Pistelaskin vai pv-cd?

  • Viestiketjun aloittaja Pullero pallero
  • Ensimmäinen viesti
Pullero pallero
Kysytääs täältäkin. Kun ei muuten laihduttaminen onnistu, niin tuhlataan sitten rahaa, eli onko kellään käytössä Painonvartijoiden Syö ja Nauti CD-romppuja ja/tai Points-laskuria? Meinasin hommata joko toisen tai molemmat. Kokemuksia, kiitos :flower: =)
 
ainakin pistelaskimesta on aina hyötyä. kun tulee markkinoille uusia tuotteita (siis syötävää) voi laskimella laskea sen sisältämän pistemäärän, jos vain kalorimäärä ja rasvamäärä on tuotteessa esillä. eli se ei tavallaan "vanhene". muutenkin tosi näppärä vekotin ja helppokäyttöinen! suosittelen
 
mä kannatan romppua!!
Homma toimii vaikkei tietokone olekaan aina matkassa.
ja rompun mukana tulee myös paljon muita ominaisuuksia kuten päiväkirja (johon voi ruokailuiden lisäksi merkitä myös liikuntapisteet).
ja rompulle voi myös kaiken lisäksi lisäillä tuotteita niin paljon kuin sielu sietää.
toimii!!! :D
 
Ihan pakko kysyä, että oletteko onnistuneet tällä rompulla pudottamaan painoa? Onko innostus pysynyt, ettei mielenkiinto ole keskenkaiken lopahtanut? Olen nimittäin itsekin miettinyt ihan saman hankkimista, mutten sitten tiedä, kannattaako tuohon rahojaan tuhlailla...

Että jos viittisitte kokemuksistanne kertoa? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MammaHimpula:
Ihan pakko kysyä, että oletteko onnistuneet tällä rompulla pudottamaan painoa? Onko innostus pysynyt, ettei mielenkiinto ole keskenkaiken lopahtanut? Olen nimittäin itsekin miettinyt ihan saman hankkimista, mutten sitten tiedä, kannattaako tuohon rahojaan tuhlailla...

Että jos viittisitte kokemuksistanne kertoa? ;)
Mä aloittelin laihduttamisen loppiaisen jälkeen (siis kuluvan vuoden tammikuussa) ja tähän mennessä on pudonnut 15kg. Ainoa apuvälineeni on ollut tuo kyseinen romppu, en ole käynyt painonvartijoiden ryhmissä, enkä oikeestaan hankkinut yhdistyksestä mitään muutakaan tietoa. Täällä kaksplussan keskustelupalstalla on vaihdellut kuulumisia ja sun muita ideoita... ja innostusta on ollut ja näyttää vaan edelleenkin olevan.. Rompun kanssa saa ihan omaantahtiin pudotella, ja ainakin mulla on motivaatiota nostanut se, kun olen huomannut että todellakin kun syö niiden pisteiden mukaan (siis syö ihan mitä vaan pisteiden rajoissa) niin paino putoaa. LIikuntaa olen tietenkin harrastanut siinä sivussa, mutta en mitenkään hurjan paljon.
mä suosittelen lämpimästi tätä tuotetta!!
 
tossuliini
Mulla on se vanhempi pv:n romppu ja olen saanut sen avulla pudotettua painoa yli 20 kg mutta kuinkas ollakaan ne tulikin takasin ja korkojen kera, nyt on sitte toiset tuulet, en käytä mitään apuvoimia muuta kuin liikunnan ja syön kevyemmin ja herkuttelu on nyt toistaiseksi jäissä. Ja paino on tippunut n. 8 kg.
 

Yhteistyössä