Pillereiden aikana raskaaksi, muita löytyykö?

Itse olen syöny 2 liuskaa Qlaira yhdistelmä pillereitä. Viimeisestä liuskasta unohdin 1 pillerin.
Kerran on harrastettu seksiä ja la tekemä apteekin raskaustesti näytti heikkoa plussaa.
Tein äsken tunnin pidätettyä pissaa testin ja näyttää negaa. Voiko olla että hormoonia on niin
vähäsen ettei näy päivä pissistä vai onko menny kesken? Vieläkö teen aamu pissistä testin vai
luotanko että on menny kesken? Miten muilla on menny? Onko raskaus kestäny normaalisti? Missä
vaiheessa huomasitta raskauden?
 
Eilen otettiin verestä raskaustesti ja se näytti 1. Tänä aamuna tein apteekin raskaustestin aamupissistä ja punertava viiva siihen tuli. Ollakko vai eikö olla raskaana? Siinä vasta kysymys. Onko kellään ollu tälläistä tilannetta?
 
Milloin sitä seksiä harrastitte? Jos siitä on yli 2 viikkoa, pitäisi veritestissä jo näkyä paljon isompia lukemia. Minkä merkkinen apteekin testi sulla on käytössä? Niihin voi tulla vääriä positiivisia tuloksia, eli viivanpaikkoja johtuen joko virtsan ominaisuuksista ja kuivumisesta testiviivan kohtaan tai ovulaation vuoksi. Viivanpaikat on harmahtavia testiviivoja jotka saattavat näkyä jo testiajalla mutta muuttuvat kunnolla näkyviksi harmaiksi, liloiksi tai punertaviksikin palkeiksi vasta testiajan jälkeen. Jos päivä toisensa jälkeen saa vain tuommoisia tuloksia testeihin (testiajalla eli 5-10min sisällä), on kyseessä todennäköisesti kemiallinen raskaus tai testin reagointi LH-hormonin kanssa. Kannattaa odottaa muutama päivä ja testata uudestaan.
 
Minä taidan olla yksi "uhri" nyt on pää ihan sekaisin kun tein testin uusiksi ja en ole varma onko se plussa vai nega. Huomenna jännityksellä verikokeisiin :(
Verikokeisiin tarvitset lähetteen, joillakin alueilla keskussairaalalta. Jos olet tehnyt vasta uuden testin ja väri oli teipin alla eikä testialueella, niin sinuna tekisin vaikka Apteekin oman ennen terveyskeskukseen menemistä. Toivottavasti tulos on toivomasi.
 

Yhteistyössä