Pino Remppaleskille - rintsikka rempassa

Hau.

Löytyisikö tähän ketjuun keskustelemaan sellaisia, jotka lisääntymisen ja jälkikasvattelun ohessa remppaavat vanhaa taloa?

Meidän perheellä työn alla rintsikka eli rintamamiestyyppinen 50-luvulla valmistunut talo, josta tuli kotimme pian kuopuksen synnyttyä.

Kaunis ajatus oli asua talossa vuosi ja sitten ajatuksen kanssa aloittaa remppa. Vaan pari viikkoa muutosta jouduimme ottamaan yläkerran pois asuinkäytöstä kokolattiamaton takia... Lattian uusimisen lisäksi päätimme pistää samantien kaikki pinnat sekä tekniikan uusiksi (lämmitys ja sähköt).

Nyt asutetaan keskikerrosta ja yläkerrassa tehdään pientä pintaremonttia... :whistle:

Lyhyt matka on työmaalle :D

Tiedustelee

Willa-Mamma :wave:
 
Hei!
Meillä on rintsikan remontointi meneillään.
Asutaan keskikerroksessa "yksiössä", alakertaa rempataan saunaa ja kylppäriä parhaillaan.

Kesän koittaessa suunnataan remontti yläkertaan, eristetää ensin ja sitten makuuhuoneiden tekoon...
Hemmetin raskasta on mies töissä päivät ja illat remppaa, mulla muu arjen pyöritys ja toisinaan olen apumiehenä....

Pihaa pitää laittaa hitaasti tänä kesänä, mun ja lasten hommaa :whistle: , tehtiin salaojat viime syksynä ja maa on tasoteltuna toiselta puolelta taloa.

Onhan tämäkin harrastus :D
 
Zuh
Rintsikkaremontti täälläkin. Tehty 1,5 vee ja kova tarkoitus olisi saada suurinpiirtein kuosiin ennenkuin toiveissa oleva esikoinen pamahtaa paikalle :whistle:
Tehty kellari suurimmaksi osaksi sekä keittiö. Keskikerroksen kaksi huonetta valmistuu muutaman viikon sisällä, sitten olisikin vielä 2 kylpyhuonetta sekä koko yläkerta.. Itse vielä puuhaan siinä missä mieskin, yleensä vähän enemmänkin ja pihakin pitäisi rapsuttaa. Tuhottomasti hommaa siis, mutta ainakaan vielä ei ole tullut turhautumista ja tylsistymistä, lopputulos on vain niin ihanaa ja aina yhden projektin jälkeen pidetään ainakin parin viikon tauko. Kahden kuukaudenkin jos tuntuu tulevan tarpeeseen :D
 

Yhteistyössä