Pitäiskö vaihtaa työpaikkaa?

  • Viestiketjun aloittaja Burnoutlady
  • Ensimmäinen viesti
Burnoutlady
Joo tiedän, pitäisi olla onnellinen, että ylipäätään on töitä. Mutta minä en ole viihtynyt töissä pariin vuoteen. Olen ollut vajaat neljä vuotta nykyisessä pestissä. Palkka on reilut 3000€ Olen sairastanut jo pari kertaa burnoutin ko. Työtehtävän takia, kun esimiehelle ei ole uponnut se fakta, että työtä tehdään epäinhimillisellä tahdilla. Ehkä sen seurauksena v*tuttaa joka aamu mennä työmaalle. Olen nyt vain yrittäny nieleskellä kiukkuani, koska maan taloudellinen tilanne on mitä on, mutta tuntuu etten jaksa enää.

Minulle tarjottiin töitä uudesta, pienestä yrityksestä, jossa tietty on riskinsä. Palkka on vähän pienempi ja työtehtävä mieluisampi.

Nyt mietin pitäisikö uskaltaa?
 
Kyllä tuossa tilanteessa ehdottomasti kannattaa vaihtaa paikkaa. Burnout ei ole mikään pikkujuttu, uskallatko ottaa riskiä että saat sen vielä kerran, ehkä pahempana vielä? Kaikkea ei rahalla mitata ja jos toinen työ on mieluisampi niin saat siitä varmasti paljon enemmän itsellesi kuin palkkana tästä nykyisestä työstä.
 
bbierass
Samat ongelmat ne on edessä uudessakin paikassa, aina vaan enemmän ihmisiltä,odotetaan, etenkin pienissä firmoissa, valvova silmä,on lähellä ja ollaan tarkkoja kun itse palkkaa maksetaan. Ja jis sulla on tullut burnis jo toistamiseen, niin kyllä se kertoo, että olet stressiherkkä ja sama probleema edessä uudessakin paikassa. Tuskin teidän työpaikalta kaikki ovat palaneet loppuun, ehkä olet vaan heikkoa tekoa.
 

Yhteistyössä