Pistä kuva itsestäsi

Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25061387:


Mulla jäi toi naamio liika pitkäksi aikaa naamaan, koska munakello ei soinutkaan. Nyt mun naama on ihan punaisen kirjava! Onkin kivaa lähteä illalla ulos! :D
Saattanut joskus ohimennen mainita mutta nuo silmät :whistle::whistle:
 
Turkilmas
[QUOTE="vieras";25062888]Olet oikeasti ihnotus! Kampaa ne hiukset naamalle niin on paljon parempi.
Lapsesikin on kiusaaja, enkä ihmettele.[/QUOTE]

Ihnotus? Ihan uusi termi :). Lapseni ei ole koskaan ollut kiusaaja, enkä ihmettele.
 
Turkilmas
[QUOTE="vieras";25063048]Kaksi kirjainta vaihtaa paikkaa ja silti ymmärsit? Hienoa!
Ja kyllä vaan on kiusaaja.[/QUOTE]

No. Minä olen lapseni äiti ja tiedän onko hän kiusaaja vai ei. Ei ole. Sinä olet joku uppo-outo tyyppi, joka käy mulle täällä soittamassa suutaan. Sinähän se kiusaaja olet, ei suinkaan poikani saati minä.
 
Mietin vain
Keijupölyn alias Rukoilijasirkan kuvat ovat aina muuten todella kauniita, mutta miksi ihmeessä muokkaat kuvistasi tuolla tapaa ns. ylivalottuneita, että iho on kauttaaltaan epäluonnollisen näköinen? Olisi mukavaa nähdä joskus jokin ihan muokkaamaton kuva =)
 
"vieras"
No. Minä olen lapseni äiti ja tiedän onko hän kiusaaja vai ei. Ei ole. Sinä olet joku uppo-outo tyyppi, joka käy mulle täällä soittamassa suutaan. Sinähän se kiusaaja olet, ei suinkaan poikani saati minä.
Hyvin oivallettu!
Jos minä täällä sulle sanon, että sinulla on lapsi, joka ei osaa käyttäytyä nätisti niin hyvä, että luet sen edes täältä.
Naapurisi sitä naamatusten tuskin kertoo.
 

Yhteistyössä