Pitäisikö huolestua?

  • Viestiketjun aloittaja fannniy
  • Ensimmäinen viesti
fannniy
Kaipaisin hieman tietoa ja kokemuksia.. Kävin maanantaina varhaisultrassa ja tilanne vastasi raskausviikkoja h 6. Alunperin lääkäri kirjoitti lappuun että pitäisi kuukautisten ajankohdan mukaan vastata viikkoja h 6+6, mutta tiesin oikeastaan, että hyvin todennäköisesti ei tule olemaan vielä noin pitkällä koska minulla on epäsäännöllinen kierto ja oletinkin ovulaation tapahtuneen vasta 4-6.5.2013 jota tuo raskausviikko 6 vastaakin.

Minua jäi kuitenkin mietityttämään tosissaan kun kohdusta löytyi vain 7mm raskausontelo, jossa näkyy väliseinä. Sikiötä ei siis vielä erottunut. Ilmeisesti myöskään kohtu ei ollut kasvanut (36mm).

Varhaisultraan menin oikeastaan vain sen vuoksi, että saan mielenrauhan siitä, että raskaus tapahtuu oikeassa paikassa.. nyt kuitenkin jäi mietityttämään tuo, että olisiko ultrassa pitänyt näkyä jo enemmän?

Mitään vuotoja tai alavatsakipuja ei ole ollut, mutta myös raskausoireet ovat aika vähäiset.

Kaipaisin siis asiasta tietoa ja kokemuksia..
 
mikä h 6+6? mä kävin aikanaan varhaisultrassa yksityisellä ja sanovat että kannattaa olla se 7 vkoa täynnä et näkyy sykekki varmemmin. kannattaa odottaa jos kerran vkot sun laskujen mukaan vielä vähäiset, kaikki voi olla ihan hyvin.
 

Yhteistyössä