pitääkö jotain tehdä km:n jälkee

Jos on saanut tai epäilee etä varhainen keskenmeno on tullut, niin pitääkö mennä lääkäriin tai muuta? vai postuuko kaikki ylimääräinen veren mukana pois?
itse epäilen että tuli, koska "menkat" alko myöhässä, parin päivän tuhrulla ja sitten nyt jo kolmatta päivää oikein kunnolla vuotamalla..... voiko heti yrittää uudelleen?
 
Nyytti
Alkuvaiheessa keskenmeno voi tapahtua juuri kuvaamallasi tavalla,mikäli vuotosi loppuu normaalisti niin voisit tehdä varmuuden vuoksi muutaman viikon jälkeen uuden raskaustestin.Mikäli sinulla on kipuja tai jotain muuta ylimääräistä oiretta niin käänny ehdottomasti lääkärin puoleen.
Vuoto ei aina tarkoita keskenmenoa,minulla oli vuotoa alkuraskauden 14viikkoa ja tyttö syntyi rv 28.
Ennen tätä raskautta minulla oli km ja jouduin kahdesti kaavintaan ennen kuin vuoto loppui.Olin raskaana keskenmenon jälkeen reilun kuukauden kuluttua.Mikäli sinulla menee kesken niin ei ole määritelty,milloin voisi laittaa uutta alulle.TSEMPPIÄ
Km jälkeen tulee helposti raskaaksi kunhan ei odottele liian kauaa
 
Tara-Milana
Mulla ensimmäinen keskenmeno vaati lääkärissä käynnin ja jälkitarkastuksen kuukauden päästä (viikkoja alle 8 ). Toinen ei vaatinut viikkoja oli silloin alle 5, joten hoitui itsestään.. Kannattaa kuulostella omia tuntemuksia, jos alkaa ilmetä jotain "epänormaalia", kuumetta jne. Niin lääkäriin. Mutta alkuraskauden keskenmenot kyllä hoituu usein "itsestään". (Yleensä nainen ei edes tiedä olevansa raskaana..). Voi yrittää heti uudestaan.

 

Yhteistyössä