Pitäisikö uskoa vai ei ?

kuulostaa ihan mun ystävän suhteelta...heille kävi melkein samoin :( ystäväni oli silloin viimesillään raskaana kun selvisi nämä miehen kuviot...oli pettänyt naispuolisen työkaverinsa kanssa...sopivat asian ja nyt vasta tuli ilmi että mies oli jatkanut suhdetta...no kaveri antoi jälleen anteeksi, mutta saa nähdä kuinka käy...Hän on paras ystäväni, ja mies on myös hyvä ystävä, hänestä ei olisi ikinä uskonut että tekisi noin :(
 
Vaikeahan tuohon on mitään sanoa. Voihan se miehesi ollakin ihan rehellinen, aika avoimestihan kertonu ystävyydestään tuon naisen kanssa. Luulisi, että salailisi jos salattavaa olisi. JA tuo mitä huudahti, paha sanoa, kun en miestäsi tunne, mutta onhan se voinut olla vaan känninen päähänpisto noin huutaa.
 
Anteeksi vaan mutta jos mieheni IKINÄ ei vastaisi puhelimeen ja jäisi jonkun puolitutun naisen luokse yöksi niin????? Siis minkälaisissa suhteissa te elätte että tuo on normaalia? Ja luuletko että miehesi ei petä sua?? Siis nukkuu naisen luona, käy siellä usein, huutaa vielä nussineeensa :headwall: "voihan se miehesi olla rehellinen"? Anteeksi vaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja merijuulia:
Anteeksi vaan mutta jos mieheni IKINÄ ei vastaisi puhelimeen ja jäisi jonkun puolitutun naisen luokse yöksi niin????? Siis minkälaisissa suhteissa te elätte että tuo on normaalia? Ja luuletko että miehesi ei petä sua?? Siis nukkuu naisen luona, käy siellä usein, huutaa vielä nussineeensa :headwall: "voihan se miehesi olla rehellinen"? Anteeksi vaan...
Juu kyllähän tuo "vähän" outoa on jne. lähiaikoina asiasta ollaan riidelty kyllä ihan sopivasti niin että eiköhän tämä ihan normaalia parisuhdetta muistuta :)
Mutta kyllä itsekkin ajattelin että kertoisiko mies että naisen luota yötä oli, jos naisen luona yötä ollessa olisi tapahtunut jotain... No ei voi tietäää. Pitää vaan jatkaa tenttailuja. =/
 
Minä rakastan miestäni todella syvästi ja on parasta mitä ikinä on kohdalle sattunut. Tuollaisessa tilanteessa voin olla AIVAn varma, että mies lentäisi pellolle! Ajatus siitä että mies pitäisi minua noin naurunalaisen ja vehtailisi periaatteessa silmieni alla olisi aivan liian nöyryyttävää ja kun muutenkin olen luonteeltani aika pippurinen :p Varmasti tulisi ikävä ja suru, mutta takaisin en miestä ottais ellei polvillaan anelis...ja sittenkin joutuis kunnon koeajalle vaikka luottamustahan on vaikea enää takaisin saada...Väärien miehien takia olen päättänyt että enää minua ei kohdella kuin ovimattoa!! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja marie15:
Minä rakastan miestäni todella syvästi ja on parasta mitä ikinä on kohdalle sattunut. Tuollaisessa tilanteessa voin olla AIVAn varma, että mies lentäisi pellolle! Ajatus siitä että mies pitäisi minua noin naurunalaisen ja vehtailisi periaatteessa silmieni alla olisi aivan liian nöyryyttävää ja kun muutenkin olen luonteeltani aika pippurinen :p Varmasti tulisi ikävä ja suru, mutta takaisin en miestä ottais ellei polvillaan anelis...ja sittenkin joutuis kunnon koeajalle vaikka luottamustahan on vaikea enää takaisin saada...Väärien miehien takia olen päättänyt että enää minua ei kohdella kuin ovimattoa!! :)
Niin itsekkin olen päättänyt etten suostu ovimatto kohteluut. :) Mutta kun sanon miehelle etten ala olemaan mikään sätkynukke ja turha luulakkaa et alan kattoo tollast pelii yhtäää kauempaa, mies oikeasti suurinpiirtein polvillaan anelee että uskoisin häntä ettei mitään ole tapahtunut. Joten jättäminenkin on erittäin vaikeata. On todella vaikeeaa sanoa ihmiselle kenestä välittää ja rakastaa että tämä oli nyt tässä kun mies itkusilmässä yrittää uskotella ettei mitään ole oikeasti tapahtunut että oli vain sielä yötä eikä yhtään mitään ole tapahtunut ja että olen ainoa nainen kenestä hän on oikeasti koskaan välittänyt. :|
 
Nii eihän noi ikinä nii mustavalkoisia asioita oo. Mut voit mieheltä kysyä et mikä olisi hänen reaktio ja fiilis jos tilanne oliskin toisinpäin, että sä olisit tehnyt/sanonut noi samat jutut. Mielestäni olisi reilua, että mies ottaisi etäisyyttä naiskaveriinsa ainakin joksikin aikaa??!
 
Juu olen kysynyt jne. mutta mies ei ikinä anna kunnon vastausta...
mutta mies kyllä sanoi (ihan itse ilman että tälle piti asiaa ehdottaa) että jos se siiitä on kii ni ei tapaile enää tuota naista yksin, näkee tätä vain jos minä olen mukana. :) Pientä plussaa miehen suusta.
 
Merkit on kyllä sen suuntaiset että olet joutunut petetyksi :(
Sulla on mielestäni kaksi vaihtoehto, taistele vastaan tai luovuta..Jotain sun on tehtävä tai asiat menee vain huonompaan suuntaa ja riskit on aina olemassa jos laitat rattaat pyörimään! Jos tyydyt tilanteeseen niin miehesi luultavasti jatkaa niinkuin ennenkin, mutta jos laitat vastaan ni on mahdollista että sä voitat ja toinen nainen häviää kuvioista tai sitten voi käydä että sä häviät ja miehesi lähtee....
Nää on asioita mihin ulkopuolisen on vaikea antaa niitä kaivattuja oikeita neuvoja!!
Sun on tehtävä niinkuin tuntuu tai sit et tee mitään...Elämässä paljon polkuja on joskus päätettävä mihin suuntaan kääntyy.. Vai jatkaako sit suoraan ..
Toivottavasti kaikki kääntyy viel hyväksi

Mä oon moraalisesti huono avioimies ja en oo oikeutettu antamaan neuvoja..
Mutta teen kaikki salaa ja en loukkaa ketään, joten annettakoon mulle anteeksi :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja secretive:
Merkit on kyllä sen suuntaiset että olet joutunut petetyksi :(
Sulla on mielestäni kaksi vaihtoehto, taistele vastaan tai luovuta..Jotain sun on tehtävä tai asiat menee vain huonompaan suuntaa ja riskit on aina olemassa jos laitat rattaat pyörimään! Jos tyydyt tilanteeseen niin miehesi luultavasti jatkaa niinkuin ennenkin, mutta jos laitat vastaan ni on mahdollista että sä voitat ja toinen nainen häviää kuvioista tai sitten voi käydä että sä häviät ja miehesi lähtee....
Nää on asioita mihin ulkopuolisen on vaikea antaa niitä kaivattuja oikeita neuvoja!!
Sun on tehtävä niinkuin tuntuu tai sit et tee mitään...Elämässä paljon polkuja on joskus päätettävä mihin suuntaan kääntyy.. Vai jatkaako sit suoraan ..
Toivottavasti kaikki kääntyy viel hyväksi

Mä oon moraalisesti huono avioimies ja en oo oikeutettu antamaan neuvoja..
Mutta teen kaikki salaa ja en loukkaa ketään, joten annettakoon mulle anteeksi :saint:
Haha :D Kiitos neuvoista, en kyllä ikinä ole kuullut että suhteissa jossa jompikumpi pettää, lopettaisi pettämisen kokonaan... Huonoja kokemuksia vain kuullut. :) Mutta kyllähän me tosta tapeltu ollaan tosi paljon, mies luvannut ettei ole käynyt tapaammassa "ystäväänsä" yms, ja nyt on kyllä ihan kiitettävästi kotosalla vapaa aikana pysynyt :) Kai tämä on sitten hyvä merkki? :D

p.s. voin itse kertoa sinulle neuvon, kaikkea jatkaa niin kauan kunnes siitä jää kiinni. :D
Tullut huomattua pentuna esim. pienen näpistelyn kanssa yms yms. ;) hehe
=)
 
Kiv kuulla että teillä on tilanne normalisoitunut, mutta oikeassa olet siitä että näinköhän pettäminen loppui..Ehkä on vain nyt hiljaisempi hetki ja tyyntä myrskyn edellä!
Toivon kuitenkin että saat pidettyä miehen tyytyväisenä kotona, no olen itsekkin tyytyväinen mutta en saa pidettyä mielikuvitustani aisoissa ja tulee kiusallisia tilanteita joka johtaa usein siihen että petin taas.. Voin sanoa ettei oikeasti oo helppoa olla mies, ainaskaan jos on seksuaalisesti aktiivinen kuten itse oon..En aina halua edes seksiä vaa usein olla iholla kiinni..
Mut takaisin asiaa...
Nyt kun miehesi on enemmän kotosalla, älä kuitenkaan anna kuvaa ettei se saa käydä omilla menoilla...Annat sopivasti mennä omia menojaan, mutta vaadit välillä yhteistä aikaa ni että sä saatte tehdä omia juttua..Ruokaa ja niin päin pois!
Mut hieman rauhoitan sua että me miehet, meitä ei aina voi ymmärtää kun ei me miehet aina teitä naisiakaan voida tajuta...Ihmismieli on niin erikoinen että mitä vain voi tapahtua
=)
Hauskaa kevään jatkoa kaksplusyks (eiks se oo sit kolme??)
 
Alkuperäinen kirjoittaja secretive:
Kiv kuulla että teillä on tilanne normalisoitunut, mutta oikeassa olet siitä että näinköhän pettäminen loppui..Ehkä on vain nyt hiljaisempi hetki ja tyyntä myrskyn edellä!
Toivon kuitenkin että saat pidettyä miehen tyytyväisenä kotona, no olen itsekkin tyytyväinen mutta en saa pidettyä mielikuvitustani aisoissa ja tulee kiusallisia tilanteita joka johtaa usein siihen että petin taas.. Voin sanoa ettei oikeasti oo helppoa olla mies, ainaskaan jos on seksuaalisesti aktiivinen kuten itse oon..En aina halua edes seksiä vaa usein olla iholla kiinni..
Mut takaisin asiaa...
Nyt kun miehesi on enemmän kotosalla, älä kuitenkaan anna kuvaa ettei se saa käydä omilla menoilla...Annat sopivasti mennä omia menojaan, mutta vaadit välillä yhteistä aikaa ni että sä saatte tehdä omia juttua..Ruokaa ja niin päin pois!
Mut hieman rauhoitan sua että me miehet, meitä ei aina voi ymmärtää kun ei me miehet aina teitä naisiakaan voida tajuta...Ihmismieli on niin erikoinen että mitä vain voi tapahtua
=)
Hauskaa kevään jatkoa kaksplusyks (eiks se oo sit kolme??)
Kiitos paljon toisesta vastauksesta :D Tuli jotenki ilosempi mieli kun positiivistakin palautetta tilanteesta tulee. :) Ja joo toki annan miehen liikkua melko vapaasti, en kyllä ihan vähästä korvan juuressa ole nipottamassa. :D
Niinpä, voikun toivois että pystyis lukemaan toisen ajatuksia välillä. :)
Juu kolmonen kiittää ja samoin sinulle :D

 
No meidän suhteessa kyllä ei ikinä tulis kuuloonkaan, et kumpikaan nukkuis ees vastakkaisen sukupuolen kans samas sängyssä. Mä en sellasta suvaitsis lainkaan, eikä kyllä suvaitsis miehenikään. Mutta jokaisen suhde on omanlaisensa ja pitää tehdä pelisäännöt selviksi et missä se raja kulkee..
 

Yhteistyössä