PINOON, JOILLE EI IKINÄ OSTETA TRAMPOLIINIA!

  • Viestiketjun aloittaja mAMMAmIIIA
  • Ensimmäinen viesti
Katiaana
En varmaan kuulu tähän, mutta en aikonut ostaa, enkä ostanut. Äiti vain viime kesänä soitti että Hei, hän osti meidän lapsille Trampan!

Silloin menin lankoja pitkin. \|O
Meille kun ei ikinä koskaa ikinä tule sitä hirvitystä pihaan ja vaarallineki se on ja plaa!

No, nyt se sitten, äiti meinaan, osti verkon... Ettei ihan hukkaan mennyt sen ostos. :whistle: :whistle:

Mutta kyllä lapset oli viime kesänä että miksi äiti, miksi!!! Mutta minä sanoin että en haaskaa rahojani tramppaan, en verkkoon, en, kun en sitä hirvitystä pihaani edes halunnut. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 13:44 Kaalikääryle kirjoitti:
Tuskin ostetaan. Ja kun tyttö on isompi, lienee tuokin villitys jo laantunut... Ainakin toivottavasti. Suuria tunteita näyttää kyseinen vekotin herättävän suuntaan ja toiseen, ainakin kun tätä palstaa seuraa. =)
huomasin saman että yllättävän paljon keskustelua saa aikaan... Vaan onhan siinä paljon hyviäkin puolia, oikein käytettynä.

meillä on nyt toista kesää ja täytyy sanoa että into ei lapsilla ainakaan ole laantunut ja nuo pienemmätkin jo hiukan harjoittelevat.

Vaarallinen on mikä kapistus vaan väärin käytettynä, saahan sitä vaikka polkupyörällä paljon vammoja aikaan... silti joka kodissa on pyörä tai useampikin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 13:59 vieras kirjoitti:
Hei te joilla ei sitä tramppaa ole niin oon huomannu että sellaisten lapset tulee pyytää että voitko alkaa vaan sen takia että pääsis tramppaan.Vaikka muulloin ei olisi koskaan leikkineetkään yhdessä.Sekin on tosi tosi ÄRSYTTÄVÄÄ :kieh:
No, jos sen ottaa tolta kantilta. Vai oliko ajatus, että omat muksut yksin leikkii sitten onnellisena trampassa...?
Meidän pihassa on keinut ja nekin vetää porukkaa aika ajoin semmoisista pihoista joissa ei ole omia keinuja... Mä oon ajatellut, että kiva, kun muksuilla on kavereita ja sit välillä voi käydä jonkun toisen pihassa porukalla tekee jotain muuta...
 
Meillä on joskus pistäytyny vieraita joiden lapset ei saaneet pomppia meijän trampolla kun vanhemmat vastustavat moisia vaarallisuuksia.. Lapsia asia suretti kovasti mut vanhemmat olivat tiukkoja kannassaan :/ Polkupyörät ja tivolit ja uima-altaat ja mopot ja muut ovat kuulemma turhia ja vaarallisia :headwall: Ovat joo, meillä vaan kaikki kovassa käytössä ja hupia riittää!
Itsekkin jytään trampolla kun sille päälle satun, kyllä se lenkillä käymisen voittaa :D
Jännäähän se on kun saa ikäänkuin lentää, ymmärrän kyllä miksi lapsista se on niin yliveto härveli :D
Minunkin isä aikoinaan ehdotti et jätä nuo hevoshommat ja ala NYPLÄTÄ PITSIÄ kun se ei oo niin VAARALLISTA :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
grs
meilläkin oli ehdoton ei, sitten se jouti tädiltä meille, ostettiin turvaverkko ja nyt tänä kesänä telttakin siihen. on kovassa käytössä. ja huomaamattaan lapset liikkuu hien pintaan, ilolla!
 

Yhteistyössä