**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Moikka!

Jeccika, joo, ovis voi olla tosi myöhään kuten mulla oli :O kp21 siis vasta tuli kunnollinen, paksu ovistestiviiva.. Mun kierto taitaa olla vakiintunut tohon 32-33 päivään, mutta se on silti tosi myöhään kyllä toi ovis. Toivottavasti siitä ei oo haittaa :/

Mulla oli ihan hirveet mahakivut tuolloin ovispäivänä. Nyt kun alan miettiä, niin joka kierrossa on ollut yks mahakipupäivä eli varmaan se on ollut se ovispäivä. Nyt toivotaan et tärppäis, testata aion vasta kp32 kun tullaan reissusta, siellä en rupee testaileen kyllä. Ellei siis jo menkat oo alkanu tohon mennessä.

Plussatuulia kaikille.. :flower:
 
Mitäs siellä Elinah84:n r-testissä näkyi?

Mä oon ollut menkkojen alkamisesta asti ihan sellaisella olotilalla, että ei tästä koskaan saada vauvaa aikaan... Mutta nyt kp11 ja kohta taas vois alkaa aktivoitua, josko sitten kuitenkin =)
 
Teargas Joo nyt tuli tosi haalee viiva ovistestiin mutta sellanen että erottuu kuitenki! kp16 tänään ja mun kierto on vakiitunu siihen 29päivään.. Voi olla että vasta la tai su tullee kunnon viiva.. tänään testasin aamula ja illala ja samanlainen viiva tuli molempiin! Silti varalta on pupuiltu tännään! :) toivotaan parasta! ja hauskaa reissua teile :)
[/b]MT79 ei kannate vielä luovuttaa :) tsemppiä sinnekki!
 
Moi! Saakos tänne liittyä mukaan höpisemään..
Elikkäs olen 22v., puolivuotiaan pojan äiti. Olemme mieheni kanssa jo heti synnytyksen jälkeen toivoneet toista lasta. Kuukautisia minulla ei ole vielä kertaakaan kunnolla ollut vaikkakin siis imetin vain reilu 2vk synnytyksetä :ashamed: Nyt oli hiljattain oli pientä rusehtavaa vuotoa toivottavasti olisi siis sitä että kroppa alkaapi elpyä synnytyksestä. Nyt sitten innolla aletaan touhuta jos meille pieni paketti taas suotaisiin... Eli tämmönen tapaus :LOL:
 
Jaa, se olis taas tällasia päiviä, että sylkiov testi näytti positiivista (en ole aikasemmin tässä kierrossa tehnyt ja heti näyttää, outoa), mutta mulla on ihan kamala flunssa :( Niin, no, tiedä häntä sitten... Onhan tässä rintoja aristellut jo jonnin päivää, tai jonkun verran koko kierron alun, että voisko se ov tosiaan tulla taas näin aikasin...
 
kyllä on erikoista että se ovis antaa odottaa.. taaskin yhtä haalee ellei jopa haaleempi viiva ku eilen.. sehän on ovis sitte vissi just ennen menkkoja vasta :D ja muka 14päivää oviksesta pitäs testata.. pah! tulis jo sieltä!
 
Heippa!

Tulisin mukaan jännäämään! Ihanaa..

On ollut aaltooileva vauva kuume jo pitkään, viime keväänä laitettiin kuumeilu jäihin kun tuli niin kauheaa pelottelua tolla sikainfluenssalla, ja sitten tulikin muuta mietittävää työn puolesta. Ja nyt ois sitten tarkotus alottaa yrittämään uudelleen, vaikka se saakelin sikainfluenssa voi taas syksyllä tulla.. Mutta en anna sen kyllä enää pelottaa..yritän ajatella että kun sikainfluenssasta päästään niin sitten tulee joku hiiriinfluennssa ja sitten krokotiiliinfluenssa jne. ettei tässä maailmassa taida sellasta aikaa tullakkaan jolloin vois "riskittä" olla raskaana, tai elää ylipäänsä :) Mulla oli vaikea ensimmäinen raskaus ja sen takia oon vähän pelokas uudesta raskaudesta...Mutta nyt olen siis päässyt peloista sen verran yli että yritys on päätetty aloittaa :)

Eli olen 24-vuotias, esikoinen poika 6/2007, nyt kp 13/26-30
 
Tervetuloa takaisin ina!

Mä uskon vakaasti, että mulla on ollut uv viime illan / yön aikana. Illalla nippaili mahasta ja lämmöt oli noussut aamulla 37,02 :eek: :whistle: Flunssakin on jo pois menossa, eli tuskin lämmön nousu siitäkään johtuu... Ainoa, että toivottavasti ei kovin myöhästytty, sillä sain miehen kellistettyä vasta aamulla :ashamed:
 
MT79 mulla näkyi r-testissä hailut viivat su, ti ja ke. No mutta runsas vuoto alkoi kuitenki torstaina, joten se siitä. Itkut on itketty. Mulla ihan samanlaiset fiilikset - saadaanko tässä koskaan sitä toivottua vauvaa?

Kaikenlisäksi mies kävi antamassa spermanäytteen, ja alustavasti meille sanottiin, että miehellä liikkuvien siittiöiden määrä alentunut - sen kun pitäisi olla 50% että näyte on normaali, meillä se oli vain 27 % :(

Noh, tarkempia tuloksia odotellessa, mutta ei lupaavalta vaikuta. :| Mulla alkaa toivo mennä, vaikka vasta 6. yk lähti käyntiin. Niin, ja kp on nyt 3.
 
Elinah :hug: Tiedän miltä sinusta tuntuu :( Tuosta miehen spermanäytteen tuloksesta, että meillä oli muinoin sama tulos, mutta lääkäri kyllä sanoi, että siihen voi vaikuttaa niin moni; jos lämpötila ei ole pysynyt hyvänä tutkimukseen asti, kauanko on pidättäytynyt ennen näytettä yms. Suositteli silloin kontrollia n. kk päästä, mutta ei me menty. Nyt edessa taas sama homma, joten tulokset kuullaan vasta myöhemmin. Jos taas sama diagnoosi, kai se on uskottava, että miehessäkin sitä vikaa on. Sitten ei olekaan helppo yhdistelmä, jos mulla on ovis vähän miten millonkin ja miehellä laiskat simpat. Saa olla tuuria mukana, että ylipäätänsä koskaan tärppäis ja vielä niin että jaksais pieni pysyä matkassakin :ashamed:
 
Miehille foolihappoa ja sinkkiä kuurina, pitäisi kuulema parantaa laatua. Siis simppojen laatua ;) Itse on ollu samat käytössä sekä e-epa kalaöljykapseli sekä helokkiöljy efamol. Suosittelen. Juuri luomuna plussanneena ex-lapsettomana. Eka lapsi ivf-hoidoilla. Noita ehdin käyttää kaksi kiertoa. Suosittelen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna08:
Miehille foolihappoa ja sinkkiä kuurina, pitäisi kuulema parantaa laatua. Siis simppojen laatua ;)
Toi oli hyvä:)

KS09: Eikös aamulla miesten sperma ole parhaimmillaan, joten sen suhteen ainakin ois ollut juuri hyväkin ajoitus! Itse ei koskaan saada aikaiseksi aamulla..

Kerron nyt jo heti että meillä on "ongelmana" olematon seksi elämä, eli noin 4-8 kertaa vuodessa meiningillä ollaan menty esikoisen syntymän jälkeen, joten saa olla aika hyvä tuuri että raskaaksi tulisin, tai sitten toivon että saisin kellistettyä ton miehen vähän useimmin. Se vaan on niin laiska:D Ihme mies.. Omaksi puolustuksekseni haluan sanoa että olen normaalin näköinen ja luulisin että noin yleensä miehille kyllä kelpaisin :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Mutta siis sinkki ja foolihappo kuuri alkoi hänelle tänään, ostin meinaan juuri itselleni foolihappo- tapletteja ja sinkkiä oon itse syönytkin jo aikaisemmin. Noi rasvahappo valmisteet pitäs saada kanssa käyttöön! En vaan oikein osaa syödä sellasia isoja "kapseleita" ja litkuna ne on kai aika pahan makuisia?

Elinah84: Ymmärrän että on varmasti turhauttavaa mutta mun mielestä on tosi kannustavaa että silloin vuosi sitten( kun olin täällä viimeksi pyörimässä) pitkän aikaan kuumeilleista on melkein kaikki raskautunut vaikka olivat silloin epätoivoisia plussan saamisen suhteen.


Oi että on ihanaa olla taas kuumeilijoissa! Vauvakuumeisethan on jonkun tutkimuksen mukaan maailman onnellisimpia ihmisiä :heart: :heart:
 
Elinah84 Meillä oli sama homma kun esikoistamme yritettiin. Tiedän täysin kuinka raivostuttava tilanne on.. Voimia :hug:

Tosta Foolihaposta sen verran että... kun teimme ensimmäistä lastamme niin tein nega testejä negan perään :kieh: Sitten alotin syömään vitaminejä jotka sisälsivät tuota foolihappoa ja poks olin raskaana heti. Joten muhun tuo ihmeellinen aines teki kyllä lähtemättömän vaikutuksen :LOL: :LOL: Nytkin syön raskauden toivossa samoja vitskuja...

On muuten raivostuttavaa että kun vauvakuume iskee tuntuu että kaikki muut ympärillä saavat lapsia ja omalla kohdalla se tuntuu ikuisuus projektilta... Vähän niinkun raskauskin, muut synnyttää viikossa ja itse odottaa toista vuotta =)

Nyt nukkumaan poitsun kaikkuun..
 
Elinah84:lle halaukset! :hug:

Mäkin intouduin lataamaan foolihappoa, vaikka en tiedä miten nopeasti se vaikuttaa jos ylipäänsä vaikuttaa. Raskauden alussahan se sitten on tärkeä, että alkion hermosto kehittyy normaalisti.

Nyt kp14, mutta vielä ei oo mitään ovisoireita. Peittoa olis tarkoitus heilutella ahkeraan, kun ollaan lähdössä miehen kanssa kahdestaan reissuun. Jos vaikka nyt tärppäis, niin voidaan sitten nimetä lapsi reissukohteen mukaan :LOL:

Taas eilen tuskailin, että en usko raskautuvani koskaan, ja mies huomautti, että malttia, esikoistakin yritettiin 8 kk. En ollut itse pitänyt kirjaa, ja hämmästyin että mies oli noin tarkkaan laskenut. Kun ei varsinaisesti yritetty (mietitty mihin aikaan kuusta seksiä harrastettiin), mennä porskutettiin vaan.
 
Joo vai että foolihappoa, pitäskhän sitä itekki kokkeilla! Toivotonta tämä ovulaation mettästys.. edelleen vain tosi tosi tosi haaliskoa viivaa.. nyt kuitenkin kp20 ! noh.. huomena ja ylihuomena vielä yritän ja sitte heitän sen mettästyksen hiiteen! onnistu se ekaki ilman ovulaation mettästystä :)
 
gynellä käyty... kohtu ja munasarjat oli kunnossa... kilpirauhas ja joku maittorauhashormoonin vastaukset tule ens viikolla et onko ok.... saas nähä miten käy... kerto et pitkillä kierroilla en luultavasti ovuloi ollenkaan :kieh: mutta mitään lääkitystä ei aloteta ku olen nuori ja aina niin herkästi tullu raskaasti, mut jos ei loppuvuoteen mennes kuulu mitään niin sit pyysi varata uuden ajan... sano myös etä mulla niin suuri riski monisikiöiselle raskaudelle :p
Mut ens viikolla alan taas tekeen ovulaatio testejä :D nyt taitaa olla kp7

muiden teksteihin en nyt kerenny perehtyyn... :ashamed:
 
Huomenia..
Se olis kp 27/26-33 tänään. Tiiättekö, mulla on ihan kamalan vahva tunne siitä, että en ole plussannut! En aio tehdä edes testiä ennen kuin kp 34 jos eivät ole menkat vielä alkaneet, olen niin varma, että alkavat..
Ajoitus oli kyllä oikea, mutta jotenkin olen ihan varma,että menkat alkaa. Jos olisin plussannut, niin kiinnittyminen olis jo tapahtunut, enkä mä ole huomannut _mitään_, en edes pieniä nippailuja mahassa.. Monet tuntuu jotain tuntevan kiinnittymisen aikaan, itse oon vielä tarkkaillut elimistöäni, mut ei mitään. Puhumattakaan, että yhtään mitään oireita olis :D ei todellakaan, ei pienintäkään. Viime kierrossa sentään oli rintojen aristusta ja menkkamaisia tuntemuksia, joten pieni toivonkipinä tuntui, mut nyt joku intuitio sanoo, että en plussaa.

Onkos muita, joilla pitäs alkaa tällä viikolla menkat?=)
Plussatuulia teille muille.. :flower:
 
Teargas Eihän se kiinnittyminen kaikilla aiheuta mitään, ja jos sulla menkka kierrossa oli oireita, ehkä oireettomuus tarkoittaa plussaa :) :hug: Mutta ei se liian aikaste testaaminenkaan kenellekään hyväksi ole ;)

Oma tila outo, edelleen. Sylkov testi positiivinen, liuska r-testi haalea haamu, digi testi "ei raskaana" mutta sisältä löytyi kolme selvästi erottuvaa viivaa ( :D ) Lämmöt 36,6 eli ovat palanneet entiselle tasolleen. Tän hetken uskomus on, ettei ov:ta ole ollut, kroppa on sekasin kuin seinä kello ja kierto venyy taas älyttömyyksiin :(
 
Memmu mä söin kolme kiekkaa teroluteja, mutta resepti meni tyhjäksi, eivätkä suostuneet kirjoittamaan tälle kierrolle uutta, koska olemme niissä tutkimuksissa. Jousun siis käymään kp 3-5 ja 19-21 verikokeissa, joissa määritellään joitakin hormooneja, jotka sitten näyttää onko siellä suunnalla häikkää.
Nyt mä olen siis ihan luonnon armoilla, koska ne menkat päättää sitten paikalle pärähtää :(
 
Meillä ei ole vielä onnistuttu yrityksessä, toivottavasti ei ole vielä liian myöhästä jos tänään illalla onnistuis.

Harmittaa kun en ole merkkaillut kiertoja ylös viime aikoina, tiedän vaan viime kierron mitan mutta en tiedä oliko se tavanomasta lyhempi vai pidempi..

No rennostihan tässä piti yrittää ja siihen ei kuulu ovulaatin metsästys, vaan rakastelua silloin kun tekee mieli oli ovulaatio tai ei! (<- en kyllä usko että kukaan nainen pystyy olla laskematta ovulaatio aikaa :headwall: )
 
mä täällä jännittelen tuleeko ens kierrossa menkkoja olleskaan.. Eli siis kun vasta yhden kerran on ollut menkkoja muistuttavaa vuotoa synnytyksen jälkeen tossa viikko takaperin ja nyt yritetään ikäänkun arvalla. Olis tiettekö niin ihanaa olla taas raskaana vaikkakin itse olen tässä hiljattain vasta poikinut (10/09)

Tää on sitten niin parasta alkaa yrittämään lasta vaikkakin tästä touhusta menee maku viimeistään 6kk jälkeen (ainakin viimeksi..) Vielä jaksaa yrittää :flower:

Nyt kato kaikki tehään plussat ennen kesää :whistle: toivottavasti..
 

Yhteistyössä