Pinotaas omia joululahjatoiveita!

  • Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
matti yrjän joennsun kirjoittaman uusimman harjunpää-kirjan ( tais ola harjunpää ja ruutahuone)

se on ainut lahja minkä haluan ja kuulemma pukki sen tuo =9
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Potkuri olis kyllä kiva menopeli, kun meille on se porkkis tulossa. Potkuri on ollut minun toiveissa jo vuosia, mutta ei vaan ole tullut hankittua sitä. :)

Mutta oikeasti mulle olisi tärkeintä vaan joulumieli, että meillä olisi kaikilla mukava joulu. Ensimmäistä kertaa kun ollaan ihan oman pienen perheen kesken. =)
 
- omaa aikaa
- hierontalahjakortti (mieluiten sarjakortti koska selässä alkaa olemaan ongelmia..)
- ettei mun tarvitse mennä töihin, ts. mies saisi työpaikan ja mä saisin jatkaa äitiysloman jälkeen vielä kotona. Enää reilu kuukausi ä-lomaa...
 
Ego
Mulle riittää ihan että kaikki olisi terveitä ja iloisia. Ihan kissoja ja hevosia myöten.:heart: Sellasta kun ei saa varmuudella, niin toivoisin että saisin pesutornin. Mutta sitä en saa kuitenkaan.:whistle: Okkei, sitten kymmenen tuntia niskahierontaa riittää.
 
Logis
No oon mä sanonu että haluaisin kerroskattilan ja kangassakset. Mutta oon sanonu kyllä kaikille etten halua mitään tavarakrääsää, säästäköön ne rahat tai ostakoon lahjakortteja rakennustarvikeliikkeisiin :D
 
oikein paksut ja lämpimät villasukat ja Dammenbergin suklaata, siinähän ne toivomukset
niin no se kaikista ihanin lahja olisi tietysti joulu rakkaan mörököllin:heart: kanssa mutta olosuhteista johtuen se on mahdotonta
 
Mä mietin eilen mitä haluaisin ja ainoa järkevä mitä keksin on tämä:


Ne on nimittäin loppu. :|

Unelmissani voisin haaveilla näistä:



Longchamp Legend



Louis Vuitton Speedy 30. Tähän kyllä en ole ollut enää niin ihastunut kun feikkien suuri määrä syönyt mainetta kyseisesta klassikosta.

Tulitikut voin hyvinkin saada, mutta nuo laukut pitäisi varmaan käydä itse ostamassa jos haluaisi. Taitaa olla että pyydän tänä vuonna lahjaksi kirkon ulkomaanavun toisenlaisia lahjoja eli kehitysmaihin sikoja, kaneja, koulutarvikkeita ym. :)

Muoks. laitoin kuvat. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä