**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

snowball kylhä mieki sen tiesin, mut jotenki uskoin et tuskimpa vaan.. Ku ei menkkojakaa oo tullu. Mut nii se vaa sit tärppäs :) Ja uskosin, et tohon vaikutti ne muutamat yöt ku en imettäny ollenkaan. Ku oli se unikoulu, joka men sit iha persiilleen ku pojalle tul kauhee eroahdistus.. Kroooh pyyh... Seki pitäs siis alottaa pian uudestaan ja viedä loppuun asti. Ku ei nykysinkää nuku ku enint. 3h putkeen, mut yleensä vaan 1-2h.. :headwall:
 
SS Miun on paha tuohon uniasiaan mitään kommentoida kun en tiedä yövalvomisista mitään, tuo kun on tosiaan nukkunut 1,5kk vanhasta yöt kokonaan, sitä ennen mentiin yhdellä heräämisellä. (Uhmaikää odotellessa...) Mut voimia pienen heräilijän kanssa, toivottavasti unet paranee ennenkun pikkuveikka/sisko on maailmassa :) Ja koita nyt levätä itsekin :)
 
Noniin, pääsinpäs päivittelemään tilannetta =)
Onnea jennik joko viiva on vahvistunut? :heart:

Mulla oireet vähän vahvistunut... Mutta tein eilen päivällä ja vielä tänä aamuna marketin testin ja tulos oli tämä: Eilinen oli selvä nega. Tänään sain haaleaakin haaleamman viivan tai viivan paikan. Mies ei viivaa nähnyt, joten todennäköisesti on viivanpaikka, mutta laitan miehen tänään apteekkiin ostamaan sen 10 mIU:n testin, jotta huomen aamulla ennen gynelle lähtöä voin sitten vielä varmistaa tilanteen :D
 
KSO9 Katohan vaan, niin raskaana olet :D Mä ainakin kallistun nyt sen puoleen tässä asiassa :D Toivottavasti testikin näyttää huomen aamulla plussaa, ja voit jättää menemättä gynelle :flower:

Mulla oli sitten oikein pikamenkat. Alko sillon torstai aamuna, ja loppuivat lauantai aamuna. No, eipä sitten tarvinnu sen pitempään kärvistellä..Yleensä mulla oon kyllä kestäny pidempään, onkohan tuo ihan yleistä että menkkojen pituus vaihtelee miten sattuu?!
 
Nasuli Mä en ole ihan samaa mieltä tosta raskautumisesta :D Meinaan mä olen oikea mestari näkemään ja bongaamaan noita viivanpaikkoja testeistä, jopa apteekin testeistä :LOL: :headwall: Eli se, että mä näkisin haaleaakin haaleamman viivan testissä, ei tarkota vielä yhtään mitään muuta, kuin että olen hivenen liian tarkkaan taas tirkistellyt sitä testiä...
Ja noista menkoista, mulla oli kanssa edelliset sillon pari kuukautta sitten sellaset tosi minit, että kesti vaan muutaman päivän ja vuoto oli muutenkin paljon vähäsempää kuin yleensä... En kyllä sitten tiedä mistä moinen johtui :ashamed:

runttipulla Lataat kuvan esim. aijaa.com:iin (kirjaudut/rekistöröidyt ensin), sitten kopioit sen kuvan alta muistaakseni pieni kuva linkin tänne, niin pitäis näkyä suoraan se kuva =)
 
Jaksamisia, Gwenhwyfar!
Itse tulen varmaan pian perässä yk 3:lle, tänään kp 28, mutta en tiedä kuinka pitkäksi kierto taas venyy, toivottavasti tulis edes vuoto ajallaan |O
Mitään raskausoireita ei ole. :|

Mut plussanneille onnea :flower: Teitähän on paljon!
 
Gwenhwyfar! :hug: :( Itsekin taidan siirtyä kohta kp1 tosin yk5... Tänään ollut maha aika kipeä ja kn on mielestäni alhaalla ja "löysä"... Eli se siitä raskaustoiveesta! Mutta hyvä kai, että se vuoto nyt edes alkaisi keinolla tai toisella... Huomenna jo kp60 :ashamed:
 
eli meillä menossa kp14/26 yk1. esikoisemme on tyttö 05/08. yrityskiertomme on siis tavallaan ensimmäinen yritys, koska koin jonkin aikaa sitten varhaisen keskenmenon ja nyt sitten "virallisesti" alettiin yrittämään. esikoinen tuli ekalla yrittämällä, tuntuu, että nytkin ois jo tärpänny! 9. ja 11. päivä yritystä ja eilen selkeet oviskivut!
 
Voi Gwenhwyfar :hug: Harmi ettei nyt tärpänny :/ Toivottavasti ens kierrossa pärähtää plussa sitten. Niin kun vois kaikille meille muillekin, jotka vielä plussaa oottelee!! Laitetaan tilaukseen :D

vauvahaaveita
Onnea plussasta :flower: Vitsit, varmaan tosi mahtava tunne :D

aa-koo Tervetuloa :flower: Toivottavasti ei tarvii kauaa täällä plussaa ootella :D
 
vauvahaaveita Onnea haamusta =)

aa-koo tervetuloa, toivotan samalla tavalla kuin aika lailla kaikille muillekin, että toivottavasti visiittisi on hyvin pikainen ;D

Tänään gyne, jänskättää mitäs kauheuksia sieltä löytyy... Te, joilla kokemusta first signal kasettitesteistä ja etenkin niistä haamuista, käykää lukemassa ja kommentoimassa tuohon mun aloittamaan ketjuun =)
 
kysymys repäsykivusta! Tunteeko sellasta vaan raskaudessa?Meinaa mä tunsin eilen ja nyt rupes jännittää..ja jos ihan hysteeriseks sallitte tän mun itsetutkiskelun taas menevän niin jos ovis oli mulla 8pv niin mä olin tuntevinani myös jotain kiinnittymiskivun tapaista.. :D ..hmm..mutta millasta se kiinnittymiskipu teillä on ollut?
 
aa-koo teretulemast joukkueeseen!
vauvahaaveita onnittelut :flower: haamusta minultakin! :heart:
Gwenhwyfar pahoitteluni ja toivon hirveästi onnea uuteen kiertoon!Go girl!
runttipulla paas tuleen ny niit kuvii,senkin testihirmu :heart: Myö halutaan nährä!
 
Lisään vielä, tämän päivän oireet :D

-väsymys
-palelu
-pieni nuha
-loriseva valkkari
-positiivinen sylkiovistesti
-pahoinvointi
-turvotus

Mietin vaan vielä sellasta, kun minähän en varsinaista plussaa ole testiajan sisällä saanut, että jos raskaana olisinkin, näkeekö gynekologi sen, vaikka niin alussa olisinkin? Kohdussahan ei vielä mitään näy vaikka siellä jotakin olisikin...
 
Heikku kiinnittymiskipuja täälläkin tunnistettavissa ja myös repäisykipua. Tai sitten vain toiveajattelun aiheuttamaa kipuilua. :/ Meneillään 21/26-28 ja muut oireet kuten PMS:ssa, mutta lisäksi havaittavissa haalea linea negra, suuria univaikeuksia, väsymystä ja kuvotusta... Voiko olla jo tässä vaiheessa???

Onnittelut myös Plussanneille! :flower: Iloitsen puolestanne! =)
 
Vauvahaaveita Paljon onnea myös täältä!!

Mä jään nyt taustalle ainakin vähäksi aikaa, tulen katselemaan miten teillä on mennyt. Tulen takaisin hiukan myöhemmin.

Toivotan tähän ketjuun paljon plussia ja mukavaa joulun odotusta :)
 
Ovis tuntemuksia täällä. =)
Mitenkäs se nyt sitten oikeestaan menee. Ehtiikö ne simpat perille vielä tänä iltana, jos tuntemukset ovat nyt? Vai olisiko jo pitänyt touhuilla? Lauantaina kyllä puuhailtiin viimeksi, eilen ei jaksettu :D

Onnea plussanneille :flower:
 
Heippa! :) Mä voisin liittyä tänne myös teidän kanssa jutskailemaan. Minä olen vm. -87 yhden tyttösen (3/08) äiti. Kiertopäivistä en osaa sanoa oikein mitään, kun en ole tota termistöä käyttänyt aikaisemminkaan ollenkaan :D Mutta esikoisen jälkeen olen syönyt Cerazetteja, jotka jätetty 30.11.09 pois. Eli aika alkuvaiheessa mennään. Yksi kemiallinen raskaus oli viime huhtikuussa, se otti kuitenkin sen verran koville että pidettiin hieman taukoa vauvantekohommissa...

Tosiaan noi Cerazetet aiheutti mulla sen että menkat tuli ja meni ihan miten sattui.. Väli saattoi olla 3kk ja sitten menkat kestää 2 viikkoa tai 2 päivää. Pelkään että on jotenkin hormonitasapainot nyt sitten ihan sekaisin. :/ Mutta katsotaan, ainakaan vielä ei oo menkkojakaan näkynyt ja 2 viikkoa tänään ilman pillereitä oltu.

Oisko teillä vinkkejä mistä vois johtua, kun pillereiden lopettamisen jälkeen mulla juilii alavatsaa välillä tosi pahasti yhdynnän aikana... Aikaisemmin ei oo ollu mitään tälläistä. Ehkä enemmän tonne oikealle puolelle alavatsaan, sellasta repivää kipua. Joskus enemmän ja joskus vähemmän mutta melkein joka kerta kun ollaan oltu SILLAI (tämän viikonlopun Kumman kaa-maratoniin viitaten :LOL: ) .. tosi outoa. Eikä tee vauvantekohommista kovin miellyttävää...

Plussatuulia toivotellen oikein paljon kaikille joulukuulle!! :xmas:

-mama-L-
 
mama-L : Mäkin söin imetysaikana cerazetteja (mulla tyttö 02/09) ja imetyksen vähentyessä ja loppuessa kyseiset pillerit eivät todellakaan enään soveltuneet mulle. Menkkaralli alkoi olemaan ihan viikottaista ja silloin kun ei ollu vuotoo, niin oli hiivasienitulehdus.. Se oli kauheeta touhua ja vaihdoin sitten yhdistelmä ehkäsypilsuihin eli yatsiin. :ashamed:

Nyt tässä vasta aloin laskeskella että mulla on ovulaatio joulun aikaan ja me ollaan joulu kokonaan mun ja mun miehen vanhempien luona ja vielä yötä! Ehdotin miehelle että tultais ees yöksi kotiin rakastelemaan niin EI Eli se siitä lapsen teosta sitten. En usko tulevani raskaaks muulloin kun ovulaation aikana! :headwall:
 
Thotiin, kuulumisia
Gyne ei siis ollut raskauksiin erikoistunut, joku yleis vissiin, eikä ottanut kuuleviin korviin mun raskausepäilyjä :D Taisi mennä kokonaan ohi...
Mutta siis kohdun limakalvot ovat todella paksut (jopa 1cm :eek:), pientä monirakkulaisuutta havaittavissa munasarjoissa molemmassa ja kohtu taaksepäin kallistunut. Määräsi sitten terolutit vuodon aloittamiseksi, ja tasaamiseksi. Sanoi vielä, jotta jollei vuoden yrittämisen jälkeen mitään tapahdu, yhteys lääkäriin.
Sanoi vielä ultratessa, että kohdussa oli yhdessä kohdassa tilkka nestettä, muttei selitellut sen tarkemmin. Musta se näytti vähän samalta kuin esikoisen ruskuaispussi muinoin x)
Toive ajattelua, mutta ajattelin nyt, että viikon verran katselen mitä testit näyttää, ja jollei vuoto ole alkanut itsestään, eikä plussa ilmestynyt testiin, aloitan tuon tero kuurin sitten.

Harmi vaan mulla ei ole enää noita herkkiä testejä yhtään.. Eli pitänee tilata netistä ja testata ei niin herkillä pari päivää :LOL:

mama-L tervetuloa mukaan ja Tähdenlento1 :hug:
 

Yhteistyössä