PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta
nostelemaan ja tietenkin plussia saamaan!







**********LAUANTAI 2.8.***********


haidi1..................poika 02/06..........kp?*yk?
Nennu08.............tyttö......................kp?*yk 1
Mamax.................esikoinen 02/07....kp?*yk 2
emmie..................poika 02/08..........kp?*yk 4
Yön Musta Ninjapinja..tyttö 05/06....kp?/35-40
Lumikuningatar....tyttö 12/04...........kp 3/30-36*yk 8
Nasu21...............tyttö 03/08...........kp 3/31-34*yk 1
Tinkerbelle..........tyttö 06/07...........kp 4/29*yk 2
Nova...................esikoinen..............kp 4/28-29*yk 1
Tuulia79..............esikoinen 01/06....kp 6/30-35*yk 8
polkadot.............tyttö......................kp 7/28*yk1
Treelo..................tyttö 03/07...........kp 8/30*yk 4
anskuliini1...........esikoinen 12/07....kp 11*yk 2
mami87poika-04....poika 04.............kp 13/25-27
Nemu...................poika 07/07..........kp 13/28*yk 9
Äityli75................ poika 10/07........ kp 14/28 yk1
aurinkoinen äityli..tyttö 02/07..........kp 16/27-32*yk 3
Rusty....................tyttö 01/07..........kp 19/28-30
Blondie................poika 02/04..........kp 20/18-53*yk 7
sunnuntailapsi.....poika10/06...........kp 20/23-26*yk 13
Viivi78..................poika 06/06..........kp 22/30-32
Joie......................poika 01/05..........kp 24/28
mama-84.............poika 06/05..........kp 24/26-28*yk 21
n 77.....................esikoinen 07.........kp 27/28*yk 2
Allusmamma.........poika 02/07..........kp 27/24-27*yk 3
Cassy...................tyttö 09/07...........kp 32*yk 1
äitikompleksi........tyttö 09/06...........kp 33/37-38*yk 3
pikkumuksis.........poika 03/05..........kp 45/26-28*yk 1
hippula80.............poika 01/07.........kp 48/31*yk 5
mammamamma...poika 12/07..........yritys alkanut 03/08
manteli-76...........tyttö 07................yritys alkanut 08
pandis................tyttö 11/05............yritys alkamassa pian
ittnafele.............poika 05.................yritys alkamassa pian
omppunen.........tyttö 07..................yritys alkamassa pian
[/img]

TAUSTAILEMASSA


sipuli81.....................poika 05
santessa...................poika 09/04
Noppis.......................tyttö 08/07
maijuu....................esikoinen 03/07
neiti21wee................tyttö 02/07
Veera-.....................poika 09/07
tinjamin


HAAMUJENGI
Allusmamma

PLUSSANNEET 2008


:flower: elokuu:
:flower: heinäkuu: emmmaa (yk 3), Iines79 (yk2), (tinjamin yk1), nöttiäinen (yk7), myymä (yk1), Halfcafnonfatlatte (yk 4), Hani- (yk3), netskuli, Talvitie (yk3), rimata (yk5), hapamperi (yk2),
PojanÄiti-83 (yk7), Kesis (yk1)
:flower: kesäkuu: Laa, mantana (yk22),(peppipop yk 8), (marijasu yk5), Siiruli (yk1), iitukka, pilkkis (yk9)
:flower: toukokuu: buffo (yk17), Sisi (yk1), Lappitar (yk7), sef (yk7), Andie (yk2), Mamamin (yk3), maarunen (yk2), Wäinöliini (yk2), Bianca (yk2)
:flower: huhtikuu: Tuisku -84- (yk4), Torey (yk5), (Nti Kesäheinä yk3),
ZiiliZeija (yk2), miiuska-84 (yk1)
:flower: maaliskuu: HotCoffee, mamina (yk2), caffee81 (yk13)
:flower: helmikuu: Kirsikka83, Luminka (yk3)
:flower: tammikuu: rouvaliini, Friesia, miukka, SadButTrue, Emppu80



:attn: Tässä linkki aiempaan keskusteluun jos joku haluaa vilkaista

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1026178,1450
 
heips.. uus tuli.. tosiaan ensviikolla loppu puolella sit jännäilee tädin saapumista.
tosiaan nettipimennossa ollut et ei kivaa! kirjastotki ovat lomalla tai mikä olikaan lappu ovessa.
siskot tulee meille tänä iltana junalla.

sit torstaina mul on vapaa nii menemme porukoille ku ois siskoni synttärijuhlat ja täyttää 18wee! Jeps.. vloppu menee töissä :( noh onpa sit iltaisin seuraa mulla siis siskot seurana.

kuha ny äiti ilmoittais et millä junalla tulevat nii tiedän et millo hakea asemalta.

ei mitää uutta tänne sitä samaa oikeestaa. Niin kävin tänää kampaajalla. leikattii hiuksia ku viimeks huhtikuussa käynyt oli sit korkea aika saada vähä kohennusta hiuksiin.

mut oikee mukavaa loppu viikkoa ja tulevaa vloppua ku en tiedä millo taas pääsen käymää täälä. :wave:
 
kiitos kesis! kiva tosiaan välillä vaihdella päivittäjää. mä jo jotain kolme kuukautta ehtisin jo ollakkin. mulle sopii et voi päivittää tekstin sekaan. sä voit sitte ku oot koneella niin laittaa etusivun ajantasalle kun siitä on kiva katsoa, eikä tarvi etsiä mistään.
 
Hani- :) Joo mä meinasin kans just kirjoitella, että ehkä se on sittenkin selvempää, jos mä päivittelen tuohon etusivulle kuin että jos mäkin alkaisin päivitellä tekstin sekaan. =)

Mut tosiaan kamut, jos musta ei joskus kuulu vähään aikaan, niin päivitelkää ihmeessä tekstin sekaan kp:t. B)

Muistanko oikein, että elizabetakin olis tässä just plussannut? Ihan kuin olisin jossain toisessa pinossa nähnyt plussauutisen. Vai onkohan mulla meedion kykyjä :D
 
Uusi pino jee!

Sitten kun tekstin sekaan päivitellään, niin onko tarkoitus että päivittää kaikkien tiedot, vai aina vaan omansa?

Kesis, minkä pitunen sulla on kierto? Vai onko paljon heittoja? Kunhan kyselen kun kerran vuotokaksosia ollaan. :D
 
Huomenta! Hyvan nakoinen pino! Minakin tykkasin siita etusivun paivityksesta, kun se on niin selkea, mut kaikki toki kay!

Itsestani...kuukautisia taas odotellaan. Ei mitaan oireita, joten eikohan tama ole negakierto taas... :| Talla hetkella hieman v*&%&*aa tama tilanne... :x
 
Huomenta!

Kauheeta, olin ihan unohtanut, että eihän täältä voi pysyä pois kun on päivittäjäksi ryhtynyt :D

Cassy tekstin sekaan päivitellessä vois päivittää kaikkien kp:t :)
Tuosta kierrosta, mulla on vaihdellut aika paljon kierron pituus synnytyksen jälkeen, tosin se on lyhentynyt aina päivällä tai parilla. Eli suunnilleen 29-31 päivän kiertoja odottelisin jatkossa, mites sulla? B)

Halfcafnonfatlatte Kiitos :) Juu, tää on vaan tällainen "erikoisjärjestely" kun allekirjoittanut on välillä kesälaitumilla B) Ens kuussa kyllä sitten taas pääsen paremmin päivittelemään. :)
 
Kesis kun muistaiski, mun menkkakalenteri meni hukkaan. :( Mutta muistelen että nyt synnytyksen jälkeen kierto on vaihdellut 28-32. Heitto voi olla isompikin. Ennen mun menkat toimi lähes kellon tarkkuudella, uskon että toi imetys niitä vielä sekaa.

Ajattelin silti huomenna alottaa oviksen testailun, kun kp9. Mä aloitan sen etsimisen ajoissa, kun olen ensikertalainen.
 
moikka kaikille, ihan malttamattomana odotan että koska itse pääsee testaamaan =) mulla vaan ne pelot pyörii mielessä, onneksi miehen kanssa juttelu hiukan auttaa mutta en anna pelon ottaa ylivaltaa itsestäni vaikka kauhea menettämisen pelko ja en todellakaan tiiä mistä johtuu voiko olla siitäkun en oikeen ekssa raskaudessa "osannut" pelätä. kaikille plussatuulia ja voimia kaikille jotka pitkään yrittäneet. :heart:
 
Kiitti Kesis! Eiköhän oo tärkeintä että päästään tänne purkamaan mieltämme, vaikkei päivät ihan ajan tasalla olekaan! :)

Halfcafnonfatlatte sama tilanne, ei mitään oireita. Luulen muutenkin etten edes ovuloinut tässä kierrossa, vaikka tähän asti oon ovuloinu ihan säännöllisesti. Kyllä synkäksi vetää, mulla ollut itku herkässä jo viime viikosta kun en sitä ovista bongannutkaan :ashamed:
Meillä enää korkeintaan 3 kiertoa, niin ois virallisesti vuosi yritystä takana. Jotenkin oon alkanut jo odottamaan sitä. Sit vois sanoa kaikille ihmisille, että v*tuiks meni ja ollaan hedelmättömyyshoidoissa :/ En oo esim töissä kertonut meidän yrityksestä mitään ja siellä ihmisiä raskaana tai yrittämässä ja olo aika kurja ajoittain.

No niin, se valituksesta. puolitoista viikkoa kesälomaan! Onneksi en viime kesänä tiennyt, etten vieläkään oo edes raskaana seuraavalla lomalla...
 
tässä on yhden lapsettomuuspuolen lääkärin kommentti minulle kun kysyin tästä mun stressavasta tilanteesta. munsta aika hyvä vastaus.

"Joskus menee aikaa ennekuin kierto säännöllistyy imetyksen lopetuksen jälkeen. Jos kiiertosi oli säännöllinen ennen edellistä raskautta ja painosi on ennallaan, niin yleensä kierto palautuu ennalleen.

Yhdynnät kannattaa ajoittaa niin, että mietn sinulla tapahtui ovulaatio ennen edellistä raskautta. KOska on todennäköistäö että saman kierto palautuu pikkuhiljaa.
Kun kierto on 40 (jos se ei ole ollut sitä pääsääntöisesti aina), niin munasolu ei silloin irtoakaan, etkä sinä sille oikein nyt voi mitään..

jos kuitenkin tuntuu, että haluaisi asioiden joutuvan nopeammin, voit käöydä gynekologin luona keskustelemassa onko mitään sytä vielä avittaa ovulaatiota...

Jos kierosi on ennen ollut säännöllinen, niin itse kuitenkin odottaisin hieman aikaa.. (vielä 4-5 kiertoa??)"
 
Cassy no voi hitsi, kun kalenteri on hukkunut. jotain tuota luokkaa mullakin on kierto ollu tosiaan. onkin varmasti hyvä aloittaa oviksen testailu ajoissa kun testejä ekaa kertaa kokeilee. mulla on näyttänyt ovistestit plussaa aikaisintaan kp 16, en oo vielä päättänyt testailenko ollenkaan tässä kierrossa vai pidänkö lomaa myös testeistä. :) Ens kierrossa viimeistään taas, kun testit on jo kuitenkin hankittu valmiiksi. :xmas:

anskuliini1 :)

sunnuntailapsi :hug: toivottavasti pikkukakkonen ilmoittaa tulostaan "viime hetkillä" :heart:

Hani- hyvältä kuulosti myös mun mielestä tuo lääkärin vastaus. :hug:

Menkat on tosiaan ohi täällä tältä erää. On vähän ristiriitaiset tunteet... tuossa yrityksettömässä kierrossa oli tavallaan se mukavaa, ettei ainakaan ollut pettymyksen vaaraa. :snotty: Uutta yritystä kohti mennään ja kovasti pikkukakkosta toivotaan, mutta mitä jos taas joudutaan pettymään, kolmannen kerran? :/ Toisaalta mietin, että sittenpähän päästään tutkimuksiin. :ashamed: Kai sitä sitten joutuu vaan elelemään kädet ristissä kyynärpäitä myöten, että kaikki aikanaan menee hyvin, jos plussa sieltä joskus tulee. :ashamed: Mä elelen siinä toivossa, että aiemmat keskenmenot ovat olleet vaan vain huonoa tuuria yhdistettynä sekaisin oleviin hormoneihin...
 
Korkkaanpa tämän pinon =) . Päivitätkö mulle Kesis kierroksi 31 tuon 25-36 sijaan, tänks! Sunnuntailapsi :hug: .Jos yhtään rohkasee nii meillä oli jo inseminaatio varattuna ku tein plussatestin "ku nyt yks sattu kaapissa olemaan". Tärppi voi käydä ku sitä just vähiten odottaa! Klisee, tiedän mutta näin kävi meillä :heart:
 
myymä
Kiitos NTI Kesäheinä päivityksestä ja uudesta pinosta! :) Mulle voi muuten "tytön" kohdalle laittaa "04/05" .
Täällä odotellaan menkkoja alkaviksi (siksi odottelen että oon lähes 100 varma että tulla tupsahtavat kuitenkin)Kuvotusta on kyllä ollut mutta enpä jaksa uskoa että olisi tärpännyt joten alkais nyt vaan nopeesti ne menkat niin pääsis joskus uudestaan yrittämään eikä venyis kiertokaan pitkäksi!!

Masussa nippailee välillä oikealta, välillä vasemmalta, tiedä sitten mitä enteilee.. voi tätä epäitietoisuutta! Tekisi mieli testatakkin, mutta sitten pelkään että jos tuliskin haamu, että kyseessä vois olla kemiallinen yms. Tieto lisää tuskaa, sen olen kyllä huomannut!
 
AAM
:wave: mie ja ! täällä mennään jo kp 4 :ssa ja innolla odotamme ensi viikon puoltaväliä ellei alkuakin.. jei :whistle: :p

:flower: B) Nyt pitäis tosiaan alkaa heinäkuun plussia kehittelemään... on ollut hiljaista. Oisin niin omasta kropastani toivonut että tulee tulsota mutta ei käy tasan onnenlahjat.. täytyy vain hyväksyä että saadaan sitte kevätvauvat :kieh: :flower: =) EIKS VAAN ?? ;)
 
Moiks kaikille...

Tein äsken elämäni ekan ovistestin. B) Ja ihan puhdas negahan tuo oli, niin kuin arvelinkin. Nyt tosiaan kp9 mennään, uskon että ovulaatio on kp13-16. Mutta onpahan kokeiltu!

Aika monella näköjään kierto lähenee loppuaan... Nyt sitten naiset niitä plussia kehiin! :heart:
 

Hei vaan kaikille!

Olen silloin tällöin täällä käynyt lueskelemassa ja nyt päätin lähteä ihan aktiivisesti mukaan.
Vähän taustaa:
Ennestään meillä on poika 01/05 ja toinen on ollut syksystä asti tervetullut. Kesäkuussa sain keskenmenon kuudennella viikolla ja eilen sain ensimmäistä kertaa roskishaamun. Vuoto kuitenkin alkoi aamulla, joten kp 1 menossa. Kierron pituus vaihtelee, mutta jos nyt viimeisimmän mukaan mennään, niin se on 28 päivää.

 
Moikka vaan kaikile!
Onpa hieno etusivu Kesis :heart:

Täälä palailtiin lomalta ihanasta pohjois-norjasta ja totutellaan taas olemaan kotona.

Mie tuosa mietin että mistähän mie alan nuita kp:ta laskeen ko menkat alkaa ko ne alkaa hiipimällä, pari päivää haaleanvaaleanpunasta vuotoa ja sitte yhtäkkiä ne loppuu ko seinään ja sitte muutaman päivän päästä oli taas sama homma ja sitte hanat aukes ihan tosissaan. Onko muilla ollu näin??? Siis luultavasti nyt on kp 10....

[/b]Hani tuohan kuulostaa ihan järkevältä vastaukselta... :hug:
 
Kiitos kun jaksoit jatkaa päivittäjän pestiä Kesis, hienolta näyttää etusivu! Kaikki me varmasti ymmärrämme, jos etusivun lista on joskus hiukan retuperällä, eiköhän tässä itse kukin välillä kesälaitumilla laukkaa ;).

Tervetuloa mukaan Joie! :wave:

myymä: eipäs heitetä vielä kirvestä kaivoon ;). Voihan ne nippailut olla vaikka. kiinnittymistä?!?

Hani: :hug: Minunkin mielestäni aivan järkevä vastaus lekurilta. Mulla tuli tuolla edellisessä pinossa jotenkin semmonen tunne, että loukkaannuit minun omasta "ovishehkutuksestani", joten anteeksi jos olen sinua loukannut. Tarkoitus ei ollut, olin vain itse niin fiiliksissäni, etten oikein osannut ajatella miltä hehkutukseni saattaa muista tuntua :hug:.

Omaa nassua: Voi että on HuonoÄiti -fiilis :ashamed:. Tuli tänään oltua tytölle äkäinen ihan suotta aamulla kun ei suostunut puuroaan syömään. Pitäisi muistaa että ei kai tuon ikäinen (10kk) tahallaan osaa ilkeä olla, varmaan suuhun taas poloisella sattuu kun yläkakkoset pullottaa niin että milloin tahansa puhkeavat. Ihan kauhee morkkis. Tuntuu ihan että ei kai me toista lasta olla edes ansaittu kun minä voin tuolla tavalla ärähdellä rakkaimmalleni. :ashamed:
 

Yhteistyössä