**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

KS09:No todella kummaa! Ootko koska viimeksi ollut ultrassa??? En halua pelotella, mutta ettei vain kyse ole kohdun ulkopuolisesta raskaudesta? Tuntuu jo tosi kummalta kun kerran runsasta vuotoakin ja oireita ja testi haalea plussa. Sinuna kyllä pikapikaa soittaisin johkin ja vaatisin päästä ultraan!!! :|
 
Hei, onko kenelläkään tietoa, tuleeko ovislimoja jos ei ole ovulaatiota?

Mulla nyt kp 16 ja ovistestit on näyttänyt selkeetä viivaa (mutta haaleampaa kuin kontrolliviiva eli tulos negatiivinen), limoja on tullut nyt 6 päivää, voiko tulla niin kauan? Ei tästä nyt ota selvää millon se ovis vois olla |O
 
toive Mä kävin yksityisellä gynellä joulukuun puolessa välissä (muitaakseni) Sieltä sain terot vuodon aloittamiseksi. Ultrasi myös (katsoi kohdun limakalvot, johtimet ym. ) Joten luulisi, että olisi myös bongannut, jos kyse olisi ollut kohdun ulkoisesta raskaudesta...
 
Onnea monille plussanneille! :flower: Tsemppiä clomeilla ja muilla "avuilla" raskautumista puuhaaville. :flower: Omaa napaa: kp 14 meneillään ja eilen oli selkeä ovis, en millään vaan saanut miestä puuhiin oli niin väsynyt ja vähän kipeissään. Ei ne miehetkään aina kykene. :| Saa nähdä tärppääkö, sutinoita oli kp 11 ja 12 ja tänään vielä hehkutellaan.

Minäkin mietin samaa kuin joku edellä: voiko olla ovislimat ilman ovista?

Jos ei raskautumista ala kuulua muutaman kk sisällä, niin täytynee itsekin hakea apuja...

Plussaista talvea kaikille!
 
Aloitin uuden aiheen vauvakuumeisiin tilanteestani... Käykääpä lukemassa ja kertomassa mielipiteenne, sillä oma pää on nyt ihan pyörällä...
(oli aiemminkin, mutta kun summasin tilanteeni, menin vielä enemmän sekaisin :D )
 
Hei kaikki kakkosta pitkään yrittäneet - tulin kurkkaamaan kuulumisianne tuolta odotuspuolelta ja ajattelin kommentoida ja ehkä luoda myös toivoa! Olen tämän palstan entinen pitkänmatkalainen ja tiedän tarkalleen miltä pitkä kuumeilu tuntuu..

Meillä esikoinen tärppäsi luomusti yk 3, mutta kakkosta ei alkanut kuulua. Kävimme kaikki testit läpi eikä mitään vikaa kummastakaan löytynyt. Kokeilimme yhden kierron ajan pistoshormonihoitoa mutta se räjäytti omankin tuotannon täysille ja kypsyi 25 rakkulaa! Sen jälkeen lääkäri totesi että luomuraskaus on kuitenkin todennäköisin, mutta jos ei 1,5 vuoteen mitään tapahdu voidaan tehdä IVF. Kesälomalla, yk 14, raskauduin täysin luomusti ja sillä tiellä olen nyt rv 28+2.

Tällä siis tahdon sanoa, että sekä minä että lääkärini olemme eri mieltä tuosta vuoden säännöstä - voi olla monia syitä, kuten omassa tapauksessani stressi, jotka vaikeuttavat raskautumista ja venyttävät sitä yli 12 kk. Oma lääkärini sanoi ettei yleistyksiä kannata vetää koska jokainen on tässä asiassa yksilö, ja ko. yksityinen erikoislääkäri oli myös niin ammattitaitoinen että jankkasi minulle ettei vielä lähdetä hoitoihin koska hän on varma että olen kohta luomusti raskaana. Niinhän siinä kävi :)

Tiedän kuinka koville ottaa kun pettyy kerta toisensa jälkeen. Toivottavasti kuitenkin jaksatte pitää toivoa yllä!

PLUSSIA UUDELLE VUODELLE!
:heart: Stinkkeri
 
Onnea plussanneille :flower: :flower: :flower:

Suklaanappi meillä näkyy olevan sama yk menossa. Itsekin olen ajatellut keväällä varata ajan yksityiselle gynelle jos en sitä ennen ole raskautunut.

ON: Mahaa kivunnut muutaman päivän ajan, enteilee varmaan tädin tuloa. Ei muita oireita. En usko et vieläkään olisi tärpännyt. Yritystä kyllä oli, joskin lopussa hieman turnausväsymystä :LOL:

Plussatuulia kaikille!

 
Hyppäänpä minäkin mukaan tähän ketjuun :) Meillä on homma ihan alussa, nyt yk.1, menkkojen pitäs alkaa about viikon päästä eikä kierrosta mitään tietoo ku just poistettiin kierukka. Kierukka oli useemman vuoden ja sitä ennen mä vuodin 3 viikkoo 4:stä |O

Puoli vuotta ois tehokasta yritysaikaa, oon leikkausjonossa endometrioosin takia kohdun ja munasarjojen poistoon. Yks lapsi meillä on jo ennestään ja viimeksikin tulin raskaaksi heti kun jätin hormonaalisen ehkäisyn pois :D
 
Oho, onpas taas kulunut aikaa siitä kun kirjuuttelin tänne viimeksi. Lukemassa olen kuitenkin hiljakseen käynyt, haleja kaikille tasapuolisesti tilanteeseen ja fiilikseen katsomatta :heart:

Nyt se sitten alkaa; huomenna kierukan poisto! Kierrosta ei hajuakaan, mutta leikitään että huomenna on kp 1/? yk 1 ja Päivikin saa nostaa aktiivisiin yrittäjiin :D Kierrosta ei hajua siksi, että hormonikierukan kanssa ei ole ollut kuukautisia ollenkaan. Ei edes tiputtelua, joten voi ekat viikot olla ihan herran haltuun. Mutta saapi sitä silti yrittää:)
 
Saanen liittyä joukkoon :wave:

Olen seuraillut keskustelua ja yhden tutunkin jo bongannut ;) Cora85 tapaan minunkin tyttöni on syntynyt 10/08 ja toista olemme atiivisesti yrittäneet yhden kierron ajan. Itse asiassa emme ole käyttäneet tytön syntymän jälkeen ehkäisyä ollenkaan, mutta taidan olla niitä ihmisiä joilla imetys suojaa raskaudelta hyvin. Imetin vuoden ja ensimmäiset kuukautiset tulivat kuukausi imetyksen loppumisen jälkeen.

Ensimmäinen raskaus lähti toisesta yrityskerrasta, vaikka epäilin ongelmia tulevan pitkän kiertoni (37 pv) takia. Nyt näyttää, että kierto olisi 35 pv. Ovista tässä kierrossa yritin huomata, mutta selkeät merkit jäivät puuttumaan eikä tikuttelukaan paljastanut oviksen aikaa.

Nyt siis yk 2.

Onnea kaikille plussanneille sekä yrittäjille. Toivottavasti vuosi 2010 on vauvarikas meille kaikille :)
 
moi vaan, tein aamulla testin ja nega oli. Oottelen siis ekaa kertaa tätiä kylään. Oon tosi pettynyt, mut mies sanoi vaan että kyllä niitä vielä ehtii tulla. :ashamed: Nyt oon vähän siinä toivossa, että ehkä kierto on vaan pidentynyt pillereiden lopettamisen jälkeen tai sitten ei oltu oviksen aikaan "sillein". Testaan viikon päästä uudestaan, ellei täti ole ehtinyt meille. |O
 
t77 :hug:

ja niin räjähti yk7 käyntiin.. ketutuksen määrä aikaste suuri, kun viimeksi oli näin pitkä (34pv) kierto yrityksen alussa eli toiveet tärpistä nousi jo aika korkealle varsinkin, kun alavattaa juilinut reilun viikon ja sitä ennenkin mutta näin se vaan taas meni.. Eli tosiaan voi päivittää yk7 kp 1/28-34.. :headwall:
 
Huomenta!Ai vitsi mun on pakko kertoo teillekkin..ollaan suunniteltu miehen kanssa meille mökkiä,siis kesämökkiä,mutta nyt tuli mieleen,että joskos sitä ostaiskin ihan talviasuttavan hirsitalon,siis sellasen talopaketin..voi video!Siin olis sit niinkun yläkerrassa kaks makuuhuonetta ja alakerrassa yksi,sit olis takka ja kaikkee ihanaa!Ja miettikää..hinta olis vaan 7000e!Sen takii on niin "halpa"koska joku tilaaja on halunnut ton talon esim.silleen,että ikkunat on sijoitettu hänen toivomilleen paikoille,mut sit on tullut valmistusvirhe siinä,ja ikkunat ollutkin eri ilmansuuntaan,hirren pinnassa on joku piiiiienen pieni värivirhe,että ei käy 1 luokan hirreks enään yms.niin ei oo huolinut!Heheh,kyllä meille käy!! Mä en meinannu saada unta viime yönä ollenkaan kun haaveilin vaan jostain sisustuksista sinne taloon,ja kun mä oon aina tykännyt puusta materiaalina ja se et meil ois yläkerta ensimmäistä kertaa,jeeeee!! :LOL:On kuin olis pikkulapsi karkkikaupassa.. :LOL:

Ei mutta joo,tänään on siis kp 12,että suhinaa on jo ollut hyvissä ajoin..you never know...ja en tiä mitä mutta eilen tunnuin kyllä niin limaselta kun (no niin nyt tulee taas paha ,sori!)--mutta siis kun ruvettiin hommailemaan niin ei tarvinnut edes mitään,tiedättekö..kröhöm...esivalmisteluja.. :LOL: ,joten siitä päättelin että jokos se ovis olis tässä kuussa jo tulossa tähän aikaan..jaa-a,mene ja tiiä..Mut joo ,mä taidan lähtee keitteleen kahvit kun on tänä aamuna siihenkin hyvin aikaa , sillä toi neiti on aivan uskomaton heräs sitä varten että pääsi leikkimää tohon lattialle ja puolentunnin jälkeen sit riitti ja takas nukkumaan,ei muuta..hehhheh!,että mä rakastan sitä.. :)

 
jiinas :hug: ..mä tiedän..mulla viime kierto just samanlainen kun sullakin ja toiveet oli jo noussu hyvin korkeelle :/ Nyt ei muuta kun yrität ottaa rennosti niin olet hyvin valmistautunut seuraavaan ovulaatioon! =)
 
KS09 Säkin olit kirjotellut..mä huomaan nää vähän jälkijunassa :ashamed: ..Mutta siis eikä,miten sulla taas alkoi vuoto?On kyllä tosi kummallista..Nyt vaan täytyy toivoo,että olis mahd.lyhytkestoinen vuoto!
 
jiinas :hug:

Vuoto ei onneksi ottanut tulta alleen *huh* Tai ei ainakaan vielä :D Toivottavasti nyt jäi tähän... Olo on vähän pirteämpi; poika nukkui läpi yön ja heräsi vasta 6.30 ekoille aamumaidoille :)
Laitan vielä oman aloituksenkin asiasta, kuinkahan tarkkoja noi ovistestit on tosta mittausajankohdasta? Kun ohjeessa lukee klo 10-20 välillä ja jos testin tekeekin jo 9 jälkeen... Kun ajattelin, josko oliskin ovis ollut vaan TOSI ajoissa, ja siitä johtuis rintojen kihelmöinti ym... Testit tosin antoi vaan toooosi haaleeta viivaa.

Heikku Ihanalta kuulostaa, kyllä minäkin haaveilisin :D Ja tottatosiaan "kakkoslaadun" tuotteita saa melki ilmaseks! Ei tarvi olla kun joku pieni pintavika (niinkuin minitsemasi värivirhe), tippuu hinnasta vähintään kolmannes pois. Eli isoja hankitoja tehdessä kannattaa kierrellä tehtaita tai tehtaanmyymälöitä ja kysellä nimenomaan noita kakkoslaadun tavaroita/tuotteita.
 
Heips. Yritämpä hieman aktivoitua. Tää kierto on kyllä mennyt niin susille... Kerran ehdittiin pupuilla ja that's it. Ovis oli jo tosi aikaisin, varmaankin kp 11. Pupuilu kyllä ajoittui oikein, mutta meni kunnon sähläilyksi :LOL: No, kiirettä ei ole, mutta kuumeilevan aika on pitkä. Esikoinen tärppäs heti, nyt ei heti tarviikkaan, kunhan kevään aikana vaikka. Mutta on kyllä ihana saada taas jännäillä oikein olan takaa, mulla vaan kun ei oo hajuakaan kierron kestosta, se vähän ärsyttää.

:hug: t77, rankkaa on sinulla.

ja KS09 :hug: myös. Menee yli ymmärryksen tuollainen kierron sekoilu.

Muillekin tädin yllättäneille jaksuja ja uutta yritystä postiivisin mielin =)

Sitten kysmys: kuinka moni imettää vielä? Mulla täällä jonkin asteinen taaperoimetys menossa, ja mietin, et kuinkakohan 1-2x vrk voi vaikuttaa raskautumiseen? Lopettaa kyllä aion pian muutenkin, mutta lapsentahtisesti.
Esikoinen on ollut niin sairasteleva, että välillä vain tissi on kelvannut. Nyt jo onneksi lehmänmaitokin kelpaa. Taas on sillä virtsatietulehdus meneillään, onneksi kotiin päästiin tällä kertaa sairastelemaan.

Nyt aamupäiväpuuhin. Josko jo uskaltaisi ulos lähteä tytön kanssa, kun on kuumeton. Tekis tosi hyvää pikku happihyppely.

Cora kp18/ ??
 

Yhteistyössä