**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

KS09, ihan höpöjä puhut! :hug: Jos kroppa päättää pistää ranttaliks niin ei se sun vikas oo! Mullakin tuntuu vähän väliä sellasia menkkamaisia juilintoja ja kokoajan oottelen millon alkaa vuoto kesken kuun taas. Mut sit syytän kyllä niitä minipillereitä enkä koske sellasiin enää ikinä :D

ja miimuli24, jaksut sinnekin... Mäkin olin ihan varma että nyt tärppäs. Harmi!!!

Tosiaan kp 19/27-28. Alamasu kipuilee ja välillä jomottaa ihan selkääkin. En tajua mitä tää nyt on, normaalisti ei oo kyl tälläsiä menkkaoireita keskellä kiertoa. Tai sit on kroppaparka ihan sekasin ja ei oo minkäänlaista tasasta kiertoa olemassakaan. Kokoajan odotan et millon alkaa menkat. Tissejä kihelmöi välillä ja oon bongannu myös maitotippoja (???) paidan kangasta vasten... En tiiä. Ihmeellisiä juttuja. Ekasta raskaudesta en kyllä huomannu yhtään minkäänlaisia oireita ennen n. 6-7 viikkoa, ja suunnilleen noilla paikkeilla alko ne kohdun kasvukivutkin jotka oli mulla kyllä alussa vielä kovemmat, ku menkkakivut.

Mutta jostain luin kiinnittymiskivuista? Osaako joku sanoa miltä ne sit tuntuu ja missä vaiheessa sit ovulaation jälkeen niitä pitäis alkaa tuntumaan... Oon pihalla ku lumiukko. :ashamed:
 
KS09:Voi muru :hug: Ymmärrän turhautumisen, mutta susta on ihan varmasti äidiksi toisellekin lapselle ja varmasti onnistut laihduttamaankin! Älä anna hetkellisen takapakin nujertaa!! Tsemppiä nainen!!!!! :wave:

mama-L: Mä tunsin esikoisesta sellasta kohdunseudun nipistelyä oletetun kiinnittymisen aikoihin. En muistaakseni muuta ja mullekin raskausoireet ilmaantui vasta rv6+ jälkeen :) Toivotaan, että kyse ois nyt kuule kiinnittymisestä!!! :heart:

ON:Eilen kp14 ja ovista ei vaan näytä tulevan :( Oon jo heittänyt melkein hanskat tiskiin, ettei se pirulainen sieltä edes irtoa |O MIKS mä en tajunnut pyytää lekurilta irrotuslääkettä??? Pistin sellasen esikoisestakin kun ovistestit näytti negaa, mutta ultran mukaan ovis ois just tapahtunut tai tapahtumaisillaan. Että ottaa päähän, en enää kyllä kehtaa sinne mennä ja aikaakaan ei kyllä saa, voi pahkana! :kieh:
 
No niin, heti kun mäkätin niin tänään sain sitten kp 15 kunnon ovisplussan, jiihaa! :p Mahtaakohan riittää niin, että pupuilee illalla ja huomen illalla tai huomen aamulla? Meillä kun tuo äijä urheilee niin on vähän erikoiset touhuamisajat ja tietty esikoinen estää hyvin päivälemmen... :D Onkos se nyt niin, että munis voi siis irrota joko huomenna tai ylihuomenna? Kuinka kauan simpat yleensä elelee kehossa? :wave:
 
Kääk, googletin noita kiinnittymiskipuja, ilmeisesti tosi monilla just n. viikkoa ennen menkkojen alkamista tuntunut kovaa alavatsan jomotusta, ja monet on sit myös luulleet että menkat alkaa ajoissa, mut ei oo ollutkaan niin...

Voi kun olis tärppi. :heart: Pelkään kyllä sitä kemiallista edelleen, kun yksi niitä on takana. Testiä pukkaa vasta n. viikon päästä menkkojen myöhästymisestä jos sinne asti päästään. En uskalla testailla aiemmin...
 
toive81: Nyt vaan peitot heilumaan! Mun neuvo on et parin päivän ajan aina kun voitte. :LOL: Näin me ollaan ainakin tehty... Ei kannata alkaa liikaa analysoimaan. Simpat elää n. 3vrk kehossa ja munasolu 12-24h. Tsemppiä!!! :heart:
 
Nyt omaanapaa. Ehäisy siis jätettiin tasan 2 viikkoa sitten pois, ovulaatio oli pari päivää ennen sitä. Ja nyt on viikon ajan huipanut ihan kauheesti, viikko sitten oli nippailuja kohdun seudulla, valkovuoto on pari päivää ollut tosi runsasta. Ja tänään vielä on tullut pari pahan olon aaltoa. En olisi silti millään uskonut, mutta First Signalilla selvä plussa ja Clearblue digillä tulos: raskaana 1-2 vkoa. Herra siunaa tää kävi nopeasti. Ihan ulapalla ollaan kummatkin. Laskettuaika kaiken lisäksi täsmälleen sama kuin esikoisella, vuosi vain eri. Eli 27.09.2010. Ihan utopistinen olo.

Ehkä illalla pään selvittyä kommentoin muitakin :ashamed:

Cora ( ja tuntuu uskomattomalta kirjoittaa mutta Pikki nro 2 3+5)
 
hienoa cora :flower: toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa :heart:

sain tänään ovulaatio- ja raskaustestit postissa, tilasin samalla myös hedelmällisyystestin :D
no tein sitten ovulaatio ja sen hedelmällisyys testin, ovistestiin tuli pieni haamu, kuten oletinkin kun kierto on niiiiiiin pitkä ja alussa. Ja hedelmällisyys testin mukaan miun pitäs olla hedelmällinen :D hyvä juttu, toivottavasti on oikeessa :D
 
Kiitos onnittelijoille. Ihanaa, että varsinkin ne, joilla raskautuminen on vaikeampaa jaksavat toivotella onnea. Plussia nyt kaikille :heart:
Pienisuuri surkukin tähän liittyy, sillä tämä vahvisti päätöksen imetyksen lopettamisesta. :'(
Minun pienirakastyttö ei enää saa iltatissiään, en olisi arvannut, että näin vaikealta tuntuu. Ihan itkuksi menee. Taitaa kuitenkin olla mulle vaikeampi paikka...
 
Ohhoh, täällä jo kp 20 :eek: Meneepä aika nopeesti, kun on tällasta vatvomista... Mut on kyllä kumma, tänään taas ov testi negatiivinen. Eli testit ollu lähes pos. neg. pos. neg ja sylkitesti on koko yän ajan ollut negatiivinen, ei ees pikku laikkuja. Ja vaikka syön tota hormooni lääkettä :eek: Tänään oli lämmöt jo 37.29 Että josko se ovis olis sitten ollut tässä viime päivien aikana. Tai sitten ei.
Kyllä tämä oma keho on sitten kummallinen, ei voi toimia millään tavalla normaalisti :headwall:
 
KS09 täälläkin kp 20,hehee,meil on samat,jännätään yhdessä!Tai tottakai kaikkien kanssa,but you know what i mean. :D

Omaa olotilaani:Siis mulla on kauhee olo!Oikeesti on sellanen nuutunut kukka :LOL: -joka ei hevin herää henkiin--olo..Yrjöttää,ja huomenna pitäs lähtee kattoo kesämökkiä Lavialle asti,ja jos vielä huomenna on yrjö-olo,niin kiva istuu autossa kun sinne oli joku pari tuntii matkaa..huuuhhhuh..Mutta..en pistä missään nimessä mahdollisen raskautumisen pikkiin tätä,viime kierrossa kun oli niin selvät oireet ja miten kävi..kukkua kanssa.!Mieskin on ollut kipeenä.Ja sitten voi johtua siitä että meilä meni yö pipariksi,kun neiti päätti (vähän) valvoa,joten voipi olla unenpuutetta-Oikeastaan mitä vaan maan ja taivaan väliltä,muttei kuitenkaan sitä yhtä.. :|

:heart: :heart: :heart: Onnea cora85:lle sylintäydeltä! :heart: :heart: :heart:
 
Aisla

Kyllä pitää ottaa ens kierrossa ovistestit käyttöön, eihän tästä mitään tuu että pitää arpoa noin viikon ajan että olisko nyt :p Tosin noista testeistä sen verran, että hesarissahan oli äskettäin juttua niistä ja siinä testissä vaan puolet niistä testatuista testeistä näytti oikein oviksen.

Eipä muutenkaan mitään ovikseen viittaavaa eikä täysin pystytty hyödyntämäänkään että taitaa mennä tämä kierto ohi.

Menhit Kiinnostaa muakin toi hedelmällisyystesti, mikäs se on ja mistä saa?

Onnea cora85! Nopea tärppi :)
 
cora85 Anteeksi, taidan olla ollut niin oman navan ympärille kääntynyt, etten ollenkaan ole huomannut! Mutta ilmeisesti olet plussannut, kun kaikki sinua onnittelevat, siis onnea ihan hurjan paljon :flower: :flower: :heart:

:ashamed:
 
Onnittelut plussanneille, hienoa!

Heikku Voimia sairastelun keskellä koko perheelle!

KS09 Jaksuja sulle!!!

En tiedä huomasitko että mun kierto on nykyän 34 päivää... Sen saa siis päivittää tonne, mutta ei mtn kiirettä sen kanssa :D

Ihanaa me lähdetään huomenna mun miehen kanssa kahestaan reissuun toiselle puolelle suomea. Vaihteluu tähän arkiseen elämään. Oon vielä kotona tytön kanssa =) :flower: :flower:
:flower: :flower: :hug:
 
:headwall: Täällä on kp mikä lie jo, menkkoja ei edelleen kuulu ei näy MUTTA kaikki raskaustestin on niin negoja kun ikinä voi olla. Ei ees viivanpaikkaa näy. Viime yönä heräsin ja olin aivan varma että nyt alkaa menkat, vaan ei.. Mikähän minussa nyt on sitten vikana :ashamed:
 
Hei mulle vois laittaa vaikka noi kiertopäivän pituudet sittenkin 27-30. Toi 39 päivää on vähän harhaan johtava kun olin lopettanut siinä kierrossa imetyksen niin siksi se venähti. Kiitos KS09 jos viitsit B)
 

Yhteistyössä