Pitääkö siusta saappaiden varren olla napakka?

Vai saako se olla löysä?

Jos nyt puhutaan tavan saappaista, eikä semmoisista tarkoituksella löysistä jotka voi vetäistä lahkeitten päälle.

Eli jos esim. hameen kanssa on saappaat, ni onko siusta typerän näköistä jos varret on löysät?

Miulla on vaan niin helevetin hankala löytää sopivia saappaita ku kaikkiin menee varren sisään pohkeen kohdalle käsi ja välillä toinenkin. Ja itsestäni ainakin se on jotenkin hölömön näköistä jos varret on hirveän löysät.

Mut tänää nyt sit kuitenkin ostin saappaat, joihin mahtu käsi varren sisään. Oli vaan niin ihanat ja kivat muuten, ni ajattelin, et joko opettelen sietämään hieman löysiä varsia tai käyn joskus kaventamassa ne suutarilla.
 
Pitää olla napakka. Mun mielestä kengän pitää istua siinä missä esim. housujenkin. li on typerän näköistä jos varret ovat löysät.

Suutari tosiaan osaa kaventaa ne niin, että näyttää fiksuilta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitää olla napakka. Löysät näyttää vähän hassulta. Mut niitä napakoita on kyllä vaikee löytää. Tahtoo uudet saappaat! Oon saapasfriikki :)
Niin, napakoita on vaikea löytää kun oma pohje on mallia rimpula. :kieh:
Minun jalkaan menee yleisesti numerosta 40 lähtien ja siitä isommat (riippuen mallista).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Mul on sama ongelma kuin sulla, paitsi jalka kokoa 36-37. Pitää olla napakka, näyttää hassulta mun mielestä muuten. Eli tähän mennessä oon löytäny peräti yhdet hyvät saappaat, jotka istuu hyvin :/
Miul on kans kengänkoko 36-37...ainoat suht hyvät on ollu stretch-vartiset, mut nekin on pikkiriikkisen löysät.
 

Yhteistyössä