Pimeänä työntekijä!?

  • Viestiketjun aloittaja Vihje
  • Ensimmäinen viesti
Jepjep
Alkuperäinen kirjoittaja comhem:
mä en ymmärrä ees mix pitää mennä "kärämään"ketään varsinki jos ei voi ees nimeensä sit antaa
Voi kuule. Kokeilepas vaikka harrastuksen vuoksi sellaista asiaa kun työttömyys tai työtapaturma tai eläke tai työtodistus pimeenä työntekijänä...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja comhem:
mä en ymmärrä ees mix pitää mennä "kärämään"ketään varsinki jos ei voi ees nimeensä sit antaa


Tiesin tämän että joku tulee tälläistä kyselemään. Asiasta kärsii myös muut ihmiset, esim. joutuu tekemään toisessa työpaikassa jo sovittuja työvuoroja kunnes ko.henkilö jää sairaslomalle ja tekee samalla pimeänä toisessa paikassa..sillävälin joku muu ihminen tekee hänen töitään omiensa päälle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja comhem:
mä en ymmärrä ees mix pitää mennä "kärämään"ketään varsinki jos ei voi ees nimeensä sit antaa


Tiesin tämän että joku tulee tälläistä kyselemään. Asiasta kärsii myös muut ihmiset, esim. joutuu tekemään toisessa työpaikassa jo sovittuja työvuoroja kunnes ko.henkilö jää sairaslomalle ja tekee samalla pimeänä toisessa paikassa..sillävälin joku muu ihminen tekee hänen töitään omiensa päälle...
juu mä ymmärrän tän mutt en mä ainakaan menis ketään käräilee enkä puuttuis asiaan.mutta omapa on eki asias että teetkö tai et.ja luulen et sen pystyy tekee ilman et jättää nimeensä.
 
me tarzan you pay
Lisäksi on näitäkin kansalaisia, jotka nostavat samaan aikaan korvauksia kun käyvät pimeesti töissä. Se on silloin jonkun veronmaksajan pussista pois kaikki. Silloin olisi vähän äkkiä syytä käräyttää.
 

Yhteistyössä