Pissaatko suihkussa?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Esikoisen syntymän jälkeen olen pissannut. :/ Noloa ,mutta myönnettäköön. Ei siitä tosin mitään jälkiä suihkuun jää. :O

Niin ja tapa alkoi, kun kätilö käski pissata suihkuu synnytyksen jälkeen ja samalla suihkutella. Se on niin vaivatonta ja sitten se vaan jäi päälle.
 
Tepi
Kyllä aina sekä kotona, että missä vain suihkussa olenkin. Ja vieläpä siinäkin tapauksessa, että vierekkäin on kaksi tai useampi suihku joilla sama lattiakaivo niin silti pissaan aina vaikka sitä pissaahan menee silloin myös sen toisen suihkuttelijan puolelle. Ja olen usein pissannut myös uimahallissa, se vesihän muutenkin puhdistetaan aika ajoin ja suodattimet suodattaa sitä koko ajan.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Kyllä.
Virtsahan on steriiliä niin voisiko joku kertoa mitä pöpöjä se lattiakaivossa kasvattaa?
Virtsa ei todellakaan ole steriiliä :D :D tuo on urbaanilegenda.
Ai ei ole? :D
No niin ja inttämisen sekä urbaanilegenda tiedon kruunaamaton kuningatar saapui ketjuun. Kumartakaa kaikki hallelujaa :kieh:
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Kyllä.
Virtsahan on steriiliä niin voisiko joku kertoa mitä pöpöjä se lattiakaivossa kasvattaa?
Virtsa ei todellakaan ole steriiliä :D :D tuo on urbaanilegenda.
Ai ei ole? :D
No niin ja inttämisen sekä urbaanilegenda tiedon kruunaamaton kuningatar saapui ketjuun. Kumartakaa kaikki hallelujaa :kieh:
Virtsa muuten on steriiliä itsesään. Mutta ei enää sitten jos ja kun se tulee tuota putkistoa pitkin ulos ja osuu esim. häppäreihin. :) ...aiheen vierestä...

 
plm
Yksi kysymys vielä. Käyttääkö muka kaikki naiset kuukuppia tai tamponia kun käy suihkussa menkkojen aikana?
Mä en käytä ja olisi kiva tietää miksi pissa on pahempi asia kuin kuukautisvuoto?
 
vierailija
Pissaan ja pisun siskonikin suihkussa, vaikka tiedän ettei se tykkäis jos tietäisi. :D Soriii sisko jos huomaat tämän, olen tehnyt näin jo mooonta vuotta etkä ole huomannut vaikka yhdessä ollaan saunottu ja peräkkäin suihkuteltu! :whistle:
 
vierailija
Kyllä pissaan. Mua alkaa aina suihkussa pissattamaan, ja tuossa säästää oikeasti vettä vuositasolla suuria määriä, kun samoilla suihkuvesillä jotka muutenkin juoksee, voi sen kusen huuhtoa alas. Kyllä sinne suihkun lattiakaivoon huuhdotaan kaikkea muutakin eritteitä ja bakteereita iholta ja sukuelimistä, joten miten toi pissa niin teitä inhottaa? Lattiakaivo kuuluu noin muutenkin puhdistaa säännöllisesti, olipa suihkukuseskelija tai ei.
 

Yhteistyössä