ei ole mikään tulehdus :| Ja sit vielä nälkä on yllättäny tosi usein ja myös myöhään illalla, vaikka olisin syöny ihan hyvin alkuillasta. Ei tässä kauhean vahvoilla eväillä vielä tätiä vastaan taistella mutta yritetään kuitenkin :LOL:
 
Nti Kesäheinä Onhan tossa tosiaan jo yritystä ja vielä niitä oireita ehtii tulla. :) Minäkin olen aina niin hätäinen, mutta muistaakseni silloin esikoisesta plussatessani mulla ei ollut juurikaan oireita ennen plussaa. Pientä mahanippailua vaan.
 
Moikka!Kertokaapas,onko teillä jollain ollut samanlaisia oireita mitä mulla on ollu....siis ensinnäkin imetyksen lopetuksesta on jo 8kk ja nyt on kevään aikana kipristelly rintoja ja niistä tulee vähän maitoa puristamalla. Vihlasukipuja alavatsalla(myös pidempi kestoista kipua),väsymystä ja silti näyttää negaa testit ja menkat senkun jyllää!!!?? Voiko oireeni siis olla todella siitä kun niin paljon vauva mielessä,että sitä jo elää niinkuin olisi raskaana vaikkei ole...
Tai tästä kierrosta en ole ihan varma että onko nämä nyt oikeat menkat vai kiinnittymisvuotoa. Sitä tosin ei tullu ekassa raskaudessa mulla ollenkaan. Kertokaa myös paljon on tullu kiinnittymisvuotoa ja onko kestäny vähemmän aikaa ku norm.menkat. Kiito teille ketkä vastaatte.
 
Santessa: Me mentiin kans miehen kans viime viikolla naimisiin!!! Onnea teille! :flower:

Heipat kaikille taas pitkäst aikaan... on pitäny niin kiirust ettei oo tänne keritty, oltu kipeenä, menty naimisiin, ym... Ja nimen omaan koitettu tehä sitä pikkukakkost! ;)
 
:attn: Mistä päivästä alatte laskeen kiertoa? Tarkotan, että vasta kunnon vuodosta vai jo ihan lievästä vaaleanpunaisesta jäljestä papruun? Täällä nimittäin ollaan tipsahtamassa kp 1:seen aika varmana mutta tuota eka päivää vaan mietin.. uusille :wave: ja tervetuloa ja piinailijat jos jonkin sorttiset nii paljon vahvoja +++ :whistle:

Ja kosolti Onnea :flower: :heart: :heart: naiduille :heart: =)
 
Heiii. Isot onnittelut naimisiin menijöille! :flower:
Niin ja Santessa synttäri onnea.

rimata mä ainaki alan laskeen ihan ekasta vuotopäivästä. Paitsi että mulla ei yleensä ole mitään tuhruja olutkaan. Jostain luin joskus et siitä se pitäisi laskut alottaa, kun eka kerran alkaa vuotoa tulla. Mut tästäkin on varmaan monta eri käytäntöä! =)

Plussia kaikille! +++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
Kesis tsemiä oireiluun! Pinkanpitän tilanne kiinnostaa, kun ne tuppaa nopsaan raskautumaan. Toivon samaa myös sulle!!! :heart:

Mites muilla piinailijoilla pyyhkii? Joko on selviä oireita? Toivottavasti nyt alkais täälläkin osastolla oikein sesonki plussien suhteen. :LOL:
 
Hei kaikille!

:hug: kaikille tädin tavanneille ja sitä kestäville. :hug: myös Tuiskulle ja hurjasti onnea plussasta. Puhallas nyt oikein kunnon puhurit meille muillekin. :) Myös uusille kuumeilijoille lämpimät tervetulo toivotukset.

Just vilkaisin tuota listaa ja huomasin että onpas mennyt kierto nopeeta kun on jo kp 25 menossa. Ei ole juurikaan tullut oireita kytättyä. Mehua on kyllä juotu ahkerasti. En vain ole päättänyt että onko yks vai kaks lasia päivässä se sopiva määrä. Tietääkö kukaan? Mies ei ole aikasemmin kysellyt mitään kierroista tai muutenkaan, mut tänään se sit kysäs että mitäs kuuluu tällä vauvasaralla. Ehkä on parempi ettei se tiiä mitään. Ei tule mitään suorituspaineita. :D Tytölle on vissiin sit tulossa se flunssa mitä on yritetty vältellä. Saatiin hyviäkin uutisia. Mies sai töitä. :D

Taidan siirtyä tuonne sohvalle kans kattoon jäkiekkoa. Onhan siellä mun suosikkijoukkue pelaamassa. Onneksi on nyt erätauko niin kerkee laittaa vaikka kupin kahvia. Täytyy tunnustaaa että meidän perhe kuuluu näihin jääkiekkoon hurahtaneisiin. Tyttöä myöten :D
 
Vau ihanaa, joku plussaakin! Onnea Tuisku!!! :flower: :flower:

Onnea myös rouvaantuneille mama84 ja Santessa :flower: :flower:

Vai on Kesis jo täpinöissä?? ;) Sitä on liikkeellä... Mäkin oon aatellut testata jo sunnuntaiaamuna. Tädinhän pitäisi tulla mulla vasta maanantaina mut aattelin et kyllä se jo su näkyy jos on näkyäkseen. Mulla ei ihme kyllä ole tällä kertaa mitään oireita :LOL: Jos ei poskiontelontulehdusta ja hiivaa lasketa niiksi. :LOL: Joku puhui herkistelyistä. Täällä myös yksi itkupilli :wave: Noloa kun töissäkin tulvahti tällä viikolla kyyneleet silmiin muutaman kerran ihan mitättömistä asioista. :ashamed: Tytölläkin on taas nuha. Ja nyt tänä iltana nousi kuumekin. Reppana oli ihan sippi kun äsken tuonne sänkyyn kannoin. Huomenna piti mennä 1-v kuvaankin mut täytynee nyt sit perua...

Joku kysyi kiinnittymiskivuista ja vuodoista. Mulla ei ollut mitään kipuja mut vuotoa oli pari ruskeaa tippaa siinä 3-4 päivää ennen plussausta.

Lappitar onnea miehen työpaikasta!

Plussapuhureita :whistle:
 

Mielettömän suuret onnittelut plussasta Tuisku -84-!!! =) :flower: Tosi upea juttu, ihanaa saada taas plussauutisia tähän pinoon!! :heart: =) Wau :)

mama-84:lle myös sydämelliset onnittelut naimisiinmenon johdosta :heart: :flower:

rimata mulla yleensä täti menee suoraan asiaan ja menkat on heti sitä itseään, mutta oon lukenu jostain sipuli81:n lailla, että menkat laskettais siitä ensimmäisestä vuodosta lähtien, oli se sitten minkäsävyistä punaista tahansa.

Kiitos sipuli81 =)

Hienoa, että Lumikuningatar sun mies sai töitä :flower: Mun mielestä tää kierto on kans mennyt tosi nopeasti, mitä nyt nämä viimeiset päivät ovat alkaneet vähän kangertelemaan. ;)

Ihanaa, Torey, että sielläkin ollaan jo täpinöissä! =) Ai säkin olisit testailemassa sunnuntaina? Hitsi, pitäisköhän munkin sit tosiaan... :snotty: Mullakin täti olis muuten maanantaina tunkemassa kylään, että kyllä siinä testissä pitäis sit näkyä jos on näkyäkseen. Hui. :)

Mites Pilkkis79, poltteleeko sulla se testi jo näppejä?? :)
 
Nopsaan vaan kirjottelen, olin parin päivän ex tempore-reissulla pojan kanssa. Teki kyllä tosi hyvää, ku sai ihan muuta ajateltavaa ja touhuttavaa. Unohtui koko vauvakuume ja viime aikojen suru vähäks aikaa. Nyt on veto niin pois, et tarvii ihan just kömpiä lepäileen.

Kesis Just ton tehdyn reissun takia oon ihan supercoolina! :D Huomenna ku nyhvään kotona, ni voikin olla eri fiilikset.. Simmottos aika rento olo kyllä, eikä tuntemuksen tuntemusta kumpaakaan suuntaan. Nyt just alko mahaa jomottaa kyl, ku tässä mietin, et tuntuuko jotain. :LOL: Lauantainahan se täti luultavasti kylään tupsahtaa, jos on tullakseen.

Tuisku!!! Onnea!! :hug:
 

Yhteistyössä