pitääkö ottaa suoraan postiin yhteyttä,kun on aihetta valittaa postinjakajasta!?

juup meille lähetetty siis 10.4 tytön eskaripäätös,mutta eipä ole näkynytt, ja tänään oli vanhempainilta, ja sitäkään kirjhettä ei ole näk,ynyt..eli nuo kaksi posti todennäkösesti hukannut :headwall: ja sit oon liittynyt napero kerhoonkin luulen että senkin posti hukanbnut kun ei ole mitn.sieltä tullut...

joten mihin valitan :kieh:
 
Siis
No mites nuo teidän postinjakajaan liittyy? Voineet kadota jo lajittelussa.

Ja totta kai "suoraan" postiin? Minnes sitten? Sille Ärrälle joka on puolessa välissä teiltä postiin?
 
.
Tämä alkukesä on vuoden suurimman postihävikin aikaa, kesäloman sijaiset ja muut kesätyön tekijät jakavat ekoja kertoja omaa piiriään ilman apua ja sekaannuksia saattaa tulla. Postin asiakaspalveluun yhteyttä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 00:
nykyisin katoaa ihan hirveästi kirjeitä..ja mitäpä se hyödyttää suo vaikka valittaisitkin postinjakajasta,sehän jakaa vaan sen mikä on teille lajiteltu
se posteljooni lajittelee sen itse :)
tosin sitä ennen tehdään myös monen monta lajittelua
 
Meillä on ollut vähän samaa vikaa. Me saatiin viime torstaina 10.5 päivätty kirje eskariin tutustumsen ajankohdasta joka oli sitten tänään aamupäivällä. Ihan kiva päivän varoaika jäi järjestää asia :snotty: Samoten mä olen odottanut yhtä laskua jonka tiesin tulevaksi ja se tuli vasta tänään. Eräpäivä laskulle 28.5.
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Meillä on ollut vähän samaa vikaa. Me saatiin viime torstaina 10.5 päivätty kirje eskariin tutustumsen ajankohdasta joka oli sitten tänään aamupäivällä. Ihan kiva päivän varoaika jäi järjestää asia :snotty: Samoten mä olen odottanut yhtä laskua jonka tiesin tulevaksi ja se tuli vasta tänään. Eräpäivä laskulle 28.5.
Mutta noi kaupungin kirjeet on saattaneet jäädä makaamaan myös sinne kaupungin postijakeluun. Helatorstait ym. on sotkenut aikatauluja, ihmiset on olleet lomilla ym. Meillä ainakin kestää päiväyksestä päivähoitomaksujen tulla yli viikko aina.
 
vieras
juu ei kun valita sille jakajalle suoraan, joskaan se jakajahan ei nouda niitä sun posteja lähettäjiltä ja huolehdi omin pikku kätösin sun postilaatikkoos saakka, eli mitähän se lopulta hyödyttäis?
 
Huvittaa aina nää, että se on sen jakajan vika :D
Tottakai joskus onkin, mutta.... :whistle:
Aika hemmetin monen muunkin koneen ja käden kautta ne lähetykset menee kuin vain sen yhden jakajan...että ihan Itellalle ilmoitusta tekemään, sieltä sitten tarvittaessa jakajaakin infotaan.
 
Night
Meillä taas on tungetaan postit niin voimalla laatikkoon että lehdet repeää ja kyllä tympii ku maksetut lehdet revitty ennen ku ehtii etes ite lukemaan. Ja tänään viimeksi oli postin pakettikortti tuolla maassa ihan märkänä ku oli jakaja niin vauhdilla vaan heitäny poistin laatikkoon.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Night:
Meillä taas on tungetaan postit niin voimalla laatikkoon että lehdet repeää ja kyllä tympii ku maksetut lehdet revitty ennen ku ehtii etes ite lukemaan. Ja tänään viimeksi oli postin pakettikortti tuolla maassa ihan märkänä ku oli jakaja niin vauhdilla vaan heitäny poistin laatikkoon.
Sejkään ei ole jakajan vika. Jakoalueita laajennetaan kokoajan ja aikataulua taas kiristetään. Ei sellainen yhtälö voi toimia kunnolla, vaan jossain tulee tuollaisia ongelmia, kuten paketteja tuhoutuu tai katoaa
 

Yhteistyössä