Pitäiskö huolestua??

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
miero
vaikuttaa kovasti sille, että sisään on jouduttu. taitaa mennä muutama päivä ennenkuin äiti palaa kertomaan mikä lapsella lopulta oli. toivottavasti ei kumminkaan ole mitään vakavaa :hug:
 
äiti
Heippa.. Nopsaan tulin kotona käymään suihkussa ja kertoon teille tämän hetkisen tilanteen.. Eli poika joutu osastolle epäiltynä epilepsiasta ja diabeteksestä :'( Nyt oon itelleni tosi vihanen ku en menny heti eilen jo lääkäriin :'( Nyt se pieni makaa letkuissa ja piuhoissa sairaalassa :'( Voi kun se selviäis :'(
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitään uutta, vai onko porvoosta päivää??
V***U MUA SITTEN ÄRSYTTÄÄ, KU AINA PITÄÄ TOTA PORVOOTA TULLA TUNKEEN JOKA HELVETIN VÄLIIN!!! HEL*****!!! Jos olisit ite samassa tilanteessa, kun minä, ni et varmaan haluis kuulla mitään porvoo juttuja!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Heippa.. Nopsaan tulin kotona käymään suihkussa ja kertoon teille tämän hetkisen tilanteen.. Eli poika joutu osastolle epäiltynä epilepsiasta ja diabeteksestä :'( Nyt oon itelleni tosi vihanen ku en menny heti eilen jo lääkäriin :'( Nyt se pieni makaa letkuissa ja piuhoissa sairaalassa :'( Voi kun se selviäis :'(
Itse olisin mennyt huomattavasti aiemmin lääkäriin.. Mutta kuitenkaan jos epilepsia on tullakseen, ei sitä olisi pystynyt ehkäisemään
:hug:
 
tulehtunut
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti2000:
Laita sänkyyn pieni tyyny, et on pääpuoli vähän ylhäällä voi auttaa kipuun, jos on korvatulehdus. Anna nukkua rauhassa ja levätä.
Kun ei ole tällä hetkellä korvatulehdusta!!
Ei sitä voi tietää, onko tulehdus, vaikka olis ollu samana päivänä lääkärissä. Se voi tulla tosi nopeasti. Itsellä oli kerran jälkitarkastus korvatulehduksesta klo 14 , ja klo 18 rupes taas särkeen. Oli pakko lahtee päivystykseen sairaalaan, ne sano että on niin paha tulehdus, että pitää puhkasta heti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitään uutta, vai onko porvoosta päivää??
V***U MUA SITTEN ÄRSYTTÄÄ, KU AINA PITÄÄ TOTA PORVOOTA TULLA TUNKEEN JOKA HELVETIN VÄLIIN!!! HEL*****!!! Jos olisit ite samassa tilanteessa, kun minä, ni et varmaan haluis kuulla mitään porvoo juttuja!?
No, vaikken sitä itse etunkenutkaan, niin kyllä noi provot tulee monelle mieleen tälläisissä tapauksissa. Useammat äidit kyllä soittaisivat ensiapuun ennen kuin kyselisivät neuvoa keskuskelupalstalta...
 
minä vaan huolissani
jaksaisiko /haluaisiko lapsen äiti kertoa onko lapsella kaikki ok jos olette kotiutuneet.anteeksi jos tuntuu tungettelevalta.pienen lapsen vakavan sairauden epäily vaan on jotenkin järkyttävää.ajatuksia ja tunteita herättävää.voimia sinulle äitinä,ja koko perheelle
 

Yhteistyössä