Pinnasänky & laskettava laita

  • Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti
epätietoinen
Kertokaapa kokemuksia laskettavalla laidalla olevista pinnasängyistä. Onko kätevä/ tarpeellinen eli kannattaako siitä maksaa n. 80 ? enemmän, kuin kiinteälaitaisesta?
 
NäkymätönNinna
Meillä ei oo laskettava laitainen enkä maksais niin paljoo enempää. meillä on sellainen josta saa 2 pinnaa irti ja neiti kömpii siitä raosta sänkyyn/pois. tyty nyt 1,9 v ja kohta ei mahdu pinnikseen vaan siirtyy isompaan sänkyyn.


sinuna harkitsisin uudelleen
 
Amaryllis
Meillä laskettava laita on osoittautunut todella käteväksi. Aluksi pinnis oli meidän sänngyn vieressä siuvaununa kokonaan ilman laitaa ja vauva nukkui meidän sängyllä tai omassaan. Omaan sänkyyn totutteluvaiheessa laita oli matalalla, siitä oli helppo nostaa vauva viereen syömään ja taas takaisin omaan sänkyynsä. Siinä vaiheessa, kun siirtyi nukkumaan lastenhuoneeseen, oli helppoa nostaa laita taas ylös.

Nyt tyttö on reilu 2v ja nukkuu edelleen pinniksessään, laita taas alas laskettuna joten pääsee itse kiipeämään sänkyynsä ja pois.
 
ostaessani pinniksen meillä oli vaatimuksena että laita pitää laskea ja pohjan korkeutta pitää voida säätää. Kummatkin osottautuivat hyväksi. Kun vauva ei osannut itse nousta oli pohja korkealla niin vauvaa oli helppo nostaa ja laskea sänkyyn. Pohja laskettiin alas kun vauva oppi nousemaan ylös jolloin myös laidat ylhäällä. Sitten kun vauva osasi itse kävellä laskimme laidan alas jolloin pääsi itse sänkyy ja varsinkin sängystä pois. Suosittelen.
 

Yhteistyössä