PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Kimpassa on kivempaa!!

Tervetuloa uudet ja vanhat jännäämään ja plussapuhureita puhaltelemaan.











~~tiistai 8.7~~


n 77...................esikoinen 07.........kp?*yk 1
Veera-................poika 09/07..........kp?*yk 1
Allusmamma.......poika 02/07.........kp2/24-27*yk 3
Cassy.................tyttö 09/07...........kp7*yk 1
äitikompleksi........tyttö 09/06........kp8/37-38*yk 3
Lumikuningatar...tyttö 12/04.........kp10/30-36*yk 7
maruzella............poika 07..............kp11/28*yk 5
hapamperi............esikoinen 06......kp13/33-38*yk 2
Tuulia79...........esikoinen 01/06.....kp13/30-35*yk 7
PojanÄiti-83.........poika 03/07.......kp13*yk 7
Nemu...................poika 07/07.........kp13/28*yk 6
Treelo..................tyttö 03/07..........kp14/30*yk 3
anskuliini1.........esikoinen 12/07....kp17*yk 1
sunnuntailapsi.....poika10/06.........kp19/23-26*yk 12
aurinkoinen äityli..tyttö 02/07.......kp20/27-32*yk 2
Rusty..................tyttö 01/07...........kp22/28-30
Halfcafnonfatlatte..poika 02..........kp22/26*yk 4
rimata.................poika 09/07.........kp22/25-36*yk 5
hippula80............poika 01/07........kp23/31*yk 5
Talvitie...............tyttö 08/07..........kp25/34-40*yk 3
myymä.................tyttö...................kp26/28* 1
mama-84.............poika 06/05........kp27/26-28*yk 20
nöttiäinen...........esikoinen 07........kp27/27-31*yk 7
Blondie.................poika 02/04........kp27/18-53*yk 6
Hani-...................poika 05/07.........kp34/27-39*yk 3
elizabeta..............esikoinen 08.......kp38/28*yk 1
santsaa..............poika 12/07..........kp49*
pauko.................tyttö 04/07...........kp61*yk 2
mammamamma.....poika 12/07.......yritys alkanut 03/08
manteli-76.............tyttö 07............yritys alkanut 08
[/img]

TAUSTAILEMASSA
Nti Kesäheinä...........esikoinen 07
sipuli81.....................poika 05
santessa...................poika 09/04
Noppis.......................tyttö 08/07
maijuu....................esikoinen 03/07
neiti21wee................tyttö 02/07


HAAMUT ja niiden ISOÄIDIT








PLUSSANNEET


Heinäkuu: emmmaa (yk 3), Iines79 (yk2), Tinjamin (yk1)
Kesäkuu: Laa, mantana (yk22),(peppipop(yk8), .......................(marijasu(yk5), Siiruli (yk1), iitukka, pilkkis (yk9)
Toukokuu: buffo (yk17), Sisi (yk1), Lappitar (yk7), sef (yk7) .........................Andie (yk2), Mamamin (yk3), maarunen (yk2) .........................Wäinöliini (yk2), Bianca (yk2)
huhtikuu: Tuisku -84- (yk4), Torey (yk5), (Nti Kesäheinä (yk3),
.........................ZiiliZeija (yk2), miiuska-84 (yk1)
maaliskuu: HotCoffee, mamina (yk2), caffee81 (yk13)
helmikuu: Kirsikka83, Luminka (yk3)
tammikuu: rouvaliini, Friesia, miukka, SadButTrue, Emppu80




IKÄVIÄ UUTISIA SAANEET

Nti Kesäheinä, marijasu, peppipop




:attn: Tässäpä linkit aikaisempiin keskusteluihin jos joku haluaa vilkaista :)

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t837203

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.2 :
http://keskustelu.kaksplus.fi/t886563

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.3
http://keskustelu.kaksplus.fi/t900010[/quote]

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t936044

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.5:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t982939[/quote]

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.6:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1003354
 
Mie korkkaan tätä jo. :heart: Hienolta näyttää Hani-!!

Täällä tätiä karkotetaan ja kauhulla odotetaan huomisia hautajaisia. En tajua miten tulen päivästä selviämään ja ennen kaikkea miten veljen perhe selviää. :'( Hiljaiset tunnelmat siis täällä ollu eilen ja tänään..
 
Noppis
Voi Pilkkis :hug: :'( Koita nyt jaksaa. :hug:

Oma napa: tämä rouva on alkanut kärsiä vakavasta luulotaudista, ja olen jostain syystä ihan vakuuttunut, että tiineenä ollaan. :ashamed: Todennäköisesti tipahdan maanpinnalle sitten kun testaan, sillä olisihan raskaus aika epätodennäköistä mun tilanteessani. Mutta toisaalta, mun mielestä on parempi olla vähän aikaa onnellisessa harhaluulossa kuin koko ajan siinä fiiliksessä, ettei se onnistu kuitenkaan. Jos en sit olekaan niin ehtiipä sitä sitten myöhemmin synkistellä ihan riittämiin. Siispä, jatketaan kuvittelua. =)
 
Hienosti avattu Hani!

Pilkkis :hug: koita jaksaa :hug: Hautajaisten jälkeen sitä usein
on ihan tyhjä, alkujärkytys ja shokki on ohi ja sitten sitä vasta lopulta
jotenkin tajuaa että mitä on tapahtunut ja varsinainen surutyö
pääsee alkamaan. Ihan valtavasti voimia sinulle, olet ajatuksissani!
:hug:

Noppis joo, tuo kuvittelu on ihan tervettä, ainakin tässä porukassa..
ja kerrankos ne sitten onkin oikeiksi oireiksi osottautuneita!
Plussatuulia sinneppäin toivottelen!
 
kiitoksia vaan =)
mä lainasin kesiksesltä kyl noi ideat tohon etusivuun ja vähä yritin muunnella niitä sitten.

mites maarunen joko sut lisätään plussanneisiin, vaiko odotellaan??

koskakohan sitä uskaltais testata josko sais haamun :whistle: :whistle: en kyl tiiä koska ovis oli jos oli ollenkaan, mut huome pitäis mun ja isän synttäreitä juhlistaa et ajattelin uskaltaako sitä yhtään kilistellä pöydässä :|
vaikka olihan ainakin punkkua täällä joku juonu. se tais jotenki jopa auttaa raskautumista.

mäkin luulen olevani niiin tiineenä, mut silti tiedän etten ole :LOL: :LOL: pöhköä vai mitä.
 
Hieno uusi pino Hani =) ja voithan sää varalta jo vähä testailla.. B). Voimia Pilkkis huomiselle :heart: . Peukkuja pidän sulle Noppis, tiedän tasan tarkkaan sen tunteen ku alkaa nostattaan toiveita tyyliin jos nyt kuitenkin..

Mä oon täällä ahkerasti käytelly mun uutta ovulaatiotestiä :ashamed: , no eipä ainakaan siitä haittaa oo :D . Viikonloppuja kaikille :wave: .
 
Moikka!

Hienosti avattu uusi pino, Hani- :flower: =) Jee, testausta huomenaamulla tiedossa, onnea matkaan! :) Mä oon yksi punaviinin nimeen vannojista :D Join sitä oviksen jälkeen (kohtuudella, tietty :p ) ihan itseni iloksi mutta mielessä oli myös se, että sillä vois jotain positiivista vaikutustakin olla. :)

Pilkkis79 kovasti jaksamista ja voimia huomispäivään :hug: Voin kuvitella, että huominen on varmasti elämän raskaimpia päiviä. :'( Mulla on samanlaiset kokemukset kuin iitukalla, että jotenkin surutyö pääsee alkamaan hautajaisten jälkeen. Olet myös mun ajatuksissa :hug: :heart:

Noppis Noin mustakin tuntui, ja kappas, miten kävikään. ;)

 
Hienon pinon oot meille kehitelly Hani. Olipas hienoja uutisia Noppis. Pilkkis :hug: ja paljon voimia huomiselle.

Kiitos Nti Kesäheinä plussapuhurista, mutta valitettavasti tällä kertaa se ei auttanut. :( Täällä nyt siis kp1 ja yk5 et voit Hani mulle sit korjata kpt oikein. Masentaa. Olis ollu niin kiva kun meillekin olis tullut joulutonttu. Aattelin nyt juoda tuon avatun greippimehu purkin tyhjäksi ja pitää ainakin sen viikon tauon sen kans. Katotaan sit miten siitä jatketaan.

Nyt syömään. Hyvät yöt kaikille. :flower:
 
en malttanu vielä pysyä poissa, kun sain pojan nukkumaan jo. viimeiset pari viikkoa ollaan valvottu kun ei olla saatu poika nukkumaan. nyt mä ootan kauhulla tulevaa yötä ja mahdollisia huutoja. pisti vauvarokko pojan rytmin varmaan sekaisin tai jotain.

mä tässä mietin kumpi testeistä ois herkempi, paketin mukaan analyz exact näyttäis jo dpo 10 ja se rsfu tai joku sen niminen kertoo tuloksen siitä päivästä eteenpäin kuin menkat pitäis alkaa. mut en tosiaan tiiä koska pitäis alkaa.

mulla ei oo muuten ollu kertaakaan luomu kiertoa :LOL: :LOL:
sain heti nuorena pillerit lääkkeeksi valtaviin kipuihin ja vuotoihin ja sit ku ensi kertaa jätin ne pois tulin jo raskaaks, et mielenkiinnolla kyl seurailen jos en oo taas raskautunut heti.

jaahas romaania pukkaa :ashamed:

jaahas kait sitä on kömmittävä nukkumaan, että jaksaa olla taas vuoden vanhempi huomenna.
 
Kiitoksia Hanille uudesta pinosta! Ja onnea huomiseen testaukseen!!
Minä mielelläni jatkan vielä haamuilijoissa kun en ole lainkaan varma mitä tästä tulee. Ehkä sitten kun/jos saan vielä 14 dpo (eli maanantaina) plussan, niin mut voi laittaa plussanneeksi.

Pilkkis Minä täällä olen silmät kyynelissä kun vain ajattelenkin mitä sinä ja veljesi perhe joudutte huomenna kokemaan. Paljon voimia! :hug:

Noppis Kun sulla on nyt jo noin hyvät oireet niin kyllä se hyvin voi olla mahdollista, että olisit raskaana! Mullakin on ollut nyt joka kerta jo itsellä "tieto", että olen raskaana ennen kuin olen edes testiä tehnyt. Peukut on sulle pystyssä!! =)

).( Mulla on ihan kamala jano kokoajan ja tekee mieli omenaa ja appelsiinia (eikä meillä tietenkään ole kumpaakaan). Maha on ihan turvonnut, joten tänään olen paljon paremmalla mielellä siitä, että vielä ainakin raskaana ollaan. Katsotaan mitä mieltä olen sitten taas huomenna. :LOL: Yritin hamoittaa mun laskettua aikaakin ja se olisi 30.12, eli meillekin olisi tulossa joulutonttu! :heart:
 
iltaa.. just söin pizzaa oli nii kaamea nälkä ku iltavuorossa olin. Välillä mua epäilyttää et olen raskaana ku pissattiki tänäää useasti ja nälkä koko ajan tuntuu olevan. vai onko nää sit pillereiden säätöjä :ashamed: |O


Mies ei oo paikalla et vois keskustella. se jälleen taas viettää aikaans aparhaan kamun kans. Mua nii ÄRSYTTÄÄÄ |O MIes tietää sen. Alkaa jo tuntuu et ne tässä on naimisissa enkä minä! |O :'(
 
Hyvin avattu Hani, kiitos :flower:

Pilkkikselle voimia! :hug: Ihan kamala tilanne teillä :ashamed:

Täällä bongattu päivällä vahvat viivat ovistestissä :) Eka kerralla tuo oviksen bongauskin pisti sukat pyörimään jalassa, nyt kun kuudes kierto testejä käytössä niin eipä paljoa heilauta. Paisti ois tietysti kurjaa, jos ei ovista löytyskään, ainakin toimintaa on :) Ja ollut toimintaa makkarissakin, ens viikolla voi sit taas huilata ja olla niiiiin raskaana että :LOL:

Lumikuningatterelle voimia uuteen kiertoon. Muakin jotenkin nyt kirpaisi enemmän, kun esikoinen syntynyt -06 eikä sisarta saatu parin vuoden sisään kun ei sitä joulutonttua tullut.
 

Yhteistyössä