pinotaanpa tähän laihduttajien painot..

  • Viestiketjun aloittaja liiinu
  • Ensimmäinen viesti
liiinu
laitetaan vaikka
1.lähtöpaino
2.tavoitepaino ja
3.paljonko painoa pudonnut.
mulla
1.76kg
2.54kg
3.painoa pudonnut nyt 7kg,eli painan nyt 69 kg.vielä ois matkaa tuohon ihanne painoon.tsemppiä oikein kovasti kaikille laihduttajille!!
 
Lähtöpaino 96,9 kg. :ashamed:
Tavoitepaino 77-82 kg (ihan realistinen tavoite näin aluksi). :saint:
Painosta lähtenyt -7,8 kg ja aikaa kulunut 9½ viikkoa! =) Eli painoa on nyt 89,1 kg ja pituutta löytyy hurjat 162 cm...

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2005 klo 16:31 liiinu kirjoitti:
laitetaan vaikka
1.lähtöpaino
2.tavoitepaino ja
3.paljonko painoa pudonnut.
mulla
1.76kg
2.54kg
3.painoa pudonnut nyt 7kg,eli painan nyt 69 kg.vielä ois matkaa tuohon ihanne painoon.tsemppiä oikein kovasti kaikille laihduttajille!!


Minulla melkeis samat kuin sinulla
1. 74.2kg
2.54kg
3. Just aloittanut laihdutuksen ja paino on tippunut vaan 400g kahdessa viikossa :ashamed:
 
n20
lähtöpaino synnytyksen jälkeen: 86
paino nyt: 78
tavoite: 65
Et matkaa on tääläki tavoite painoon, toivottavasti ens kesään mennes on toi 65 tai vähemmän:) Paino junnas 79 kg vaikka kuinka kauan, mut nyt sit meni vähä alas. En oo imettäny ollenkaa,niin paino ei oo laskenu niin hyvin sit..
 
PölyPiika
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2005 klo 16:31 liiinu kirjoitti:
laitetaan vaikka
1.lähtöpaino 112kiloa
2.tavoitepaino 65kg ja
3.paljonko painoa pudonnut. paino nyt 108.2 kiloa
4..painoa pudonnut nyt 3.8 kiloa,

painonvartijoissa vasta aloittanut
 
lähtöpaino päivää ennen synnytystä 84kg, olen 172cm pitkä.
nyt kuukauden jälkeen syynnytyksestä painoa 68kg, tavoitepainoni on 60kg (tai vähän sen alle..) mut yllätyin kuin helposti paino tippuu! no toki imetyski vaikuttaa mut jätin vaan kaikki herkut pois ja syön vähärasvaista kotiruokaa. ja otin tavaksi syödä joka aamu neljänviljan puuroa, ku ennen tuli aamulla syötyä mitä sattuu. illalla tekee mieli aina napostella jotain.. mutta korvasin makean porkkanoilla ja omenoilla. tsemppiä kaikille laihduttajille! :)
 
Lähdetään 79 kg:sta (melkein samoissa kuin ennen synnytystä, taisi tulla VÄHÄN lisää imetyksen loputtua :ashamed: ) Nyt mennään 72 kg:ssa. Painonvartijat valitettavasti tepsii tähän tanttaan :/ ... ja pisteitä lasketaan, vaikka välillä tökkäsee...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2005 klo 00:58 desideria kirjoitti:
Lähdetään 79 kg:sta (melkein samoissa kuin ennen synnytystä, taisi tulla VÄHÄN lisää imetyksen loputtua :ashamed: ) Nyt mennään 72 kg:ssa. Painonvartijat valitettavasti tepsii tähän tanttaan :/ ... ja pisteitä lasketaan, vaikka välillä tökkäsee...
Ja tavoite on 60 kg.
 

Yhteistyössä