pinoon kuvia lapsistasi

harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 05:34 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 00:50 vieras kirjoitti:
kotilehmän tytöt on kyllä nättejä, mutta ei sen nätimpiä ku muittenkaan lapset. :heart:
Se siinä juuri on, että helposti ollaan kateellisia suomalaisina vaaleina valkohapsina hiukankin tummakutreille ja sitten arvostellaan näin kuin yllä ja yleensä rumastikin.
Minä voin ihan puhtaalla omallatunnolla ja pokkana sanoa, että Kotilehmän lapset on todella kauniita verrattuna monenkin muun palstalaisen lapseen.
Sanonta että akikki lapset ovat kauniita ei todellakaan pidä paikkaansa!
Toiset nyt vaan on kauniimpia ja suloisempia kuin toiset.
Ei siitä tarvii herneitä nekkuun vedellä :hug: .
kaikki muksut on nättejä. kotilehmän tytöt oisivat nätimpiä, jos niitä ei ois tällätty tuommosiksi pikkuaikuisiksi, eikä ois noin likasen näköset tukat.
 
Ei ole totta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:06 harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 05:34 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 00:50 vieras kirjoitti:
kotilehmän tytöt on kyllä nättejä, mutta ei sen nätimpiä ku muittenkaan lapset. :heart:
Se siinä juuri on, että helposti ollaan kateellisia suomalaisina vaaleina valkohapsina hiukankin tummakutreille ja sitten arvostellaan näin kuin yllä ja yleensä rumastikin.
Minä voin ihan puhtaalla omallatunnolla ja pokkana sanoa, että Kotilehmän lapset on todella kauniita verrattuna monenkin muun palstalaisen lapseen.
Sanonta että akikki lapset ovat kauniita ei todellakaan pidä paikkaansa!
Toiset nyt vaan on kauniimpia ja suloisempia kuin toiset.
Ei siitä tarvii herneitä nekkuun vedellä :hug: .
kaikki muksut on nättejä. kotilehmän tytöt oisivat nätimpiä, jos niitä ei ois tällätty tuommosiksi pikkuaikuisiksi, eikä ois noin likasen näköset tukat.
No voi hyvää päivää sinullekin. Et sitten enää enempää katkera voisi olla?
 
kotilehmäLLE
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:06 harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 05:34 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 00:50 vieras kirjoitti:
kotilehmän tytöt on kyllä nättejä, mutta ei sen nätimpiä ku muittenkaan lapset. :heart:
Se siinä juuri on, että helposti ollaan kateellisia suomalaisina vaaleina valkohapsina hiukankin tummakutreille ja sitten arvostellaan näin kuin yllä ja yleensä rumastikin.
Minä voin ihan puhtaalla omallatunnolla ja pokkana sanoa, että Kotilehmän lapset on todella kauniita verrattuna monenkin muun palstalaisen lapseen.
Sanonta että akikki lapset ovat kauniita ei todellakaan pidä paikkaansa!
Toiset nyt vaan on kauniimpia ja suloisempia kuin toiset.
Ei siitä tarvii herneitä nekkuun vedellä :hug: .
kaikki muksut on nättejä. kotilehmän tytöt oisivat nätimpiä, jos niitä ei ois tällätty tuommosiksi pikkuaikuisiksi, eikä ois noin likasen näköset tukat.
:attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:29 kotilehmäLLE kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:06 harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 05:34 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 00:50 vieras kirjoitti:
kotilehmän tytöt on kyllä nättejä, mutta ei sen nätimpiä ku muittenkaan lapset. :heart:
Se siinä juuri on, että helposti ollaan kateellisia suomalaisina vaaleina valkohapsina hiukankin tummakutreille ja sitten arvostellaan näin kuin yllä ja yleensä rumastikin.
Minä voin ihan puhtaalla omallatunnolla ja pokkana sanoa, että Kotilehmän lapset on todella kauniita verrattuna monenkin muun palstalaisen lapseen.
Sanonta että akikki lapset ovat kauniita ei todellakaan pidä paikkaansa!
Toiset nyt vaan on kauniimpia ja suloisempia kuin toiset.
Ei siitä tarvii herneitä nekkuun vedellä :hug: .
kaikki muksut on nättejä. kotilehmän tytöt oisivat nätimpiä, jos niitä ei ois tällätty tuommosiksi pikkuaikuisiksi, eikä ois noin likasen näköset tukat.
:attn:
Kutsuitko minua :D

En ole kyllä yhtään varma, että millaista reaktiota minulta haetaan, joten laitan tässä nyt muutaman vaihtoehdon niin arvoisa harmaa vieras voi sitten valita lempparinsa. Haluan sinulle kuitenkin niin paljon hyvää, että vastaan ja annan sinulle huomiota, säälihän se olisi jos nokkelat huomiosi jäisivät aivan ilman kommenttia :whistle:

A) Kuinka sinä voit sanoa noin :eek: Siis minunko lapset eivät olekaan täydellisiä, miten ihmeessä joku voi olla sitä mieltä????
Olet juuri noilla kommenteillasi romuttanut uskoni lasteni täydellisyyteen ja tästä eteenpäin en näe heissä muuta kuin p.askaiset hiukset ja rumat vaatteet. Elämäni ei ole koskaan enää ennallaan :'( :'( :'(

B) Lasteni hiukset ovat kyllä tuossa kuvassa märät, ei likaiset. Niin yleensä käy kun juoksee vesisateessa sisälle ilman sateenvarjoa ja ollaan pukeuduttu juhliin, mutta jos sinua helpottaa niin voin kyllä ottaa kuvat kun tytöillä on muumi-colleget päällä ja kuivat hiukset, niin jos he sitten kelpaisivat sinulle. Minulle kun on niin tärkeää että joka ainoa ihminen maailmassa on sitä mieltä että omat nuppuseni ovat niin upeita.

C) Sinulla on selkeästi joku ongelma lasteni ulkonäön suhteen, tai olettaen että lapseni eivät ole sinulle mitään tehneet niin sinulla on ongelma minun suhteen. Y-viestillä voi lähestyä jos ahdistaa, saadaan korjattua sekin vääryys minkä olen sinulle tehnyt :hug:

D) Eikö äitisi ole opettanut että on epäkohteliasta kertoa ikäviä kommetteja muista ihmisistä ja varsinkin lapsista, jos niitä ei kysytä. Mikäli se oppitunti jäi väliin, niin vanhemmalla iällä voi yrittää muuttaa itseäänkin ja tehdä pienen päätöksen päivässä, että tänään en pura omaa pahaa oloa muihin.

E) Luuletko että jollakin kiinnostaa mitä mieltä sinä olet, mitäs jos idiootti söisit vaikka pääs tai tekisit jotain muuta yhtä kehittävää...ja muista nielaista :D


Tässä nyt muutama vaihtoehto, toivottavasti niistä joku kelpaa ja sinäkin pääset jatkamaan elämääsi eteenpäin nostelematta tätä ketjua. Sinut on nyt huomattu ja olen antanut elämästäni ainakin 5 minuuttia aikaa vain sinulle.. Piis änd löv :wave:
 
viersa
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 00:14 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 00:11 Aurinkokunta kirjoitti:
http://www.aijaa.com/v.php?i=545415.jpg

Jos mie nyt osaan tän laittaa... :whistle:
Mahtava potretti :D :heart:
Sanoisinko, että kuvan vois nimetä vaikka niin, että reissussa rähjääntyy :whistle: :D
Juu, vähän alkoi juhlat jo uuvuttamaan yhtä sun toista :D
Upea persoonallisen näköinen perhe teillä. Aivan ihanan näköisiä lapsia ja ihmisiä.
 

Yhteistyössä