Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
HKK
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 09:01 HKK kirjoitti:
Hei!

Saanen liityä joukkoonne, tosin olen jo onkin aikaa seuraillut teidän juttujanne hiljaisena jäsenenä :wave: . Olen tällä hetkellä raskaana ja tarkoitukseni on yrittää pitää ylimääräinen turha painonnousu kurissa sillä mulle jäi edellisestä raskaudesta liikakiloja lähtöpainoon nähden 12 kiloa, kun tulin sitten uudestaan raskaaksi.

Eli lähtöpaino oli 70 ja pituutta 168 cm
Synnytyksen jälkeen 82
Nyt uuden raskauden alkupaino 82. Olen nyt rv 21 ja painoa on 84,5 eli +2,5 kg (painon nousua saisi olla tuohon alkua/normaaliin painoon nähden tässä vaiheessa + 5 - 6 kg:tä).

Nyt siis yritän ruokavaliollani ja liikunnalla hallita painoa sen verran edes ettei kauheasti nousisi tämän raskauden myötä...tietenkin nousee jonkin verran luonnollisesti ja saakin, mutta olen tosiaan jättänyt kaikki herkuttelut pois ja vaihtanut kevyeeseen ruokavalioon. Kartan siis sokereita, huonolaatuisia rasvoja ja valkoisia jauhoja. Olen myös lisännyt liikuntaa ihan oman hyvänolon mukaan jne.

Olen harrastanut ennen näitä kahta viimeistä raskautta spinningiä johon hurahdin aivan korviani myöten. Nyt en ole kuitenkaan päässyt käymään missään säännöllisessä harrastuksessa...tietysti pienen vauvan, mutta myös mieheni työvuorojen takia ja sen lisäksi kun kotona on vielä 5 v. touhuaja...no on siinä varmasti myös sitä saamattomuutta myös mukana. No kuiteskin...mua on todellakin alkanut ahdistamaan ja olenkin tehnyt nyt vaunujen kanssa kävelylenkkejä...milloin olen sitten pystynytkään...eli niitäkin miehen menojen mukaan, kun ei tuota 5 v. voi ottaa lenkille mukaan, kun ei jaksais kävellä sellaista matkaa ja tahtia.

Mutta arvaatkaas mitä...ostin perjantaina stepperin ja ajattelin sillä alkaa kuntoilemaan oman hyvänolon mukaan ja nyt ei enää kuulkaas mitkään tai kenenkään työvuorot/ menot haittaa vaan voin rauhassa stepata vaikka joka päivä vauvan päiväunien aikaan....aah ihanaa

:eek: =) .

Täällä minä seurailen sitten teidän juttuja ja olen viikottain jännityksellä odottanut paljonko on kelläkin aina paino tippunut jne. jotenkin siitä tulee sellainen innostunut olo, joka kannustaa myös itseään pitämään painoansa kurissa ja samalla myös iloitsee toisten aíkaansaavutuksista, vaikka ne ei olekaan itseltään pois.

Tsemppiä kaikille urakassaan!!!! :hug:

Käyn täällä, vaikka joka maanantai laittamassa välitietoja itsestäni =) .
No niin ja aamupunnituksella näytti 83,5 kg:tä eli - 1 kg. PArhaillaan mulla on ollut paino nyt raskauden aikana 86 kg eli yhteensä
-2,5 kg.

10.4 84,5kg -1,5 kg
17.4 83,5kg -1 kg yht. 2,5 kg

Ihana ilma muuten, joten taidan lähteä lenkille
 
15.3.2006 80.4kg aloitin tuolloin siirsin punnituksen maanantaille kun se on helpompi muistaa.

20.3.2006 79.2kg pudotusta -1.2kg vaikka olen herkutellut milloin milläkin mutta kai se veden juonti ja liikunta on sit tehnyt tehtävänsä. :D

27.3. 78.5kg pudotusta -700g vaikka olenki mässäilly viime viikolla melkein joka ilta, vettä juonut kuitenki aina 2l tai enemmänki.

3.4. 78kg pudotusta -500g viime viikko meni päin p:tä vettä en paljon juonut ja mässäilyä jälleen.
:ashamed: Mutta odotin pahempaa, tällä viikolla taas otan itteeni niskasta kiinni!

10.4. 78.8kg plussaa +800g :headwall: siinä se nähtiin kun ei juo vettä ja syö mitä syö mut mulla oli viime viikolla menkat niin teki sit mieli vaikka mitä mut nyt on niskasta otettu kiinni ja vesi lasi naaman edessä eli toivottavasti ja varmasti vaaka näyttää miinusta.

17.4. 78.3kg pudotusta -500g
 
Puntarille en taidan hetkeen uskaltaa...Nyt on kyllä pakko ruveta taas tsemppaamaan...Tässä pääsiäisen aikana on kyllä tullu syötyä ihan luvattoman paljo. Miehen vanhemmat ollu käymässä nii anoppihan se on sitte tehny kaikenmaailman herkkuja ruuaks ja eihän niitä oo sitte voinu olla syömättä :snotty:

No mutta eiköhän se tästä taas...Katotaan ens sunnuntaina että mikä on tilanne:)
 
Inhotus 81
Tänne minäkin. 166 cm ja 97 kg. Hävettää ihan tunnustaa kun mieskin luule että paina "vain" n. 84kg. 5-vuotta ja kolme lasta sitten painoa oli 72kg. Tavoitttena jotain sinneppäin, kunhan kehtais näyttäytyä esikoisen ekana koulupäivänä. Eli n. 1,5v, ja 27kg, Herramajee! Sehä on jo yhen ihmisen painon verran!

Joka raskaudesta on tullu painoa josta vähän aina saanu pois.
Ja nyt tuli se vika muksu ja viimeset kilot kele!

Katotaan kuin lähtee...
 
jihuu :D
painoin tänään 78,5kg.eli kolmessa päivässä 2,5kg. Nutriletilla. Ajattelin yrittää olla vielä vappuun asti aika tiukalla syömisellä. Tai ainakin ilman herkkuja. Vappuna sitten on juhlat ja torille aamusti syömään hattaraa ja lakuja. Katotaan kuinka paljon ehdin pudottaa siihen mennesä mutta hyvältä näyttää.

Tervetuloa mukaan vaan uudet. Tsemppiä teille,kyllä se siitä lähtee ja josku voi vähän tökkiä mutta loppu elämä tässä aika on laihduttaa,kunhan ei lihota =)
 
Huomenta :wave:

Mie ilmotan jo nyt miun viikko tuloksen, koska meillä on nyt lapsista vapaa koko viikonloppu pitkästä aikaa, niin en aijo sinä aika olla koneella ollenkaan tai miettiä sillon ainakaan laihdutusta ;) Voipi tulla vähän takapakkia miulle kun on koko viikonloppu aikaa rellestää, mutta se otetaan sitten takasin ens viikolla :whistle: Painoa on tän aamun mittauksen mukaan 76kg eli viikon puotos on -1kg ja kokonaan painoa on tippunut -18kg Hyvä mie =) Eilen piti ihan käydä ostamassa pienempiä housuja kun entiset housut melkein kaikki tippuvat jalasta pois :D
 
Minäkin ajattelin liittyä porukkaan mukaan,tämmöinen 39v. kolmen lapsen äiti Pohjanmaalta.Painoa on kertynyt ihan liikaa,eli 97,5kg.Pituus on 168 cm.Tavoitteeksi ajattelin 62kg,joten pudotettavaa on rutkasti.
Olen jahkaillut tuon laihdutuksen aloittamisen kanssa niin kauan,että on meinannut hermo mennä sekä itseltä että myöskin mieheltäni.Nyt kun tänä aamuna aloitin tuon pisteiden laskemisen,niin on ihan helpottunut olo.
Puntarissa aion käydä joka aamu.Epäilen,että jos viikon välein vain kävisin,niin olisi helpompi ruveta lipsumaan.Painonvartijoihin en kyllä nyt liity,minulla on ennestään nämä pistelaskusysteemit.
Ajattelimpa,että jospa tästä kirjoittelusta saisi lisäpotkua painon tiputukseen.Lähetelkääpä kommentteja ja lähtekää kaikki uudetkin mukaan!
:wave:
 
No niin.. Pitkästä aikaa täällä -masentunein mielin..Selasin tuossa just taaksepäin, viimeinen tänne ruksaamani lukema löytyi mararskuulta (99kg) ja tämänpäiväinen vaakalukema 104,8kg.. toisaalta,paino olis voinu nousta enemmänkin,mutta silti masentaa.Nyt on jo tälle päivälle käyty kävelemässä,ja syöty järkevästi.Nyt onkin helppo syödä järkevästi,kun on niin nuha et ei maista mitään,sama kun söis plekkää kaurapuuroa =) Pitää viikon päästä kattoo mitä on saatu aikaseks,toivotaan et suunta alaspäin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2006 klo 21:22 tuohu tenava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 08:53 tuohu tenava kirjoitti:
- 1.9.-05 90kg
- joulukuu -05 85kg
- tässä välissä raskaus joka meni kesken helmikuun -06 alussa
- 13.2-06 88kg
- 27.3.-06 86.6kg
- 10.4.-06 85.8kg
- 13.5.-06 85kg
- kokonais pudotus -5kg, josta -3kg 8.helmi-13.huhtikuu-06 aikana
Se olis sitten niin kuin raportin aika.

No, minulla se paino sitten tänä aamuna oli 85.2kg.
Joten ei aivan tuonne jäänyt mitä enteili jo tuol aijemmin. Mut tyytyväinin olen tähänkin. :D

Jaahas viiko se on taas vierähtänyt ja painoa tarkkailtu tai sitten ei.
Meinaan vaan kun tuo puntari näytti tänään aamulla 85.4kg. No, mut tuo kyllä oli odotettavissa, sillä syödyksi on tullut hiukan ohi sallittujen ja eilen sitten meni niin voilepä- kuin täytekakkua ihan kiitetävästi -> sukulaisen 70v syntymäpäivät.
Joten aika hyvin on hallussa painon tarkkailut pysyneet.

Juu ja ei tuo liikuntakaan ole ollut aivan sitä mitä se voisi olla. Sillä meiltä levähti kuopuksen hyvin palvellet vanhat emmeljugnnat (=rattaat n.15v).
Niin et ei oikein ole pitkistä kävelylenkeistä mitään tullut kun käytössä ainoastaan nuo tuollaiset onnettomat matkarattaa tällä hetkellä. :(

No, vaan uudet rattaat on jo tilattuna, joten eiköhän sitä pian taas liikkumaan pääse. :D
Nyt vain on suupalat tarkasti hallinnassa pidettävä rattaita odotellessa.
 
ei tullut kirjoteltua tossa sunnuntaina mutta vaaka näytti 79kg eli -1kg. Oli kyllä jo vähemmän viikon puolessa välissä. No enään ei 80kg saa nousta. Toivottavasti tästä tippuu. Pitäis alkaa urheilee kun en tee yhtään mitään. En vain saa aikaiseksi. Jotenkin en mukamas ehdi
 
15.3.2006 80.4kg aloitin tuolloin siirsin punnituksen maanantaille kun se on helpompi muistaa.

20.3.2006 79.2kg pudotusta -1.2kg vaikka olen herkutellut milloin milläkin mutta kai se veden juonti ja liikunta on sit tehnyt tehtävänsä. :D

27.3. 78.5kg pudotusta -700g vaikka olenki mässäilly viime viikolla melkein joka ilta, vettä juonut kuitenki aina 2l tai enemmänki.

3.4. 78kg pudotusta -500g viime viikko meni päin p:tä vettä en paljon juonut ja mässäilyä jälleen.
:ashamed: Mutta odotin pahempaa, tällä viikolla taas otan itteeni niskasta kiinni!

10.4. 78.8kg plussaa +800g :headwall: siinä se nähtiin kun ei juo vettä ja syö mitä syö mut mulla oli viime viikolla menkat niin teki sit mieli vaikka mitä mut nyt on niskasta otettu kiinni ja vesi lasi naaman edessä eli toivottavasti ja varmasti vaaka näyttää miinusta.

17.4. 78.3kg pudotusta -500g

24.4. 78.3kg +-0
 
Minä se en tänne oo vähään aikaan kerenny ilmottelemaan tuloksia...mitä tuloksi?!?

No tänään kävin vaa-alla ja se näytti 93.5kg. Eli takasin ollaan päästy niihin lukemiin mitkä oli jo tuossa joku aika sitte. Pikkusen ollaan saatu tuota motivaatiota takasin tähän laihtuttamiseen. Vaatekaupassa käynti aina jotenki auttaa siihen:) Ainaki vähäsen...tai sitte se masentaa vaan enemmän. No nyt on ilmatki niin kivat että helpommin tulee lähettyä tuonne uloski. Meillä nyt vaan on poju ollu sairaana nii ei kauheesti oo sen kanssa viittiny ulkoilla...iski flunssa ja molemmissa korvissa korvatulehdus. Ensimmäistä kertaa onki nyt kipeenä. Onneks alkaa pikkuhiljaa helpottaa. On se vaan niin säälittävän kuulosta ku se yskii ihan hillittömästi, tosi reppanan näkönen nukkuessaanki...
Toivottavasti nyt ei vaan ite sitte tuu kipeeks. On nimittäin vähä semmonen flunssanen olo.

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille ja hyvät vaput!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 11:04 stoori alias tarina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 20:11 stoori alias tarina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 22:34 stoori alias tarina kirjoitti:
Minäkin hilaan pelastusrenkaani tänne...!
Eli olen "tuore" tapaus näissä laihdutuspuuhissa tälläerää.
2003 kun tulin raskaaksi eka neuvolakäynnillä painoa 73. Synnyttämään mennessä vaaka näytti 94.
Imetyksen aikana paino tippui ihan kivasti, mutta sitten on alkanut hidas mutta tasainen nousu.. :ashamed:
Kesällä sain hyvin painoa tiputettua ku oli niin fyysinen työ, mutta työpaikan vaihtuessa kävikin sitten toisin.
Syksyllä ostin paljon uusia vaatteita, joita en kehtaa enää mitään pitää..! PRKL!
Suklaa ja juustonaksut ja aurajuusto ovat olleet mun sydänystäviä viimeisten kuukausien aikana.
Nyt tosiaan päätin että riittää! Vaatteet alkaa olla tuota säkkilinjaa..!
Laiharin aloitin viimeviikon maanantaina eli:
Pituutta 168 cm

Paino 27.3 92 kg
3.4 90 kg
10.4 88 kg
Eli minäkin ilmottaudun tänne joka maanantai, toivottavasti teiltä saapi kannustusta!
Ja Tsemiä kaikille teille! :wave:
maanantai-punnitus aamulla, ja -2 kg! Hyvä alku, mutta kyllä se pudotus vielä tasaantuu! Viikonloppuna meinas levitä käsistä tuo pisteiden lasku, mutta sain onneks pidettyä suurinpiirtein kiinni!
Tsemiä kaikille!
punnitus aamulla 17.4 +1kg, eli 89 kg
kyllä mä sen arvasin, ku käytiin reissussa niii ei tullut pisteitä laskettua, ja piti vähän herkutellakki... :ashamed:
no, nyt ollaan kotiuduttu ja pisteet taas kehissä.
toivottavasti suunta alaspäin!
26.4 joo, pari päivää myöhässä punnitus. Tulos +-0 eli 89 kg.
Tosi hankala oli saada ittee niskasta kiinnii sen pääsiäisen jälkeen, aamupäivän laskin aina pisteitä, ja illalla sit levis käsistä.
Viimeviikonloppuna kävin ostaan mp-ajokamppeet, ja ei meinannu housuja löytyy millään.! Sain kuitenki ostettua, menee päälle, ja pystyy kyykkyyn, mutta on kyllä aika ahtaat. No, kyllä ne kohta on hyvät.
Tämän varjolla hyvä tsempata!
Nyt on pisteetki pysyny hyvin muutaman päivän!
Aurinkoista kevättä kaikille! Ja tsemppiä! B)
 
Heippa!

Uusi palstailija ilmoittautuu ottamaan itseään tiukasti niskasta kiinni!

Viime vuonna aloitettu laihis keskeytyi raskauteen, joten nyt kun vauva on miltei neljän kuukauden ikäinen on aika jatkaa. Kiloja on siis kertynyt reippaasti kahden raskauden ja kolmen kotiäitivuoden aikana, painoa on tällä hetkellä n. 92 kiloa. Vertailun vuoksi pitää kertoa että painoni ennen raskauksia oli alle 60.. :/ Pituutta on 167 cm, eli painoindeksi on aika kammottava.

Edellisen laihdutuksen aikana noudatin suht vähähiilarista ruokavaliota, mutta nyt imetysaikana en viitsi ottaa ihan niin tiukkaa linjaa vauvan etua ajatellen. Yritän kuitenkin vähentää hiilareita, eli makaronit, vaaleat jauhot ja sokerit saavat hävitä ruokavaliosta ja tilalle runsaasti kasviksia ja hedelmiä.

Liikuntaa pitää lisätä ehdottomasti, toteutus saattaa olla vaikeampaa kahden pienen lapsen ja yrittäjäisin kanssa, mutta tästä nykytilanteesta ei voi mennä kuin ylöspäin!

Tässä siis taistelusuunnitelma tiivistetyssä muodossa, nyt sitten vaakaa hankkimaan ja lenkille!

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille ja :flower: kaikille kohtalotovereille!
 
Heippa!

Uusi palstailija ilmoittautuu ottamaan itseään tiukasti niskasta kiinni!

Viime vuonna aloitettu laihis keskeytyi raskauteen, joten nyt kun vauva on miltei neljän kuukauden ikäinen on aika jatkaa. Kiloja on siis kertynyt reippaasti kahden raskauden ja kolmen kotiäitivuoden aikana, painoa on tällä hetkellä n. 92 kiloa. Vertailun vuoksi pitää kertoa että painoni ennen raskauksia oli alle 60.. :/ Pituutta on 167 cm, eli painoindeksi on aika kammottava.

Edellisen laihdutuksen aikana noudatin suht vähähiilarista ruokavaliota, mutta nyt imetysaikana en viitsi ottaa ihan niin tiukkaa linjaa vauvan etua ajatellen. Yritän kuitenkin vähentää hiilareita, eli makaronit, vaaleat jauhot ja sokerit saavat hävitä ruokavaliosta ja tilalle runsaasti kasviksia ja hedelmiä.

Liikuntaa pitää lisätä ehdottomasti, toteutus saattaa olla vaikeampaa kahden pienen lapsen ja yrittäjäisin kanssa, mutta tästä nykytilanteesta ei voi mennä kuin ylöspäin!

Tässä siis taistelusuunnitelma tiivistetyssä muodossa, nyt sitten vaakaa hankkimaan ja lenkille!

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille ja :flower: kaikille kohtalotovereille!
 
Nonii..
Nyt olis sit yli kk nettikatko ohitte... saatiin nyt kone huollosta. En tiedä mikä oli mut meni takuuseen =)
kattelin et oli 27.3 viimeks kirjotellu. sen jälkeen oon sit lipsunu enemmän ja vähemmän. Ruotsissa tuli käytyä ja odotin et nousis silläki reistsulla ja jälkeen ku toin karkkejakii. tosin ei paljon. haribon tarjous 3 pussia jäi ottamatta :D meinaan puoltoista kiloa karkkia ei sovi meiän talouteen. ukolle nyt ei käy kuinkaan mut mulle :( pienempiä pakkauksia sit vaan. sukulakuja ja sit sellassi "lastenpakkauksia jotain toffeeta"...
mut paino lähti sillon laskuun taas. 27.3 oli 72,5 ja sit oliki taas joku 71,5-72.
Nyt noussu välillä tohon reiluun 73 mut nyt oli taas 72,jotain aamulla..
plussatessa oli se 75kg ja alimmillaan ollu just joku 71,5.
nyt menossa vko 26 +2
virallisesti on vielä 25+0 mut minä aion sen siihen aikasempaan saada. se la kun on laskettu siitä mitä minä neuvolassa oon ekaa kertaa kuukautisita sanonu. ja ultra on 2 kertaa laskenu saman päivän. sitä ei vaan siirretä kun on 9 pvää eroa kun pitäs olla 10 pvää et siirtäis. ite kun tiesin jo alussa et joko ennen tai myöhemmin on pakko olla tai sit mun ovis pomppaa ihan miten sattuu. ajattelinki sillon et ei tärppää ku meni "ohi" oletetut päivät sillon... ei muuten mut ku esikko jo melkeen 5 kg ni en haluais päästää menemään paljoa yliaikaseks :eek:

mulla ollu tosi vaikee nyt olla kiltisti. varsinki ku ei painoo oo sillai lisää tullu paljoa vielä ni jotenki helpommin lipsuu.. grillimakkaraa tuli täs yks pvä vedeltyä ihan reilusti :ashamed:
ei mul syksyllä yhtä vaikee ollu pysyy poissa herkuista. välillä tekee mieli jatkuvasti tunkee jotain suuhun vaik just on syöny.. saa nähä vielä miten käy.. nyt tehny kyl paljon puutarhatöitä ni luulis siitäki vähän hyötyliikuntaa tulevan. pitää nyt tehä mahd paljon ku vielä pystyy jotenkuten kyykkimään siellä.. loppukesästä kun voi olla aika vaikeeta.
mut nyt pitää taas lopetella. vähän useemmin jos pyrkis kirjoittelemaan kun tuli kone takas. tosin vähän juteltiin miehen kanssa et nyt rajoitetaan koneen käyttöä varsinki kesällä. jostainn kumman syystä on paljon enemmän aikaa ollu parisuhteelle viimeaikoina =)
ja ulkonahan kannattaa nyt olla ku on ni hienot ilmat =) tsemppiä kaikille
 
Huomenta :wave:

Puntari näytti tänä aamuna 75kg eli viikon puotos oli taas se -1kg. Vielä kun sais semmoset kymmenen kiloa pois, niin oisin tosi tyytyväin pudotukseeni ;) Toisaalta olen kyllä jo nyt tyytyväinen itseeni että olen pystynyt pudottamaan painoani peräti -19kg :D Tästä se on jatketta vaan eteen päin niin saa ne loputkin ylimääräset kilot pois :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 14:19 tuohu tenava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2006 klo 21:22 tuohu tenava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 08:53 tuohu tenava kirjoitti:
- 1.9.-05 90kg
- joulukuu -05 85kg
- tässä välissä raskaus joka meni kesken helmikuun -06 alussa
- 13.2-06 88kg
- 27.3.-06 86.6kg
- 10.4.-06 85.8kg
- 13.5.-06 85kg
- kokonais pudotus -5kg, josta -3kg 8.helmi-13.huhtikuu-06 aikana
Se olis sitten niin kuin raportin aika.

No, minulla se paino sitten tänä aamuna oli 85.2kg.
Joten ei aivan tuonne jäänyt mitä enteili jo tuol aijemmin. Mut tyytyväinin olen tähänkin. :D

Jaahas viiko se on taas vierähtänyt ja painoa tarkkailtu tai sitten ei.
Meinaan vaan kun tuo puntari näytti tänään aamulla 85.4kg. No, mut tuo kyllä oli odotettavissa, sillä syödyksi on tullut hiukan ohi sallittujen ja eilen sitten meni niin voilepä- kuin täytekakkua ihan kiitetävästi -> sukulaisen 70v syntymäpäivät.
Joten aika hyvin on hallussa painon tarkkailut pysyneet.

Juu ja ei tuo liikuntakaan ole ollut aivan sitä mitä se voisi olla. Sillä meiltä levähti kuopuksen hyvin palvellet vanhat emmeljugnnat (=rattaat n.15v).
Niin et ei oikein ole pitkistä kävelylenkeistä mitään tullut kun käytössä ainoastaan nuo tuollaiset onnettomat matkarattaa tällä hetkellä. :(

No, vaan uudet rattaat on jo tilattuna, joten eiköhän sitä pian taas liikkumaan pääse. :D
Nyt vain on suupalat tarkasti hallinnassa pidettävä rattaita odotellessa.
Jaahas, painoni taidan tältä viikoa jättää ilmoittamatta. Sillä tiedän sen olevan ties mitä :eek: (+ 1.8kg). Elikä vaaka tosiaankin näytti tänään 87.2kg aamulla. :/
No, vaan kyllä oli tuo tiedossa, kun on tullut suuhun pistellyks vaikka mitä. :ashamed:

No, jos tuota sais itseään jälleen niskasta kiini otetuksi, niin eiköhän se tästä taas paino laskuun lähde. :headwall:
 
15.3.2006 80.4kg aloitin tuolloin siirsin punnituksen maanantaille kun se on helpompi muistaa.

20.3.2006 79.2kg pudotusta -1.2kg vaikka olen herkutellut milloin milläkin mutta kai se veden juonti ja liikunta on sit tehnyt tehtävänsä. :D

27.3. 78.5kg pudotusta -700g vaikka olenki mässäilly viime viikolla melkein joka ilta, vettä juonut kuitenki aina 2l tai enemmänki.

3.4. 78kg pudotusta -500g viime viikko meni päin p:tä vettä en paljon juonut ja mässäilyä jälleen.
:ashamed: Mutta odotin pahempaa, tällä viikolla taas otan itteeni niskasta kiinni!

10.4. 78.8kg plussaa +800g :headwall: siinä se nähtiin kun ei juo vettä ja syö mitä syö mut mulla oli viime viikolla menkat niin teki sit mieli vaikka mitä mut nyt on niskasta otettu kiinni ja vesi lasi naaman edessä eli toivottavasti ja varmasti vaaka näyttää miinusta.

17.4. 78.3kg pudotusta -500g

24.4. 78.3kg +-0

1.4. 78.3kg +-0 :headwall: Kaivaa askelmittarin ja huomenna alkaa metsätiellä tallustelu.
 
saako tänne liittyä? kun ei tästä painon pudotuksesta tule´mitään...painoin marraskuussa 2005 62kg ja nyt painan 73kg..eli kivasti mennyt paisuessa puolivuotta..yritin hillitä makean himoa ja lisätä liikuntaa,mut sit sain auton ja sekin vähäinen liikunta jäi..ja "joku" vaan pakotti ostamaan taas karkkia...ääh..olen niin huono mitään ruokavalioita seuraamaan ja liikuntaankaan ei muksun takia ole aikaa kuin ne viikonloppuisin ulkoilut...mikä olis paras tapa laihduttaa?siis olen ajatellut syödä kromia, ja kaksi lämmintä ateriaa päiväs , joista toinen kasvis..ja muutenkin vähän hiilareita...sit muutama ruisleipäpala päiväs ja ruveta pyöräilemään muksu tarakalla 3-4krt viikos...?miltä kuulostaa...kiitti jo tuesta!
 
Tänään näytii vaaka 94kg. Eli viikossa taas tullu puol kiloo lisää. Eilen oli kummitytön synttärit ja kakkua tuli sitte tietenki syötyä ja perjantainaki tuli jälleen mässäiltyä. No nyt oon kyllä ahkerammin käyny kävelemässä pojun kanssa ku on ollu näin hyvät ilmat. Eiköhän tämä tästä lähde taas ku on tuota motivaation puutetta taas ollu.
 
oiskohan painonpudottajat lähteny kesälomille kun on hiljentyny..?? :D :D
Mulla oli tänään 72,9.. saas nähä pysyykö siellä ylhäällä tällä kertaa...
ens viikolla olis sokerirasitus ni katotaan mitä sieltä tulee..
eilen kyl käytiin pizzalla :ashamed:
heit ku mies tuli matkalta kotiin alko taas lipsuminen.. ollu tosi kiltisti koko viikon ku mies poissa.. nooh, josko sais nyt taas toimimaan jonkun aikaa dieetti.... :whistle:
jep, mut kai sitä pitäis pihalle raahautua nyt ku vielä ilmat hyvät.. eihän ne nyt loputtomiin voi jatkua... kohta tulee taas vettä ja kylmää varmaan
:kieh:
 
Pikapiristys: Mulle tullu 400g/viikko eli yht.kuus ja puol kiloo 8kk aikana, mut kolmen -viiden viikon sisällä tippuu n.viis kg laitokselle ja loput rutistan vaik väkisin lukihtemalla jääkaapin oven :D
Tsemppiä :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2006 klo 18:17 tuohu tenava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 14:19 tuohu tenava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2006 klo 21:22 tuohu tenava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 08:53 tuohu tenava kirjoitti:
- 1.9.-05 90kg
- joulukuu -05 85kg
- tässä välissä raskaus joka meni kesken helmikuun -06 alussa
- 13.2-06 88kg
- 27.3.-06 86.6kg
- 10.4.-06 85.8kg
- 13.5.-06 85kg
- kokonais pudotus -5kg, josta -3kg 8.helmi-13.huhtikuu-06 aikana
Se olis sitten niin kuin raportin aika.

No, minulla se paino sitten tänä aamuna oli 85.2kg.
Joten ei aivan tuonne jäänyt mitä enteili jo tuol aijemmin. Mut tyytyväinin olen tähänkin. :D

Jaahas viiko se on taas vierähtänyt ja painoa tarkkailtu tai sitten ei.
Meinaan vaan kun tuo puntari näytti tänään aamulla 85.4kg. No, mut tuo kyllä oli odotettavissa, sillä syödyksi on tullut hiukan ohi sallittujen ja eilen sitten meni niin voilepä- kuin täytekakkua ihan kiitetävästi -> sukulaisen 70v syntymäpäivät.
Joten aika hyvin on hallussa painon tarkkailut pysyneet.

Juu ja ei tuo liikuntakaan ole ollut aivan sitä mitä se voisi olla. Sillä meiltä levähti kuopuksen hyvin palvellet vanhat emmeljugnnat (=rattaat n.15v).
Niin et ei oikein ole pitkistä kävelylenkeistä mitään tullut kun käytössä ainoastaan nuo tuollaiset onnettomat matkarattaa tällä hetkellä. :(

No, vaan uudet rattaat on jo tilattuna, joten eiköhän sitä pian taas liikkumaan pääse. :D
Nyt vain on suupalat tarkasti hallinnassa pidettävä rattaita odotellessa.
Jaahas, painoni taidan tältä viikoa jättää ilmoittamatta. Sillä tiedän sen olevan ties mitä :eek: (+ 1.8kg). Elikä vaaka tosiaankin näytti tänään 87.2kg aamulla. :/
No, vaan kyllä oli tuo tiedossa, kun on tullut suuhun pistellyks vaikka mitä. :ashamed:

No, jos tuota sais itseään jälleen niskasta kiini otetuksi, niin eiköhän se tästä taas paino laskuun lähde. :headwall:

Sorry!

Painoani en ilmoita tänään, sillä ei tullut aamulla vaa´alla käydyksi. :ashamed: Palaan siis asiaan huomenna heti aamusta ja samalla sitten hiukan yritän näit tietojani päivitellä "järkevimmiksi". :headwall: Siis niin et ei tule jatkuvasti itseään lainailleeksi. :LOL:

:wave: :wave: Huomiseen :wave: :wave:
 
Riittus
Tämä ilmottautuisi mukaan meininkeihin, jos vielä sopii.

Aina on ollut meininki että pitää laihduttaa, siitä lähtien kun kymmenisen vuotta sitten rupesi paino nousemaan. Sitä kuitenkin sokeutui itselleen ja aina aloitti "huomenna". No, se huominen tuli vastaan eilen. Ehkäpä siksi että psyykkisellä tasolla asiat sillä lailla, että voi uskoa saavuttavansa oikeasti tuloksia. Ja tuloksia haluan lähinnä oman hyvinvointini vuoksi. Haittaa ei tietenkään ole esteettisistä hyveistäkään :) Jospa vielä löydän itseni näiden kilojen alta.

En tiedä painoani. Pituus on näemmä 168, paino lienee jossain 120 kilon tuntumilla. Toissa syksynä painoa oli n. 110 kiloa, sen jälkeen varmaankin noussut, johon vaikuttaa myös yleisin liikkumattomuuden ja välinpitämättömyyden lisäksi lääkitys. Lääkitystä on rutkasti tiputettu, joten sen ei pitäisi aiheuttaa niin paljoa kitkaa. Ennen kuin saan omaksi vaa'an liikun mittanauhan kanssa ja katson mitä tapahtuu.

Tämän päivän kalorisaldo: 1297 kcal
Liikunnalla tuhotut kalorit: 3268 kcal

En ole oikein tuttu näiden juttujen kanssa (Huomaa varmaan painosta :LOL: ) Missä suhteessa pitäisi olla noita kertyneitä ja kulutettuja kaloreita? Järki sanois, että mahdollisimman suuri erotus, mutta sitten olen jossain törmännyt väitteeseen, että kalorivajeen ei kannattaisi olla 200-300 kaloria enempää... mitenkäs nyt, tänäänkin tuli 1000 kalorin erotus (ja vielä yllättävän helposti!). Kannattaisiko syödä vähän enemmän? Liikunnan vähentäminen ei ole mielessä, poikkeuspäiviä lukuunottamatta tietekään, haluan säilyttää lihakseni ja pysyä virkeänä painon pudotuksen ajan.

Tulipas pitkä viesti :)
 

Yhteistyössä