**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Voisikohan tänne ketjuun tulla hengailemaan... ? Vauvakuumetta on kovasti ilmassa, ja imetyksen jäljiltä menkat vielä kai aivan sekaisin (mutta silti toivon, että tässä kierrossa olisi jo tärpännyt. En vain oikein tiedä, milloin tässä viitsisi testailla). Toisaalta työkuvioiden kannalta olis parasta, jos ei heti tärppäisi, mutta en jaksa olla järkevä. Ja koska eka lapsi oli vaikea saada alulle, ei kyllä missään nimessä haluta ruveta ehkäisemään.

Tulipa tässä tilitystä kerrakseen:) Kaikille ihanaa pääsiäistä ja kevättä!
 
Jeccika: kiitos! =) Juu, todellakin mulla oli myöhäinen ovis kp 21/26-33 ja plussa eilen kp 32/26-33. Äsken tein viel uuden ja sit Clearbluen digitaalisen ja tulos olis raskaana gravid :heart:
Aika epäuskoinen tunne?! Mutta kai se on pakko uskoa.. =) Nyt toivotaan, että kaikki menee hyvin! Plussatuulia kaikille, toivottavasti nähtäis joulukuisissa! :heart: Pitää katsella tätä topicia edelleen, jotta tiedän, mitä teille muille käy..=)
 
Hei taas!

Tipuin sitten jälleen takaisin tänne. Ennen siis kirjoittelin nimimerkillä Magia82. Plussasin tammikuussa, joka meni spontaanisti kesken rv5. Plussasin heti perään helmikuussa ja tämä päättyi rv9 keskeytyneeseen keskenmenoon. Nyt lääkkeellinen tyhjennys meneillään ja odotellaan jäkivuodon loppumista.

Henkisesti aika rankkaa, enkä tiedä haluanko heti perään yrittää uudelleen. Kuinka jaksan jos seuraavakin menee kesken.

Mut vois laittaa taustaileen, kiitos!

Teargas Onnea plussasta ja tarrasukkia mukaan :flower:
 
Peppioliina voih :( uskon että on rankkaa! En osaa kuvitella omalle kohalle kun ei ole yhtään keskenmenoa takana eikä toivottavasti tulekkaan, lähipiirissä niitä kyllä on :/ saas nähä mitä tämä kierto sanoo! tiistaina meinasin testailla :p
 
Voi että Peppioliina, ikävä kuulla noin surullisista uutisista :hug:

Teargasille onnea!

ON:Mulla on jotenkin ihan uskomattoman kamala olo. Ne miehen siemennesteanalyysin tulokset tiputti niin pohjalle, että... Mulla on sellanen olo, etten usko että meille vauvaa enää suodaan ollenkaan :( Vaikka puolisen vuotta ollaan vasta yritetty, tuntuu jokainen päivä yhdeltä odotukselta... ja se jokakuinen pettymys saa tippumaan pohjalle ja mielen niin surulliseksi, vaikka kuinka yrittäisi valmistautua siihen pettymykseen, ettei raskaus alkanutkaan.

Mies yrittää tukea ja tsempata ja hokee, että yhdessähän me tässä ollaan... Mutta tuntuu niin uskomattoman hankalalta koko juttu... Kun olen toivonut isoa perhettä, ehkä kolmea tai neljää lasta... ikää esikoisellakin on kohta jo 5... tulevaisuus tuntuu harmaalta möykyltä tällä hetkellä.
 
moiks.

Harmittaa koska se labran pissatesti oli nega :headwall:
mutta täti on myöhässä ja pahasti! 13 vuorokautta sitten olisi pitänyt alkaa kuukautiset. Omituisia tuntemuksia ollu paljonki maha oli KOKO eilispäivän kipiä vasemmalta jostain navan takkaa. Outoja hommia taas! Mulla on varmaan elimistö sekasin kuin seinäkello. syytä en tiedä, ressiäkään ei pitäisi olla. ..
Tuli mieleen että pissatestin tein torstai aamuna, eli oisko voinu kuitenki olla ettei se vielä ois näkyny se raskaus siinä? sillon oli 11 pv menkat myöhässä.. Miten ne ees tekee sen siellä labrassa?? Noh, turhaa sitä taaskaan toiveita tässä elätellään. Mutta outoa on myös se että kainaloissa tuntuu jotaki pistäviä juttuja välillä tai siis se osa mikä on rinnan ja kainalon välissä, en osaa paremmin selevittää mutta kummiskin...
Olipa taas ommaan nappaan päin palio asiaa. Tännekku on niin kiva kirjotella.

Teargas onnea!!! :flower: Joillakin se vaan tärppää ja joillain kalastus jatkuu ja pitkään! :$ :p =) :hug:
 
Teargas Onnea hirmusti!!!
riina82 tervetuloa :flower:
Peppioliina :hug: :hug: :hug: :(
Elinah84 Älä luovuta, niinkuin sanoin, meillä oli täsmälleen sama tulos ekan kerran, kun mies kävi näytteen antamassa. Nyt olis ens viikolla uus näytteen anto muutaman vuoden päästä, ja jännityksellä odotan, mitä se näyttää. Kaikesta huolimatta, täysin ilman apuja, täysin odotusten ja lääkärin sanojen vastaisesti tulin raskaaksi ja saimme terveen pojan :heart:
waaka Jaksuja odotukseen, tiedän miten kurjaa tuo on :( :hug:

Omaa napaa sen verta, että väsy on ihan kamala, alavatsaa vihloo sillon tällöin, välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta omat odotuksen ovat nollassa. Ensi viikolla mies viel siemennestenäytteen ja itse menen verikokeisiin, onko koko ovista edes tapahtunut. Sitten vain odotellaan...
 
KS09 niimpä..Kiitos tuesta! :hug: :flower:

koKO yö taas nukuttu hemmetin huonosti. Alamahaa on juilinut ja rintoja turvottaa.
Hitto tää on omituista!! Ja se kipu niinku tuntuu tuolla sisällä, ja pahimmassa tapauksessa säteilee välillä itse alapäähän mikä ei oo kovin kivaa!!!
hittojen hitto!!!
pittää ootella tiistaihin ja hommata sitten se raskaustesti, nyt ollaan semmosessa korvessa jossa ei oo kauppaa lähellä :D ja mokkulakin pellaa hyvin heikosti. :LOL:

mutta, MUNARIKASTA, etenkin Iloista pääsisäistä kaikille mammat!! ;) :whistle: :wave: :flower:
 
Kiitos paljon onnitteluista ja nyt ootan, että saan jonkun teistä kaveriks tonne joulukuisiin! :heart:

Vähän outoakin tämä oma raskautumisen helppous, esikosta tärppäs ekasta mahdollisesta ehkäisyttömästi VAIKKA mulla oli epäsäännölliset, 35-42vrk kierrot! Ja nytkin epäsäännölliset menkat! Ja myöhäinen ovis..Eli toivoa on monenlaisissa tilanteissa =)
Waaka, jos sulla on ollu kans myöhäinen ovis tms...?
 
Onnea Teargas! :heart:

Peppioliina, sinulla on ollut rankka alkuvuosi :( Toivon kaikkea hyvää seuraavaan yritykseenne!

waakalle ja Jeccikalle tsemppiä!

Täällä viimein kp 2 :) Kierto siis venyi 52 päivään tällä kertaa, uskomatonta...
 
KS09 toivottavasti saatte hyvät tulokset analyysistä! Mäkin kävin verikokeissa ja parin viikon päästä on lääkäriaika, jolloin selviää onko mussakin jotaan vikaa, ja miten jatkojen kannalta edetään... Terkkari oli sitä mieltä että ei oo pahaks vaikka munkin veriarvot tarkistettais...


 
Elinah Se taitaa olla ihan rutiini käytäntö, että molemmat tutkitaan, siis noi helpot tutkimuset, koska siitä on yleensä sitten helpompi lähteä määrittelemään missä ja kenessä vika, vai löytyykö se molemmasta... Esim jos sun verikokeet antaa ihan puhtaat tulokset, sillon tietää että vika on hitaissa simpoissa ja siihen on sitten omat hoitonsa :)

dakota hyvä, että viimein alkoi. Laitatko noita tietoja vielä uudestaan, kun hätäsenä kerkesin jo sut heittää pois listalta, kun ei mitään kuulunut ja kp: alko olla jo aika huimat, anteeksi :ashamed:
 
KS09: Ei se mitään, on tässä ollut aika kiirettä niin töissä kuin kotona ja siksi jäänyt tosi vähälle nämä palstailut. Eipä olisi mitään raportoitavaa ollutkaan kun niitä menkkoja täällä vaan odoteltiin.

Eli esikoinen -08, yk2 ja kp 2/31-40.
 
Mä oon miettinyt sitäkin miehen kanssa, että jos olinkin viime kuussa raskaana... Kun niihin raskaustesteihin tuli haalea viiva ja testasin niillä 3x. Toisaalta ne oli niitä halpistestejä, mut kuitenkin.. olihan ne viivat haaleita mutta toisaalta selvästi erotettavissa, kun mieskin katsoi. Ja sit se rintojen palelu oli kanssa, mitä mulla on vaan ollu sillo kun aloin esikoista odottamaan. Ja veritipat viikko oviksen jälkeen. Mut sit alkoikin se vuoto, että se siitä, eikä viivat ees vahvistunu.
Siks pohdin ja mietin, et josko olisinki ollu raskaana, kun se taas lois niin paljo toivoa että mulla on vielä mahdollisuus raskautua ja mieheltä löytyy siittiöitä jotka jaksaa uida perille saakka!
 
Teargas Voi että onnea kovasti :flower:

dada Juu vauva arki on ollut sanoisko melkeen liian helppoa :D Mico (siis meidän poika) on niin kiltti ja nukuu yöt hyvin 10-15h/ yössä (siis kertaakaan heräämättä) + päikkikset. Eli sellanen laps jota ei ikinä olis osannut kuvitellakkaan omalle kohdalle :LOL: Mulla alko oikeestaan vauvakuume jo heti synnärillä ja toivotettiin sieltä lähdettyä että nähdään ensivuonna. Noo sitten se on vähän jäänyt kun ei ole menkkoja kuulunut mutta ehkäpä se tästä pikkuhiljaa lähtee ... Ihanaa kun miehellekkin on tullut pieni vauva kuume ja vähän yhdessä täällä jännitellään koska toinen lähtisi aluilleen. Mites teillä on lapsen kanssa sujunut? Oliko teillä rinsessa vai rinssi? Nuo pienet on niin hellyyttäviä että pikemminkin ihmettelen miten vauvakuume alkaa vasta myöhemmin joillain :LOL: :LOL: no mutta toisaalta sitten kolmanteen pidetään varmasti pidempi tauko (jos siis sellainen tehdään) .

Mulla on ollut kovia jomotuksia munasarjojen kohdilla ja täällä toivonkin että menkat alkaisi kunnolla että pääsis sitten yrittämään oikeen kunnolla pienokaista tai toisaalta en kyllä pistäisi pahitteeksi vaikka eivät saapuisikaan ;)
 
Elinah84 pakko oli kommentoida että kuulostaa kemialliselta raskaudelta eli raskaus on alkanut muttei ole kiinnittynyt eli jäänyt kohtuun kasvamaan. Koska fakta on se ettei raskaustesti anna plussaa jos ei ole raskaana. Kyllä teille varmasti pienoinen viellä siunaantuu :hug:
 
dindei:
Meidän neiti on nähtävästi tosi vahvatahtoinen ja itsepintainen (tullu äitiinsä :heart: ),
mutta "helppona" vauvana pidän. meil nukuttiin jo joskus 3kuisena 8tuntiset yöt ja nelikuisesta eteenpäin on menty 12t unia ihan putkeen myöskin,
päivällä nukkuu sit parit päikyt.
Ruokahalu, seurustelu halukkuus jne myös ihanat :D
Menoa kyllä riittää tämän meiän touhukkaan kanssa, ja ihanan iloinen ja kovaääninen lapsi!!
Mulla toi sektiosta parantuminen vähän pitkitti mun vauvakuumetta, mutta siitä kun tokeni ni kyllähän sitä tässä on jo ooteltu että maaginen 6kk raja sektion jälkeen vihdoin tulee :LOL:
meille on kyllä ollut alusta asti selvää myös, että pienel ikäerolla olis tarkoitus jos se niin meille suodaan. :)
Tiedän kyllä, ettei pienet tilaamalla tule, (Tyttöä ennen leikattu kohdunulkoinen ) mutta sopiihan sitä toivoa? :heart:
nyt oli viikon verran rankemmat yöt, sain nukkua reilu tunnin pätkiä, kun meille on hampaita kovasti tulossa..mutta ohimenevää sekin :saint:





Mulla olis nyt sitten kp 14/32 tänään..ovistestejä parit tehty ja vahvaa haamua näyttää joten toivon mukaan siitä vahvistuu :)
 
Teargas onnea!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: Ootko jo laskenut La:ta, osuuko jouluaatolle? :xmas: :xmas:

Peppioliina: Olen tosi pahoillani sun keskenmenojen puolesta ja uskon todella että taas uuden raskauden yrittäminen aiheuttaa monenlaisia ajatuksia. Mutta tahtosin kuitenkin kannustamaan sua yrittämään! Sulla on kuitenkin se hyvä että tulet raskaaksi helposti, ja olet kuitenkin jo yhden laspen saanut (kai? kun täällä pikkukakkosissa viihdyt? :) ) Uskon että ihan varmasti sinullakin on kohta uusi vauva mahassa joka on mukana loppuun asti!
Voiko ajatella niiin että ne kaksi alkanutta raskautta (pientä vauvan taimea) eivät olleetkaan esimerkiksi täysin terveitä ja siksi on hyvä että menivät kesken ja saat uuden mahdollisuuden saada terveen lapsen. (Tämä voi olla tosi tyhmän kuulosta kun en ole itse keskenmenoa kokenut) mutta eikös jos istuttaa siemeniä maahankin, niin osa lähtee itämään ja osa ei, eli ihan luonnollista että jollekin se keskenmeno aina osuu, ja joillekin sattumalta usean kerran peräkkäin. Mutta uudella raskaudella on aina samnverran mahdollisuuksia kestää täysiaikaiseksi kuin millätahansa muulla raskaudella. (Tietysti on mahdollista että sinulla olisi joku "ongelma", joka kaipaa lääkärin hoitoa, mutta senkin takia kannattaa vielä yrittää, sillä eikös ne vaadi aina sen kolme keskenmenoa ennenkuin alkavat tutkimaan?) Ja kannattaa muistaa että nykylääketieteen avulla melkein kaikkien on mahdollista saada lapsi, ja teillä kun on jo yksi lapsi niin ei ole erityistä syytä uskoa että te kuuluisitte siihen pieneen vähemmistöön joka ei kertakaikkiaan voi saada lapsia). Eli täältä paljon tsemppiä uuteen yritykseen!!! :hug: :hug: :hug:

ON: Mulla ei mitään raskaustuntemuksia, ei siis mitään. Tällähetkellä ei ole yhtään sellanen olo että olisin raskautunut. Parempi niin koska varsinaisiin jännäyspäiviin on vielä aikaa ainakin viikko ja ehtii niitä "valetuntemuksia" keksimään myöhemminkin :D
Kuulun meinaan niissä tuntemuksien metsästäjissä juuri teihin muihin super tuntijoihin "sitten nippas sieltä ja kahen tunnin päästä täältä, ja ihan kuin olisi kuvottanut ruuan jälkeen aamulla, ja rinnat on aavistuksen arat kun koskee sivuilta, mutta ei jos koskee edestä, ja sitten kohdunnipukka sitä ja valkovuoto tätä ja sitten hajuaistikin on ollut parempi, meinasi tulla yrjö kun vaihdoin kakkavaippaa, ja näin sellasta unta että olen raskaana, ja sitten alkoi hirveästi tehdä mieli tonnikalaa ketsupilla ja sipulia ja taululiituja..ja sitten oikeaan poskeen on ilmestynyt finni, joita mulla ei ole ollut siinä pitkiin aikoihin jne...") eli siis tuntemuksien metsästäjien parhaimmistoon kuulutaan :LOL: :LOL: sitä odotelless, nyt ei siis oireen oiretta.
 
dada Ai siis puolivuotta pitää sektiosta olla raskautumatta. Tuota en tiennytkään .. No mutta sehän on tässä turvallisesti juurikin ylitetty ;)
Meillä ei ole viellä ainuttakaan hammasta tullut ja olenkin jo miettinyt onko meillä lätkänpelaaja poika eikä hampaita tule ollenkaan :LOL: :LOL:
Kova ääninen tuokin on ja saadaan molemmat olla onnellisia että lapset nukkuu hyvin. Muutamalla ystävälläni on lapsia jotka ei ole ikinä nukkunut täyttä yötä ja siis lähelle vuoden ikäisiä. Että hyvä näin niin mammat jaksaapi sitten porskuttaa päivät läpeensä :)
Esikoista yrittäessämme meni reilu vuosi ennen kun tärppäsi ja nyt toivon sormet ja varpaat ristissä ettei tähän toiseen niin pitkään menisi. No aika näyttää koska saa taas sen pallomahan takaisin (jota siis juurikin puolivuotta taaksepäin kirosi kun oli tiellä)
Ollaanko teillä alettu jo liikkumaan? Meillä pysytään vakaasti viellä paikoillaan mutta pientä konttausasennon hakua on ollut havaittavissa.. No pitänee nauttia viellä tästä ajasta kun tietää mistä laps löytyy :LOL: :LOL:
 
teargas minäki olen miettiny samaa että mihin LA osuu sulla? :) on niin jännittyny olo toisen puolesta!
Huomena aattelin testata ehkäpä ellei menkat sitä ennen ala.. nyt ei ole oikeestaan mitään tuntemuksia joten olen jo asennoitunut että se on nega. Esikoisesta oli niin vahvat tuntemukset!
 
:hug: onnea plussanneet.


Mahakivut jatkuneet, liekö ennakoivaa menkkojen saapumisesta. Ei oo kyllä kuulunu eikä näkyny. Huomenna siis testin tekkoon ja jos ei sittekkää näy menkkoja niin alakaa kyllä usko loppua koko touhuun pkrl.
:kieh:

Mulla on ikävä vauvva masua, kaikkia ihania aikoja ku sai hypistellä kaupoissa vauvan rompetta ja mietiskellä mitä esikolle hankki. Yhyy, en ala!! Ja tuntuu taas että kaikki on raskaana tai kaikilla on pikkunen just syntyny vauva, varsinki sillon ku just on saanu huomata että täti punanen on kurvannut paikalle. Ja musta se vaan on niin hemmetin väärin että ne saapi helpostikki lapsia alulle jokka kumminki tekee sitte abortin. :kieh: |O :ashamed: noh, ehkä kaikella on kummiski tarkotus.

Näin untaki että täti tuli kylään, olin vessassa siinä unessa ja muka "raskaana" ja sitte ihmettelin ku pikkuhousuissa oli vaalianpunasta höttöä niinku ois pensselillä pyyhkästy.
heräsin unesta kun mies aamulla huusi että tuo wc paperia :D :LOL: nojoo. Pittää vissii mennä kohta latautuun jonnekki että saa tän pääkopan tyhjäksi niistä vauva haaveista ettei tuu sitä "ylimääräistä" stressiä.
 
Tiedättekö mitä... Mä olen melkein sata varma, että olen raskaana. Tänään dpo 6 ja mahan painuessa alkaa oksettamaan ,pyörryttämään ja silmissä saattaa pimetä. Tätä on ollut ainoastaan esikoisen raskausaikana ja todetussa kemiallisessa / varhasessa keskenmenossa. Lisäks kun on hillitön väsy, palelu, itkuherkkyys yms. Eikä voi oikein olla kuviteltuakaan, sillä oireiden perusteella aloin noita dpo päiviä laskemaan...
Mä en vaan uskalla testata, vaikka tiedän, mutten uskalla, ennen kun menkat on oikeesti myöhässä. Mä en halua taas tietää ja nähdä sitä viivaa testissä ja sen perään kokea sitä vuotoa ja kipuja. Jos mä en näe viivaa, mä voin ajatella, että no jospa ei sittenkään. Jos sen viivan näkee, se on oikeesti niin konkreettista sitten. :(
 
dindei:
juu 6kk on hyvä olla raskautumatta niin ehtii palautua ja arpi on sitten ainakin jo kunnossa :)
Meiän touhukas alko kääntyilemään pari kk sitten, möyrimään eteenpäin kuukauden päivät sitten, istuu tuettuna oikein mainiosti ja koko ajan pitäs olla keksimässä tekemistä.
Myös kävelytuolilla porskuttaa eteenpäin pitkin asuntoa, eli äitillä tekemistä riittää :LOL:
Toi vaakatasossa eteenpäin meno on sittemmin tuntunut unohtuneen, tai kai se pääsisi jos tahtoisi, ja sen ajan mitä lattialla viihtyy kellottelee ja pyörii nyt sitten vain.
Sängyssä on alkanut tajuamaan tota konttausasennon hakemista myös,
mutta jää nähtäväksi milloin se tulee kuvioihin.
Kova on tosiaan seurustelemaankin, joten ei äitin tiskaamisesta ym tahdo tulla mitään kun porskuttaa menemään olohuoneen toiseen päähän huutelemaan :heart: :LOL:

Ootko miettiny ollenkaan miten sitä sitten jaksaa, jos toinen ei nukukkaan niin hyvin, tai ole yleisesti tyytyväinen?
Mulla nämä ajatukset tulee välillä mieleen vahvemmin, varsinkin kun tämä typy on menevämpi tapaus ja meillä on koirakin..
mutta jotenkin mä löydän aina jonkun kummallisen loogisen selityksen kaikkeen itselleni :saint:


 

Yhteistyössä