Pistää vihaksi..

Miehen veli on siis tosi ajattelematon tapaus..Ei sitte koskaan vaivaudu kertomaan et niitten lapset on kipeenä ja tuo ne tänne :headwall:
Siitä nyt seurauksena 8kk ikäsellä silmätulehdus+yskä/nuha ja 3v ja 5v yskä+nuha :/ kai noille isommillekin tulee tuo silmätulehdus
\|O Pitää ruveta tästälähin kysymään et onko tidän lapset kipeitä..Luulis päälle 30v sen verran liikkuvan päässä et tajuais olla tuomatta kipeitä lapsia tartuttamaan muita :eek:

Kiitos kun sain purkautua :D ( Huh, helpotti)
 
meredith
Mä oonkin muutamasta vahingosta viisastuneena alkanut kysymään suoraan että ootteko millon viimeks ollu kipeitä. Mulle on ihan sama onko toi jonku mielestä tökeröä tai epäkorrektia, ainakaan kukaan ei tuu kotiimme tartuttamaan mitään!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 07:25 meredith kirjoitti:
Mä oonkin muutamasta vahingosta viisastuneena alkanut kysymään suoraan että ootteko millon viimeks ollu kipeitä. Mulle on ihan sama onko toi jonku mielestä tökeröä tai epäkorrektia, ainakaan kukaan ei tuu kotiimme tartuttamaan mitään!
no ei oo jos ihmiset ei itse ymmärrä olla tuomatta sairaita lapsia taloon tai et ovat itse sairaita, kyl sen verran pitäs olla älliä päässä. ei ymmärrä tuollaisia ei :headwall:
 
Ymmärrän että harmitttaa :hug:

Mä taas olen sellanen, että jos ei ole kuumetta, niin yskä ja nuha ei haittaa, sillä ne saa kyllä muualtakin esim kaupasta tai vastaavasta paikasta, missä liikkuu paljon ihmisiä.

Mahatauti taas on sellanen, että sillon ei missään nimessä pidä lähteä ihmisten ilmoille.

Silmätulehdukset ovat kans ikäviä, mutta onneksi helposti hoidettavia.
Me olemme yleensä sairaalasta, vauvan kanssa kun olemme kotiutunueet, tuoneet sen tullessamme, mutta ei koskaan tarttunut toisiin.
 
Täs ny ootellaan et päästään tk:hon et saadaan tipat..toinen silmä ihan ummessa, ei kauaa auta vaikka märällä pyyhkii :/ ja kamala kröhä :(
Sentäs hyväntuulinen neito :D
Mä kun aina tapaan ilmottaa jos ollaan oltu/ollaan kipeinä, saa sitten itse harkita tuleeko vai ei, siis ilmotan jos on vähänkään ees nuhaa :ashamed:
No eiköhän tuo parane, mutta taas periaatteessa tarpeettomasti kipeä :\|
 

Yhteistyössä