Pinoon kaikki tatuoimattomat ja lävistämättömät!

"Mie"
Ei oo, ja toivottavasti pysyn sen verran järjissäni etten mitään otakkaan! Ainakaan tatuointia, koska siitä olisi kova työ ja hinta päästä eroon jos alkaisi kaduttamaan, lävistys sen sijaan olisi helpompi kun sen korun voi aina ottaa pois ja antaa reiän umpeutua.
 
"mii"
Täällä yksi myös! Yhdet korvisreiät per korva on muttei sen enempää, ei myöskään tatuointeja eikä ole harkinnassakaan. Lienkö sitten outo mutta en ole koskaan tykännyt tatuoinneista.
 
Ei ole eikä tule lävistyksiä eikä varsinkaan tatskoja. Korvikset (yhdet reiät kummassakin) löytyy ja teini-iän napakorun annoin umpeutua ekan raskauden aikana (ja hyvä niin, nekin on aika out nykyään). Ootteko huomanneet, että tatskoista ei sais nykypäivänä puhua mitään negatiivista? Mä en vaan ole tähän päivään mennessä nähnyt yhtään tyylikästä tatskaa etenkään naisilla.. Mun mielestä ne ei yhtään kaunista kantajaansa vaan enemmänkin rumentaa, yök.
Saa puhua negatiivisesti. Mutta kai sitten saa sanoa, että pitkät hiukset, punainen kynsilakka, farkkuhame, aurinkolasit tai musta käsilaukku rumentaa kantajaansa, yök?
 
"vieras"
Vaikka en pidäkään määritelmästä Wt niin tatuoinnit on niin jotenkin sitä itseään.
Lävistykset ei mun juttu, joillekin sopii mutta teinarimeininkiä niissäkin- napakoru viisikymppisellä, hmm...
 
:wave:

Korvikset laitoin vasta 26 vuotiaana, vaikka teininä olisin sellaiset jo halunnut, mutta äiti ei antanut laittaa. Silloinkin, kun laitatin ne, mietin, että teenkö virheen, mutta nyt olen jo tottunut. Tatuoinnin halusin joskus, mutta eipä tullut hankittua.
 
gfwerwf
Olisin jo ottanut tatuoinnin, jos olisi ollut rahaa. Kuva esittäisi kutsumusammattiani symbolisoivaa asiaa.

Arpia mulla on isoja ja myös näkyvillä paikoilla siten, etten voi peittää niitä ilman burkhaa, joten en ymmärrä tatuointivastaista vouhotusta ollenkaan. Mieluummin kuvia kuin rumia arpia... valitettavasti asiaa ei voi valita.
 

Yhteistyössä