Pino Kaikille Vauvakuumeisille Jotka Eivät Halua Pinoutua

Hip!

Kierron loppupäiviä eletään. Pahoinvointia, huimausta, alaselän kolotusta jne. Mutta, mutta oppilaillani on kovin vatsatauti jyllännyt, joten siellä varmaan lopulta syy. Olisi kyllä kiva, jos olisikin masussa elämää. Voi tätä haaveilua ja kuumetta... Jokaisen merkin katsoo kuumelasien läpi. :) Eilen siis otin tän kierron viimeisen Terolutin ja viimeksi alkoi vuoto seuraavana päivänä. Tänään siis odotellaan.

Harmillista, että Salamalle iski vuotopäivät. On ollut kyllä tosi hiljaista pinossa plussauutisten puolesta.

Mites Tribal?

Ulkona näyttää sää suosiollisemmalta kuin eilen. Tuuli on tyyntynyt. Josko pääsisi vähän kuopsuttelemaan ulos puutarhaan. Eilen tuntui, että tuuli vie mennessään.

Kevään iloa! B)
 
Jep, punaiseksi muuttui päivä. Kyllä on vatsatauti vieraillut lievässä muodossa. Plääh!

Terolutien ansiosta kierto on nyt näköjään tarkka kuin kello, mutta eipä nuo vielä takaa ovulaatiota. Näillä mun munasarjoilla ovulointi ei ole kovinkaan varmaa.

Salaman tavoin roiskuu ja kolottaa. Kivut ja vuoto onkin nyt olleet ihan uudessa mittakaavassa. Vuoden ajan onkin kuukautiset olleet ihan pliisuja verrattuna näihin Tero-kiertoihin.

Mutta kohti kevättä ja kesälomaa! Parempaa plussa onnea muille! :)
 
:wave: Hei kaikille.. Mulla alko viimeksi menkat ko täällä palstailin :snotty:

Nyt eletään tärkeitä päiviä, kun ovis on menny tai vasta tuloillaan.. :D Peittoja ollaan heilutultu lähes tasaisesti.. Tietenki se nyt tärppää, kun mulla loppuu 3kk:n työttömyys&karenssi ja alotan ens kuussa työt.. Nooh tulee jos on tullakseen ;)

 
Terve! Mites kullakin sujuu?

Täällä edelleen kuumeillaan ilman tuloksia. Ovulaatiokin tuntuu olevan hukkateillä. Nyt kokeillaan ilman teroluteja, josko kierto pysyisi kasassa. Yritystä onkin kasassa saman verran kuin esikoista yrittäessä, mutta tämä kierto tuskin tulosta tuo. Gyne ultras ja totesi yritystä olevan munasarjoissa, mutta liian pieneksi munis jää. Onneksi on kesä ja loma juuri alkanut. On valoisampi mieli.

Tribal: Miten uudessa työpaikassa on sujunut? Entä kuumeilu ja yritys rintamalla?

Levottomalla Strutsilla lienee vauva sylissä. Onnea kovasti!

Mukavaa kesää! :)
 
:wave: Moi piiiitkästä aikaa kaikille!!!

Mie olen tehny töitä 6pv/vkssa niin ei ole kerenny paljoa koneella istumaan, kun kaikki aika on menny töissä ja nukkuessa..

Ilosia uutisia vihdoin ja viimein nimittäin mie olen raskaana! :heart:

Tuossa kolmisen viikkoa sitten tein positiivisen testin, kun menkat todellaki oli myöhässä ja testiä tehdessä ei ollu epäilystäkään, että onko haamu vai jotain muuta kun samantien piirty kaks viivaa :)

Mie sanoinki kaverille, että se on aika varma homma, että mie tulen raskaaksi kun työelämään pääsee takas karenssin/työttömyyden jälkeen ja niinhän siinä kävi.

Hellu on aivan innoissaan ja höpöttelee vaikka ja mitä tulevasta vauvasta.. Ollaan tehty tarjous omakotitalosta ja huomena mennään allekirjottaan papereita, kun talossa oli kaikki kondiksessa kuntotarkastuksen jälkeen.

Parin vkn päästä ois eka neuvola aika..Jännittää pikkuhiljaa :whistle:

Menihän tässä semmoset 10kk, että saatiin se plussa näkyviin.

Joko Strutsi on saanu vauvan? =)

Syyshortensia Kyllä se teilläki tärppää ihan varppina jossain vaiheessa, kunhan osaatte olla ressaamatta ja antaa ajan kuljettaa eteenpäin :hug: :heart:

Miepä jatkan työntekoa ja koitan keretä palstaileen enemmän..

Plussarikkaita kesätuulia kaikille :heart:
 
Ihania uutisia Tribal! Paljon onnea! :flower: Toivoinkin tällaisia uutisia sinulta. Olet ollut ajatuksissa, kun olen pyörähdellyt palstalla. Toivoa antaa itsellekin plussauutiset, vaikkakin tällä hetkellä tuntuu kuoppaiselta tieltä tämä yritys. Tuolta apuja tarvitsevien kuumeisten pinosta olen paljon tietoa ja apua onneksi saanut. Hurjasti onnea myös talokaupoille! Niin ne asiat järjestyy. =)
 
:wave:

Kiitos,kiitos :flower: Ens ti ollaan virallisesti talonomistajia ja ensimmäisessä neuvolassa ollaan jo käyty ja 3vkn päästä ois eka ultra =)

Onneksi olkoon Strutsille tyären johdosta :heart: :flower:
 
iru
Tää kuullostais hyvältä pinolta mulle.. jos joukkoon sopii? Oon kirjoitellu tuolla vauvapuolella marraskuun pinoon. Meillä siis poika 11/08 syntynyt ja nyt tahdottais kaveri hälle :heart: mut en kans oo noita päiviä laskeskellu tai ei oo hirveesti ollu mistä laskea ku yhdet kuukautiset tullu synnytyksen jälkeen.. mut anyway että vois vähän rennommin ottaa tän yrityksen kans eikä heti rynnätä ovulaatiotestejä osteleen..
 
Pitkästä aikaa tulin kurkkaamaan kuulumisia, vauvasivuilla kun tässä surffailin... =) Kesä on ollut aivan ihana. Kyllä tuntui ihanalta oikea loma! Viime vuonna jäi kesäloma välistä kun vaihdoin työpaikkaa juuri sopivasti...

Vauvarintamalla on ollut kokoajan kova yritys ja joka kuukausi olen kuvitellut raskausoireet ja joka kuukausi on menkat alkanut aivan oikealla kellonlyömällä... Viime kierrossa sitten jostakin syystä unohdin koko yrittämisen, eikä todellakaan ollut mitään fiiliksiä +mahdollisuudesta... Menkat sitten vaan ei alkanutkaan ja plussahan sieltä tuli! =)

Olen erittäin, erittäin ja erittäin onnellinen. Silti mun on tosi hankala ajatella positiivisesti, valitettavasti mulla on kokoajan sellanen olo, että ei tästä taaskaan mitään tule... Vaikka kuinka yritän ottaa ja ajatella rennosti, ei onnistu! Pelottaa ihan hirveästi! Töissäkin kuvittelen välillä menkkojen alkavan ja juoksen välillä vessaan tarkistamaan. Ainoa oire on menkkamaiset tuntemukset alavatsalla ja rinnat on aamuisin tosi kipeät... Meidän historiasta johtuen viimeks sain gynekologiltani sellaset ohjeet, että seur. kerran jos ja kun raskaudun, otetaan eka ultra jo viikolla 6. Viikko odotusta jäljellä. Voi kun siellä olis kaikki ok!

Melko hiljasta on tällä palstalla näköjään muidenkin osalta ollut. Miten menee?

-Teisku
 
Teisku82 Lämpimät onnittelut pikku kyytiläisen johdosta:heart:

Useilla odottavilla äideillä on nuo samat epävarmuuden tuntemukset kuin siullakin.
Jomotukset ja rintojen kipuilut kuuluvat kyllä ihan r-oireisiin, ole rauhassa.=)

Toivon siulle onnellista r-aikaa ja ihania loppukesän päiviä!!:flower:

..täällä vielä kuummeillaan ja toivotaan tärppiä..:)
 
Onneksi olkoon teisku :heart:

Meillä on ens kuussa taas ultra ja pitäs näkyä kumpi tullee =) Jännittää..

Kaikki on menny hyvin raskauden suhteen..Pahoinvointia on ollu alussa ja välissä :D

Seksihalut vaan on kadonnu kuin tuhka tuuleen :'( No neuvolatäti sano, että on "normaalia" ja kohta pitäs olla olo kuin seksipommilla..Sitäkö aikaa siis ootellessa...???!!

Jaksamisia kaikille..

 

Yhteistyössä