**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

mama-L Tervetuloa :flower:

KSO9 Toi sun tilanne on kyllä nyt niin jännä että! Toivotaan että vuoto ei ala kun vasta synnytyksen jälkeen sitten seuraavan kerran :D Peukut pystyyn!

Tänne ei mitään. Eikä MITÄÄN tapahdukkaan, ennen kun perjantaina kun mies kotiutuu. Plaah.
 
Mä en varmaan uskalla enää testata minkäänlaisilla herkillä testeillä, kun oli se kemiallinen... :headwall: Pelkäisin sit vaan kokoajan et menee jotain pieleen ja jos menee niin aikaisilla viikoilla kuin pari-kolme poikki niin en oikeastaan edes halua tietää ettei tuu vaan pahaa mieltä. Mies sanoi että eiköhän me sit nähä kun alkaa maha kasvamaan :LOL: Mut kyl se tietty ois vähän aikaisemminkin mukava tietää!! Heh.

 
mama-L Mullakin ollut nyt 2 varhasta keskenmenoa tai kemiallista raskautta, miten sen nyt haluaa sanoa, takana ja aika peräkkäin... Mutta silti mä en voi elää epätietoiusúudessa näiden oireiden kanssa :D Vaikka kyllä se sitä varjostaa, että vaikka plussan saisinkin testiajan sisällä, mä en usko sitä ennen kuin se on ollut varmaan monta viikkoa!

muoks* Mietin vaan, että mistä se johtuu, että ne alkiot ei sitten halua kiinnittyä, kun nytkin noin kamalan paksut limakalvot?!
 
Heippa vaan kaikille, täällä ois yks kuumeilija lisää. Vieläkö mahtuu porukkaan mukaan?
Ihan pikaisesti silmäilin teidän tekstejänne, joten en oo vielä oikeastaan yhtään jyvällä siitä mikä tilanne kelläkin on.

Itsestäni voin kertoa sen verran että olen vuosimallia -89 ja prinsessan 10/08 äiti.
Pikkukakkonen ois kovastikin toiveissa, vaikka toisaalta ajatus pelottaakin melkoisesti.
Ensimmäinen synnytys oli vaikea ja tuskainen, joka jätti kyllä jälkensä. Jokatapauksessa nyt tuntuu että ois sen toisen aika jos luoja niin suo :)
Yritystä ei oikeastaan ole ollut,ensimmäisestä kun nappasi samantien. Saapa nähä nappaako tämäkin jo tästä kierrosta vai joudutaanko tätä kauankin yrittämään :eek:

Pelon sekaisin tuntein toista siis yrittämään :)
 
Hih, tulin kurkkimaan vielä tänne KS09:n uutisia - JÄNNÄÄ!
Laitan tänään illalla kuvan testipläjäyksestä ja eilisaamuisesta testistä :whistle: :whistle: tiedän, tiedän, hupsu olen kun testailen :LOL: vieläkin. Mutta eilisen jälkeen en enää viiti kun testitkin alkaa olemana lopussa, tai no se digitesti on vielä jemmassa, mutta pidän sen tallessa "uskonpuutteenpäivien varalle" :LOL:

Mutta kuvaa pukkaa illalla jos vaan osaan sen laittaa, eilen mies otti koneen kotona haltuun niin en päässy mitään laittelemaan.

=) plussatuulia joululahjaksi kaikille toivottelee
Runttis
 
Tämän aamun pikakuulumiset:
Samanlainen ällötysöllötys olo, kuin viime plussassa :x Voiko tosiaan tulla näin ajoissa jos raskaana olisin? Ei esikoisen kanssa tullut...
Apteekin testi nega. Muuten oireet pysynyt samanlaisena.
Mietiskelin taas vauhteeksi, että jos raskaana olisin, mun pitäis kyllä varmaan pyytää lähete alkuraskauden ultraan jo ihan piiitkän kierron vuoksi, mutta myös siksi, että nyt muutamana päivänä ollut aikamoisia kipuja vasemmalla puolella jossain munasarjojen tietämillä. Ettei vaan ole sitten kohdun ulkopuolinen jossakin munajohtimissa!
On se hyvä murehtia etukäteen, kun jotenkin tuntuu, ettei tästäkään mitään ainakaan pysyvää plussaa ole tulossa :LOL: :headwall:
 
miimuli24: Siis mitä, mies kieltäytyy pupuiluista?? Mitenkä tuo on mahdollista :LOL:

prinsessan-äiti: Mulla myös tosi vaikea 20 tunnin synnytys, 2 tunnin ponnistusvaihe, ei epiduraalia esikoisesta... Ja hir-vit-tää. Pelkopolin kautta varmaan mennään sitten seuraavalla kerralla... Toivoa sopii että toinen synnytys olis helpompi, tai edes nopeampi niinkuin monet sanoo...

KS09: Perinteisesti ihan pahoinvointi-oireet alkaa kai joskus rv 7 tienoilla, mut kyllä mulla ainakin ällötystä oli jo aikaisemmin (tosin ei ennen testiä, kun en osannut sellaista odottaakkaan, pienoinen yllätysvauva nimittäin oli tuo meidän neiti :heart: , mutta silti erittäin toivottu!). Mäkin kuvittelen kokoajan kaikenlaista oiretta, mut yritän nyt vaan toppuutella itseäni, kyllä sitä sit ehtii varmaan kaikenlaisesta vielä myöhemminkin kärsiä. :D

 
Suklaanappi[/b onko sullakin toi repäsykipu ollut vaan kerran?Vai enemmän.Meinaa mulla se tuli silleen että kun käänsin kylkeä,niin siis sana repäsy on oikea sitä tunnetta kuvaamaan,Ja juuri tona ajankohtana mä en todellakaan miettiny näitä raskautumisjuttuja,joten EN voinu kuvitella vain päässäni..Voi turhiksien turhis näitä viimosia päiviä,mitä joutuu odotella! :headwall: Sitten oon huomannu että tissejä särkee,mutta tosi silleen hailusti,niinkun tuolta missä maitorauhaset on niin jotenkin se tulee tuolt sisältäpäin..Sitten mulla on ollu jalat ja kädet JÄÄKYLMÄT,mutta nääkin kaikki vois laittaa alkavien menkkojen piikkiin,paitsi ton repäsykivun..hitto mä taas kuiteskin oon kuvitellu kaiken.!Niin ja muuten sit on tää että mä en yleensä syö päivällä enkä aamullakaan mitään :ashamed: niin nyt oon sitten pari viime päivää vetänyt sapuskaa kiduksiini,ja se nälkä on yllättänyt,niinkun ihan puuntakaa tullut(ja tietty jotain kaamos-ajan masis-nälkää,eiks niin..)
Äh,ei hitto kun näistä ei ikinä tiä..
 
mama-LJuu, oireita on helppo keksiä kun niitä kaivelemalla kaivelee, mutta mulla tää pahoinvointi on kyllä sellasta, että ei jää kyllä paljoa harkinnan varaa... Sillon kun mä sen edellisen plussan sain, oli aika lailla samanlaista. Sitten kun plussa hävin, pahoinvointi jatku vielä jonkin aikaa, mutta hiipui sitten vähitellen pois... Ja ei mulla kyllä edellisessäkään raskaudessa toi pahoinvointi mennyt ihan perinteisesti, en muista millon alko, aika alussa kuitenkin, mutta kesti kok raskauden alusta loppuun :D :x

heikku Ei varmasti jää huomaamatta, mutta asia tuli ainakin selväksi :LOL:

sutinaa yksityisellä ilmeisesti kävit? Mäkin kun kävin siellä gynellä, olin ehkä 15 min sisällä, ultran otti ja maksoi kela vähennyksineen 107,90e ! Ja kehtaavat vielä ehdottaa yksityiselle menemistä yleisen puolen jonojen vähentämiseks :headwall:
 
KS09 Eiks tohon jos yksityisellä rupeis käymään vallan,niin saa jonkun vakuutuksen ni sit tulee halvemmaks vai miten se menee?Mä oon miettiny ite jos sanois ittensä irti kokonaan kunnallisista ja kävis vaan yksityisellä,mut miten se menee?
 
Heikku Kiitos helposti havaittavasta viestistä. :wave: Mulla repäisykipu tuntui yhden illan aikana pari kertaa, kun lueskelin istualtaan ja rupesi aivastuttamaan tai jos vaihdoin äkkiä asentoa liikkeelle lähteäkseni. Tosin tuollaisia kipuja on joskus muulloinkin ollut... Kait tässä keksii kaikenlaista oiretta. Oireet edelleen PMS-tasoa: rintoja särkee, alavatsalla painon tunnetta, kömpelyyttä, hermo menee, itkettää, suklaa maistuu, ajatus ei kulje, turvotusta... Ei oikein mitään poikkeavaa, tosin ehkä aavistuksen kuvotusta välillä?! Myös univaikeuksia, mutta sekin kuuluu PMS:ään... Elämä on PMS:ää aina 1-2vko ennen menkkoja! |O

 
KS09: No siinä mielessä meillä sit tietty ihan eri tilanne ton pahoinvoinnin kanssa, kun mulla oli esikoisesta sitä tosi vähän, oikeastaan vaan kuvotusta ja aina iltaisin, meni pienellä syömisellä nopsaan ohi. :)

Jännä juttu toi repäisykipu, kun sitä meinaa löytyä täältäkin... En tiiä sit kuvittelenko taas vaan. Mut just kylkeä kääntäessä tuntuu ja sitten melkein joka kerta kun peitot heiluu... :/ Edellisessä raskaudessa ei ollut tällästä kyllä, sillon vaan heräsin keskellä yötä joskus rv 7-12 aina hurjiin alavatsakipuihin, varmaankin kohdun kasvusta johtuviin...

Niin joo ja mä en oo ikinä tunnistanut itelläni mitään PMS-oireita, mies voi tietty olla eri mieltä jos kysyy :LOL: Mut viime menkoistakin on niin pitkä aika että huhhej... ainakin pari-kolme kuukautta.
 
Meillä jäi ehkäisyt "vauhdista" viikonloppuna, mä kyllä toivon ettei tästä vielä seuraa mitään kun tuntuu ettei ole kroppa vielä kuosissa ku:n jälkeen, tätiäkään ei ole vielä näkynyt. Raskautumiskielto meni just umpeen, liekö siitä johtunut tuo hurjastelu :LOL:

Repäisykipuja minulla oli esikoisesta rv 5 alkaen, itse asiassa juuri siitä tesin olevani raskaana. Minulla ei ole ollut niitä kyllä muulloin, eli oli todella selvä oire. Minulla oli myös lämpöä 37.4 ja rinnat kuumottivat ja olivat turvoksissa. Mitään näistä oireista ei ollut tuossa kohdunulkoisessa, johtuneekohan sitten hitaammasta hcg:n noususta. Joka tapauksessa, olen varmaan jännityksestä kankeana seuraavan raskauden alussa, jos se tulee olemaan vähäoireinen, ku:n uusiminen kun kummittelee mielessä.
 
Mama-L: 6 vuoden cerazeten syömisen jälkeen mulla kesti 6 viikkoa ennenkuin ekat menkat/tyhjennysvuoto tuli. Sen jälkeen muutaman kierron jälkeen tasoittui tuohon 27 päivään tuo kierron kesto. Nyt vaan odotellaan josko kohta tärppäis.

Ovistuntemukset eilen, simpat talletettu. Heti alkoi oireet, meinaan ihan järkky flunssa :LOL:
 
Mousse, kiva... Jotenkin ei nyt yhtään huvittais ootella mitään tyhjennysvuotoja :headwall: Enää en meinaa noihin Cerazetteihin kyl koskea, oli niin järkyt iho-oireet ja kaikkea muutakin et jotain muuta seuraavalla kerralla sit, thanks...
 
KS09 If.fi:stä löytyy siitä etusivulta semmonen kun henkilövakuutus,paina sitä,se on aika pitkää tekstiä,mutta siis siellä lukee tyyliin että vakuutus otetaan just kun julkinen puoli ei aina yllä sinne mihin pitäisi..

Suklaanappi:Joo,toi on mun bravuuri,saan aina itekin hyvät naurut tk-taidoistani!Ei vais..,niin tosta repäsykivusta vielä sen verran että niinkuin Dakotakin mainitsi niin ei mullakaan ikänä oo tollasta tuntunut,paitsi just sillon odotusaikana...silloinkin kerta,pari..ja nyt kun se tuli,niin vasta sillon mieleen muistui että tollanen kipuhan muutes oli sillon kun odotin.Ja sitä kipua ei voi siis verrata mihkään oviksen aikasiin munis-kipuihin vaan se tosissaan repäsi aivan kuin jotain irtois tuolta oikeelta puolelta mahaa.Samallalailla kuin jos avaa kirjekuoren missä on se repäsynauha,niin sellanen fiilis vähä..(ei jessus mikkä kielikuvat,mutta joo-o!)Täällä myös lievää pinnojen kireyttä,liekkö sitte tosta kun toi tytsä tossa lahkeessa kiinne ja jotain pientä itkua vääntää,itteasiassa koko päivän kiukkuillu jostai syyst...hmm..mitäpä jos vauva vaistookin että jotain uutta on tekeillä,eiks ne jossai kasvatuslehessä tollasta puhu?ei nyt tää menee jo aika pitkälle,mä lähen nyt kahvit juomaan,katellaan myöhemmin taas,lovely ladies!
 
Kaksoset 21.5. - 20.6.

Taloudellisissa asioissa sinulla on tänään uskomaton tuuri. Voit ehkä voittaa jopa jossakin rahapelissä, jos sellaiseen uskaltaudut. Jäät tänään plussalle.

Oli pakko laittaa tää tänne,kun toi viimenen lause pisti naurattaan :LOL:
 
Mama-L auts :ashamed: Multa käynnistettiin 3 päivää ja syntyi sitten kolmannen päivän iltana viikolla 42+1 (ponnistusvaihe 4h) :eek: Toisen kohdalla (olettaen että se on tulossa jossai vaiheessa) mennään myös varmasti pelkopolin kautta!! Ensimmäisen kohallaki pelkäsin kyllä sairaalloisen piikkipelon takia, mutta kukaan ei edes maininnu tuommosesta pelkopolista..jälkeenpäin sain tietää vasta semmosen olemassaolosta!
 
No näkyypä huonosti tuo kuva, ekaa viivaa ei edes näe..
no, värisuora sentään himmeenä näkyy, luonnossa huomattavasti tummemmat. Mutta ihan niinkuin testiteksteissä luvattu, se hormonin määrä kun kasvaa, vahvistuu viiva =)

terveisin testihirmu
 

Yhteistyössä