**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Moi kaikille! Ja kiitos onnitteluista.
Mua vaivaa armoton väsy, en meinaa jaksaa pysyä hereillä! Kuukautiskipumaisia jomottelujakin vähän, mutta siinäpä nuo.. Saapa nähdä, tuleeko yhtä oireeton alkuraskaus kuin esikoisesta.
Mun laskettu aika taitaa olla 11.12, koska kierto on pitkä.. =) että jos kaikki menee hyvin, niin meillä on jouluna nyytti, vaikka menis yliajallekin :D
Jatkan taustapiruna teidän kuulumisten lukijoita..Ja seuraa joulukuisiin odotellen! Toivotaan KS09, että tuntemus menee oikeaan! Eikös alkio kiinnity dpo6 suunnilleen, voisko noi sun tuntemukset olla siihen liittyviä..?
Plussatuulia! :heart:
 
Hih ja höh. Prkl testit kun lojuvat kaapissa :D No mutta, enhän mä malttanut olla testaamatta, vaikka dpo on 6, ja testiin sain sellasen tuloksen, että eipä ole moista näkynyt. Eli, testiajalla raskausviiva oli ihan valkonen, ne värit jäi liejumaan siihen viivan viereen, ja se itse raskausviiva erottu hyvin valkosena. Sitten n. 15 min testiajan jälkeen ne värit oli siirtynyt siihen viivan paikalle, eli ns. roskishaamu, sitten n. 30min testiajan jälkeen se koko sekasorto oli hävinnyt, samanlainen viivan paikka kun monessa muussakin :D
Noh, mennään siis sillä ja testataan sitten seuraavan kerran jos ne menkat myöhästyy...

Ja loju vaan teargas täällä, ei se meitä haittaa :)
 
KS09 :hug:

teargars niin just, yhdyn edelliseen Loju vain täällä!! oot mukavaa luettavaa joten "älä katoa" :wave: :p

täällä kipuilut jatkunut huomasin ko oon ollu päivän ilman rintaliivejä ja maannu ko väsyttäny että rinnat on turvonnut. Kauppaan lähtiessä piti vetassa liivit päälle ja voi luoja ne PURISTI normisti ne on tuntuneet suht löysähköiltä. tai siis väljiltä..
jänskättää,menkat ei oo vieläskää alkaneet.

EPäilen,että saatoin tuntea hedelmöittymisen vai oisko ollu itse kiinnittyminen?
tuntu oikeassa niveltaipeessa viime lauantaina aamusta herätestä pitkälle päivään semmonen jomotus. Ja sunnuntai aamuna herätessä makasin sängyssä ja tuijottelin ikkunasta ulos kunnes, yhtäkkiä mahaa pisteli, tai viilteli tosi nopiasti ristiin rastiin. en osaa selittää,mutta tämmöstä ei oo KOSKAAN ollu. ei never. mikä on kyllä meleko outo juttu.
Mutta,pitääpä toivoa parasta,jos se ois ollu myöhänen ovis sitten??
eli jos oisin raskautunu tuolloin 27 pv, ni näkyiskö se ees vielä testissä? oon vähän tohelo näijen hommien kans, oon nytki vasta yks pv käsittäny sen dpo hommanki että mitä se meinaa :D :LOL: |O :ashamed:
 
waaka Eihän sulla olis vasta kun dpo 9, ei ei kyllä näkyiskään vielä, paitsi ehkä ihan herkimmissä testeissä. Ja kyllä toi sun tilanne muutenkin kuulostaa siltä, että raskaana olisit ja ovulaatio on vaan ollut myöhässä. Pidetään peukut pystyssä sinullekin :)
 
KS09 niin, toivottavasti. Näin muuten tuttava rouvaa kaupassa, kertoi nähneensä unta viime yönä että olin raskaana :D en tohtinut kuitenkaan sanoa,että kovasti toiveissa olisi. Aattelin yllättää jos olen , huomaapahan sitten että uni kävi toteen!! Niin, JOS käy.
Eli viime torstainen pissanäyte oli turha :headwall:
eli dpo 9. hm.. :D millon tai siis kuin monta dpo:ta pitäs olla että näkyis raskaus testeissä selkeesti? :D ( huomaatka tollo)
*muoks, nii ja oon pissalla juossu koko päivän IHAN vähän väliä!! * :kieh: alakaa jo potuttaan liika tuttavuus posliinipöntön kans.
 
No siis, jotkut herkimmät raskaustestit lupaa näyttää dpo 6-15 alkaen, mutta yleisesti kun noi on sitä 25 mIU, eli sillon näyttäis n. dpo 14. Mutta toikin on niin yksilöllistä, kuten huomaa tuosta herkimpien testien haarukasta. Siis varmimman tuloksen saa, kun dpo on jotain 20 paikkeilla, eli menkat viikon myöhässä :D
 
KS09 aijaahas, kiitoksia kun valaisit asiaa. mutta, mun menkat alko helmikuun 21 pv. Niin en oikein tajua miten sitte tietäsin että millo ne on ollu ton viikon myöhässä jos nyt oli myöhänen ovulaatio esm 27 pv? blaah..on tää jumalauta NIIN turhauttavaa että pää posahtaa kohta. :headwall:
 
löysin jonku laskurin netistä, niiden mukaan keskimääräinen kierto mulla muka 44 päivää? täh?? oon nyt kyllä IHAN pihalla. tää o vaikiaa koska mulla on epäsäännöllinen kierto,mutta yleensä heittäny vaan MUUTAMALLA päivällä. :kieh:
 
:D Perjaatteessa ovulaatio on aina 14 vrk ennen seuraavia menkkoja. Tää sääntö ei sitten tietysti päde kiertohäiriöihin jollon luteaalivaihe (ov:sta menkkoihin) jää lyhkäseks. Eli siis jos sulla on oletettavasti 27. pv lauantaina ollut ovis, sillon menkkojen pitäis alkaa 10.4. lauantaina ja sen jälkeen se onkin ihan susta kiinni kuinka kauan haluat ja maltat ootella testin tekoa :) Kyllä ne yleensä näyttää jo tollon dpo 14, jos raskaus on alkanut sillon kun on ajateltu ja hormoonimäärä menee jotenkin rajoissa. Sitten tietysti on vielä erikseen nää tapaukset, joilla ei pissa testi välttämättä näytä koko raskausaikana mitään vaikka raskaana oliskin :D
eihän vaan sekota mun loisto selitykset lisää sun päätä :whistle: :D :saint:
 
dada niin tuosta jaksamisesta olen kyllä punninnut riittääkö voimat mutta uskon kyllä niin. Kaikkeenhan tottuu ja mulla on muutama ystävä jolla on hyvin pienellä ikäerolla 2 lasta ja ovat yksinhuoltajia. Kyllähän se on heillä välillä raskasta mutta eivät kyllä ole mitenkään enempää valittaneet kuin yhden lapsen yksinhuoltajatkaan. Joten eiköhän se mene siinä missä yksikin kun ei vaan liikaa ota stressiä.. B)
Meilläkin tosiaan on koira eikä mikään helpoin mahdollinen vaan Dobermanni. Meidän pojan kanssa tulevat niin ihanasti toimeen ja pieni puolustus viettikin on herännyt karvasella poitsulla muttei kuitenkaan mitenkään aja ketään lapsen luota. Kyllä meissä naisissa on sen verran tiukasti pakattu ruuti sisällys että me mennään vaikka läpi harmaan kiven jos on tarvis :LOL:

Tänään oltiin perheen kesken ravintolassa syömässä ja ihmeteltiinkin mieheni kanssa kuinka iso meidän poikakin on jo. JUURIHAN ME VASTA SAATIIN PLUSSAT RASKAUSTESTEIHIN :) Niin se aika vaan rientää..
 
tänä aamuna pitäs kierron mukaan menkkojen alkaa mutta ei ole tuntunu kyllä siltä että alkas, ainakaan vielä! Nega oli raskaustesti ainaki tänään mutta jos menkat ei ala niin testaan sunnuntaina uudestaan! Jos minullakin oli se myöhäinen ovis kun lopetin oviksen bongaamisen jossain 21kp jälkeen.. katsellaan..
 
Kiitos kaikille haleista ja tsempeistä!

Jottei tämä tyhjennyskään kävisi liian helposti niin epäilen nyt tulehdusta. Toivotaan ettei mitään olisi jäänyt kohtuun kun pelkään kaavintaa ihan hirveesti!

KS09 kuulostaa hyvältä, pidetään peukkuja!
 
Peppioliina :hug: Toivottavasti pääset pian tuosta kurjuudesta ja saatte uuden yrityksen taas käyntiin...

Jeccika Myöhänen ovis on hyvin mahdollista, joten odottele ihan rauhassa :D

Mulla on käynyt tänään rinnatkin aroiks. Sylkiov ei antanut vielä tulosta, eikä lämmötkään ole erityisemmin pompannut mihinkään, mutta tänään vasta dpo 7 joten onhan niillä aikaa. Nyt pitäisi lähteä labraan antamaan verinäyte, josta määrittelevät, onko koko ovulaatiota tapahtunut, vähän turhaa mielestäni, koska tämä selväti on ovulaatiollinen kierto, joten tuloskin antaa sitten vähän virheellisen kuvan.
 
Hei,
Olen tässä pitempään lueskellut teidän juttujanne vähän tässä taustalla ja nyt päätin että kirjottelen. Meillä alkaa olla neitokainen 2 ja puoli vuotta joten toinen lapsi olisi jo todella toivottu. Yrityskiertoja taitaa olla takana nyt 4, pillerit jätin poissa joulukuussa. Vähän meinaa lannistaa kun ei tärpännyt heti, varmaan selvittiin vähän liian helpolla on esikoisen kans kun tuli jo toisella yrityksellä. Täällä nyt kiertopäivä 22/31, oletettavasti kun kierto vielä vähän sekaisin. Oviksen tikutin kp 15/31. Nyt sitten odotellaan ja toivotaan. =)
 
Teillä on monella jänskät paikat kohta! Nyt tartutan täältä vähän plussaa teille :wave:
Toivottavasti tuli perille...
Varasin varhaisultran parin viikon päähän. Mun hermoilla ei odotella sinne rv11 ultraa..
 
Sutuliini tervetuloa :)

Mä luulen, että mulla tuli tänään kiinnittymisvuoto. Tai ainakin oireet oli ihan oppikirjamaiset; eli pari pisaraa tuli valkkarin mukana verta ja sen jälkeen tai lisäksi ei yhtään mitään. Eli poraudu nyt pikkuinen vahvasti kiinni, että istukan saa sitten vaikka repiä pois synnytyksen jälkeen :D
 
Hei!
Täällä alko tänään ihmeellistäkin ihmeellisemmät menkat , joten viimein minutkin voisi lisätä listaan, pois taustailijoista :D eli esikoinen on syntyny 12/08 ja nyt sitten olisi meneillään kp 1/33 ja yk 1 :) miehelle kerroin tuosta sylkiovulaatiotestistä nii hän halusi että välttämättä semmonen tilataan ihan vaan "huvinkin" kannalta, eli haluaa nähä miten semmonen oikein toimii :LOL: hassua mutta samalla ihanaa kun mieskin on tuommonen mikä innostuu tästä hommasta ja haluaa tosissaan toisen lapsen :heart:

 
Tulin iloittamaan että jään taustalle... Päätettiin miehen kanssa yhteistuumin, että ei sittenkään yritetä pikkukakkosta vielä. Haaveissa olis oma asunto (Tympäännyttää asuu vuokralla rauhattomassa kerrostalossa)! Oon todennäköisimmin saamassa määräaikasen työpaikan ja laitetaan 1v neiti hoitoon ja muutetaan vielä kaikenlisäks toiselle paikkakunnalle. Haluttais ostaa talo sieltä, mut se vaatii että myös mä olisin töissä... |O Niinpä menen ens alkuun töihin, mutta palaamme tähän yrittämiseen viim. ens vuonna! Plussatuulia teille kaikille, toivon paljon kaikkea hyvää teille :heart:
 
Tää on kyllä siitä hyvä palsta, että voi kysellä sellasia asioita, mistä ei muualta kehtaisi kysyä..
Kysynkin siis, että mitä luulette, onko sillä väliä onko yhdynnässä päivittäin vai joka toinen päivä ovulaatioaikaan? Mulla kriittiset päivät meneillään... Mietin vaan että onko niistä päivittäisistä yhdynnöistä hyötyä... :snotty: vai pikemminkin haittaa?!??! Ja vielä laiskat hitaasti liikkuvat siittiöt kyseessä..

Ollaankohan me ainut pari, jolla tää vauvantekoprojekti alkaa kiristää hermoja ja välejä... ? Tuntuu, että välillä kiristelee ja ymmärrystä puuttuu puolin toisin, kun tärppiä ei vaan kuulu ja muutenkin näyttää että hitaanlaisesti tässä tapahtuu jos tapahtuu ikinä...

KS09, voi ollakin että sulla olis kiinnittymisvuoto kyseessä! Sullahan alkaa olla jännät paikat, toivottavasti tärppi kävis tässä kierrossa! Onko sulla mitään muita oireita?
Mullakin oli viime kierrossa se pari tippaa verta viikko oviksen jälkeen, luulenpa että oli kiinnittymisvuotoa, mutta ei sitten vaan kestänyt matkassa... Mulla alko tuon mahdollisen kiinnittymisvuodon jälkeen paleltaan rintoja..

Onko kenelläkään muuten ovulaation aikaan arat rinnat? Itellä tuli tänään rinnat aristaviksi, mietin että olisko ovis jo mennyt vai tuloillaan ..

Jes, parin viikon päästä lääkäriaika!

 
Pakko huikkailla, mie olin muka ihan varma, että en oo plussannut, kun ei ollut mitään kiinnittymiseen viittaavia tuntemuksia :D Täälläkin siitä kirjoitin.. Ja mulla ei tullut tippaakaa vertakaan, mutta niinpä vain plussa tuli.
Tein tänään viel kertaalleen testin ja viiva oli jo tosi vahva :heart:
Eli, tarinan opetus: ikinä ei pidä luovuttaa ennen kuin tipahtaa, oli sitten kyse ovismetsästyksestä(itsellä kp21) tai olemattomista oireista! Oireeton alkuraskaus oli viimeks väsyä lukuun ottamatta, mitenhän nyt..=)
 
Elinah Meillä ongelma ei nykyään taida olla tärpissä, vaan siinä, ettei pikkanen jaksa kiinnittyä tai roikkua alkua pidemmälle mukana. Ja onhan noita oireita, väsymyksen, palelun, itkuherkkyyden ja juoksevan valkkarin lisäks eilen alko sellaset oireet, ettei niitä ole ollut kuin esikoisen raskaudessa ja ihan alussa keskenmenneessä raskaudessa. Eli kyllä mulla tosi vahva fiilis raskautumisesta on, varsinkin kun tänään tuli vielä vähän tota verituhrua. Nyt mä vaan jännitän jaksaako pieni tarrata kiinni, vai päättyykö tääkin, niinkun moni muukin kierto, eli hyvin varhaseen keskenmenoon tai kemialliseen raskauteen :ashamed:
Ja joo, mulla on lähes aina rinnat arat oviksen aikoihin :) JA tosta yhdyntä tiheydestä, että ainahan sitä voi harrastaa vaikka joka päivä, ei siitä kuulemma haittaa ole, mutta tavoite olis sen 2-3 krt / viikko. Ja se vois teille ollakin parempi tavote, jos kerta hermojakin kiristää... Ja voin sanoa, että kyllä se meillä ainakin ajoittain pistää hermoja kireelle, molemmalla, ja sekin vissiin on ihan normaalia :)

marialle tervetuloa aktiivisten kuumeilijoiden joukkoon ja miimulille tsemppiä tulevaan :hug:
 
kiitoksia KS09 =)

esikoisesta tjottailtiin 3 kierron ajan ja sitten 4 kierrolla laskurilla kaheltiin tärppipäiviä ja siitä kierrosta sitten nappaskin =) ainakin ei sillon voinu valittaa seksin vähyyttä ku parin viikon ajan peitot heilu vähintään kerran päivässä, joinain päivinä kahestikkin :LOL: :LOL: pelottaa vaan että jos nytten onkin paljon vaikeempaa..pelätään pahinta ja toivotaan parasta =)
 
Pikainen moi täältä taustalta! :wave: Sen verran pika päivitysä, että elossa ollaan ja tänään kp 22 sain ovistestiin plussan joten menkkoja saa odotella vielä tovin. Tosin mies tulee kotiin vasta viikon päästä joten kuumeilu siirtyy sitten seuraavaan kiertoon. Lupaan tulla tikkana paikalle taas mukaan juttuihin :heart: Elikkä sitten jatkuu yritys kolmannella clomikuurilla ja myös tukena Luget. Keskenmenosta toivuttu hyvin ja kova toive, että joskus vielä tärppäisi ja se kyytiläinen jaksaisi sitten onnelliseen loppuun :)

Plussatkaa ahkerasti!!! B)
 

Yhteistyössä