pillereiden jälkeen..

nyt mennyt 6 vkoa edellisistä menkoista,testi näytti miinusta ja jostain luin,että nuorilla saattaa jäädä menkat pois pillereiden lopettamisen jälkeen..mutta kun en ole enää nuori, että kuin kauan voin odotella vai pitääkö tästä tohtoriin mennä..jos raskaana olisin niin kaipa jotain oireita alkais ilmetä...tätä naisena olemisen autuutta...
 
Mulla oli pillereiden lopetuksen jälkeen kierto ensin jotain 45 päivää, sitten 60 ja sen jälkeen menin jo lääkäriin, kun seuraava kierto alkoi olla siinä 60 päivässä. Sain sitten Terolutit, joilla menkat alkoi sitten n. kierron päivällä 70! Ei varmaan olis itellään tasaantunu... Söin Terolutteja 2 kuukautta, sitten lopetin. Menkkoja ei kuulunut, mutta sitten olikin testi plussaa, kuten toiveissa olikin :) Ja ihana pikkuinen tuola nyt tuhisee unissaan :) Mulla ei oo koskaan ennen pillereitä ollut epäsäännöllinen kierto, eli ne sen varmaankin sotki.
Mutta jos ei sulla oo mitään kiirettä asian kanssa (itsellä oli, kun oli niin kova vauvakuume), niin voit ihan rauhassa odotella. Jossain muistaakseni oli, et puoli vuotta on ihan normaali aika, kunnes kierto alkaa normalisoitua.
 
mä söin cerazzettejä 3kk ja lopetin aika tarkkaan kuukausi sitten ja kummastelen että missä mun menkat viipyy :kieh: pientä vuotoa on siis tosi pientä.. mutta kun mun normaalit menkat on todella kivuliaat ja nyt ei edes pientä vihlasua ole tullut.. pitää kai mennä apteekkiin testi ostamaan... :kieh: normaalisti kierto on ollu tasan 28 päivää
 

Yhteistyössä