Pitääkö miehen saada kosketella vaimonsa rintoja aina kun haluaa?

  • Viestiketjun aloittaja kjfgfgd
  • Ensimmäinen viesti
Ei tietenkään. Mutta en tajuakaan noista naimisvaloista mitään, mitäs niissä luritellaan? Jospa se tosiaan kuuluu sopimukseen.
Omia tissejäni ei kyllä puristele ja kopeloi kukaan jos en halua, ei paavi enempää kuin Kim Jong-unnkaan. Tittelillä tai kikkelillä ei ole mitään väliä.
 
"Netta"
Mun mies ei ole koskenut rintoihini varmaan vuosiin. Ne on raskauksien ja pitkien imetysten vuoksi tuollaiset säälittävät nahkaläpsyt, joten enpä ihmettele ettei miestä huvita niihin koskea. Eikä mulla itsellänikään niissä ole oikein mitään "tuntoa". Että jos tuo nyt yhtäkkiä alkaisi joka välissä niitä käpälöimään, niin en pistäisi yhtään pahakseni...
 
No jos tilanne on vaan sopiva, niin miksi ei saisi?

En tiiä viittinkö ees kertoa, että mitä oma mieheni koskettelee aina kun on vain tilaisuus (aina kun tulee lähelleni) :D

Eri asia tietysti sitten, mikäli vaimo ei siitä koskettelusta tykkää, mutta kuka ei tykkäisi? Edelleenkin siis jos tilanne on sopiva. Ei olla missään kaupassa tms
 
Alfa Lyrae harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29660452:
Eri asia tietysti sitten, mikäli vaimo ei siitä koskettelusta tykkää, mutta kuka ei tykkäisi?
Mä en läheskään aina tykkää. Ja jos koskee väärällä tavalla niin alkaa etomaan ja koko ukko saa pysytellä kaukana. Mutta mulla onkin tuntoyliherkkyyttä.
 
No eipä se minulta ole pois vaikka mies kokisi tarvetta kopeloida vähän tissejä silloin tällöin, senkus kopeloi. Mutta kyllä jokaisella on oikeus määrätä omasta kehostaan vaikka kuinka ollaan parisuhteessa. Henkilökohtaisesti kopeloin usein miehen vehkeitä kun vaan tilaisuus tulee... Ne on vieläkin näin 7v jälkeen vaan niin kiinnostavat että eihän niihin voi olla koskematta :p eipä tuo ole siitä valittanut.
 
eeeeee
Meillä lääpitään ja kopeloidaan puolin ja toisin kotioloissa, kun ollaan kaksin. Se toistuu varmaan joka päivä, että avomieheni tarrautuu rintavarustukseeni hokien haltioissaan "ihanat tissit". Sitten se puristelee niitä ja lopettaa kohta. Hellästi se sen tekee eikä se mua haittaa. Päin vastoin, ite kun oon aina pitänyt rintavarustusta keskinkertaisena tai huonona. Tuo hullu niitä jaksaa aina kehua ja ihan vilpittömän oloinen se aina on. Ehkä mä kuitenkin luotan sen arvostelukykyyn enemmän ku omaani, se on sentään lääppinyt huomattavasti useampaa rintaparia elämänsä aikana kuin minä.
 
blaargh
Alkuperäinen kirjoittaja yäk;29660915:
eksä sanoi että kyllä sen pitää saada koskee emäntänsä pillluun kun niin haluaa, olin just työntänyt sen käden pois kun alkoi lääppiin saunassa
Tuo sanapari yksistään on sellainen turn-off, että miehelle tulisi ikuinen bänni tähän rintavarustukseen.
 

Yhteistyössä