Pitääkö olla stressi, että saisi jotain aikaiseksi?

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Mä tässä vaan istuskelen kahvikupin kanssa palstalla, vaikka kämppä on sekaisin ja reissuun lähteviä tavaroita pitkin poikin pinossa. Noh, pyykkejä sentään olen pessyt. Mutta saamattomuuttani ja laiskuuttani en saa edes uuteen kännykkääni laitettua sim-korttia, puhumattakaan sen känän mistään asetusten laittamisesta |O Sata asiaa pitäisi hoitaa ennen keskiviikkoaamua, mutta vielä ei edes ole pulssi noussut :/ Onko muita, jotka tarvitsevat tietyn stressitilanteen laittaakseen hihat heilumaan vai olenko ainoa lusmu?
 
:wave: Lusmu! Mies häärää keittiössä eksoottisten hedelmien kanssa tulevaa illallista varten, ja emäntä röhnöttää koneella kahvikupin kera elämässä muiden elämää :LOL:

Kävi tuo mies äsken tässä pyörähtämässä, toi maistiaisia, papaijaa ja hedelmäliemijuttua :p
 
Pömppiäisten äiti
Ehdottomasti tarvii stressin. Esim. puhelinsoiton "me ollaan teillä tunnin päästä". Mutta siinäkin jää vielä aikaa ainakin vartti rennosti ottamiseen ja sitten 45 minuuttia huhkitaan. Vessa pitäis siivota, pedit pedata, ruokapöydän alusta luututa ja pöydät pyyhkiä. Tiskikone ja pesukone hurisevat jo, ja Nappisilmä on unilla terassilla... =)
 
Keittiönoita
No hyvö, etten ole ainoa :D Systeri pakkasi eilen ja on tänään reissuun lähdössä. Mulla on vielä tiistaikin varapäivä eli kaupasta saa sen, mitä ehdottomasti tarvitsee matkalle mukaan. Onneksi eka reissupäivä on varattu shoppailuun, joten ei tarvitsekaan kantaa täältä asti ihan kaikkea mukanaan.

Ton kännykän taidan nakittaa junnulle, kunhan se herää. En jaksa alkaa lukemaan mitään manuaaleja vaan otan sen riskin, että soittoäänenä siinä on jokin Antti Tuiskun biisi :/
 
Miä
Mä olen äkäsenä tehokkaimmillani =) Hermot kun vinkuu katkeamispisteessä niin siivoaminen ainakin hoituu tosi hyvin =) Se tapahtuu näin: Minä aloitan jäkätyksen kun mikään ei ole paikallaan ja kaikki jätetään just siihen mihin se kädestä putoaa.. Mies ja poika alkaa hiipiä pitkin seinänvieriä :D Sitten mulla napsahtaa ja siivoan raivoisasti pari tuntia ja kiroilen höyry korvista nousten.. Kämppä kun on siisti niin raivokin on haihtunut =)
 

Yhteistyössä