Pisin aika ilman seksiä täysi-ikäisenä?

  • Viestiketjun aloittaja "Halou"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nainen";28586804]Ihan hulluja aikoja, montaa vuotta! Miten pää kestää? Viikkoakaan ei oo taukoa ollut ja sinä aikanakin pitää käteen vetää.[/QUOTE]

Kestää se jos ei vaan löydä ketään sopivaa. Vuosien taukoja on itsellänikin ehtinyt tähän ikään (39) olla vaikken edes mitenkään erityisesti säästele. Ja voihan sitä todellakin aina pitää omaa kivaa.
 
kjkjiije
Kaksi-kolme vuotta? Noin 19-22 -vuotiaana. Nyt 26 ja seurustelen, tätä ennen oli seksiä 22 vuotiaasta tähän hetkeen noin vuoden välein.

Ja niin, olen kaunis, hoikka, kävin yökerhoissa enkä örveltänyt. Pyytäjiä on riittänyt, mutta en ole seksiä seksin takia harrastanut koskaan.
 
"Harmis"
No, menetin neitsyyteni 21-vuotiaana (-91) eli tuossa taitaa olla kolme vuotta. Mutta jos vain tuon jälkeen olevat tauot lasketaan niin alkuvuodesta elokuuhun meni ilman seksiä (toisen henkilön kanssa).
 
mut
Alkuperäinen kirjoittaja ÄijienÄijä;28585227:
Minä oon saanu pillua jo 4 vuosikymmennellä. oon syntynyt 1973 ja sain ekan kerran pillua uuden vuoden aattona 1989! Että tiukille meni kasaripillun saaminen. Oli melkoinen pano kyllä se. Kyllä siltä samalta typyltä tului vielä vuoden ekana yönä saatua uudemman kerran. Sillon en olis uskonut, että seuraavan kerran pimperon makuun pääsee vasta -95. Festareilla den glider in meiningeissä nääs.

Sitten tuli parisuhde -99. Pillua sai niin paljon ku halus. Sitte mentiin naimisiin ja pillunsaanti väheni kuin kertaiskusta. Lapsetku tuli niin eipä tullut sitäkään vähää. No akka lähti sitten -09 kun suhde oli paska. Oma vika oli. Päätin mennä sitten huoriin että tulis joka vuosikymmennelle uusi akka. Thaimaassa tuikkasin useempaakin. No ei kovin hohdokasta, mutta tarvittin sitä.

Nyt tuli Vappuna saatua pillua. Pääsin oikeen nuorta ylioppilasta nussimaan. Ei siis semmosta joka oli kirjottanu vaan joka opiskeli. Kaunis kuin mikä ja ihana poslaripillu ja kaikkee. No ei sekään halunnut tavaraa sen jälkeen lisää jakaa joten taas olis kesällä etsinnässä.

Niin se pisin tauko. No se on toi 5.5 vuotta 1989 lopusta 1995 kesään.
Ei se ollu mikkään ylioppilas.
 
vierailija
Ikää 31v ja viimeisestä seksiaktista on aikaa n7 vuotta. Tällöin koirapuistossa tutulle naiselle avioerosta kerrottuani löysin itseni aamulla alasti hänen vierestään ja olimmekin aamusta iltaan seuraavan kuukauden seksisuhteessa jonka jälkeen lopetin suhteen. Tuolloin vielä jaksoi ravata baareissa ja ei ollut ns rimaa. Siihen kun kyllästyi ja kasvoi "aikuiseksi" ei enää yhtäkkiä löydäkkään itseään joka vklp eri sängystä ja herrasmiehen rahat säästyi. Toisaalta nykyään tulee niin harvoin baarissa käytyä ja jos käy, niin joko on itsellä mennyt jo parasta ennen päivämäärä umpeen tai sitten en todellakaan enää osaa pokata gimmaa. En oo mikään tosi komee, mut iha ok näköinen ja gimmat kehunu isoks. Olen todella ujo, mut hyvin varustettu sieltä, joten tuntuu että tässä menee jotain hukkaan ja olisi löytää edes hetkeksi joku johon voisi tuhlata ja ketä voisi hemmoitella ;) Edes jutella? Oisko jotain hyviä vinkkejä tai vaikka opettajaa neuvomaan kuinka saada naista? Netistä tai livenä helsingistä, mistä vain. Näin monta vuotta kun olet tahtomatta puutteessa,alkaa keinotkin olemaan kohta epätoivoisia, mut tuskin tää taktiikan muutoskaan mitään auttaa. Ikä tosin ei enää ole niin tärkeää. Ennen piti olla itseään hieman nuorempi, mutta nykyään nuoret tytöt kiihottaa, kuin myös oman ikäiset ja varsinkin vanhemmat. Oikean naisen kanssa joka tietää mitä haluaa kun saisi tämän selibaatin päätökseen, olisin valmis mihin vain ;) Mailatkaa saman henkiset ym muut mulle aiheesta. Olis kiva keskustella jonkun kanssa ennenkuin luovuttaa kokonaan ja harkitsee seksinukkea ;) koirajeppe111@gmail.com Epätoivoinen yritys saada viestiä teiltä :)
 
vierailija
Kahdeksan vuotta olin tällöin 20-30 ikävuoden välillä. Halusin vain olla yksin en kaivannut seksiä aika kului ja siihen tottui. Minulla oli tuolloin mennyt usko naispuolisiin huonojen kokemuksien johdosta myös mutta tällä ei ollut syytä tuohon 8 vuoden aikaan, vain sillä että halusin lähemmin tutustua itseeni, ja lukea seksistä monen ulkomaisen kirjan kautta , minua on AINA kiinnostanut naisen anatomia, minä haluaisin tämän oppia ja tuottaa naiselle aina vain hyvää silloin kun seksiä on. Moni läheinen ihmetteli kun en tosiaan edes tapaillut ihmisiä tuona aikana, äitikin oli jo oikeasti huolissaan. Minua huvittaa sinänsä että VAIKKA MENI 8 vuotta niin mitä sitten, minulla on nykyisin loppuelämä aikaa seksiin nykyisessä onnellisessa parisuhteessa.
 

Yhteistyössä