Pitäisikö sheivata vaikka äijä olenkin

Syy tämä. Eilen olin sienimetsässä ja hirvikärpäsiä niin helkkaristi. Kotona sitten ylenpalttinen ja vaahtoisa suihku, mutta tänään aamulla heräsin omituiseen tassutteluun vatsanpohjassani. Siellä karvoissa vaelteli yksi sinnikäs sankari. No henki siltä lähti.
 
vierailija
Syy tämä. Eilen olin sienimetsässä ja hirvikärpäsiä niin helkkaristi. Kotona sitten ylenpalttinen ja vaahtoisa suihku, mutta tänään aamulla heräsin omituiseen tassutteluun vatsanpohjassani. Siellä karvoissa vaelteli yksi sinnikäs sankari. No henki siltä lähti.
Mulla on suuret määrät tallustelijoita kyseisellä alueella, ovat kuitenkin onneksi paljon pienempiä kuin hirvikärpäset.
 
Kiusallinen elukka on. Minulla kerran tassutteli yövieras tyynyllä kun aamulla heräsin. Arvatkaa vain, alkoiko pää kutisemaan ja samalla jumalaton lakanoiden ja täkkien mylläys. Vielä illalla piti tarkasti tarkistaa ennen kuin sänkyyn ryömin.
 
Ne on kyllä semmosia ällötyksiä, että pelkkä ajatus niistä saa päänahkaan tunteen, että siellä köntii jotain.
Pari päivää sitten kävin koirien kanssa metsässä, minkä totesin virheeksi puoli kilometriä käveltyäni. Tuli kiire pois, mutta ehdin tappaa about 20 niitä takaisin kävellessäni. Sitten kotona vimmattu harjaus hiuksiin ja vielä suihkuun sen jälkeen.
Mutta mieluummin ne kun punkit.
 
  • Tykkää
Reactions: Onja
Minun yksi sukulaispapparainen joutui käväisemään terveyskeskuksessa yhden viheliäsen hirvikärpäsen takia. Kuten yleistä on, että vanhemmiten herroilla kasvaa korviin karvapuskat ja sinne yksi otus oli kömpinyt. Kotona sitä ei pois saatu vaan piti ammatti-ihmisten käsittelyyn mennä. Sairaanhoitajapari sen korvasta oli pois onkinut. Huuhtelemalla ja kuulema jollain koukulla sorkkineet. Niin kertoi sukulaispappa.
 
Jos siltä tuntuu, naisen näkökulmasta voisin kysyä että söisitkö sinä karvaista piirakkaa, jos et niin miksi tarjoilisit karvakauluksista lenkkimakkaraa.
Tämä on ollut hyvä ohje monelle miehelle ja naiselle.
 
vierailija
Sanoisin että sheivaa vaan kivekset ja munan tienoota, kainalokarvoja voi lyhentää ja parta pitää olla siististi leikattu.

Mutta hirvikärpäsiin sillä ei ole vaikutusta, itsekin niitä olen rintsikoiden sisästä kaivellu eikä taatusti ole yhtäkään tissikarvaa
 
-tär
Maanantaina kävin metsässä ja eilen käveli hirvikärpänen kylppärin lattialla. Sille tuli siinä samassa hukkumiskuolema. Sinnikkäitä otuksia ovat. Oli pelastunut maanantain suihkusta, mutta nyt sitten kävi kalpaten
 
r0s
Mut sit pistäisi sheivata kaikki karvat.

Hiuksetkin!

Ja, mua on kyllä kaksi ötökkää purrut niskaan sellaiseenkin kohtaan missä ei ole hiuksia. :(

Jessus, että osaan inhota niitä paskahirviökärpäsiä! :mad:
 
Jos siltä tuntuu, naisen näkökulmasta voisin kysyä että söisitkö sinä karvaista piirakkaa, jos et niin miksi tarjoilisit karvakauluksista lenkkimakkaraa.
Tämä on ollut hyvä ohje monelle miehelle ja naiselle.
Jos tästä puhutaan niin yhtälailla voisin todeta, että avaimenreikään on joskus vaikea osua kerralla kun siinä ei ole karvoja.
 

Yhteistyössä