pistettäskö pinoa

Täällä yks mummeli pian 39v. ja teinit 13, 15 ja 17 sekä vauvat 9vko, joten "lapset" kategoriassa ei just nyt mitään ;)
Lisäksi löytyy isoja koiria 7v ja 5v, pikkukoiruus 9kk sekä pari gerbiiliä. Noi kolme viimeksimainittua on todellisuudessa sen 15v omistuksessa ja hoivassa (useimmiten...).
 
minä vaa
tääl ois koht 3 vuotiaan tytön ja laskettu aika menny jo pari päivää sitten yksinhuoltaja äiti. onks muita jolla molemmil lapsil eri isä. painaako teidän mieltänne tulevaisuus ja lapsen hyvinvointi ton asian suhteen kun ei olekaan pystynyt tarjoamaan sitä ydinperhettä minkä olisi tietenkin halunnut. entä sit jos löytää tai edes haluaa löytää vielä uuden miehen, uusi lapsi, sit ois jo kolmelle miehelle lapsia. ahistaa ajatuskin vaik lapsia haluaisin enemmänkin mut alkaa noit miehiä pyöriin kintuis jo vähä liikaa koht. olen halunnut et lapsilla on kuitenki yhteys isään vaik jos itsekäs olisin niin toivottasin molempien isit mahollisimman pitkälle..
 
mimasa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2005 klo 20:31 minä vaa kirjoitti:
tääl ois koht 3 vuotiaan tytön ja laskettu aika menny jo pari päivää sitten yksinhuoltaja äiti. onks muita jolla molemmil lapsil eri isä. painaako teidän mieltänne tulevaisuus ja lapsen hyvinvointi ton asian suhteen kun ei olekaan pystynyt tarjoamaan sitä ydinperhettä minkä olisi tietenkin halunnut. entä sit jos löytää tai edes haluaa löytää vielä uuden miehen, uusi lapsi, sit ois jo kolmelle miehelle lapsia. ahistaa ajatuskin vaik lapsia haluaisin enemmänkin mut alkaa noit miehiä pyöriin kintuis jo vähä liikaa koht. olen halunnut et lapsilla on kuitenki yhteys isään vaik jos itsekäs olisin niin toivottasin molempien isit mahollisimman pitkälle..
Minun muksuilla on eri isä...poika on 8 ja tyttö täytti juuri vuoden...en hirveästi ole ajatellut että onko lasten tulevaisuus jotenkin huono kun eri isät....olen kuitenkin ollut pojan isästä erossa jo melkein 7 vuotta...tytön isän kanssa olimme 4 vuotta yhdessä...älä sellaisia murehdi...elät päivä kerrallaan, pidät itsestäsi huolta...kun äiti voi hyvin, voi lapsetkin:) jaksamisia sulle :hug:
 
Täällä nyt tuleva yh.
Vielä on miehen kanssa asiat keskustelematta, mutta sitten kun hän mahdollisesti joutaa juomisen lopettamaan niin pitää sopia näistä käytännön asioista.
Minulla kohta 3v. poika ja toinen vielä masuasukkina, la lokakuun alussa.
Olen 23v. ja täältä keski suomesta.
Olisi kiva tutustua muihinkin ja saada ystäviä, jaksaisi paremmin kun on tukiverkostoa.
 
mistine
täällä myös.. noin kk olen nyt yksin lasten kanssa ollut ja niitähän onkin 3.. vanhin täyttää enskuussa 4v ja nuorin kohta 5kk.ei ole helppoa ei.mutta eteenpäin mennään!! =)
 

Yhteistyössä