pitäiskö miun..

  • Viestiketjun aloittaja "mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti
"mietiskelijä"
Olen täs miettinyt kun olen toooodella ihastunut yhteen mieheni parhaaseen kaveriin että pitöiskö mun puhua asiasta.. tälle kaverille siis ei miehelleni..? niin ja ajatuksella että sais jollekkin avauduttua.. ja kun mul ei ole juurikaan kavereita nykyään niin ei oo niin luotettavaa ihmistä kelle voisin avautua tästä.. ja se ainoa jolle olen avautunut ja joka on kaiken tarpeellisen pitänyt sisällään on sit juurikin tämä kaveri.. pelottaa vaan että miten käy jos sanon. Mulla kun on pieni epäilys että hänkin olisi... ehkä eihän sitä tiedä.. en haluis ja haluisin erota miehestäni ja jotenkin en vain tiedä.. asia on kuitenkin jo vaivannut pidempään... ja tunteet vahvistuneet vain.. :/
 
"Myy"
Jos et kerran halua erota miehestäsi , niin anna olla äläkä kerro mitään ihastumisestasi.

Mieti miksi olet ihastunut tähän mieheen, tai ylipäätään johonkin muuhun kuin kumppaniisi. Puuttuuko suhteestanne jotain? Ihastumisia voi valitettavasti sattua parisuhteessa olevillekin, olennaista on se miten asian hoitaa.

Älä tee mitään hetken huumassa ratkaisuja, vaan mieti mitä oikeasti haluat. Jos haluat olla nykyisen miehesi kanssa, niin olet ja sitten purat tuntojasi tosiaan vaikka täällä.

Jos edes puhut asiasta tälle kaverille johon olet ihastunut, teet asiasta vain isomman.
 
ap...
Näinhän se on mutta kun olen pari kk jo koittanut saada tämän tunteen katoamaan turhaan. Tiedän kyllä melko varmasti miksi näin pääsi käymään.. juurikin kun tämä kaveri osoittaa kiinnostusta minua kohtaan, auttaa, huolehtii ymym. Jopa ihan omatoimisesti. Mieheni taasen ei ole osoittanut juurikaan kiinnostusta minuun pitkään aikaan vaikka olen tästä hänelle sanonut. Kuluttaa mut vain loppuun ja itse istuu pershomees. Ei anna läheisyyttä eikä edes paljoa enään puhuta.. :/
 

Yhteistyössä