Pitääkö lasten nimien sointua toisiinsa?

Ensin ajateltiin miehen kanssa että meillä tulee kaikkien lasten nimet alkamaan E-kirjaimella. No nyt sitten se onkin kääntynyt niin että kaikilla on yksi E-kirjaimella alkava nimi, mutta ei tarvitse olla kutsumanimi.
Ei mun mielestä nimien tarvitse sointua yhteen mutta jollain tapaa niiden pitäis olla samaan kastiin kuuluvat. Että ei siis ole jokin vanha Erkki ja sitten nykyaikainen Iisa.
 
Tintti
Meillä ei nimiä valita sen mukaan mitkä muilla lapsilla on :) Mutta tykätään vokaaleilla alkavista nimistä, eli jos ne lasketaan siihen että sointuu yhteen niin sitten sointuvat :D
 
Kettukarkki
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
No ei esim. mun ja siskon nimet kyllä ole lähelläkään toista. Siis yhtä kaukana toisistaan kun Kaisa ja Minna
No eihän noi ole kaukana toisistaan, kauniita vanhoja suomalasia nimiä molemmat =) Tai en tiedä onko niiden alkuperä mistä päin, mutta kuitenkin suomessa ollet yleisiä nimiä jo satoja vuosia.

Meillä ei varmaan toisten mielestä nimet soinnu, mutta me tykätään niistä ja sopii meidän lapsille ja meidän suuhun ja makuun.

 
*.*
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
No ei esim. mun ja siskon nimet kyllä ole lähelläkään toista. Siis yhtä kaukana toisistaan kun Kaisa ja Minna
Kaisa ja Minnahan soituvat toisiinsa. Viisikirjaimisia, kaksitavuisia ja ensimmäisessä tavuissa kolme ja toisessa kaksi kirjainta. Molemmat lisäksi päättyvät a:han.
 
öhöm
Alkuperäinen kirjoittaja *.*:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
No ei esim. mun ja siskon nimet kyllä ole lähelläkään toista. Siis yhtä kaukana toisistaan kun Kaisa ja Minna
Kaisa ja Minnahan soituvat toisiinsa. Viisikirjaimisia, kaksitavuisia ja ensimmäisessä tavuissa kolme ja toisessa kaksi kirjainta. Molemmat lisäksi päättyvät a:han.

Mutta kun sanoo nuo nimet ääneen, niin eihän ne soinnu
 
minä vain
meillä ne sointuu, mutta taas jos kolmas lapsi on niin ei tuu sointumaan... eka on kuin mira ja mari muttei kuitenkaan :D eli hyvin samalaiset kirjotus ja lausumisasu. siksi vain koska nuo nimet on niiiiin ihania..
 

Yhteistyössä