**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

Onnea plussanneille!

Mulla menossa yk.20 ja nyt on tultu siihen pisteeseen et vauvahaaveet saa jäädä taka-alalle. Elokuussa ois töihin lähtö edessä ja tarkotus ois sitten mennä tutkimuksiin ja hoitoihin. Nyt ei ole varaa lähteä,kun olen kotona hoitovapaalla. Esikoinen tuli luomusti mutta 1.5 vuoden yrittämisen jälkeen.
 
t 77: :hug: Ymmärrän kyllä, harmillista!!! Minäkin harkitsen jääväni tän kierron jälkeen taustajoukkoihin hetkeksi. Tekee hyvää kuupalle :ashamed:

miimuli24on kyllä ihan satavarma raskaana :D Teepäs nainen nyt se testi!!! :attn:
 
Ajatuksia tälle päivälle:

Poika täyttää 10kk. Sen kunniaksi oli neuvola-aika varattuna. Reipas tyttö kun olin, kävin samalla äitiysneuvola tädin juttusilla, ja pääsin kuin pääsinkin saman tien lääkäriin. Nyt en tiedä olenko iloinen vai surullinen, sillä lähete on TAAS laitettu lapsettomuuspolille. Ainoa mutta matkassa on, että poli aukeaa vasta maaliskuussa, ja silloinkin on vielä puolen vuoden jonot... Eli syksyllä sitten sinne.
Rinnat ei juuri arista, tai ehkä hitusen, vatsa ei paina. Aamulla oli menkkajuilintaa. Tämän päivän ovistesti oli lähestulkoon plussa. Ei paljon puuttuisi, että viivat olisi yhtä vahvat. Täytynee seuraava kierto jättää ilman teroja, että saan tarpeeksi pitkän luteaalivaiheen tähän kiertoon...
olo on aika väsynyt, mutta sitten kuitenkin energinen. Lämpö oli ihan aamusta 36.74...
 
:attn: Paljon onnea plussanneille!! :heart:

.. ja t77ja KS09 :hug: !

Meillä on ollu hedelmälliset päivät ja meno sen mukasta täällä kotona. :LOL: Miehelle meinas jo pientä ressiä eilen iskeä. Käytiin hyvä keskustelukin eilen;

mies: Monesko päivä tänään on??
minä: Kuudestoista
mies: Siis mitä, kuudestoista? Menikö meillä kuukausipäivä ohi?
minä: Eikun siis yhdestoista. Mulla on kiertopäivä 16.
mies: :LOL: :LOL:

Että sellasta. :D Hyvin mulla on ajatukset tässä arjessa!! noo sitä se teettää.

kp 17/27-28, yk 2 menossa. Oon koittanut olla bongailematta yhtään mitään oireita, mut masussa on kyllä tuntunut kipuilua välillä. Eilen illalla jomotti koko alavatsaa ja alaselkää oikein kunnolla vähän aikaa. Samoin valkovuotoa on ollu ehkä vähän enemmän ku normaalisti. Oon myös saanu jostain syystä nukuttua jotenkin tosi huonosti. Tai nukahtaminen on vaikeeta, en ymmärrä miks. Yleensä oon ollu NIIN hyväuninen, viimekin raskaudessa nukuin ku tukki ihan LA:han asti ilman sen suurempia vaivoja... Jännää.
 
Hei vaan kaikille!
Meillä on -08 syntynyt esikoinen ja toista on yritetty viime syksystä lähtien. Esikoinen tärppäsi toisella yrittämällä ihan luomusti. Mieheni on muualla töissä viikot joten kaikkia ovis-kertoja ei päästä hyödyntämään... Nyt on menossa 2kp/27-34. Viimeksi venyi taas tuohon 34:ään.. En tiedä olisko jotain kuitenkin tapahtunut tuolla kun noin pitkäksi meni. Tikku näytti miinusta kp 27:ssa, sen jälkeen en enää testaillut. Minkämerkkisiä ovistikkuja olette käyttäneet? Itse olen käyttänyt testikauppa.fi:n ovulaatiotestejä. Ilmeisesti clear bluen testit ovat olleet suositelluimpia?

Paljon onnea plussanneille!
 
Aisla

Onnittelut plussanneille :flower:
Täällä oviksen bongailua, ei ole vielä tikut käytössä. ihmettelen kun välillä havaittavissa sellaista kananmunanvalkuaislimaa ja välillä ihan kuivaa...ota siitä nyt selvää. Nyt siis kp 14. Ennen synnytystä mulla oli tosi säännöllinen kierto, 28-29, nykyään pidentynyt 30-32. Tuskin mitään hyvää meinaa..tai sitten ikää on vaan tullut alle parissa vuodessa niin mielettömästi lisää :D . Synnytyksen jälkeen pysyi 9kk menkat poissa, huh (hyvä vaan...).

 
|O Mä olen ihan väsynyt. "herätti" oikein, kun tänäänkin heitin hetkeks pitkälleen ja sammuin kuin saunalyhty... Sitten tajusin, että mä olen parina viime iltana nukahtanut jo yheksän jälkeen, ja nukkunut onnellisesti tietämättä mistään yhtä heräämistä lukuunottamatta aamuun asti, ja siltikin väsyttää ihan kamalasti... Ja pää on ollut kipee nyt kolmatta päivää peräkkäin.
Voiko nää olla ovisoireita muka, onko kukaan kuullut et tällaset vois edes olla ovisoireita??
 
taitaapa miimulille plussa tärähtää ;)

Omaa napaa: koin tänään herätyksen ja päädyin shoppailee järkyttävän kasan ovis ja raskaustestejä netistä. koskaan en oo ovistestejä käyttäny, enkä ovista bongannu niin saa nähä miten noiden testejen kanssa onnistun sekoilemaan :LOL:

sitten ku jotain ovislaskureita pälyili, niin siellä luki että yli 35kp voi tarkottaa sitä ettei ovulois ollenkaan. Jostain jotain tuon suuntaista olen tainnut aikaisemminkin lukea, mutta oisko jollain tästä asiasta mitään tietoa? Esim. kuinka yleistä on ettei pitkäkiertolaiset ovuloi ollenkaan ja mistä se vois johtua!
 
Menhit:Esikoista kun yritettiin niin mä tulin luomusti raskaaksi sellaisista kierroista jossa ovis tapahtui vasta kp24 ja kp28. Eli jos niistä ei olisi tullut raskaaksi niin kierto ois venynyt aika pitkäksikin.Ne tosin meni molemmat kesken(rv6+), mutta lääkäri meinas silloin ettei se johtunut niistä myöhäisistä oviksista kun kerran ultrassakin ehdittiin syke nähdä.Mutta se raskaus mistä aloitin clomit niin onnistui ja siinä ovis aikaistui huimasti, kp13 paikkeilla! Eli mene ja tiedä sitten... :eek: Niin ja siis meillä toiveiltiin 3,5kk ennen ekaa tärppiä ja sen km:n jälkeen tuli yhdet menkat ja tulin uudestaan raskaaksi, sen km:n jälkeen meni taas yhdet menkat ja sitten ne clomit joista onnistus eli mielestäni tulin helposti raskaaksi.Eniten ärsytti se kun testejä meni PALJON kun ovis oli niin myöhään...

KS09:Kuullostaa niin raskausoireilta... :eek: Mulla oviksen aikaan taas on niin PMS-oireet että |O

ON:Eilen kp13 ovistesti edelleen negaa, mutta viivaa alkoi jo hahmottamaan eli toivon, että se plussaksi vielä tulisi tässä lähipäivinä...Ei muuta kummempaa...
 
Päiviä! Kp 28/28-34 meneillään ja oon tuntevinani rintojen kihelmöintiä ja väsymystä, mutta eilen tekemäni raskaustesti näytti puhdasta negaa.

Ovista en onnistunut tikuttamaan kp 16-26 välillä ja aloin miettiä mitä Menhit sanoi, että pitkällä kierrolla ei välttämättä ovista tapahdu ollenkaan :/ Toisaalta jos ovis olis tapahtunut jo ennen kp 16, niin silloinhan pitäis tän kierron olla jo lopuillaan, ja mahdollisen raskauden pitäis alkaa näkyä testissä. No, joko täti tulee tai sitten testasin liian aikaisin.

M1n1, kävikö sulle siis viime kierrossa niin, ettei ovista näkynyt ovistestillä?

Mama-L, meillä voisi hyvin tulla samankaltainen keskustelu kuin teillä! :LOL:
 
Jaahas, ovistesti ei ollut sen vahbempi kuin eilenkään... Pää on edelleen kipeä ja rintoja kihelmöi. Ei auta pääkipuun tavalliset lääkkeet, ei edes kovat migreenilääkkeet kuin hetkellisesti :( Mikähän mussa on tälläkertaa vikana :ashamed:
 
Kp 3 meneillään ja buranaa syödään urakalla... Aina kun kierto venähtää niin täti on kyllä kiusallisen kipeä..

KS09, toivottavasti olis raskausoireita eikä johtuis teroluteista.. =)

MT79, ovis näkyi 16kp ensimmäisen kerran, mutta oli kontrollia haaleempi, 17kp oli musta ehkä vähän tummempi. Mutta päästiin pöllyttelemään peittoa vasta 18kp kun isäntä oli työmatkalla... :ashamed:
 
Heipsulis!
Oho..mikä ketju! :) Nyt kuukauden verran ollaan miehen kanssa kypsytelty ajatusta kakkosesta. Ykkönen, ihana poikamme on 10kk, eikä vielä reilu kk sitten käynyt kyllä mielessäkään aloittaa heti näitä yöheräilyjä alusta. hehee..hauska tää ihmisen mieli, kun nyt jo tekee pientä kääröä mieli taas! :) Eli ilmottaudun joukkoon. Tarkotus olis kyllä olla laskematta päivä ja katsoa josko vauva on tullakseen, mutta taidan tuntee kyllä itteni. Töihin pitäis pian palata ja tekis mieli ottaa vaan sellanen lyhyt "loma" töissä ja palata sitten taas kotiin. :p
Tsemppiä teille kaikille jotka ootte jo kauan koittaneet!! Ensimmäistä tehtiin 7kk, sillon monen vuoden pilleriputki takana. Saa nähdä miten nyt käy. :p
 
t77 Terolutit on hinnaltaan jotain 8e-27 euron väliltä,riippuu siis mikä pakkauskoko on kyseessä.Oon käsittäny että niitä on 3 eri pakkausta 14 sitten 30 ja 60kpl,kaikki 10 mg vahvusia.
Clomifen 50mg on taas joku 60e 20kpl pakkaus.Ja käsittääkseni niitä ei oo ku toi yks paketti ja vahvuus.
 
Onnea heikku Siitä se lähtee :D

Tuhruvuoto alko taas :ashamed: Onneks tää kierto ei ainakaan pääse venymään älyttömäks noiden lääkkeiden ansiosta, mutta on silti niiiin typerää kulkea varaside pöksyissä, jos vaikka sattuis valahtamaan :(

*muoks
Niijuu, tervetuloa xannax Toivottavasti visiittisi on pikainen ja onnellinen :D
 
Uusille tervetuloa ja toivotaan pikaista käyntiä vaan tällä osastolla :D

heikulle onnea oman kodin ostamisesta :flower:

voi miimuli24 mä olin niiiin varma että plussa sulle tulee. No, ens kierrolla sitten!

Mulla ei vieläkään menkat kuulu,ei näy. Nyt taitaa olla kp34/28-35(tai jotai sinne päin). Nyt kyllä alkaa tuntua jo menkkajuilimista, joten eiköhän huomenissa ala. Mietin just, että taitaa noi tulevat työasiat stressata sen verran, että taas venähtää tää kierto. Kun nyt ei vaa hurjan pitkäks mee..
 
Nyt masentaa. Käytiin mummulassa, enkä saanut kirjattua samantien kaikkia syömisiä kalorilaskuriin. Ja taas meni kalorit yli sen mitä piti :( Musta ei ole kakkosen äidiksi, musta ei ole laihduttamaan, ei edes pitämään kierto suunnilleen normaalina, musta ei ole mihinkään :(:( :ashamed:

Miimuli24 :hug: :(
 

Yhteistyössä