+++ Pirkanmaan Kuumeilijat +++

:attn: Tänne ilmoittautumaan kaikki Pirkanmaan kuumeilijat :wave:


Jennyli................................................................... toiveissa 3.
mami-ehdokas...................................................... toiveissa 1.
Mii-Sa.................................................................... toiveissa 3.
Millukka................................................................. toiveissa 5.
mm77.................................................................... toiveissa 2.
toivo79.................................................................. toiveissa 1.
Valma.................................................................... toiveissa 1.

Plussanneet :heart:

Kärppänä heinälatoon
Pilkkis79
vihvi
JJ-t
Jouskari-82
 
siirrympä tänne sitten minäkin! kuinkas teillä vappu sujui? Meillä ihan rauhallisissa merkeissä kotosalla grillailtiin ja olutta naukkailtiin simaa ja tippaleipiä unohtamatta. Jokos ootte aloittaneet yrityksen vai aloitateeko myöhemmin? Me alotellaan vähän myöhemmin mutta oon jo viimeisen vuoden ollu kovan vauvakuumeen kourissa ja ollu pyöriskelemässä näillä palstoilla.
 
toivo79 hyvä kun löysit tänne :D Täällä sujui wappu myöskin grillatessa ja muuta hyvää södessä, sekä alkomaholia juodessa ja mölkkyä pelatessa. Mukavaa oli! :D Kylille ei jaksanut suunnata, mutta porukka siellä taisi olla mielettömästi... Ainakin roskien perusteella kun eilen illalla ajettiin keskustan läpi :/
 
Mersey taisi ilma tehdä tehtävänsa, kun oli niin hyvä keli, että porukka lappasi keskustaan B) Onneksi se on luvannut hyvää ilmaa vkl, voisi yrittää pestä terassin ja öljytä kalusteet. Pääsis ottaa vaikka arskaa sitten pihalle B) Kukkiakin voisin yrittää istuttaa, ainut vaan et olen niin laiska ja peukalo keskellä kämmentä noiden puutarha tsyydeemeiden kanssa :kieh:

*muoks* niin meillä on tosissaan yk8 meneillään ilman ainoatakaan tärppiä, mutta usein "tärppi päivinä" ei olla päästy asiaan kun mies tekee kolmivuorotyötä. Kaveriporukasta aletaan kohta olla ainuita joilla ei ole lapsia... välillä tilanne ahistaa!
 
jouskari kivan pinon pistit pystyyn :D mäkin voisin tänne tulla! pistätkö noita kiertopaiviä yms mukaan..?

me ollaan yritetty heinäkuusta -07 elikkä kohta alkaakin vuosi häämöttään :eek: välissä yksi keskenmeno itsenäisyyspäivänä, tämä tärppäsi tokasta yrityskierrosta. sen jälkeen en sitten olekkaan ovulonut ja kierrot on huidellu 60 päivässä ja nyt popsitaan sitten clomeja ja tällä hetkellä oikeen piinaviikot menossa :saint:

aivan ihana ilma täälä mansessa, töissö 9-17 ja nyt kotona verhot kiinni ja netissä pyörimässä :headwall: eilen alkoi yupakkalakko ja tää päivä on ollut tuskaa...hyvä aika alottaa kun töissä tulipalokiire ja ihanat terassikelit :headwall: toivottavasti lakko pitää!!!
 
Terve 'taloon' :D
Hyppäämpä minäkin tuolta toisesta Pirkanmaan pinosta sitten tänne :wave:
Jos mun vauvahaaveilua/kuumeilua voi joksikin sanoa niin TJOT:tailemalla mennään! Ehkäisyä ei ole ollut käytössä nyt kuukausiin mutta hitaasti mennään eteenpäin ;) Kolmas rakas olisi siis haaveissa :heart: Kaksospoikamme täyttää heinäkuussa 2-vuotta :heart: :heart:

Mitään kiertopäiviä en osaa nyt sanoa kun oon sen verran sekava immeinen että kierrot kieppuu 16-50pvän välillä :eek: Nyt oon tiputellu edellisistä menkoista lähtien koko ajan (kolmatta viikkoo) |O
Maanantaina olin lääkärissä joka laittoi lähetteen tarkempiin tutkimuksiin, onneksi!!

Wappu meni hilpeissä merkeissä, oltiin pitkästä aikaa isännän kanssa liikenteessä (Tampereen keskustassa) ja mukavaa oli ;)
Tänäänkin vielä ollu vielä hieman käynnistys vaikeuksia :LOL:

Viikonloppuna pitäis minunki leikkiä vieherpeukaloo...ainaki istuttaa nurmikkoa =) Ilmat on ollu kyllä jotain aivan mieletöntä B)
 
Mukavaa kun tulitte tänne JJ ja Jennyli :D

Laitoin noita yk ym. tietoja tonne, itse en halua laittaa kiertoani tonne, kun se on joka listassa, kun yritän nyt sen unohtaa ja otan tämän "yrittämisen" rennosti :LOL: Sen kun näkisi... mutta ilmoitelkaa noista kp ja yk luvuista niin päivittelen niitä tonne =)

Jee sain kuin sainkin pestyä terassin, grillin pesu jäi miehlle ;) saas nähdä puhdistuuko tänä kesänä :LOL: Kukat ja multa vielä pitäis jostain hankkia, täytyy vaan kysellä kukkakauppiaalta mahd. helppohoitosia kukkia, ellette te tiedä millä pääsis helpolla?

Kiva että teillä kaikilla meni waput hyvin! Seuraavan kerran pitäis mennä otolle kaverin polttareihin ensi vkl. Osuu vaan taas menkkojen aloitus päiviin ja jos ne ei ala niin uskallankohan ottaa mitään, ehkä pitää testi tehdä samana päivänä... mutta ihme olisi jos tässä nyt paksuna olisin, olis kyllä tullut pyhästä hengestä :LOL:

Mutta jees, taidanpa tästä lähtee kohta arskan ottoon... B)
 
Onkos kaikki nauttimassa näistä upeista ilmoista?

Ensiviikolla lupaavat kylmenevää joten kyllä kaikki ilo tarttee irti ottaa


Me ollaan ulkoiltu ihan hirmusti. Käydään tuolla päiväkodin aidatulla piha-alueella leikkimässä. Se on niin huoletonta kun ei tarttee pelätä että pojat lähtee 'karkuun' ;) Muksujen pukeminen on sitten vaikeeta...mullakin liikaa ollu noilla ipanoilla ja silti molemmilla vuotaa nenä kun seula!

Eilen teuroin etupihan kimpussa ja istutin uutta nurmikkoo. Kyllä hiki lensi ja viimeisetkin vappu-krapulan rippeet kaikkos :LOL:
Auton siivosin kans eilen sisältä...siellä oli kans hyvä sauna-meininki,vaan kiuas puuttui ;) Illalla sitten grillattiin ja suhautin siinä yhden sidukankin :p

Tänään kävin sitten oikeesti punttisalilla ja sielä ei ollu ristin sielua. Ei näillä ilmoilla varmaan bodailu kiinnosta ;)
Sitten pyykkiä,pyykkiä ja pyykkiä on pesty ja paljon. Muut siivoukset onki jääny retuperälle.
Nooh,huomena mulla on vapaapäivä
Tosin mulla olis tatuointiaika aamupäivällä.

Omaa napaa sen verran että tais tiputtelu vihdoin loppua!! Johan sitä olikin :kieh: Tässä kierrossa siis tuskin ovuloin ollenkaan. Noh,eipä ole kiire...Sauna ja Tuska odottelee ;) Syksyllä vois olla hyvää aikaa raskautua :D
Omituisia tuntemuksia mulla nytkin tuola mahavärkissä on...mitälie?!!?
 
alkaahan näitä sopivia ketjuja löytyä..! Me oltiin pitkästä aikaa wappu muualla kun sitä kotoista koskipuiston teiniörvellystä ei aina jaksa kattella :p eiköhän sitä ala olla jokseenkin yli-ikänen tohon hommaan :kieh:
Taysin polille pitäs tässä kesän kuluessa jatkoista ilmotella, pakko sitä kai sitten on ottaa ne järeemmät keinot käyttön kun ei muutenkaan.. :/
 
Moi ja tervetuloa Sydänyö. Jos joku haluaa päivittää kp:tä tonne listaan niin mulla tänään kp 11/29-33.

Ootpas jennyli ollu ahkerana! Me ollaan vaan loikoiltu ja otettu parvekkeella aurinkoa.

Eilen yritin sinnitellä ja katsoa suomen lätkäpeliä mut uni tuli kesken kaiken. Onkos täällä muita jotka seuraa MM- kisoja? Ja tanssii tähtien kanssa alkaa pian. Jännät paikat. Mulla ei oo ketään erityistä suosikkia noista kolmesta, pidän kaikista noista.
 
Mua harmitti kun Tuuli joutui tänään kisan jättämään :/ Ite en jostain syystä voi sietää Maria Lundia, siinä on vaan jotain :x Vaikka kyllähän se hyvin tanssii!
Nicke ja Susa saisi siis voittaa ;)
Jääkiekossa minä oon pakollinen sivusta seuraaja :D

Tervetuloa sydänyö :wave:
 
Voihan noita ovistestejä kokeillakin, vaikka oma mielipide on että niistä tulee vaan lisää ressiä :LOL: Sorruin touhuun kyllä itekin niihin aikoihin kun vuosi oltiin yritetty.
Isommissa marketeissa on Rfsu.n testipaketteja, 7kpl liuskoja noin 12 euroo. Ja niitähän riittää pisemmäksikin aikaa kun ne pystyy vielä puolittaankin ;)
 
Haippa sydänyö ja tervetuloa mukaan :wave:
Jennyli wau oikeen tatskan käyt laitattaa :whistle: Itsekin haluisin, mut ei osaa päättää, että mikä kuva ja mihin B)

Olin viikonloppuna erittäin ahkera, harvinaista multa. Pesin siis terassin ja öljysin kalusteet ja laitoin jopa kukkia ruukkuun. Olin h-moilasena siellä kukkakaupassa. Erilaisia multia ja kukkia löytyi joka lähtöön ja mistään ei saanu palvelua, et olis voinut tämmönen aloitteleva viherpeukalo kysyä neuvoa :kieh: Noh orvokit on nyt ruukussa, pitää ettiä jostain kukkakauppa mistä saan apua, kun laitan valoisalle terassille kukkia, mitkä kestää aurinkoo... Kyl tää tästä, mustahan vielä joku päivä voi tulla oikeen hullu puutarhuri :LOL:

Mä en ole seurannu nyt tansseja, mutta mäkään en voi sietää sitä Maria Lundia, jotenkin siitä hehkuu sellanen ylimielisyys... :eek: Oon seurannut Suomen huippumallia silloin tällöin, ei kyl oo niin hyvä kuin se Jenkki versio!
Lätkää ei ole tullut katsottua, mutta joskus kyllä mielelläni sitä kattelen. Mulla on ihmeellinen mies, se ei seuraa urheilua,eikä kyllä sitä itsekään harrasta :D

En osaa ottaa kantaa ovis-testeihin, kun en itse niitä ole halunut vielä alkaa käyttään. Olenkin tässä miettinyt, että onko ihan väärin, etten nyt kesällä niin hinkumalla hingu raskautua, kun on taas kaikkee kivaa festaria ym. tapahtumaa tiedossa... :ashamed: Toki jos nyt raskaudun niin olisihan se ihanaa, ei siinä mitään ja sitten ollaan siihen tilanteeseen tyytyväisiä, mutta nyt on vaan sellanen olo, että ei se niin kamalaa ole jos ei kesällä raskaudu... :/
 
Heippa! Terveiset täältä lounaisrannikolta! Oon teoriaa opiskelemassa pari viikkoa! Jouskari www.mammaksi.fi osoitteesta saa myös ovistestejä yms tilata, tulevat postilaatikkoon parissa päivässä. Joo aika ylläri että Tuuli ja Aleksi putos. Mutta pidän kyllä Nickestä ja toivon että voittaa. Maria on jotenkin ylimielisen oloinen ollut alusta asti.

Meillä pähkäillään kovasti että koska aloitetaan "yritys". mulla on täällä hetkellä työsopimus toukokuun 2009 loppuun ja jos satunkin pääsemään vielä kesäks töihin voisi yrittämisen aloittaa marras-joulukuussa vasta. ja tiedon jatkumisesta saa varmaankin vasta silloin huhuti-toukokuussa. Tai jos saankin jostain toisesta paikasta pidemmän työsopimuksen niin.... jotenkin kauheeta että tämmösessäkin asiassa pitää olla niin laskelmoiva...
 
Heippa! Pikaseen kirjottelen sen verran, et meillä yk8 menossa. Ovistestejä mäkään en ole käyttäny, vielä ainakaan. Nytkin meinaa olla jo välillä niin tekemisen makua, et tuntuu etten enempää halua enää suorituspaineita lisätä. Oviksen oon ainakin kuvitellu bonganneeni useimmissa kierroissa. Saa sitten nähä, nöyrrynkö mäkin jossain vaiheessa niitä testejä ostamaan, jos ei muuten onnista.
 
Terppa! Kylläpäs oli hyinen aamu tänään... tottu jo noihin lämpimiin ilmoihin, niin nyt paleluttaa kun käy viima :snotty:
Toivo no kylläpäs on pähkäilemistä tuon asian kanssa, harmi kun ei ole heti selvät sävelet. Toivotaan tietysti, että pääsisitte aloittamaan mahd. pian. Toisaalta onko sillä väliä jos raskaudutkin aijemmin mitä tuo sopimus on, ei kai se työnantajalle kuulu milloin aijotte perheenlisäystä hankkia... ? :whistle: Noh toisaalta kun alotin uudessa työssä, niin en kyllä silloin halunut heti alkaa yrittämään, jotenkin olisi ollut noloa jos olisi heti raskautunut. Mutta näköjään sen yrittämisen olisi voinutkin aloittaa, kun ei tässä olla pikaisesti raskaaksi tultu!
Mites muuten JJ, kävin toisesta pinosta kurkkimassa sun kp:n niin sehän on jo aika pitkällä :D Onko testit jo kutkuttamassa =) entäs onko oireita tullut?

Täällä odotellaan viikonloppua, että pääsee kaverin polttareita juhlimaan B) Toivottavasti sää olisi samaa luokkaa kuin viime viikolla!
Ärsyttää kun eilen piti mennä pitkäsä aikaa jumpalle, kun en ole kipeänä sinne päässyt, niin lusmuilu vei voiton ja turvauduin vielä sipseihin ja suklaaseen :headwall: Ei sitä tänäkään kesänä taida päästä rantakuntoon :kieh: Miten voi olla näin heikko luonne, ei ole taas minkäänlaista itsekuria!
 
Jouskari Täällä ihan sama homma, herkut vie voiton liian usein.. :ashamed: Jotenkin on ihan luovuttanu koko laihdutuksen suhteen, kun sitä itsekuria ei tunnu löytyvän mistään. Just mietin, et pitäis pitää semmonen kurjuudenmaksimointiviikko, et söis tosi kurinalaisesti. Siinä saa usein jo pienen painonnotkahduksen aikaan ja sit alkaa helpommin löytyä motivaatiota jatkotoimenpiteisiin. Täytyis vaan ensiks syödä herkut pois kaapista kiusaamasta.. :ashamed: :LOL: Voiskos tohon listaan muuten lisätä, et kuinka mones kullakin on toiveena? Meillä on toinen.

Mullakin ois parin viikon päästä kaverin polttarit. Kiva päästä viikonlopuksi itekseen liikkeelle, ollaan lähössä Tallinnaan. Pitkään aikaan ei oo tullu lähdettyä mihinkään yksin, tekee varmasti hyvää omalle jaksamiselle.
 
Pilkkis se on vaan paha, kun mies on koko ajan raahamassa kaikkia herkkuja kotiin, niin on vaikee olla kajoamatta niihin. Ollaan vitsailtukkin että pitää hankkia joku jämerä kassakaappi missä säilyttää herkkujansa ja vain miehellä olisi avain tai koodi olemassa. Mutta joku päivä voi olla että rälläköisin tai jollain muulla järeellä vehkellä olisin sen kimpussa jos oikein makean himo yllättää :LOL:

ps. muokkasin listaan nuo lapsiluku toiveet :)
 
Jouskari No sanopa muuta! Meillä tosin mies "pääsee" samalle kuurille, kun hälläkin vähän ympärys on päässyt venymään. Ja mä olen meillä se, joka hoitaa aina kauppakäynnit, ni se on useimmiten mun itsekurista kiinni, mitä kaapista löytyy. :ashamed: Toisinaan sitä tulee kyllä rynnättyä lähikauppaan 5 vaille sulkemisen ja kannettua kotiin kaikki, mikä käsivarsille mahtuu!! :headwall: On muuten kohtalaisen noloa tehä semmosia ostoksia.. :ashamed: Nyt on ryhdistäydyttävä! :D Kiitos lapsiluvuista, sähän tiesitkin melkein kaikkien lukemat jo valmiiks. :)
 
Joopa joo laihduttaa pitäis täälläkin! silti juuri söin pehmiksen hyvällä ruokahalulla. Pitäis aloittaa herkkulakko ja katsoa paljonko se vaikuttaa ja tietty lisätä liikuntaa. Ajattelinkin ruveta käymään pyörällä töissä kunhan taas kotiudun täältä oppisopimusjaksolta. Niin jäi taas suomen peli katsomatta kun uni voitti kesken kaiken. Onneks sentään voitettiin. Huomenna onkin sitten hiukan tiukempi matsi.

Pilkkis meettekö tallinnaan niillä katamaraaneilla vai lentäen? Se on varmaan hieno reissu. Ite oon käynyt tallinnassa viimeks vuonna 2001. Onkohan se muuttunut niistä ajoista? minkäslaiset kaverin polttarit jouskarilla on tiedossa?
 

Yhteistyössä