**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

Sutinaa Tsempit! Teillä on nyt ainakin puolet paremmat mahdollisuudet kuin meillä onnistua vauvan teossa, kerta miehellä kaikki ok =)

Nasuli juu, ihmeitä tapahtuu, muttei tähän taloon :LOL: Ei ole sykiovistesti näyttänyt mitään moneen päivään, joten se siitä raskautumisesta :ashamed: Kunhan nyt selviäis syy, miks tätä vuotoa pitää odottaa näin kauan, ja hyvällä tuurilla saisin jotkut lääkkeet vuodon alottamiseks.
 
KSO9 Toivokaamme nyt että maanantaina selviää syy sun vuodottomuuteen. Mutta hyvä että asia on jokatapauksessa hoidossa nyt!

Hittolainen, mulla alko menkkaoireet, jotka tulee AINA noin viikkoo ennen menkkoja. Hohhoijaa. Niitä nyt sit ootellessa :headwall:
 
jennik Plussapuhureita sinne suunnalle, ja nasulille myös, toivotaan, että ovat vaan harmittomia oireita ja se kurja vuoto jäis kokonaan tulematta :flower:

Päivittelin taas huomiselle jo valmiiksi, ettette ihmettele päiviä
 
Huomenia!

KS09, maanantaita jännätään ja toivottavasti saat nyt sitten selvyyttä siihen miksei se vuoto jo ala :)
Jennik, joko testasit??

Buh, mä testasin taas aamulla :LOL: :LOL: :LOL: Jokohan sitä kohta alkais uskomaan, vissiin 5 testiä tehny ja kaikki näyttää plussaa ja tän aamunen tuli ihan samantien kun vaan tikku kastu. Nythän mulla siis on se kp 30/28-30 ja jos vkl vielä plussa vaan vahvistelee olemassaolollaan niin uskon uskon ja alan soittelemaan sitten neuvolan suuntaankin.

Miestä vähän huvitti meidän testirivi veskissä, kun sille esittelin aamulla että kato nyt miten toi vaan vahvistuu ja vahvistuu, nyt siis käytännössä sama väri kuin kontrolliviivassaki :whistle:

Mutta joop, koitan kärvistellä tässä vielä hetken, meen tänään labraan otattaan kolestroli yms kokeet (ihan vaan uteliaisuuttani), joten nälkä on kauhia kun ei ole saanu eilisillan jälkeen mitään.. :eek: Pitäisköhän sille labratätsälle sanoa että olen näillä näkymin raskaana? Ei kai se vaikuta mitään tuloksiin... hmm...
 
Runttipulla uskohan nyt vaan, teille on tulossa perheenlisäystä :D

Kuulkaas tyttöset, tätä ette usko! Mä sain aamulla sylkiovistestiin plussan :eek: Siis joko mulla on ovis, vaikka edellinen ei ole vuotanut vielä ulos, tai sitten ole raskaana, vaikka edellinen ei ole vuotanut vielä ulos, tai sitten se on ihan sekasin :LOL:
Ei ole helppoa elämä, ei :kieh:

Mietin vaan, että jos nyt on ovis, niin eihän se maanantaina vielä näy onko tärpännyt vai ei! Ja jos saan vuodon alottavat lääkkeet, niin enpä kyllä uskalla niitä heti aloittaa...
 
Huomenta leidit!

Runttipulla lleonnittelut viidestä plussasta :D

KS:llä varmaan ahdistavaa, kun kroppa ei toimi normaalisti. Olen tässä itsekseni pohtinut, että niin ikävät kun ne menkat onkin, niin hyvä, että ne kuitenkin tulee. Tuollainen olisi varmasti tosi turhauttavaa. Toivottavasti löytyy syy moiseen ja saat siihen hoidon :hug:

jennik zempit plussaukseen. Ja toki kaikille muillekin :D

nasuli :hug:

Jotenkin olen päässyt siitä ihan mahdottomasta vauvakuumeesta yli siihen tilanteeseen, että katsellaan mitä tapahtuu. Miksi minun pitäisi tiinehtyä salamaniskusta, kun olen seitsemän vuotta vetänyt nappeja, jotta en tulisi raskaaksi?
Yritän nauttia tässä omista hormooneistani ja ennen kaikkea siitä (joka on miehellekin taas ihan uusi ja ihmeellinen asia :D ) ,että mun tekee mieli! Välillä kyllä vähän liikaakin ja mies ei oikein jaksa mukana.
Toki toivon, että raskaus saisi alkunsa ilman hoidon tarvetta, mutta olen nyt hyväksynyt sen mahdollisuuden, että siihen voi mennä pidemmän aikaa.
 
Runttipulla Voi :D Kyllä sä oot ja pysyt raskaana vaikka et ihan joka aamu testiä tekiskään :D :flower: Onnea vielä, tosi ihana juttu!

KSO9 No jo on ihme tilanne sulla siellä. Enpä oo moista ennen kuullu :D En kyllä minäkään uskaltais maanantaina alottaa vielä mitään lääkkeitä, jos se gyne niitä antaa. No, jospa se gyne oisais vähän sanoo jotain järkee tähän juttuun!

Mulla alko aamulla menkat :headwall: Että voi ottaa päähän. Hyvä ettei itku tullu :'( Että nyt sitten hurahti käyntiin kp 1/28-35.
 
Heips, huh että helpotti kun sai syödä aamupalan :) Kauheeta kun pitää itteänsä kiusata moisilla kokeilla :| Mutta siis meillä suvussa tosi paljon sokeritautia, kolestrolit taivaissa ja verenpainetta ja vaikka mitä.. mulla ei mitään ole tähän saakka ollut, ekassa raskaudessakaan ei kertakaikkiaan mitään vaivaa, mutta silti koitan aina parin vuoden välein tarkistuttaa tilanteen, ettei sitten tule puun takaa. Nyt siis otettiin sokrut, kolestroli, verenkuva (hemppa siinä siis) ja joku muu vielä. Sanoin että olen ilmeisesti :LOL: :LOL: raskaana, siis sille labratädille niin se tokasi että juu, se varmaan näkyisikin tavallaan näissäkin kokeissa. No, mene ja tiedä mutta ilmotettu on nyt ekalle "ulkopuoliselle".. heh.

KS09, mulla on kumma etiäinen että kunhan ei vaan silti olis jotain muuta kuin menkkojen odotusta.. en tiedä miksi jaksan tätä inttää mutta kun musta tuntuu sille :whistle: :ashamed:

Sutinan tarina aamutouhuista oli kyllä mainio :LOL: Meillä mies varmaan taas heittäytyy täysin haluttomaksi koko raskauden ajaksi, kun viimeks ainakin se ei halunnut tökkiä pikkusta.. kamala mielikuva kieltämättä, mutta minkäs teet :headwall:

Jep, nyt töitäkin tekemään vaikka olo on taas kuin olis eilen vähintään kosanderipullon kiskassu, ihanaa krapulatorstaita siis kaikille ja plussatuulia lisää kiitos :)

Ja uusia testituloksia odotellessa ;)
 
no voi tsiisus!!!! :headwall:
Aamulla tein testin ja ei mitään, siis ei jumankauta mitään. Nyt kp30 ja oli sellanen herkkä testi. Mitä mitä mitä??? Noh menee vissiin odotteluksi, sillä ei myöskään menkkoja kuulu, eikä näy. :p

Runttipulla: tee nyt vielä pari, niin saat tusinan kokoon :D

KS09
: Ihme homma, nyt yhteys viksuun lääkäriin :D
 
..ahaa,en saanut niitä ollenkaan,noh kuiteskin..tällä siis pöllytelty nyt 6 päivää putkeen..tai siis 1 päivä jääny välistä sen miehen sedän luona käynnin takia.Alkaa käymään todellisesta urheilusta tämä arvon naiset!Mutta ei siinä,kumpa nyt tuottas tulosta.

jennik mä jännään täällä jo sun puolestas!!
ja runttipulla kyllä sä nyt vaan ootat vauvaa kuules! :heart:
Nasuli pahoittelut menkoista :hug:

Ja vielä uudestaan jennik oletko testannut jo??
 
Jennik, voi rähmä, toivotaan että vielä pulssaksi muuttuu kuiteskin :)

Heh, on mulla vielä kaapissa testejä vaikka kuinka, kun tässä vauhtiin olen päässy :D :D :D

Ei vaan, siksi testasin nyt useampana päivänä, kun viime kuussahan mulle tuli niitä vaaleita plussia ja sitten jostain syystä tuli tunne, että pitää vielä testata ja se olikin sitten jo nega ja 3 pv tästä alkoi menkat. Eli varmistelen vain ettei olis taas kemiallisesta raskaudesta kyse, vaikka taitaa tässä jo olla muut jutut kyseessä, viimeks ei meinaan vahvistunu vaan hävis koko viiva sitten. Mutta kyllä mä kuulkaa arvon naiset vielä parina aamuna testaan :D :D Ja onhan tässä hauska koekin meneillään, "kuinka viivat vahvistuvat päivittäin" :LOL:
 
Ja onhan tässä hauska koekin meneillään, "kuinka viivat vahvistuvat päivittäin" :LOL: [/quote]

:LOL: Voi runttipulla sun kanssas!Laitahan sitten kuvasarjaa niistä testeistä,kun olet päässyt kokeen loppuun!Pystyn jotenkin eläytymään tohon sun fiilikseen,on se vaan niin ihana asia tuo alun jännitys ja se kun ei millää,ei sitten millään uskois todeks! :heart:
 
Nasuli :hug: :(

Tää on ihan outo tilanne, mutta jotakin tässä nyt mättää! Joko jonkin sortin hormonaalinen häiriö tai jotain muuta, ehkä paljon parempaa =) Katsellaan ja ihmetellään sitten maanantaina lääkärin kanssa yhdessä tätä tilannetta :D

Pikavilauksia vain täällä, kun tuo anoppi tosiaan on kylässä, joten pahoittelut jos jotain tärkeetä jää huomaamatta!

Runttipulla laita sitten tosiaan kuvasarjaa kun saat valmiiksi, niin saadaan todisteita, ettei me muut ainoita sekoja täällä olla :LOL: :kieh:
 
Onnea Runttipulla :flower: :flower: :flower:

Nasuli85 :hug:

KS09 meneepä mystiseksi. Onneksi saat kohat selvyyden gynellä.

ON: Itse oon yrittänyt olla miettimättä koko vauvan tekoa huonolla menestyksellä. Tänään vessassa käydessä tuli uudet ovislimat, en oikein ymmärrä. Oviksen bongasin jo viikko sitten. Mitään oireita ei oo ilmaantunut, joten en jaksa uskoa että vieläkään olisi tärpännyt. No saapahan nauttia viiniä joulupöydässä ja uutenavuotena kuohuvaa.

Plussatuulia kaikille!
 
Heh, joo - kuulostaa varmaan aika naurettavalle tää mun touhu mutta ... njää, ei vielä oikein uskalla hehkuttaakaan ;)

Laitan kuvan jos vaan osaan, mulla on vielä pari liuskatikkua jäljellä ja sitten on pari puikkoa ja digitestikin.. "minäkö muka testihullu" :whistle: :whistle:
 
Nasuli85 ja t77 :hug: Jaan ymmärrystä ja samalla jo tsemppiä, kun pääsette pahimman yli... Runttipulla :flower: Onpa sulla komea määrä testejä tehtynä ja lisää odottamassa :D

Niin harvoin ennätän täällä pistäytymään, joten varmasti monen muun kuulumiset jää nyt huomiotta - sorry. Hengessä kuitenkin mukana, siskot! =)

Kysymys: Voiko olla painontunnetta useampi päivä ovulaation jälkeen? Ovis oli ilmeisesti 3 pv sitten, mutta alavatsan tuntemukset sen kuin jatkuvat. Onko muillakin painontuntua useampana päivänä?

Tulee laskettua liikaa päiviä mitä useampi yk menee... Nyt siis 17/26-28. Sopivasti tulee piinapäivät siihen joulun alle. Olisi ihana kertoa jouluna iloisia uutisia. :heart:

 
t77 :hug: :(

Mä mietin tässä omaa olotilaani ja totesin, että ehkä mulla vois olla ovis nyt, tai just tuloillaan...? Tänään alkoi rintoja kihelmöimään taas, ja kun se sylkitestikin oli postiivinen... Jos ovis on muutaman päivän sisään, onko mitää'n järkeä mennä maanantaina gynelle, ja maksaa itsensä kipeäksi? koska mahdollinen raskaus ei silloin vielä näytä miltään, eikä edes veren hcg arvo olisi vielä noussut...
 

Yhteistyössä