**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

Siis hyvin alussa oli. Aikaisintaan tänään olisi menkkojen pitäny alkaa. Tyhmä minä, ku ees testasin eilen. Ei ois tulla pahaa mieltä "turhaan". Vuoto loppui nyt hetkeksi. Toiv. tyhjenee nopeasti kohtu. Esikoisesta mulla tuli ns. valemenkat, mutta silloin vuoto oli ihan vain ruskeeta tuhruvuotoa, tää oli ihan kirkasta verta. Ja ihmeellistä mahan pistelyä.
Eikai näissä ihan alussa keskeytyneissä tarvii olla neuvolaan yhteydessä?
Äiti just sanoi, että kun hänen aikanaan neuvolassa neuvottiin tekemään testi vasta kun menkat on muutaman vkon myöhässä, koska niin suuri prosentti menee kesken ihan alussa.
No, ainakaan tätä pinoa ei tarvitse jättää :kieh:
 
cora85:Anteeksi, luin tekstisi liian hätäiseen :ashamed: Mulla tuli esikoisen aikaan heti sinä päivänä kun menkat ois pitänyt alkaa (olin jo testannut plushaamun dpo12) runsaasti verta, kirkasta, ruskeaa, klönttejä ihan kuin menkat. Vuoto kesti vain päivän ja toistui taas parin päivän kuluttua ruskeena. Olin aivan varma saaneeni jälleen keskenmenon. Mutta, mun kohdalla kyseessä olikin todennäköinen kaksosraskaus, jossa toinen meni heti alkukättelyss kesken. Ja minä siis vuosin vielä rv 7+4 tienoilla todella paljon kera klönttien. Silti raskaus jatkui esikoisen kohdalta hyvin. Vuoto lopulta tyrehtyi ja kaikki meni hyvin. Mulla seurattiin alussa hcg:n nousua joka piti mut järjissä kun se tuplaantui hyvin. Ja voihan vuoto olla myös ihan harmitontakin alkuraskaudessa, onhan niistä saanut lukea paljon. Anteeksi jos nyt herätän toivoa, mutta todella toivon, että kyse ois sun kohdalla harmittomasta vuodosta!!! Jos vuoto tyssää niin tee uusi testi jossain kohtaa. :hug:
 
cora85 Oletko aivan varma? Monet ihmiset vuotaa ihan kirkasta verta oletettujen menkkojen aikaan (minäkin vähän esikoisesta) Vaikka kaikki mahan sisäpuolella onkin kunnossa...
Katso rauhassa, ja mene vaikka alkuraskauden ultraan, jos vuoto ei kamalasti kovene... En suostu uskomaan, että heti kävi niin huonosti :ashamed: Kun selität tilanteesi, varmaan kuntakin ultraa sinut ilmaiseski tai korkeintaan pkl maksun kanssa...
Ja kyllä neuvolaan kannattaa olla yhteydessä, vaikka menisikin ihan alussa. Jos keskenmenoja tulee kolme peräkkäin, he alkavat tutkia mistä se johtuu, silloin tuo yksikin olisi hyvä merkitä johonkin ylös...
 
Nasuli85 :hug: Ikävää, kun kierto noin venyy.

Cora85
:hug: Ikäviä uutisia, toivottavasti olisi vain jotain harmitonta.

omaa napaa: Koitettu kovasti tässä pettoja pöllytellä. Mies vaan lähtee huomenna aamulla reissuun ja seuraavan kerran nähdään sitten perjantaina kavereiden nurkissa. Että näillä mennään. Eipä taida olla turhan suuria toiveita raskautumisen suhteen... :headwall: Toivossa tosin on hyvä elää... Mulla ois tiistaina työhaastattelu, saa nähdä mitä käy. Entisessä työpaikassa uhattiin lomauttamisella kun ä-loma loppuu, niin minä tyttö sitten hain kahta työpaikkaa (Toisessa paikassa ei ollut edes mitään paikkaa auki, laitoin vaan s-postia johtajalle) ja sain kaksi haastattelukutsua. Toivotaan että jompikumpi tärppää =)

Miimuli24
Toivottavasti sulla oli ihana reissu miehen kanssa kahdestaan :heart: Meillä on suunnitteilla parin päivän naapurimaan keikka maaliskuussa ystäväpariskunnan kanssa ilman lapsia. En malttais odottaa :D
 
Halit otettu vastaan :) Täällä nipistely jatkuu, vuotoa tullut todella vähän. Mä olen sellainen ihminen, etten jaksaisi yhtään epätietoisuutta, mutta eihän tässä voi muuta ku odotella. Ultraankaan kun ei oo mitään järkee mennä vielä pariin vkoon, ku eihän tässä vaiheessa näy ku paksut limakalvot muutenkaan. Esikoisen raskaus oli nii stressaavaa aikaa, vuosin ihan läpi raskauden, en jaksais sellastakaan stressiä nyt. Tietenkin oltais onnellisia, jos raskaus nyt olisikin jatkuakseen. Huimaus + muut oireet loppu myös, joten eiköhän täydy yrittää vaan alusta. Tiedättekö määrittääkö ne Hcg laskua/nousua terveyskeskuksen puolella, vai onks se aina mentävä Kättärille/ Naikkarille?

Fiksua tai ei, aamupäivä juostu Kalliossa ja keskustassa. Vinkkinä muille Helsinkiläisille: Valtteriin ei kande mennä vaunujen kanssa... ;) Oli ihan vika tikki.

Cora
 
Pikavisiitillä

Tänään ovistesti nega, mutta ihan selkeä viiva kuitenkin oli, ja testi tehty vajaa tunti ruuasta (ja juomista). Sylki testi oli kanssa lähes plussa tuolla samalla aikataululla...

Hitusen oli vuotoa aamupäivästä, tai kerran pyyhkäisin ja oli ruskeeta tuhrua mukana...

Plääh :(
 
Onnea äiskä :flower: :flower: :flower:

Tänään taas ovtesti positiivinen. On tää jo kumma, kun joka toinen päivä on pos ja joka toinen nega. Nii, että koittaa siitä nyt sitten arvata koska se ovis oikeesti on :headwall: :headwall:

Mitä tää tällanen voi nyt sitten olla?? Olisko kenelläkään minkäänlaista aavistusta? :ashamed:
 
Sunnuntaita kaikille!

Mulle vois korjata tuon yk1 tuolta etusivulta yk0:ksi (tai ottaa pois, miten vaan)
, tjottailu kun alkaa vasta seuraavasta kierrosta. Olis varmaan muuten alkanut heti mutta terveydenhoitaja neuvoi odottamaan kuukauden sikapiikin jälkeen. Että odotellaan nyt sitten. On tää aika kärvistelyä kyllä :kieh:

Onnea Äiskä80! :heart:
 
Nasuli :hug:

Voi peeveli :D Kun tuo ovis on nyt niin, ettei tiedä onko vai ei, niin pakkohan sitä on sitten yrittää joka tapauksessa hyödyntää. Saatiin poika viimein nukahtamaan, laitoin miestä viehättävät kuteet niskaan ja alettiin touhuamaan, niin johan se poika heräs :LOL: :'( :headwall: :kieh: Se on nyt sitten kipeenä, ja illalla pitäis korvia lähteä 30km päähän näyttämään, ettei niistä johtuis (on sairastanut monta tulehusta ).

Noh, illalla uusintayritys
 
Cora85, :hug: ! Jos jotain hyvää tuosta pitää etsiä, niin onhan se hyvä et yhdet menkat ehtii tulla, periaatteessa... Voi sitten laskee sen tulevan LA:n paremmin jne. :) Toivotaan et tärppäis jo seuraavasta kierrosta!!

Äiskä80, onnea ja jarrusukkia!! :flower:

Täällä kp 22/27-28 yk 2 eikä oikeestaan mitään erityisiä tuntemuksia oo ollu. Katellaan vaan ja kun ei enää sitä ovistakaan jännäile (.. oletan vielä toistaiseksi et se olis mulla siinä puolessavälissä kiertoa, ainakin sillon oli aika selkeitä ovisoireita) niin tässä sitä vaan mennään etiäpäin. Kyl me tässä silti vielä melkeen joka päivä ollaan varmuuden vuoksi pupuiltu. :LOL:

Pohdin vaan et millon uskaltaisin sitten testata ettei käy niinkuin sen edellisen kemiallisen episodin kanssa. Ehkä joskus kuun vaihteessa jos ei siihen mennessä oo ollu punasia päiviä. Jännittää!!
 
mama-l Samoilla päivillä mennään ja varmaan samoihin päiviin joudutaan jännäilemään :D Ja samaa olen miettinyt minäkin. JOS vuoto ei ala tuon 26-29 kp:n sisällä, koska uskaltaa testata, etten taas bongaa raskautta, joka ei kerkiä edes alkaa...
Ehkä kuun vaihteessa, kun malttaa :ashamed: Tai jos sillonkaan :eek: Mulla kun tän oviksen kanssa on nyt ollut vähän hakemista...
Noh, ehkä se vuoto alkaa päivälleen just tollon, niin ei tarvi sitten murehtia.
 

Yhteistyössä